het is je weer gelukt, de NWS club heeft vollop tr's aangemaakt en het topic is gesloten op basis van fantasie regels die nergens in het fok reglement staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hierover: BNW / False Flag Brussel II
dit is fb, doet dat lekker in de slowchat.quote:
geheime agenda en censuur.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah ok dus wij mogen onze mening niet in het NWS topic posten want dan worden we geband en in BNW mag er ook geen topic worden geopend over de poppenkast in Brussel?
Gaat lekker zo.
Wanneer is het een yes? Welke voorwaarden zijn daar aan verbonden? Zie een topic als Bataclan dat roept nog steeds reacties uit van mensen die ook die poppenkast nog steeds geloven. Zelfs 9.11 zelfde laken een pak. Wanneer is iets bnw-waardig?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet. Zo een topic is nu kansloos vanwege de reacties die het uitlokt, daarom is het eventjes een no.
jij snapt het niet. het is geen regel van fok ofzo, maar gewoon wat meningen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet. Zo een topic is nu kansloos vanwege de reacties die het uitlokt, daarom is het eventjes een no.
op andere forums/websites worden er nl wel direct topics over geopend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:57 schreef Stranger het volgende:
Ik ben het trouwens wel met THEFXR eens, het moet besproken kunnen worden, vooral aangezien er elders op FOK! geen plaats voor is.
Ik snap dat het bijna niet te moderen valt en het een paar topics duurt voordat de echte discussie loskomt, maar dat is het risico van dit subforum.
Niet alle keuzes van moderators zijn vastgelegd in formele regels. Gezien het actuele karakter en de hoeveelheid reacties die de aanslagen oproepen heeft men er in dit geval voor gekozen om dat even binnen NWS te houden. Daar kan ik me best iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij snapt het niet. het is geen regel van fok ofzo, maar gewoon wat meningen.
dan zetten ze het maar in de regelsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet alle keuzes van moderators zijn vastgelegd in formele regels. Gezien het actuele karakter en de hoeveelheid reacties die de aanslagen oproepen heeft men er in dit geval voor gekozen om dat even binnen NWS te houden. Daar kan ik me best iets bij voorstellen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wanneer is het een yes? Welke voorwaarden zijn daar aan verbonden? Zie een topic als Bataclan dat roept nog steeds reacties uit van mensen die ook die poppenkast nog steeds geloven. Zelfs 9.11 zelfde laken een pak. Wanneer is iets bnw-waardig?
het gaat er gewoon om dat je zoveel reacties gaat krijgen van oa buitenstaanders in BNW dat het topic vrijwel direct ontspoort. Daar is niet tegenaan te modden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij snapt het niet. het is geen regel van fok ofzo, maar gewoon wat meningen.
dan moeten die non bnw-ers aangepakt worden op hun gedrag, dat ik nu 2 gesloten topics heb waar werk in zat is veel erger en dat BNW hierdoor dus vermoord wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
het gaat er gewoon om dat je zoveel reacties gaat krijgen van oa buitenstaanders in BNW dat het topic vrijwel direct ontspoort. Daar is niet tegenaan te modden.
Dat zeg ik toch...daar is niet tegenaan te modden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan moeten die non bnw-ers aangepakt worden op hun gedrag, dat ik nu 2 gesloten topics heb waar werk in zat is veel erger en dat BNW hierdoor dus vermoord wordt.
omdat mods het waarschijnlijk niet kunnen bolwerken, is geen geldige reden om 2 topics te sluiten.
BNW-ers die ergens anders posten krijgen snel een freeze,
Zoals je ook kan lezen in de sluitpost is het geen nu niet nooit niet slotje hé. Zeker nu de gemoederen hoog op zijn gelopen heb ik liever even het topic er nu niet. Dat zegt niet dat het topic helemaal niet gewenst is maar het eerst even af moet koelen. Puur emotie zaakje zeg maar. Eventuele conspiracies zijn er morgen (of overmorgen) ook nog wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:57 schreef Stranger het volgende:
Ik ben het trouwens wel met THEFXR eens, het moet besproken kunnen worden, vooral aangezien er elders op FOK! geen plaats voor is.
Ik snap dat het bijna niet te moderen valt en het een paar topics duurt voordat de echte discussie loskomt, maar dat is het risico van dit subforum.
als het waar is dat je 2 dagen moet wachten, waarom worden die gesloten topics dan niet na 2 dagen unlocked door de crew/mods?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:14 schreef DeMolay het volgende:
ethiek geeft toch al aan om met zon onderwerp te wachten !
Als je het leuk vind wil ik jouw topic overmorgen wel weer van het slot af halen, of je maakt over een paar dagen een wat gevulder topic en laten we die open.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als het waar is dat je 2 dagen moet wachten, waarom worden die gesloten topics dan niet na 2 dagen unlocked door de crew/mods?
Het is geen regel, emoties lopen in non actuele topics ook hoog op, dus geen geldige reden. maar als je er echt achter staat, dan zie ik mijn unlocks over 2 a 3 dagen wel tegemoet. Mijn voorspelling is dat het niet gebeurt, want bepaalde agenda.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals je ook kan lezen in de sluitpost is het geen nu niet nooit niet slotje hé. Zeker nu de gemoederen hoog op zijn gelopen heb ik liever even het topic er nu niet. Dat zegt niet dat het topic helemaal niet gewenst is maar het eerst even af moet koelen. Puur emotie zaakje zeg maar. Eventuele conspiracies zijn er morgen (of overmorgen) ook nog wel.
niemand gaat nog een OP vullen met zo'n hoog risico dat het topic gesloten wordt, wat de langzame moord van BNW onderbouwt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je het leuk vind wil ik jouw topic overmorgen wel weer van het slot af halen, of je maakt over een paar dagen een wat gevulder topic en late we die open.
Zeker geen agenda hoor. (Dat zou iemand met een agenda ook zeggen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is geen regel, emoties lopen in non actuele topics ook hoog op, dus geen geldige reden. maar als je er echt achter staat, dan zie ik mijn unlocks over 2 a 3 dagen wel tegemoet. Mijn voorspelling is dat het niet gebeurt, want bepaalde agenda.
Bij Charlie Hebdo en Bataclan kon het wel dezelfde dag. En inderdaad ontspoorden die topics enigszins en er waren veel emotionele reacties, maar het leverde ook de eerste 24 uur wel interessante discussies op.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals je ook kan lezen in de sluitpost is het geen nu niet nooit niet slotje hé. Zeker nu de gemoederen hoog op zijn gelopen heb ik liever even het topic er nu niet. Dat zegt niet dat het topic helemaal niet gewenst is maar het eerst even af moet koelen. Puur emotie zaakje zeg maar. Eventuele conspiracies zijn er morgen (of overmorgen) ook nog wel.
Alle topics zijn omstreden en hot in BNW, daarom subforum bnw en niet in bijvb NWS.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je het leuk vind wil ik jouw topic overmorgen wel weer van het slot af halen, of je maakt over een paar dagen een wat gevulder topic en laten we die open.
De reden dat we in BNW voor sommige aanslagen/drama's een soort van 'wachttijd' hebben is omdat die topic hoe dan ook omstreden zijn (niet perse erg) en omdat het een 'dicht bij huis' (globaal/cultureel gezien) topic is. Even de fluwelen handschoentjes gebruiken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |