Als zij 15 uur per week buiten de studie om bezig zijn, zijn ze dus 16 uur per week bezig. Poe poe.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus als ik 15 uur per week bezig ben om 1 borrel per maand te organiseren ben ik al excellent?
Jezus, wat een dozen zeg.
Kun je dit op een logische manier verklaren?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:15 schreef Friek_ het volgende:
Godver. Ik wilde iets beledigends in de TT over hbo-scholieren.
Je zou dat maar doen als je LSD op hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:15 schreef Tchock het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/03/11/dyslexie
Wow.
Klinkt als de gemiddelde alfastudie ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als zij 15 uur per week buiten de studie om bezig zijn, zijn ze dus 16 uur per week bezig. Poe poe.
Kostte me echt geen enkele moeite die tekst. Al heb ik dan wel iets meer ervaring met de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:15 schreef Tchock het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/03/11/dyslexie
Wow.
Ja, dus? MSc op WO of master-bachelor maakt dan niet veel uit. In de technische beroepen zoekt men over het algemeen toch naar specifieke richtingen. Dus komt dat vanzelf bovendrijven, zo'n label zegt dan niet zo heel veel. Althans, het maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt me ongeacht iemands daadwerkelijke prestatieniveau wel nuttig te weten wat voor opleiding iemand heeft gedaan.Zeker omdat daar soms beroepseisen voor zijn en zulks.
Heb je wel op aan gedrukt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kostte me echt geen enkele moeite die tekst. Al heb ik dan wel iets meer ervaring met de Nederlandse taal.
WO is master-bachelor?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dus? MSc op WO of master-bachelor maakt dan niet veel uit. In de technische beroepen zoekt men over het algemeen toch naar specifieke richtingen. Dus komt dat vanzelf bovendrijven, zo'n label zegt dan niet zo heel veel. Althans, het maakt geen verschil.
Oud volk ook. 25 en tussen de 17-jarigen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:45 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu vraag je je af: wie zijn dit? Nou de dames zijn excellente studenten en die kerel heeft wat met excellente studenten. Wat moet je doen om excellente student te zijn? Nou, naar school gaan aan de HvA en een extra activiteit doen zoals een commissie.
Het hbo strikes once again.
Jazeker.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kun je dit op een logische manier verklaren?
En het risico lopen door de mand te vallen? Mij niet gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien moet iemand eerst dat "niveau" maar eens bewijzen bij een bedrijf ipv alleen maar louter op het papiertje af te gaan.
Zeg dan gewoon hbo en wo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef Tem het volgende:
[..]
We hadden het over de titel MSc die je op verschillende niveaus kan verkrijgen.
Oneens. Maar goed, jij hebt natuurlijk niet de levenservaring van een TU-student.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dus? MSc op WO of master-bachelor maakt dan niet veel uit. In de technische beroepen zoekt men over het algemeen toch naar specifieke richtingen. Dus komt dat vanzelf bovendrijven, zo'n label zegt dan niet zo heel veel. Althans, het maakt geen verschil.
Nee, ik ben het pertinent met je oneens. Het zorgt voor vertroebeling van de betekenis van de titels en het vervagen van de grens tussen hbo en wo. En dan mag jij het in de praktijk irrelevant vinden, maar het zijn echt totaal verschillende onderwijstypes en -niveaus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:18 schreef Tem het volgende:
[..]
TU über alles.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oneens. Maar goed, jij hebt natuurlijk niet de levenservaring van een TU-student.
Volgens mij kosten alfastudies nog wel meer tijd dan de gemiddelde gammastudie. Als je sinologie ofzo studeert in Leiden lijkt me nog best wel serieus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt als de gemiddelde alfastudie ja.
Vaak staat er geen bij dat ze iemand zoeken met een WO achtergrond. Maar goed, jij hebt natuurlijk jarenlange ervaring in het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik ben het pertinent met je oneens. Het zorgt voor vertroebeling van de betekenis van de titels en het vervagen van de grens tussen hbo en wo. En dan mag jij het in de praktijk irrelevant vinden, maar het zijn echt totaal verschillende onderwijstypes en -niveaus.
Je wil geen universitair geschoolde als je een hbo'er zoekt en vice versa ook niet, ook al komen ze vanzelf bovendrijven (want dan heb je ze namelijk al aangenomen).
Niet echt.quote:
Ik mag geen onderscheid tussen alfa en gamma, meestal bedoel ik met alfa allebei.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij kosten alfastudies nog wel meer tijd dan de gemiddelde gammastudie. Als je sinologie ofzo studeert in Leiden lijkt me nog best wel serieus.
Mijn broer heeft BSc achter zijn naam, hij heeft hbo bedrijfskunde gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:21 schreef GSbrder het volgende:
Geen enkele TU-nerd wil trouwens "MSc" achter z'n naam.
Dat krijgt iemand met WO-psychologie ook, zo mogelijk nog erger dan hbo WTB.
Jij kan ook niet anders reageren op iemand die iets anders zegt dan wat jij vindt hé?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik ben het pertinent met je oneens.
Oké, behalve op het gebied van vrouwen, maar wat kan mij dat boeien?quote:
Ik heb duidelijk niet genoeg ervaring om jouw zinnen te ontwarren, als we het toch niet inhoudelijk gaan spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Vaak staat er geen bij dat ze iemand zoeken met een WO achtergrond. Maar goed, jij hebt natuurlijk jarenlange ervaring in het bedrijfsleven.
Klopt, ik ben een simpele jan lul.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oneens. Maar goed, jij hebt natuurlijk niet de levenservaring van een TU-student.
Het zal je familie maar zijn. Als mijn zus LL.B. gaat voeren, onterft m'n vader haar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn broer heeft BSc achter zijn naam, hij heeft hbo bedrijfskunde gedaan.
NOICE!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Boemmmm dragonflight en frenzy tegelijk; van 500 naar 1200 legacy
Je floot me terug omdat ik dingen waar ik het niet eens mee ben onzin vind maar nu zeg ik enkel dat ik het er niet mee eens ben en is het nog niet goed? Vertel alsjeblieft wat ik wel moet zeggen dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij kan ook niet anders reageren op iemand die iets anders zegt dan wat jij vindt hé?
Jij hebt vooral iets meer dan een vodje aan de muur om op terug te vallen.quote:
Sorry is een beetje hectisch hier. Je komt nogal verzuurd en autistisch over thats all.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk niet genoeg ervaring om jouw zinnen te ontwarren, als we het toch niet inhoudelijk gaan spelen.
Ik ben ook nogal verzuurd en autistisch. Problemen mee?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Sorry is een beetje hectisch hier. Je komt nogal verzuurd en autistisch over thats all.
Ik verbind er verder niets negatiefs aan hoor, vond het gewoon opvallend.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je floot me terug omdat ik dingen waar ik het niet eens mee ben onzin vind maar nu zeg ik enkel dat ik het er niet mee eens ben en is het nog niet goed? Vertel alsjeblieft wat ik wel moet zeggen dan.
Neuken?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook nogal verzuurd en autistisch. Problemen mee?
Zo is iedereen hier geloof ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Taalgevoel ontbreekt, verrassend wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag geen onderscheid tussen alfa en gamma, meestal bedoel ik met alfa allebei.
Nee hoor, alleen een beetje zonde van zo'n jong iemand.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb alle drie gedaan, stelde alle drie geen kut voor. Havo was wel het leukste qua klasgenoten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:25 schreef Friek_ het volgende:
Als je docent ben, merk je trouwens al wat voor ongelofelijk gat er zit tussen havo en vwo. De havo lijkt toch echt meer op de mavo qua type scholier en bijbehorend denkniveau.
Dat verklaart het.quote:
Even serieus trouwens (dat hele onderwijsblabla boeit me niet zo), maar dan krijg je toch BBA (bachelor of business administration) achter je naam ipv BSc (bachelor of science)?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn broer heeft BSc achter zijn naam, hij heeft hbo bedrijfskunde gedaan.
Vooral als je zelf ook een verwend nest bent ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat verklaart het.
Weet je wat goed werkt ter afleiding? Kankeren op het Koningshuis.
Ik stem braaf links ter compensatie, vent. Wat wil je nog meer van me?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral als je zelf ook een verwend nest bent ja.
Ik zweer dat er BSc op zijn diploma stond. Maar goed, kan me voor de rest niks boeien. Ik ga toch wel voor Dr. Ir.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even serieus trouwens (dat hele onderwijsblabla boeit me niet zo), maar dan krijg je toch BBA (bachelor of business administration) achter je naam ipv BSc (bachelor of science)?
Achteraf stelt het natuurlijk allemaal geen fluit voor. Tegenwoordig zou ik ook met twee vingers in m'n neus een vwo-diploma kunnen halen, maar dat doen in je puberteit is wel wat anders.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb alle drie gedaan, stelde alle drie geen kut voor. Havo was wel het leukste qua klasgenoten.
5 euro.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stem braaf links ter compensatie, vent. Wat wil je nog meer van me?
Hehehehe.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Sorry is een beetje hectisch hier. Je komt nogal verzuurd en autistisch over thats all.
Pics, dan zal ik mijn oh zo belangrijke mening even deponeren.quote:
Alleen je moeder en je vriendin zeggen Ja zeker?quote:
Ik was aanwezig in de les, dat is het enige. Huiswerk deed ik niet aan, aantekeningen ook niet. Ik maakte wat opdrachten tijdens de les, klaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Achteraf stelt het natuurlijk allemaal geen fluit voor. Tegenwoordig zou ik ook met twee vingers in m'n neus een vwo-diploma kunnen halen, maar dat doen in je puberteit is wel wat anders.
Jij hebt me al een keer gezien en nee, geen pics op FOK!.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics, dan zal ik mijn oh zo belangrijke mening even deponeren.
Pfff, in Rotterdam gaan wonen en dan deze referentie niet kennen.quote:
Nou ja, met n=1 lijkt het me te vroeg om te kunnen bewijzen dat jij vaker links dan rechts stemt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stem braaf links ter compensatie, vent.
Heb ik jou gemeet?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt me al een keer gezien en nee, geen pics op FOK!.
n=2, ook waterschapsverkiezingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, met n=1 lijkt het me te vroeg om te kunnen bewijzen dat jij vaker links dan rechts stemt.
Bestaat allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zweer dat er BSc op zijn diploma stond. Maar goed, kan me voor de rest niks boeien. Ik ga toch wel voor Dr. Ir.
Je snapt dat dit voor 80% van de scholieren al te hoog gegrepen is?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was aanwezig in de les, dat is het enige. Huiswerk deed ik niet aan, aantekeningen ook niet. Ik maakte wat opdrachten tijdens de les, klaar.
Jij bent meer een Dokter Bernhard.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bestaat allemaal niet meer.
Al hoop ik nog altijd ooit Dr. Johnny Love te worden.
Verbazingwekkend echt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je snapt dat dit voor 80% van de scholieren al te hoog gegrepen is?
Je vriendin is wel nice, dus dan zal jij dat toch ook wel een beetje zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt me al een keer gezien en nee, geen pics op FOK!.
Wat is het verschil tussen links en rechts bij die verkiezingen? Eentje is wel pro-verzuipen?quote:
Dr. bestaat nog gewoon hoor, Ir. kan je ook nog op de uni krijgen. https://www.rijksoverheid(...)eerd-of-gepromoveerdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bestaat allemaal niet meer.
Al hoop ik nog altijd ooit Dr. Johnny Love te worden.
Ik geef bijles, dus dat snap ik ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je snapt dat dit voor 80% van de scholieren al te hoog gegrepen is?
Wel mooi trouwens hoe snel je je die running gag eigen hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pfff, in Rotterdam gaan wonen en dan deze referentie niet kennen.
Die ouwe gozer heet Bob, ik wist niet dat je referenties zo slecht gericht zouden zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pfff, in Rotterdam gaan wonen en dan deze referentie niet kennen.
Ik heb netjes VVD gestemd bij de vorige waterschapsverkiezingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee wie daarin zoal links en rechts is. Heb gewoon het D66-stemadvies netjes opgevolgd.
Je lekkere broer, bedoel je.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:32 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zie ik op diezelfde site dat mijn broer de titel BSc mag voeren.
Die hoop heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je vriendin is wel nice, dus dan zal jij dat toch ook wel een beetje zijn?
Jij scoort bij bepaalde mensen vast ook wel een voldoende Rez. Wees maar niet bang.quote:
Dr. bestaat ook niet, alleen dr.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef Rezania het volgende:
Even serieus Kaas, hoe de fuck kom je erbij dat de titel Dr. niet meer bestaat? Ir. kan ik nog wel snappen, maar Dr.?![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef Rezania het volgende:
Even serieus Kaas, hoe de fuck kom je erbij dat de titel Dr. niet meer bestaat? Ir. kan ik nog wel snappen, maar Dr.?![]()
Oh ja, ga ff mierenneuken. Wie ben je, Matlab?quote:
Oordeel danquote:
Ik moet me al de hele tijd inhouden aangezien bijna niemand lijkt te weten dat wo en hbo met kleine letters zijn, gun me af en toe dan even een slippertje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, ga ff mierenneuken. Wie ben je, Matlab?
Wij hadden een script van 300 regels geschreven, deed het niet omdat er ergens een hoofdletter stond die klein moest zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:38 schreef Kaas- het volgende:
STATA kan ook heerlijk mierenneuken. Moet soms twee regels aan opdracht wel 4x typen voordat het klopt, omdat er telkens ergens een komma of spatie mist. Bob zit dan naast me een beetje te schelden. Genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |