Ja die hebben we thanks. We houden dat in het achterhoofd trouwens. Onze aannemer verwees ons zelf naar woningborg.. Das toch raar of niet?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:29 schreef d.k. het volgende:
Heb je rechtsbijstand? Wij hadden destijds ook een conflict met de bouwer en hebben alles met bouwer en woningborg via de rechtsbijstand gedaan. We moesten een lange adem hebben, maar het is uiteindelijk wel geregeld.
Ja die grenzen heten bouwbesluit. Dat is wetgeving waarin minimum eisen staan en de methode om deze eisen te betekenen of beproeven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:08 schreef krijgerrtje het volgende:
Hebben ze bepaalde grenzen waar het geluid binnen moet vallen voor het voor hun voldoende is dan? Zwaar balen
Meisjesquote:Op donderdag 14 april 2016 08:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet je wat ook leuk is. Wij hebben dat water voor en er zijn nu zoveel kuikens
Is hier een vogel vriendelijke wijk. Dus daar doen we zeker wat mee. Heb al een voer huisje enzo. Wil nog wat nest kastjes.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk! Ga je ook iets doen voor de dieren in je tuin? Bijv. egel huisje? Insectenhotel (zou ik zelf niet aan beginnen)
Ja stenen waarmee het in de winter ook nog een beetje warm lijkt haha.quote:Op zondag 17 april 2016 18:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie stenen tp. En wat ontzettend jammer dat je niet zo van jullie huis kunt genieten.
Ik weet niet waar jullie hem vandaan halen, maar bij ons hebben ze exact hetzelfde gemeld:quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even over die schutting van ons hé. Die houten delen zitten tussen de palen geschoven en zitten verder alleen met de afdeklat vast. Nu beweegt die schutting in de wind aardig wat aan de onderkant en klappert daarom. Moet die niet nog ergens vast gemaakt zijn? De bouwer zegt dat moet zetten maar de ene kant staat al even en klappert nog steeds
Hij staat inmiddels gewoon vast. Kon dus schijnbaar wel haha.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:21 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie hem vandaan halen, maar bij ons hebben ze exact hetzelfde gemeld:
[ link | afbeelding ]
Hahaha hoe hebben ze het gedaan dan? Ik moet zeggen dat we er geen last van hebben dat het onder niet vast zit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels gewoon vast. Kon dus schijnbaar wel haha.
Sorry voor het niet eerder beantwoordenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:30 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Hahaha hoe hebben ze het gedaan dan? Ik moet zeggen dat we er geen last van hebben dat het onder niet vast zit.
Ik heb goede ervaringen met planten via directplant.nlquote:Op donderdag 1 september 2016 09:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand nog leuke ideeën voor planten die bloemen geven in de winter? En bij voorkeur niet giftig zijn voor honden?
Ha daar had ik inderdaad ook al op gekeken dankjewel!quote:Op donderdag 1 september 2016 17:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met planten via directplant.nl![]()
Duidelijke omschrijvingen bij de planten, prima levering en zeer goede kwaliteit
Ja echt heb dat zo gemist lekker buiten zitten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:01 schreef GotC het volgende:
Heel netjes TP! Lekker in de zon ziten
Hoe groot is jullie tuin ook al weer?
Deze Hortensia mag daar staan zei die bomen man. Had eerst een andere uitgezocht en die is daar minder geschikt voor. Door zijn hoogte pakt deze wel zo'n mee eens halve dag ongeveer trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:22 schreef laziness het volgende:
Fijne plek geworden zo![]()
Ik heb zelf voor de schaduw border aan de zijkant van het huis wel gezocht naar planten die daar goed tegen kunnen. Schaduw of halfschaduw planten.
Hortensia en vlinderstruik zijn eigenlijk volle zon aanbidders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |