abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160568668
Ieder deel een stapje vooruit ;)

Ik wil wel melden dat ik niet manisch depressief ben als in hele dagen op bed blijven liggen en niet meer naar buiten durven. Ik voel mij gewoon niet meer zo verbonden met mijn leeftijdsgenoten en daar baal ik van, soort buitengesloten. Deels zelf in de hand door locaties te bezoeken waar dat sociale contact niet altijd handig/vanzelfsprekend is, maar dat zijn voor mij wel de locaties nu.

--

Wie wel ontmoeten? SV, de leraar.
pi_160568681
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik moet weten dat ze het op prijs stelt. Kom heel vaak een dame tegen in de UB en vandaag liep ze paar keer langs me op maar ze keek niet indirect naar mij
Omdat jij niet interessant bent en zij haar werk doet.

quote:
maar als ze langs loopt wel als ze precies bij mij is..
Nouen, ze loopt gewoon langs je omdat ze gewoon even ergens heen moet.

quote:
Beetje rare uitleg maar we weten allebei dat we elkaar in de gaten houden
Nee.
pi_160568711
Als je dat denkt, spreek haar dan aan. Man the fuck up!
pi_160568727
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:33 schreef Bananenpap het volgende:
Liever niet, dan krijgen we weer posts met dat ze hem aan het lijntje heeft gehouden. En dat ze niet duidelijk genoeg is geweest. En blabla.
pi_160568738
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:33 schreef Bananenpap het volgende:
En als het toch niet zo is ga ik op mijn bek..
pi_160568746
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vallen en weer opstaan dat hoort bij het leven knul.
pi_160568749
quote:

[..]

Nouen? Je weet zo zeker dat ze jou ook in de gaten houdt toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2016 16:35:24 ]
  donderdag 10 maart 2016 @ 16:35:27 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160568752
quote:

En wat heb je daarmee precies te verliezen? Al gaan zitten voordat je valt brengt je nergens. Van fouten leer je.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160568760
-Hou eens op!-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 10-03-2016 16:36:28 ]
pi_160568766
quote:

[..]

En dan? Ga je dan dood?
  donderdag 10 maart 2016 @ 16:36:30 #11
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160568771
quote:

[..]

Grow some balls.
pi_160568786
quote:

[..]

Ja dus? Hebben we allemaal wel eens gehad.
pi_160568791
quote:

[..]

Daar leer je weer van.
pi_160568887
Je bent toch niet lang meer in de UB. Studie is toch bijna klaar. Kunt vast wel een risicootje nemen?
Daarna kom je ze toch niet meer tegen als je geen contact met ze maakt en onderhoudt.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160569011
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:43 schreef Koral het volgende:
Je bent toch niet lang meer in de UB. Studie is toch bijna klaar. Kunt vast wel een risicootje nemen?
Daarna kom je ze toch niet meer tegen als je geen contact met ze maakt en onderhoudt.
Ze is er zowat iedere dag. Ik hoef er morgen niet te zijn maar zou haast gaan om te kijken of ze er is.. Maar als ze er niet is is dat weer zonde van de tijd en een teleurstelling. En haar aanspreken tja.. Ik kèn haar ergens van alleen weet ik niet of zij het is want ben dr naam vergeten.. Daarom ook bang voor afwijzing. Niet omdat ik haar naam niet weet maar als ze niet is als ik denk wie ze is.
pi_160569021
/care, je leert van op je bek gaan. En grote kans dat je die vrouw (binnenkort) nooit meer ziet. Wie nooit op zijn bek gaat komt ook niet vooruit, te simpel ook echt. Als jij wilt leren hoe sociale situaties werken moet je een keer op je bek gaan. Anders leer je niks.

..en weer knipper ik een keer met mijn ogen en is er een nieuw deel. 'Ieder deel een stapje vooruit' zie ik nog niet zo gebeuren.

Voorstel: volgende update als het gesprek van volgende week is geweest.
pi_160569253
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze is er zowat iedere dag. Ik hoef er morgen niet te zijn maar zou haast gaan om te kijken of ze er is.. Maar als ze er niet is is dat weer zonde van de tijd en een teleurstelling. En haar aanspreken tja.. Ik kèn haar ergens van alleen weet ik niet of zij het is want ben dr naam vergeten.. Daarom ook bang voor afwijzing. Niet omdat ik haar naam niet weet maar als ze niet is als ik denk wie ze is.
Oprecht je vraag stellen? Persoonlijke gemeende interesse die op een normale manier gebracht wordt is meestal vleiend. Je maakt het jezelf moeilijk door in je gedachte al eventuele bij bedoelingen te hebben.
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:19:37 #18
452762 Wh00pWh00p
Time is long but life is short
pi_160569544
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:15 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af hoe jij 'zwoel kijken' ziet. op de een of andere manier lijkt mij dat nog enger dan staren
_O- _O- dat dacht ik nou ook....
pi_160569653
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom jouw ondertitel 'Altijd in voor wat leuks!' is?
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:29:04 #20
452762 Wh00pWh00p
Time is long but life is short
pi_160569656
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:04 schreef Koral het volgende:

[..]

Oprecht je vraag stellen? Persoonlijke gemeende interesse die op een normale manier gebracht wordt is meestal vleiend. Je maakt het jezelf moeilijk door in je gedachte al eventuele bij bedoelingen te hebben.
Precies, die vraag kun je rustig stellen. En tja of het antwoord bevredigend is moet je dan maar zien. Maar je moet loslaten om te denken "wat als" want dan kom je er niet
pi_160570385
Was ik vanochtend nog vergeten. Aanpassen van je voeding kan helpen om de klachten wat te verlichten. Bij mij in ieder geval wel, zeker het weglaten van suiker, brood en het gebruiken van supplementen. ^O^

Baat het niet..

Is wel een lang verhaal. Even doorbijten.

[ Bericht 7% gewijzigd door _I op 10-03-2016 18:36:19 ]
pi_160571562
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:09 schreef Jopie78 het volgende:
Was ik vanochtend nog vergeten. Aanpassen van je voeding kan helpen om de klachten wat te verlichten. Bij mij in ieder geval wel, zeker het weglaten van suiker, brood en het gebruiken van supplementen. ^O^

Baat het niet..

Geloof me, ik eet echt wel gezond. Helemaal geen frisdrank meer, éen glaasje aanmaaksiroop per dag (zonder suiker; zoetstoffen dus). De dag beginnen met havermout of cornflakes, nog nooit last van gehad. Snacken alleen in de bios ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:28 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom jouw ondertitel 'Altijd in voor wat leuks!' is?
Staat dat er ja? Dan zal 't wel zo zijn! :)
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:04 schreef Koral het volgende:

[..]

Jep, las ooit iets over de '6 seconde regel' als je iets wilt, doe het dan meteen anders ga je malen, vergeet je het en doe je 't niet.

Ik maak het mij ook wel lastig soms, want er is geen constante factor. Misschien was vandaag wel haar laatste dag in de UB en zie ik haar nooit meer. Ik kan dan wel denken van nou de meeste mensen werken tot de zomer aan hun scriptie, maar dat kan ook al volgende maand zijn. Al veel vaker gezegd, maar: gewoon doen en aanspreken dus..!
pi_160571707
Het gaat niet om gezond, maar om het weglaten van bepaalde zaken en het toevoegen van anderen. Niet gelezen blijkbaar, wel jezelf verdedigen. Persoonlijk had ik het andersom gedaan. ;)
pi_160571757
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Jopie78 het volgende:
Het gaat niet om gezond, maar om het weglaten van bepaalde zaken en het toevoegen van anderen. Niet gelezen blijkbaar, wel jezelf verdedigen. Persoonlijk had ik het andersom gedaan. ;)
Heb het wel gelezen. Vandaag nog vis op toevallig :)
pi_160571823
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:09 schreef Jopie78 het volgende:

Baat het niet..

Ik heb die Walsch even gegoogeled omdat daar verder geen bron bij stond... damn, wat een charlatan. :D

Verder weinig mis met een beetje experimenteren met voeding, maar ik zou dat verhaal zeker met een korrel zout nemen. Er staan nogal wat aannames en slechte bronnen in.
pi_160571828
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb het wel gelezen. Vandaag nog vis op toevallig :)
Haha. Uitgeluld.
pi_160571935
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb die Walsch even gegoogeled omdat daar verder geen bron bij stond... damn, wat een charlatan. :D

Verder weinig mis met een beetje experimenteren met voeding, maar ik zou dat verhaal zeker met een korrel zout nemen. Er staan nogal wat aannames en slechte bronnen in.
Zelfde als met verband voeding en acne. Merk jij daar nou wat van? Ik persoonlijk niet en de dermatoloog vond het ook allemaal maar onzin. Gezond en gevarieerd eten is de basis. Sommige mensen eten alles wat los en vast zit van junkfood en zitten niet onder de puisten..

Hoe is jouw leven nu Straw na je depressie? Je hebt een vriend? Studie al af? Woon je op jezelf/samen? Baan?
pi_160571938
quote:

[..]

Top dat je het even nakijkt en de moeite neemt te reageren.
Daar ging het mij inderdaad om, probeer wat en kijk of het werkt. Maar verder helemaal eensch!
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:18:55 #29
416020 K44S
The bearded man
pi_160571944
quote:

[..]

Deezer had het dus zelf geschreven kunnen hebben?

Ok, dat was onder de gordel en niet aardig.

Deezer, ik lees de afgelopen tijd stil mee en besef dat ik ook niet aardig ben tegen je.
Je hebt gelezen waarom niet. Deze nare benadering van mij heeft blijkbaar ook geen bekering gedaan.

Ik hoop oprecht dat je via de HA en dus na dat bezoek aan de psyche ... het allemaal net wat makkelijker gaat.
Voor je zelf: Doe ALS JE BLIEFT wat met de tips. Wij schrijven die tips niet voor jan lul op... of om je te treiteren... we geven deze tips (of dit nou makkelijk bank praten is of niet) alleen maar om te helpen.

Goed, ik houd maar weer op met preken, tenslotte werkt preken niet als de ander er toch (nog) niet in gelooft.

Succes.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_160572042
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:18 schreef K44S het volgende:

[..]

Deezer had het dus zelf geschreven kunnen hebben?

Ok, dat was onder de gordel en niet aardig.

Deezer, ik lees de afgelopen tijd stil mee en besef dat ik ook niet aardig ben tegen je.
Je hebt gelezen waarom niet. Deze nare benadering van mij heeft blijkbaar ook geen bekering gedaan.

Ik hoop oprecht dat je via de HA en dus na dat bezoek aan de psyche ... het allemaal net wat makkelijker gaat.
Voor je zelf: Doe ALS JE BLIEFT wat met de tips. Wij schrijven die tips niet voor jan lul op... of om je te treiteren... we geven deze tips (of dit nou makkelijk bank praten is of niet) alleen maar om te helpen.

Goed, ik houd maar weer op met preken, tenslotte werkt preken niet als de ander er toch (nog) niet in gelooft.

Succes.
Het zit ook allemaal in mijn hoofd. Ik schijn vanuit de buitenkant nog best leuk te zijn als ik lach, maar trek me nu nog teveel aan wat anderen van mij (kunnen) vinden en dus zit ik een beetje de hele dag te denken en dat zie je en maakt mij niet aantrekkelijk.. :)
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:23:07 #31
416020 K44S
The bearded man
pi_160572079
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het zit ook allemaal in mijn hoofd. Ik schijn vanuit de buitenkant nog best leuk te zijn als ik lach, maar trek me nu nog teveel aan wat anderen van mij (kunnen) vinden en dus zit ik een beetje de hele dag te denken en dat zie je en maakt mij niet aantrekkelijk.. :)
Als je het zelf al weet, doe er dan wat aan/mee :).
pi_160572119
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:23 schreef K44S het volgende:

[..]

Als je het zelf al weet, doe er dan wat aan/mee :).
Dit dus. Kom maar weer terug als je via de huisarts bent doorverwezen naar de psycholoog en daar bent geweest.
pi_160572208
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:24 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dit dus. Kom maar weer terug als je via de huisarts bent doorverwezen naar de psycholoog en daar bent geweest.
Dus jij geeft de praktijkondersteuner geen kans?
pi_160572301
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is me wel duidelijk dat je hoe dan ook een psycholoog nodig hebt. Dus ja, ik verwacht wel dat je daarheen gaat, nadat je met de praktijkondersteuner hebt gesproken. En te zien aan dit en vorige topics ben ik niet de enige die er zo over denkt.
pi_160572307
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die is voor relatief oppervlakkige ondersteuning en tijdelijke klachten.
pi_160572374
Dit is echt te hilarisch voor woorden.

Ik zie hier MrCookies, Etsu, Copycat, Bananenpap, IkeDubaku99, Sick_Little_Monkey en Strawberry reageren met de mededeling dat het niet erg is als je "op je bek" gaat, als in afgewezen worden wanneer je iemand aanspreekt, en dat je er van leert, en je legt alle advies en al die wijsheid gewoon naast je neer en gaat er niet op door. En over 3 pagina's of 2 topics loop je weer te janken dat je allemaal vrouwen bent tegen gekomen en ga je aan hier vragen hoe en of je ze aan moet spreken, om vervolgens dat niet te doen, omdat je te schijterig bent om afgewezen te worden, en begint het hele liedje weer vanaf het begin.

Wie denk je dat er gelijk heeft? Jouw autistische brein, of de 7 bovengenoemde users?
pi_160572510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe is jouw leven nu Straw na je depressie? Je hebt een vriend? Studie al af? Woon je op jezelf/samen? Baan?
Je topic heet aansluiting. Dit is de eerste keer dat ik je interesse zie tonen in een ander.
En dan vraag je als 2e of ze een vriend heeft?

Wat was je intentie voor deze vragen, als ik zo vrij mag zijn? En heb je bij al die andere de behoefte niet om eens naar de ander te vragen?
pi_160572511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:31 schreef CyberTijn het volgende:
Dit is echt te hilarisch voor woorden.

Ik zie hier MrCookies, Etsu, Copycat, Bananenpap, IkeDubaku99, Sick_Little_Monkey en Strawberry reageren met de mededeling dat het niet erg is als je "op je bek" gaat, als in afgewezen worden wanneer je iemand aanspreekt, en dat je er van leert, en je legt alle advies en al die wijsheid gewoon naast je neer en gaat er niet op door. En over 3 pagina's of 2 topics loop je weer te janken dat je allemaal vrouwen bent tegen gekomen en ga je aan hier vragen hoe en of je ze aan moet spreken, om vervolgens dat niet te doen, omdat je te schijterig bent om afgewezen te worden, en begint het hele liedje weer vanaf het begin.
Inmiddels weet ik dat die meid toch niet is wie ik denk dat ze is, maar ze lijkt er écht op, dus kan ik alsnog de vraag stellen en als ze inderdaad 'nee' zegt kan ik haar die andere meid laten zien en zal ze wss zeggen dat ze er wel op lijkt ja :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160572534
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Je topic heet aansluiting. Dit is de eerste keer dat ik je interesse zie tonen in een ander.
En dan vraag je als 2e of ze een vriend heeft?

Wat was je intentie voor deze vragen, als ik zo vrij mag zijn? En heb je bij al die andere de behoefte niet om eens naar de ander te vragen?
Tweede is meer uit beleefdheid, dat ze een vriend heeft is geen geheim hier ;)
pi_160572587
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tweede is meer uit beleefdheid, dat ze een vriend heeft is geen geheim hier ;)
En de intentie? En geen interesse, of een gevoel van beleefdheid, naar alle anderen?

Heb namelijk niet het idee dat je aansluiting zoekt. Verre van zelfs. Jij wel?
pi_160572602
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Inmiddels weet ik dat die meid toch niet is wie ik denk dat ze is, maar ze lijkt er écht op, dus kan ik alsnog de vraag stellen en als ze inderdaad 'nee' zegt kan ik haar die andere meid laten zien en zal ze wss zeggen dat ze er wel op lijkt ja :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongen dat heeft toch helemaal geen ene reet te maken met het punt wat alle lieve mensen op dit forum willen maken en jou willen leren. Hou eens op met die bullshit verhalen vent :')

De inhoud kan werkelijk helemaal niemand ook maar iets interesseren.
pi_160572619
quote:
5s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:37 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

En de intentie? En geen interesse, of een gevoel van beleefdheid, naar alle anderen?

Heb namelijk niet het idee dat je aansluiting zoekt. Verre van zelfs. Jij wel?
De TT moet je ook niet zo nauw nemen, het dekt de lading; niet meedoen met de maatschappij, maar verder is het een verzameltopic voor mijn prangende vragen/ervaringen.
pi_160572632
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Goed detectivewerk :Y
pi_160572644
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De TT moet je ook niet zo nauw nemen, het dekt de lading; niet meedoen met de maatschappij, maar verder is het een verzameltopic voor mijn prangende vragen/ervaringen.
Probeer eens antwoord te geven!?
pi_160572647
Ik snap sowieso helemaal niks van dat negeren, doe je dat nu bewust of klap je dicht en weet je niks meer te melden? Je maakt een topic aan omdat je je leven wat meer op de rails wilt krijgen en daar advies/hulp bij nodig hebt, ga dan ook fatsoenlijk in op een ander zijn post.
pi_160572731
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goed detectivewerk :Y
Nah, ik ken haar van eerder dus zo veel werk was 't niet. En mocht het inderdaad die meid zijn (wat ik nu dus 99% uitsluit) dan weet ik ook dat ze al jaren in een relatie zit, dus 0% kans voor mij :)
pi_160572794
Mijn poging tot contact in het PUC-topic is ook meteen afgekapt :P #fimbuddies
pi_160572795
-Kssst-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 10-03-2016 19:46:03 ]
pi_160572861
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Mijn poging tot contact in het PUC-topic is ook meteen afgekapt :P #fimbuddies
Gek hè? Er kijken en lezen tientallen, zo niet honderden users mee. Je hebt in die paar weken tijd jezelf voor lul gezet op FOK!. Iedereen weet onderhand wie jij bent.
pi_160572874
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:39 schreef Bananenpap het volgende:
Ik snap sowieso helemaal niks van dat negeren, doe je dat nu bewust of klap je dicht en weet je niks meer te melden? Je maakt een topic aan omdat je je leven wat meer op de rails wilt krijgen en daar advies/hulp bij nodig hebt, ga dan ook fatsoenlijk in op een ander zijn post.
Hij verzint iedere keer smoesjes die hij zelf gelooft om er niets mee te hoeven doen.

Het is hetzelfde als een topic openen omdat je te dik bent, en na 6 pagina's vol tips en adviezen roepen dat het wel mee valt en je gewoon een grotere maat spijkerbroek gaat kopen, om een dag later weer verdrietig te zijn omdat je nog steeds een dikke reet hebt.
pi_160572890
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gek hè? Er kijken en lezen tientallen, zo niet honderden users mee. Je hebt in die paar weken tijd jezelf voor lul gezet op FOK!. Iedereen weet onderhand wie jij bent.
Kreeg ik in het echt ook maar zoveel aandacht.. ik maak geen geheim van de locaties waar ik kom :P
pi_160572898
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kreeg ik in het echt ook maar zoveel aandacht.. ik maak geen geheim van de locaties waar ik kom :P
Nou hilarisch. :P :P
pi_160572920
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wees blij dat ze je in het echt niet zo'n mafklapper vinden als de mensen hier doen.
pi_160572932
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:39 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Probeer eens antwoord te geven!?
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:48:53 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160572938
Deezertje, houd het svp gewoon on topic hier, ipv het zelf in een halve slowchat te veranderen.
pi_160572942
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Achteraan in de rij sluiten aub.
pi_160572955
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wees blij dat ze je in het echt niet zo'n mafklapper vinden als de mensen hier doen.
Maar dan vinden ze dus niks van mij, oftewel: genegeerd worden.
pi_160572959
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie bij elkaar hoorden.
pi_160572968
quote:
4s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Copycat het volgende:
Deezertje, houd het svp gewoon on topic hier, ipv het zelf in een halve slowchat te veranderen.
Dit topic gaat toch over mijn leven? Nou dat dus.
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:50:36 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160572981
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:

Dit topic gaat toch over mijn leven? Nou dat dus.
Maar het is geen dagboek waar alles maar besproken moet worden zonder doel. Let daarop.
pi_160573002
-Kssst-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 10-03-2016 19:51:46 ]
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:54:37 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160573089
Oké deezer. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Succes.
pi_160885869
Nou, hup.
Ja doei.
pi_160886186
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.

Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:35:01 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160886242
Dus een praatje met een jongen vind je niet eng. Dus doe dat de eerst komende week eens. Gewoon jongens/mannen aanspreken
pi_160886284
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
maar als het een meid is dan weer wel
En waarom is dat zo?

Omdat je stiekem hoge verwachtingen van haar hebt? Omdat je haar als een vleesobject ziet?

Waarom heb je met een meisje moeite?
pi_160886368
Ook ben ik erg slecht in signalen lezen. Of nou ja bij anderen kan ik dat prima (als ik zie dat mensen met elkaar flirten e.d.) maar zelf ben ik er slecht in. In de UB kom ik al maanden dezelfde mensen tegen en 1 dame maak ik elke dag oogcontact mee en ze reageert 7 vd 10 keer terug ofzo. Vaker niet dan wel, maar toch blijf ik 't proberen. Sowieso zegt het niks hoe vaak je mensen ziet zonder praatje gemaakt te hebben. Soms blijken ze Duits of een andere nationaliteit lol.
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Dus een praatje met een jongen vind je niet eng. Dus doe dat de eerst komende week eens. Gewoon jongens/mannen aanspreken
Dat doe ik al best vaak.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:42:29 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160886391
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
Vaker niet dan wel,
Dan is ze dus niet geintresseerd
pi_160886392
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
Dat doe ik al best vaak.
Dat is niet waar, want je hebt geen vrienden. Je praat met niemand in de UB en op sportschool.
pi_160886397
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:

[..]

En waarom is dat zo?

Omdat je stiekem hoge verwachtingen van haar hebt? Omdat je haar als een vleesobject ziet?

Waarom heb je met een meisje moeite?
Deels daarom ja. Niet dat ik meteen wil daten of verwachtingen heb maar omdat ik sowieso nooit een vriendschap heb gekend met een meisje. Dus ik weet niet wat het verschil is tussen mannen onderling, meiden waar ik goed mee kan zonder gevoelens (ala de friendzone) en meiden waar ik zelf interesse in heb.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:43:24 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160886411
Je weet ook niet (meer) hoe het is om een vriendschap met een jongen te hebben.
pi_160886435
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan is ze dus niet geintresseerd
Nee en anders had ze wel langer contact gemaakt of iig een keer hoi gezegd. Maar toch blijf ik 't proberen lol als ze langs loopt. Ergens verwacht ik dat ze bezet is.

Maar ik pijnig me ook met die apps als Tinder en Happn. Honderden meiden per week, sommige kom ik dus dagelijks in RL tegen, maar gewoon bijna geen matches of dat ze dus een digitaal gesprek willen. En dan ga ik weer twijfelen aan mijn looks e.d. maar dat is absoluut niet nodig. Ik moet in het echt wat zelfverzekerder, brutaler worden.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:45:00 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160886440
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:44 schreef Deezertje het volgende:
Maar toch blijf ik 't proberen
En dat is dom. Heb je niets aan. Move on
pi_160886451
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:44 schreef Deezertje het volgende:
Maar toch blijf ik 't proberen lol
Hoelang? Tot ze eindelijk toegeeft en je een mep in je gezicht verkoopt, lol?
pi_160886453
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat is niet waar, want je hebt geen vrienden. Je praat met niemand in de UB en op sportschool.
Mannen vind ik iig minder 'eng' om aan te spreken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:45:53 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160886463
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:

Doe t gewoon ,dan worden meiden ook makkelijker
pi_160886471
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoelang? Tot ze eindelijk toegeeft en je een mep in je gezicht verkoopt, lol?
Nee tot ze er niet meer komt (studie klaar) of ik haar overduidelijk met een andere jongen zie.
pi_160886474
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom blijf je dan met Koningsdag en Bevrijdigingsfestival alleen thuis? Je wist toch niet wat je moest doen, daar in die groepen? Er zullen honderden groepen zijn met alleen mannen.

Alcohol en gaan. Geen gejank.
pi_160886486
Maar is het probleem dus niet deels dat ik nooit een vriendschap heb gekend met een dame? Wel met een man vroeger en ook op school ging ik meer met mannen om dan vrouwen (iig niet de populaire meiden).
pi_160886488
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee tot ze er niet meer komt (studie klaar) of ik haar overduidelijk met een andere jongen zie.
Volhoudertje hoor. Groot respect!

SPOILER
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:47:34 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160886498
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
Maar is het probleem dus niet deels dat ik nooit een vriendschap heb gekend met een dame? Wel met een man vroeger en ook op school ging ik meer met mannen om dan vrouwen (iig niet de populaire meiden).
Nee, probleem is dat je NU geen vriendscahppen kent. Ongeacht welk geslacht.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:48:12 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160886513
Daarbij zoek je niet naar een vriendschap met een vrouw, enkel seks / relatie.
pi_160886518
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, probleem is dat je NU geen vriendscahppen kent. Ongeacht welk geslacht.
En social skills hebt.

Deezertje, je doet alsof het veel rooskleuriger is en je houdt jezelf voor gek. Maandenlang roep je dat je geen vrienden hebt en niet weet hoe je sociaal contact kan maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 14:48:28 ]
pi_160886532
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij zoek je niet naar een vriendschap met een vrouw, enkel seks / relatie.
Uiteindelijk wel, maar ik kon dus al goed met meiden uit mijn klas opschieten tijdens mijn opleiding, maar dat waren of mijn types niet of ze hadden (relationeel) geen interesse in mij.
pi_160886548
En hoe staat het er voor met je hulptraject?
"Pools are perfect for holding water"
pi_160886556
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

En social skills hebt.

Deezertje, je doet alsof het veel rooskleuriger is en je houdt jezelf voor gek. Maandenlang roep je dat je geen vrienden hebt en niet weet hoe je sociaal contact kan maken.
En niet te vergeten wat ik gisteren zei: stel ik spreek die ene dame eens aan, stel een vraag en krijg antwoord, en dan???? Je bent dan niet insta-vriend. Hooguit dat je de volgende keer als je haar ziet niet op 0 begint, maar ze kan je dan alsnog negeren of afkappen als ze geen zin in je heeft.
pi_160886565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:50 schreef probeer het volgende:
En hoe staat het er voor met je hulptraject?
Check de post onder bloempje.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:51:25 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160886574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:50 schreef Deezertje het volgende:

En niet te vergeten wat ik gisteren zei: stel ik spreek die ene dame eens aan, stel een vraag en krijg antwoord, en dan???? Je bent dan niet insta-vriend. Hooguit dat je de volgende keer als je haar ziet niet op 0 begint, maar ze kan je dan alsnog negeren of afkappen als ze geen zin in je heeft.
insta-vrienden bestaan niet
pi_160886576
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel,
Dus je bent met ons eens dat je eerst vrienden maakt en daarna een relatie om de hoek komt kijken?

quote:
maar ik kon dus al goed met meiden uit mijn klas opschieten tijdens mijn opleiding,
Fijn! Waarom heb je geen contact onderhouden?

quote:
maar dat waren of mijn types niet of ze hadden (relationeel) geen interesse in mij.
Dus je hebt geen contact onderhouden omdat ze geen relatie met je wilden en ze je geen type waren?

Kortom: je beoordeelt meisjes op hun uiterlijk en ziet hen als een lustobject. Je hebt geen interesse in vriendschap, in sociale contacten opbouwen. Je wilt alleen seks.

Gatverdamme, wat ben jij walgelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 14:51:47 ]
pi_160886598
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Volhoudertje hoor. Groot respect!

SPOILER
Soms is ze ook gewoon ff pauze houden een half uur lang en geen idee wat ze dan doet. Ik maak alles veel groter dan 't is. Vast staat dat ze mij qua gezicht kent, maar ook dat het niet meer dan dat is.
pi_160886632
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Soms is ze ook gewoon ff pauze houden een half uur lang en geen idee wat ze dan doet. Ik maak alles veel groter dan 't is. Vast staat dat ze mij qua gezicht kent, maar ook dat het niet meer dan dat is.
/care.

Ze.
Moet.
Je.
Niet.
pi_160886633
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dus je bent met ons eens dat je eerst vrienden maakt en daarna een relatie om de hoek komt kijken?

[..]

[..]

Dus je hebt geen contact onderhouden omdat ze geen relatie met je wilden en ze je geen type waren?

Kortom: je beoordeelt meisjes op hun uiterlijk en ziet hen als een lustobject. Je hebt geen interesse in vriendschap, in sociale contacten opbouwen. Je wilt alleen seks.

Mwah, eens niet. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die een ONS hebben zonder elkaar te kennen, laat staan vriendschappelijk ala FWB's. Die lat is voor mij misschien te hoog want stel ze zegt ja kan ik haar moeilijk thuis uitnodigen als mijn ouders beneden zitten :')
pi_160886658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nee, toen was ik niet eens met seks bezig. Maar ik zag ze gewoon niet als vrienden. Andere interesses, en zij hebben ook nooit contact onderhouden. Was vooral gewoon wanneer je elkaar zag op school.
pi_160886678
Ook jij kan een ONS krijgen, maar jij bent simpelweg niet aantrekkelijk om een ONS mee te hebben.

Waarom en hoe en wat is jou allang en breed bekend.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 14:57:22 ]
pi_160886702
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

/care.

Ze.
Moet.
Je.
Niet.
De onbereikbare meid. Heerlijke afleiding.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:58:19 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160886717
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:57 schreef Deezertje het volgende:
Heerlijke
uhu :')
pi_160886760
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

uhu :')
:P Ze kijkt altijd lekker chagrijnig (niet per se naar mij). Soms praat ze met iemand anders en dan bloeit ze helemaal op en komt haar mooie glimlach tevoorschijn O+
pi_160886816
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
Ook jij kan een ONS krijgen, maar jij bent simpelweg niet aantrekkelijk om een ONS mee te hebben.

Daarom probeer ik ook via die apps een date te regelen, weet je zeker dat ze single zijn dan je tijd te verdoen in RL en er dan achter komen dat ze gewoon al een relatie heeft :'). Gaat om je uitstraling en dat je meiden op hun gemak kunt stellen.
pi_160886839
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarom probeer ik ook via die apps een date te regelen,
Een klein percentage van de gebruikers van die apps (ik vermoed zelfs 0%) weet een ONS te scoren zonder met elkaar te communiceren. Dat is toch wat je bedoelt? In het uitgaansleven kan je makkelijk een ONS scoren met een beetje alcohol en skills.

quote:
weet je zeker dat ze single zijn dan je tijd te verdoen in RL en er dan achter komen dat ze gewoon al een relatie heeft :').
Blabla.

quote:
Gaat om je uitstraling en dat je meiden op hun gemak kunt stellen.
Nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 15:06:18 ]
pi_160886860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:05 schreef Etsu het volgende:

[..]

Een klein percentage van de gebruikers van die apps (ik vermoed zelfs 0%) weet een ONS te scoren zonder met elkaar te communiceren. Dat is toch wat je bedoelt? In het uitgaangsleven kan je makkelijk een ONS scoren met een beetje alcohol en skills.

[..]

Blabla.

[..]

Nee.
Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.
pi_160886885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.
Jij begint te janken om een ONS. Daar is geen interesse in het spel, enkel lust. Daar heb je geen vlotte babbel voor bij nodig. Het is handig.
pi_160886906
quote:
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.

Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
Als ik dit lees en uit zet met ALLES wat je hier al verteld hebt aan ons, dan weet ik vrijwel zeker dat je NIET alles verteld hebt tijdens het gesprek. Ik heb het vermoede dat je alles van te voren al wel weer hebt over geanalyseerd, zelf conclusies hebt gemaakt en dus dan maar alvast bepaalde dingen alvast hebt ingevuld voor ze.

Typisch gevalletje zelf-sabotage als je het mij vraagt.

En hop maar weer snel in je oude gedrag schieten. Gaat je goed af in ieder geval want denk dat deze post al weer twee paginaatjes verder staat als de ge-quoten post van jou.
pi_160886907
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:07 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jij begint te janken om een ONS. Daar is geen interesse in het spel, enkel lust. Daar heb je geen vlotte babbel voor bij nodig. Het is handig.
En ik straal geen lust uit?
pi_160886931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ik straal geen lust uit?
:') Tering, wat ben jij onmogelijk.

Laat maar.
pi_160886956
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:08 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Als ik dit lees en uit zet met ALLES wat je hier al verteld hebt aan ons, dan weet ik vrijwel zeker dat je NIET alles verteld hebt tijdens het gesprek. Ik heb het vermoede dat je alles van te voren al wel weer hebt over geanalyseerd, zelf conclusies hebt gemaakt en dus dan maar alvast bepaalde dingen alvast hebt ingevuld voor ze.

Typisch gevalletje zelf-sabotage als je het mij vraagt.

En hop maar weer snel in je oude gedrag schieten. Gaat je goed af in ieder geval want denk dat deze post al weer twee paginaatjes verder staat als de ge-quoten post van jou.
Ik ben zeker wel open geweest, maar er is geen pasklare oplossing voor. Mindset. Hij legde ook uit dat vriendschappen sowieso komen en gaan elke 10 jaar, mee veranderen met je levensfase. Maar een beperkt aantal houd je je hele leven bij je, maar dat vergt wel energie. Als jij kinderen krijgt en je beste vriend niet, ga je er toch automatisch minder of anders mee om want je kan hem niet overal bij betrekken.
pi_160886969
Maar hierop reageren, ho maar:

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom blijf je dan met Koningsdag en Bevrijdigingsfestival alleen thuis? Je wist toch niet wat je moest doen, daar in die groepen? Er zullen honderden groepen zijn met alleen mannen.

Alcohol en gaan. Geen gejank.
Constructief ook. Heeft ie eindelijk z'n topic terug.
pi_160886999
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:11 schreef Etsu het volgende:
Maar hierop reageren, ho maar:

[..]

Constructief ook. Heeft ie eindelijk z'n topic terug.
Omdat ik geen alcohol drink :) Alleen wodka, maar dat lijkt me niet al te slim.
pi_160887006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik geen alcohol drink :) Alleen wodka, maar dat lijkt me niet al te slim.
Neem je 2 shotjes wodka, word je soiewso losser van. Niemand drinkt een hele fles vodka leeg op een avond.

Ofja, ik soms dan. :@

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 15:13:19 ]
pi_160887020
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben zeker wel open geweest...
Ik geloof je niet.

Maar je bent hoe dan ook weer bliksem snel in je comfort zone / oude gedrag gestapt.

Ik maak ook mijn eigen conclusies.... En gebaseerd daarop wens ik je al het succes voor de toekomst, ik geef je mijn aandacht, hulp en advies niet meer.

Succes!
pi_160887183
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben zeker wel open geweest, maar er is geen pasklare oplossing voor. Mindset. Hij legde ook uit dat vriendschappen sowieso komen en gaan elke 10 jaar, mee veranderen met je levensfase. Maar een beperkt aantal houd je je hele leven bij je, maar dat vergt wel energie. Als jij kinderen krijgt en je beste vriend niet, ga je er toch automatisch minder of anders mee om want je kan hem niet overal bij betrekken.
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?
pi_160887336
Het is mij trouwens nog altijd niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning? Heb je het idee dat je iets moet bewijzen? Wat is nu eigenlijk je doel met die trainingen?
pi_160887366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?
Wellicht heeft hij last van verlatingsangst? Zijn enige vriend op de basisschool had op het laatste moment voor een andere school gekozen. Zo te lezen zoekt hij ook geen langdurige relatie want hij zegt vaak zat dat hij alleen een keer wil ervaren hoe het is. Hij is erg aan zijn vrijheid gehecht zegt hij dan.

Hoe dan ook, praatjes vullen geen gaatjes. Of zo iets. :+
pi_160887367
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Het is mij trouwens nog altijd niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning? Heb je het idee dat je iets moet bewijzen? Wat is nu eigenlijk je doel met die trainingen?
Aandacht.
pi_160887377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nee hoor, ik verwacht zeker niet dat ze 10 jaar of voor eeuwig zijn. De vriendschappen op school waren ook geen vriendschappen. Ze eindigden op de dag dat we elkaar voor het laatst zagen. Verder gegaan met leven, werken etc. Of zoals de PO het gisteren noemde: het waren voorbijgangers.
pi_160887410
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.
pi_160887415
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee hoor, ik verwacht zeker niet dat ze 10 jaar of voor eeuwig zijn. De vriendschappen op school waren ook geen vriendschappen. Ze eindigden op de dag dat we elkaar voor het laatst zagen. Verder gegaan met leven, werken etc. Of zoals de PO het gisteren noemde: het waren voorbijgangers.
De reden dat jij geen vriendschappen aangaat is volgens mij omdat je totaal geen interesse toont in anderen. Als je geen moeite hebt om een gesprek aan te gaan met jongens/mannen, hoe komt het dan dat je geen vrienden hebt?
pi_160887442
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.
Niet echt duidelijk antwoord op mijn vraag. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning?
pi_160887446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:30 schreef Koral het volgende:

[..]

Wellicht heeft hij last van verlatingsangst? Zijn enige vriend op de basisschool had op het laatste moment voor een andere school gekozen. Zo te lezen zoekt hij ook geen langdurige relatie want hij zegt vaak zat dat hij alleen een keer wil ervaren hoe het is. Hij is erg aan zijn vrijheid gehecht zegt hij dan.

Hoe dan ook, praatjes vullen geen gaatjes. Of zo iets. :+
Die term is ook voorbij gekomen ja.
SPOILER
. Maar daar geloof ik niet echt in. Zelfde als dat ik morgen een relatie heb, de kans altijd bestaat dat die de dag daarna weer voorbij is. Daar ben ik ook niet bang voor.
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:36:52 #119
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160887487
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
Niet janken, actie ondernemen
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:43:55 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160887612
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mwah, eens niet. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die een ONS hebben zonder elkaar te kennen, laat staan vriendschappelijk ala FWB's. Die lat is voor mij misschien te hoog want stel ze zegt ja kan ik haar moeilijk thuis uitnodigen als mijn ouders beneden zitten :')
Hoe deed je dat dan met die 'relatie' die je tijden terug had?

En ja, die lat is voor jou te hoog, maar (grotendeels) niet vanwege jouw ouders maar eerder om wie/hoe je nu bent. Denk je dat vrouwen niet door jouw 'intenties' heen prikken?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:45:26 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160887656
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:

Wat heb je nodig om dat wel te zijn in jouw ogen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_160887669
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef yats het volgende:

[..]

Wat heb je nodig om dat wel te zijn in jouw ogen?
In ieder geval niet door te staren.
pi_160887672
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:43 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe deed je dat dan met die 'relatie' die je tijden terug had?

En ja, die lat is voor jou te hoog, maar (grotendeels) niet vanwege jouw ouders maar eerder om wie/hoe je nu bent. Denk je dat vrouwen niet door jouw 'intenties' heen prikken?
Die is nooit bij mij geweest, altijd op haar kamertje afspreken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:50:38 #124
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160887764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

In ieder geval niet door te staren.
_O-

Joh...Maar het was een serieuze vraag. Ik heb er geen ervaring mee Dus vroeg het me af.
pi_160888552
Het is ook een soort verslaving. Iedere dag naar de UB. Helft van de tijd kwijt aan denken/staren en aan het eind van de dag denken: dit is zoooo slecht. Levert niks op (behalve een uurtje tikken aan studie misschien) maar elke dag weer de hoop dat 't vandaag wél wat wordt terwijl niemand daar op zit te wachten volgens mij. Ik ben die mensen daar als 'bekenden' gaan zien maar dat slaat natuurlijk nergens op. Iedere keer weer steek in mijn rug als ik een 'bekende' met iemand anders om zie gaan etc.
pi_160888580
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
Gelezen? Nee he?

:z

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 16:40:06 ]
pi_160888590
Je hebt een stoornis en het wordt onderhand wel eens tijd dat er wat mee gedaan wordt.
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:42:09 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160888619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:38 schreef Deezertje het volgende:
Het is ook een soort verslaving. Iedere dag naar de UB. Helft van de tijd kwijt aan denken/staren en aan het eind van de dag denken: dit is zoooo slecht. Levert niks op (behalve een uurtje tikken aan studie misschien) maar elke dag weer de hoop dat 't vandaag wél wat wordt terwijl niemand daar op zit te wachten volgens mij. Ik ben die mensen daar als 'bekenden' gaan zien maar dat slaat natuurlijk nergens op. Iedere keer weer steek in mijn rug als ik een 'bekende' met iemand anders om zie gaan etc.
Zelfreflectie.

Zien jullie dat, banaan en ets?
The love you take is equal to the love you make.
pi_160888642
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zelfreflectie.

Zien jullie dat, banaan en ets?
Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug, en morgen probeer ik het waarschijnlijk weer :')
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:45:32 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160888681
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:39 schreef Etsu het volgende:

Gelezen? Nee he?

Het ene oor in, het andere oor uit.
Zoals Deezer zelf verkondigt.

Bezigheidstherapie, dit.
pi_160888684
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:39 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gelezen? Nee he?

Zeker wel.
pi_160888691
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug
Probeer je eens in te denken hoe dat voor haar moet zijn om al weken aangestaard te worden door dezelfde gozer.
pi_160888722
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug, en morgen probeer ik het waarschijnlijk weer :')
CREEEEEPYYYYYYYYY
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160888724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Probeer je eens in te denken hoe dat voor haar moet zijn om al weken aangestaard te worden door dezelfde gozer.
Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.
pi_160888751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef habitue het volgende:

[..]

CREEEEEPYYYYYYYYY
Ik kijk niet direct in haar ogen want ze kijkt me niet altijd aan, meer vanaf de zijkant. Dat voelt ze wel branden enzo.
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:50:13 #136
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160888756
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.
Ahum, verplaats je eens in het meisje. Wat zou jij ervan vinden als een persoon waar je totaal geen interesse in hebt je de hele tijd zou aanstaren?
pi_160888797
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kijk niet direct in haar ogen want ze kijkt me niet altijd aan, meer vanaf de zijkant. Dat voelt ze wel branden enzo.
En dit maakt het minder creepy, hoe precies?
pi_160888824
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat versta je in godsnaam onder expliciet oogcontact?
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:54:44 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160888831
quote:

En dit is natuurlijk wel een stap.

Ben zeer benieuwd naar het vervolggesprek met PO en ASS-begeleider.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160888884
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

pi_160888917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Haar richting inkijken, richting haar ogen maar ze beantwoord het niet.
pi_160888950
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haar richting inkijken, richting haar ogen maar ze beantwoord het niet.
Maar dan weet je toch genoeg en hou je er mee op? In welk opzicht is dit niet creepy?
pi_160889022
quote:
Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Maar ben je dat stiekem ook niet? Wat versta je onder een einzelganger? Het beeld dat je over jezelf schept is een soort van kluizersnaarsbestaan. En in eerdere topics gaf je aan dat je niet met autisten in contact wilt komen en nu komt er volgens jou daar ook mensen zonder autisme erop af is het weer niet goed. Wat wil je nu precies?
  woensdag 23 maart 2016 @ 17:15:38 #144
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160889218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 23 maart 2016 @ 17:18:27 #145
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160889279
quote:
zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.

Jij BENT een einzelganger. Het schoolvoorbeeld van een einzelganger zelfs. Je kent niemand buiten je ouders. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_160889608
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar dan weet je toch genoeg en hou je er mee op? In welk opzicht is dit niet creepy?
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch? Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen. Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt. Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk :D
pi_160889667
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Jij BENT een einzelganger. Het schoolvoorbeeld van een einzelganger zelfs. Je kent niemand buiten je ouders. :')
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in :')
pi_160889764
'lekker ondeugend sjansen' :')
pi_160889776
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in :')
Je leeft naast mensen, niet met ze.
Net zoals peuters naast andere peuters spelen maar niet samen spelen.

Toch echt een schoolvoorbeeld van einzelganger. Kluizenaar valt dan misschien wel weer mee.
pi_160889910
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
'lekker ondeugend sjansen' :')
Manmanmanman :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160889974
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Manmanmanman :')
Zullen we lekker ondeugend sjansen met elkaar? ;) :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 17:47:52 ]
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 17:50:15 #152
5428 crew  miss_sly
pi_160890035
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch? Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen. Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt. Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk :D
Jij denkt dat ze geen interesse toont in jou, omdat ze bezet is. En als ze dat niet meer is, wat binnenkort gaat gebeuren, dat ze jou dan wel wil, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_160890131
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch?
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en oogcontact.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een gesprek aanknopen.

quote:
Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.

quote:
Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.

quote:
Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk :D
Vul je deze zelf in?
pi_160890259
quote:

[..]

In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit,
In je eentje.

quote:
reis in de spits,
In je eentje.

quote:
begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb
In je eentje.

quote:
, idem voor sportschool.
In je eentje.

quote:
Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen
Precies.

quote:
maar ik ga contact zeker niet uit de weg.
Dat doe je wel.
pi_160890324
quote:
maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

pi_160890737
Dudeeee

Iemand de hele dag aanstaren is niet flirterig oogcontact maken, of flirten in het algemeen, of 'lekker ondeugend sjansen'.

Het is eigenlijk alleen ongemakkelijk en creepy voor het slachtoffer in kwestie. Meer niet.
Feyenoord Rotterdam
pi_160891190
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dudeeee

Iemand de hele dag aanstaren is niet flirterig oogcontact maken, of flirten in het algemeen, of 'lekker ondeugend sjansen'.

Het is eigenlijk alleen ongemakkelijk en creepy voor het slachtoffer in kwestie. Meer niet.
Klopt, en waarschijnlijk al veel te lang gewacht bij deze meid. Maar ik kan haar niet loslaten.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:44:12 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160891318
Als je je volgende prooi hebt gevonden kan je vast deze loslaten.

Het lukt je niet omdat ze t enige mens is dat in je buurt is/zit
pi_160891339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze geen interesse toont in jou, omdat ze bezet is. En als ze dat niet meer is, wat binnenkort gaat gebeuren, dat ze jou dan wel wil, toch?
Haha nee. Als ze bezet is is het voor mij einde verhaal. Maar zolang ik dat niet weet houdt ik interesse. Dat is ook het lastige: iemand kan mijn type zijn maar die ander hoeft dat bij mij niet te hebben ;(
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 18:46:12 #160
5428 crew  miss_sly
pi_160891376
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, en waarschijnlijk al veel te lang gewacht bij deze meid. Maar ik kan haar niet loslaten.
Er valt niets los te laten, realiseer je dat nou eens. Je hebt niets met haar, zij heeft niets met jou.

Jij hebt alleen een obsessie, dat is jouw ding, dát moet je loslaten. Heeft ook niets te maken met te lang gewacht, want ongeacht wat jij denkt, als zij je leuk had gevonden, had ze echt wel contact gezocht. Dat doen meisjes en vrouwen net zo goed.
pi_160891385
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Cue_ het volgende:
Als je je volgende prooi hebt gevonden kan je vast deze loslaten.

Het lukt je niet omdat ze t enige mens is dat in je buurt is/zit
Nee hoor, er lopen tientallen meiden rond daar en die zijn qua uiterlijk mooier :) zoals die meid gisteren. Maar er hangt iets mysterieus rond haar.
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 18:46:54 #162
5428 crew  miss_sly
pi_160891398
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha nee. Als ze bezet is is het voor mij einde verhaal. Maar zolang ik dat niet weet houdt ik interesse. Dat is ook het lastige: iemand kan mijn type zijn maar die ander hoeft dat bij mij niet te hebben ;(
Waarom houd je interesse als iemand totaal geen enkele interesse in jou heeft?
pi_160891447
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er valt niets los te laten, realiseer je dat nou eens. Je hebt niets met haar, zij heeft niets met jou.

Jij hebt alleen een obsessie, dat is jouw ding, dát moet je loslaten. Heeft ook niets te maken met te lang gewacht, want ongeacht wat jij denkt, als zij je leuk had gevonden, had ze echt wel contact gezocht. Dat doen meisjes en vrouwen net zo goed.
Maar waarom spreken meiden mij in al die jaren dan niet aan terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben? Dat maakt mij steeds hopelozer en dat is ook geen goed signaal.
pi_160891477
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben?
Van wie?
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 18:51:07 #165
5428 crew  miss_sly
pi_160891500
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar waarom spreken meiden mij in al die jaren dan niet aan terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben? Dat maakt mij steeds hopelozer en dat is ook geen goed signaal.
Omdat je kennelijk niet interessant genoeg bent.

Van wie hoor je dat allemaal (iedereen is potentieel een grote groep mensen, maar uit jouw verhalen maak ik op dat het een kleine groep moet zijn en dan vooral familie) en wanneer heb je dat voor het laatst gehoord?
pi_160891513
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Van wie?
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 18:52:51 #167
5428 crew  miss_sly
pi_160891551
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
Nee, die mensen zijn niet erger, die mensen zijn kennelijk socialer dan jij en hebben iets waardoor anderen met hen om willen gaan. Ook mensen van het andere geslacht.
pi_160891558
quote:

[..]

Wanneer heb je voor het laatst een klasgenoot gesproken? En tuurlijk zeggen je ouders dat je een leuke knul bent, maar zo kom je hier in ieder geval niet over.
pi_160891574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom houd je interesse als iemand totaal geen enkele interesse in jou heeft?
Omdat er iets mysterieus aan haar is. En omdat sommige meiden ook verlegen zijn om te beginnen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:54:06 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160891586
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee hoor, er lopen tientallen meiden rond daar en die zijn qua uiterlijk mooier :) zoals die meid gisteren. Maar er hangt iets mysterieus rond haar.
Omdat ze in je hoofd nog vrijgezel is. Meer heb jij niet nodig voor een obsessie.
pi_160891588
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat er iets mysterieus aan haar is. En omdat sommige meiden ook verlegen zijn om te beginnen.
Wat is er verlegen aan als ze je negeert en doet alsof jij niet bestaat?
pi_160891608
Maar we snappen al waar het heen gaat. Deezertje wil gewoon weer huilen, janken, zielig doen en aandacht vangen ipv iets nuttigs doen.

Weer een stapje verder richting 26. Good job.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 18:55:32 ]
pi_160891630
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ze in je hoofd nog vrijgezel is. Meer heb jij niet nodig voor een obsessie.
Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoor :) net als veel andere meiden.
pi_160891642
Ik heb al heel wat Deezertje topics gezien en ook deze reeks gevolgd, maar gezien dat anderen eigenlijk dingen zeggen die ik ook zou willen zeggen, heb ik dit nagelaten.

Hierbij ga ik toch een poging wagen in een paar punten,

1) geen excuses. 'Zo ben ik opgevoed.'
2) gewoon doen. Hier leer je van, en als het lukt legt je brein nieuwe verbindingen
3) geen spijt. Als iets op dat moment een goed idee leek, en het was later niet wat je verwachtte, besef dan dat je op het moment dat je eraan begon, of wilde of het leek een goede beslissing. Vallen en opstaan en verder.
4) probeer bewust te zijn van je aannames/rederentiekader en staaf ze.
5) Voor een écht contact, móet je je kwetsbaar opstellen. Wees er niet bang voor om gekwetst te worden.
And the druids turn to stone...
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 18:57:16 #175
5428 crew  miss_sly
pi_160891659
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoor :) net als veel andere meiden.
En ze moeten je niet. anders laten ze dat echt wel merken.
pi_160891669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat is er verlegen aan als ze je negeert en doet alsof jij niet bestaat?
Omdat ik haar nog nooit heb aangesproken. Pas dan weet ik of en hoe ze reageert. Ik heb geen daadwerkelijke interesse getoond behalve af en toe een blik in haar richting (en zij kijkt soms terug)
pi_160891717
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En ze moeten je niet. anders laten ze dat echt wel merken.
Iedereen kijkt naar elkaar in de bieb. Echt waar.
pi_160891723
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ze moeten je niet. En waarom niet?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een gesprek aanknopen.

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.

[..]

[..]

Vul je deze zelf in?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Vul je deze zelf in?
Welk woord zie je het meest terugkomen? Daar is het probleem.

Jij denkt dat je flirt en kan flirten, maar je kan niet flirten. Je staart.
Jij denkt dat je oogcontact maakt en oogcontact kan maken, maar je kan geen oogcontact maken. Je staart.
Jij denkt dat je een gesprek kan aanknopen (met een jongen), maar je kan geen gesprekken aanknopen. Je staart.

Je bent narcistisch.
Je bent egoïstisch.
Je leest selectief.
Je hebt een autisme en je kan daarmee niet omgaan.
Je hebt geen social skills.
Je kan niks, behalve huilen, janken en zeiken.

Nog een keer:

quote:
[..]

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 19:01:43 ]
pi_160891726
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die term is ook voorbij gekomen ja.
SPOILER
. Maar daar geloof ik niet echt in. Zelfde als dat ik morgen een relatie heb, de kans altijd bestaat dat die de dag daarna weer voorbij is. Daar ben ik ook niet bang voor.
Eerste jaren van je leven schijnen best wel belangrijk te zijn voor hechting. En herinner ik me nu ook nog een post van je waarin je je vader (en zijn gedrag) omschrijft. Dat was niet iets waarbij beschikbaarheid, geborgenheid en veiligheid de boventoon voeren.

Aan de andere kant stoot je ook wel heel veel af, als het niet komt op de gepreoccupeerde manier die (alleen) jij voor je ziet?

Toegankelijk ben je vermoedelijk ook niet (anders had je wellicht wel meer benadering gehad). Het negatieve denken over jezelf helpt je evenmin. En als mensen ze al wat langer kennen dan schiet je ook nogal eens tekort in andere mensen te ondersteunen (daarvoor ben je teveel met jezelf bezig).

Allemaal dingen die je jezelf cognitief kan aanleren. Jammer genoeg heb je een verslaving (zo zal ik het maar noemen) om te analyseren. En dat train je ook nog eens elke dag hier.

Wanneer raak je er eens van overtuigd dat je dat kunstje wel kan. En dat het tijd wordt een nieuw kunstje te leren? Bv toegankelijker worden als contact maken een stap te ver is? Meer dingen van andere mensen oppikken?

Dat is niet meer dan simpelweg kopieren en nadoen van andere mensen? Zo heb je leren lopen om maar eens iets te noemen. Door dat te herhalen maak je jezelf iets eigen wat voorheen niet vertrouwd aanvoelde. dat deed lopen de eerste keer ook niet? En toch is het je gelukt.

Waarom lukt je iets wel als je een baby bent maar niet als volwassen persoon? Als een ander het kan en doet, waarom zou jij het dan niet kunnen? Niet nadenken, gewoon doen. Sociaal gedrag van anderen klakkeloos nadoen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hineni op 23-03-2016 19:05:40 ]
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:01:40 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160891754
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus dat jij naar haar kijkt doet haar niets en jij bent niet anders dan anderen
pi_160891988
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus dat jij naar haar kijkt doet haar niets en jij bent niet anders dan anderen
Omdat ik mezelf niet opdring, letterlijk althans.
pi_160892170
quote:

[..]

Dit is altijd zo'n ontzettende misvatting. Alsof je een vriendin moet verdienen door goed, aardig of sympathiek te zijn. Heck, Binladen had 9 vrouwen ofzo. Slecht voorbeeld, maar hopelijk snap je het eens.
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 19:17:04 #183
5428 crew  miss_sly
pi_160892204
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat heeft er niets mee te maken.
Als er een meisje rondloopt dat jou leuk vindt, maakt ze echt wel contact. Dan negeert ze je niet anderhalf jaar, dan onderneemt ze stappen.
pi_160892225
Het meest tenenkrommende is natuurlijk nog wel dat TS zo neerkijkt op anderen, en dit ook echt stellig uit, enkel en alleen maar om aan zijn eigen waanbeelden te kunnen blijven voldoen. Mensen zijn zelden erger dan TS gok ik zo. Die hebben vrienden en eventuele partners wél wat te bieden. Wél.
Ja doei.
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:25:08 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160892461
Hij heeft zo'n ander beeld van zichzelf dan wij hier hebben. En volgens mij snapt hij onzr mening over hem ook niet.

Beetje zelfreflectie zou goed zijn
pi_160892538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het meest tenenkrommende is natuurlijk nog wel dat TS zo neerkijkt op anderen, en dit ook echt stellig uit, enkel en alleen maar om aan zijn eigen waanbeelden te kunnen blijven voldoen. Mensen zijn zelden erger dan TS gok ik zo. Die hebben vrienden en eventuele partners wél wat te bieden. Wél.
Het is vooral zo wisselend. Op het ene moment weet hij totaal geen raad met geen enkel aspect van zijn leven, op het andere moment is hij super arrogant en ligt het vooral allemaal aan een ander.
pi_160893106
quote:

Hoe ben jij geen einzelganger?
pi_160893494
Beter in het autistenwereldje dan helemaal in geen enkel wereldje zoals nu toch?
pi_160893914
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Beter in het autistenwereldje dan helemaal in geen enkel wereldje zoals nu toch?
Autistische meisjes doen die ook mee aan zulke projecten dan?
pi_160893932
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:')
pi_160893992
quote:

[..]

Die projecten zijn niet voor mensen die alleen maar op zoek zijn naar iets om hun penis in te steken, dus ik zou maar gewoon thuisblijven dan.
pi_160894155
quote:

[..]

Jij hebt echt een vieze seksbeluste obsessie voor meisjes.

Het interesseert je werkelijk geen ene neuk hoe en wat, zolang jij je lul maar ergens in kan stoppen. Dan heb je het gevoel dat je bij de mensenwereld hoort.

Walgelijk figuur.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 20:17:06 ]
pi_160894216
quote:

[..]

:') Ben jij echt niet stiekem 's werelds beste trol?
pi_160894273
quote:

[..]

Ja, die doen ook mee.
Neen, die zijn daar niet om in katzwijm te vallen ter jouwer adoratie.
pi_160894319
quote:
13s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het interesseert je werkelijk geen ene neuk hoe en wat, zolang jij je lul maar ergens in kan stoppen. Dan heb je het gevoel dat je bij de mensenwereld hoort.

Walgelijk figuur.
Ja precies dit. Wanneer ga je nou eens oprecht interesse in iemand tonen, in plaats van alleen maar bedenken hoe je het snelste in haar broekje kan komen?

En nee, staren is geen manier om contact te krijgen. Als ze niet terugkijkt heeft ze geen interesse, period.

quote:

[..]

Wat denk je zelf? En waarom wil je dit eigenlijk weten, wil je een ONS regelen ofzo? Is het niet goed als het alleen maar mannelijke deelnemers zouden zijn?
pi_160894341
quote:

[..]

Walgelijk figuur.
Dat valt wel mee hoor, bro's before ho's, jwz.
pi_160894360
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee.
pi_160894368
quote:

[..]

Nee het valt niet mee, dat zal de psycholoog je ook nog wel gaan vertellen. Hoe vaak moet het nog gezegd worden?
pi_160894381
quote:

[..]

Maar die bro's heb je ook niet...
pi_160894401
quote:

[..]

Walgelijk figuur.
Aansluiting in de TT moet heel letterlijk genomen worden.
pi_160894487
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:23 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Maar die bro's heb je ook niet...
"My parents before ho's yo!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_160894501
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die projecten zijn niet voor mensen die alleen maar op zoek zijn naar iets om hun penis in te steken, dus ik zou maar gewoon thuisblijven dan.
_O_
pi_160894520
Kom op mensen, ik ben geen sicke sex-monkey. Ja ik houd van meisjes en ook nu het bijna elke dag rokjesdag is, maar dat zou iedereen op mijn leeftijd doen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:31:06 #204
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160894547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:
Kom op mensen, ik ben geen sicke sex-monkey. Ja ik houd van meisjes en ook nu het bijna elke dag rokjesdag is, maar dat zou iedereen op mijn leeftijd doen.
Je daden zeggen echt wat anders. Eigenlijk wil ik wel zien hoe je flirt in de praktijk.
pi_160894555
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Je daden zeggen echt wat anders. Eigenlijk wil ik wel zien hoe je flirt in de praktijk.
Haha ik heb een aanstekelijke lach :)
pi_160894560
quote:
Kom op mensen, ik ben geen sicke sex-monkey.
Jawel, want het interesseert je geen ene neuk hoe en wat, zolang het maar meisjes zijn met wie jij contact kan leggen want jij hebt bepaalde intenties.

GA CONTACT LEGGEN MET JONGENS. Ga leven. Ga iets doen. In plaats van dag in en uit als een enge creep te staren naar meisjes die geen niet in je geïnteresseerd zijn. Ga vrienden maken. Ga uit. Ga sporten. Ga hobby's zoeken. Ga werken. Ga hulp zoeken.

quote:
Ja ik houd van meisjes en ook nu het bijna elke dag rokjesdag is, maar dat zou iedereen op mijn leeftijd doen.
Niet op de misselijke, walgelijke manier hoe jij tegen ze aankijkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 20:32:09 ]
pi_160894597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een aanstekelijke lach hebben.
pi_160894631
Zondag is het pasen, wat ga je doen Deezertje? Of worden het weer twee eenzame stille dagen thuis en ga je lekker huilen op FOK! terwijl iedereen gezellig pasen aan het vieren zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 20:34:11 ]
pi_160894638
quote:
Okee, het kan inderdaad zijn dat we nu wel aan het chargeren zijn.
Maar het is wel zo dat je alleen wil contact leggen met meisjes die je aantrekkelijk vindt, het is wel zo dat je naar meisjes zit te staren en het is ook zo dat je zelf niet beseft hoe eng en ongewoon bepaalde van je gedragingen zijn.
En neen, niet iedereen op jouw leeftijd zit naar meisjes met rokjes te staren. Dat doe je als je een zestienjarige hormonenbom bent.
pi_160894773
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:34 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Okee, het kan inderdaad zijn dat we nu wel aan het chargeren zijn.
Maar het is wel zo dat je alleen wil contact leggen met meisjes die je aantrekkelijk vindt, het is wel zo dat je naar meisjes zit te staren en het is ook zo dat je zelf niet beseft hoe eng en ongewoon bepaalde van je gedragingen zijn.
En neen, niet iedereen op jouw leeftijd zit naar meisjes met rokjes te staren. Dat doe je als je een zestienjarige hormonenbom bent.
Lol, misschien zijn mijn hormonen door die anti-acne pillen op hol geslagen? :') En nee die meid waar ik het over had is eigenlijk niet eens mijn type, niet onaardig, maar zeker niet mijn gedroomde vrouw.
pi_160894882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Lol, misschien zijn mijn hormonen door die anti-acne pillen op hol geslagen? :') En nee die meid waar ik het over had is eigenlijk niet eens mijn type, niet onaardig, maar zeker niet mijn gedroomde vrouw.
Neen, niet alles wat je voelt en doet ligt aan je anti-acnépillen...

En laat ik het dan anders formuleren: elk contact dat je lijkt te willen leggen met een vrouw, lijk je te doen om te willen flirten, daten, seks mee te hebben, one night stands,... ik zeg niet dat het zo is, maar zo komt het op bijna iedereen hier al over, dus ik denk dat het irl ook wel zo overkomt.

Dat jij dat niet ziet, is een ander probleem...
pi_160894989
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Neen, niet alles wat je voelt en doet ligt aan je anti-acnépillen...

En laat ik het dan anders formuleren: elk contact dat je lijkt te willen leggen met een vrouw, lijk je te doen om te willen flirten, daten, seks mee te hebben, one night stands,... ik zeg niet dat het zo is, maar zo komt het op bijna iedereen hier al over, dus ik denk dat het irl ook wel zo overkomt.

Dat jij dat niet ziet, is een ander probleem...
Leuk contact inderdaad, niet per se seks, maar flirten zeker omdat ik dat al jaren mis.
  woensdag 23 maart 2016 @ 20:46:16 #213
416020 K44S
The bearded man
pi_160895041
http://9gag.com/gag/a572g8L zie jezelf als het meisje in de strip
pi_160895620
quote:

[..]

Goh, het is wel gebleken dat je veel succes met de dames hebt. :')

Player alert! :|W
pi_160895661
quote:
16s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Oh, hebben we hem weer hoor.
pi_160895744
popcorntopic
pi_160895988
quote:

[..]

Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Iets met een pot en een ketel.
pi_160896091
quote:

[..]

Waar komt dit ineens vandaan?
pi_160896160
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:00 schreef Etsu het volgende:

[..]

Oh, hebben we hem weer hoor.
Wat zou jij Deezer dan adviseren? Dat hij zegt seks niet te missen geloof ik niet. Of er is iets mis met z'n libido? :P

Lijkt me niet gemakkelijk hoor als je elke dag tussen die vrouwen staat maar geen aansluiting kunt krijgen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:12:51 #220
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160896183
quote:

[..]

Je mag dan wel misschien de meest knappe man op aarde zijn (een voorbeeld), maar als je weinig sociale vaardigheden hebt en steeds iets doet met een bijbedoeling, dan heb je niet zo veel succes. Mensen hebben een zintuig om mensen eruit te filteren die iets met een bijbedoeling doen.
pi_160896238
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:11 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wat zou jij Deezer dan adviseren? Dat hij zegt seks niet te missen geloof ik niet. Of er is iets mis met z'n libido? :P

Lijkt me niet gemakkelijk hoor als je elke dag tussen die vrouwen staat maar geen aansluiting kunt krijgen.
/projectie
pi_160896298
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Medio juni zal er ongetwijfeld een #3 komen. Wegens omstandigheden nu even andere issues aan m'n hoofd. :P
Jij hebt wat issues aan je hoofd. Jij hoort niet op het internet thuis, maar ergens op een afdeling Psychiatrie. En blijkbaar is dat ook nog heel erg grappig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:18:30 ]
pi_160896328
quote:

[..]

Laat anders gewoon je adviesen helemaal achterwege. Ik ga ook niet iemand adviseren hoe hij het beste zijn badkamer opnieuw kan betegelen.
pi_160896367
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

Jij hebt wat issues aan je hoofd. Jij hoort niet op het internet thuis, maar ergens op een afdeling Psychiatrie. En blijkbaar is dat ook nog heel erg eens grappig.
Nee hoor, ik ben kerngezond. Het enige probleem is dat ik mijn seksuele behoeften niet kwijt kan, dat is geen reden tot opname in een psychiatrische kliniek.

Anders zou Deezer allang ook achter slot en grendel zitten.
pi_160896394
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:18 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben kerngezond. Het enige probleem is dat ik mijn seksuele behoeften niet kwijt kan, dat is geen reden tot opname in een psychiatrische kliniek.

Anders zou Deezer allang ook achter slot en grendel zitten.
Jouw gedrag/topics is de reden tot opname in een psychiatrische kliniek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:20:12 ]
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:20:22 #226
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160896425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:18 schreef syndroom het volgende:

[..]

Daar dacht de politie anders over toen ze je in de gaten hielden. :N
pi_160896492
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:19 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jouw gedrag/topics is de reden tot opname in een psychiatrische kliniek.
Nee. Ik doe niks fout, sowieso niks strafbaars, ook niet van plan. :)
pi_160896527
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik ga tenminste niet staren, dat is zo fout! Subtiel kijken, dat is beter.
Als je in de gaten wordt gehouden door twee politieagenten omdat jij op en neer stormt in Hoog Catharijne en vrouwen in de gaten houdt, dan is er wel wat fout aan jouw gedrag.
Je hoeft ook niet iets strafbaars doen om opgenomen te worden trouwens. ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:23:17 ]
pi_160896565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Als je in de gaten wordt gehouden door twee politieagenten omdat jij op en neer stormt in Hoog Catharijne en vrouwen in de gaten houdt, dan is er wel wat fout aan jouw gedrag.
Heb ik ze ook maar met één vinger aangeraakt? Nee!
pi_160896579
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Die groeiende seksuele frustratie van je vind je geen probleem?
pi_160896596
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:23 schreef syndroom het volgende:

[..]

Heb ik ze ook maar met één vinger aangeraakt? Nee!
Ja, goed, wat jij wil, open nou maar deeltje drie voor jezelf maar bemoei je maar niet met Deezertje want jij bent niet de geschikte persoon om anderen van advies te voorzien.
pi_160896606
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die groeiende seksuele frustratie van je vind je geen probleem?
Regel jij dan wat meisjes voor ons?
pi_160896619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dit vind ik een hele rare reactie.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:25:15 #234
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160896630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet iets strafbaars doen om opgenomen te worden trouwens. ;)
Deze klopt inderdaad. Dit heb ik gehad met forensische psychiatrie.
pi_160896639
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit vind ik een hele rare reactie.
Wat kun je dan aan die seksuele frustratie doen?
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:25:41 #236
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160896646
quote:

[..]

Oh my god. Je praat hier net alsof je recht heb op meisjes.
pi_160896647
Deezer ga je nog naar Duitsland of op een andere trip komend weekend waar je in een ander topic over begon vorige week ergens? :)
pi_160896660
quote:

[..]

Hoezo nou weer voor ons? Ik wil gewoon zonder zorgen iemand van het andere geslacht kunnen aanspreken, niet meteen mee in bed duiken (weet je uberhaupt wel hoe HET moet?)
pi_160896663
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je topics doornemen, alle tips opschrijven, doorspreken met iemand en hulp gaan zoeken!
pi_160896664
quote:

[..]

Door psychiatrische hulp te zoeken. Nogmaals: open je eigen topic.
pi_160896753
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Deze klopt inderdaad. Dit heb ik gehad met forensische psychiatrie.
Je hebt sowieso recht op een advocaat. Dus ze kunnen je niet zomaar om niets opnemen terwijl je helemaal niets gedaan hebt. Etsu wil een gedachtepolitie om mensen zoals mij op te pakken zonder dat ze ook maar het idee hebben om strafbare feiten te plegen.

Nogmaals ik doe niets strafbaars en ben dat ook niet van plan!
pi_160896761
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef Mandéra het volgende:
Deezer ga je nog naar Duitsland of op een andere trip komend weekend waar je in een ander topic over begon vorige week ergens? :)
Waarschijnlijk niet.. Smoesje? Aanslagen. Maar eerlijk dan: geen zin in mijn uppie.
pi_160896786
quote:

[..]

Cognitieve gedragstherapie.
pi_160896817
HET "HET" noemen :')
pi_160896824
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:27 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je hebt sowieso recht op een advocaat. Dus ze kunnen je niet zomaar om niets opnemen terwijl je helemaal niets gedaan hebt. Etsu wil een gedachtepolitie om mensen zoals mij op te pakken zonder dat ze ook maar het idee hebben om strafbare feiten te plegen.

Ja leuk, maar pleur nou eens op hier.
pi_160896830
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet.. Smoesje? Aanslagen. Maar eerlijk dan: geen zin in mijn uppie.
Wat ga je er dan aan doen om volgende keer niet in je uppie te zijn?
pi_160896872
quote:

[..]

Je veroorzaakte overlast met je creepy gedrag.

Geen reden om je op te pakken, maar wel om je in de gaten te houden.
pi_160896953
quote:

[..]

Vent, die opname is voor je eigen bestwil want tot nu toe heb je bewezen dat je een gevaar bent voor jezelf en de maatschappij. Doe onszelf een lol, en werk aan je issues en kom dan maar terug als je klaar bent voor de echte wereld waarin je ook anderen van advies kan voorzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:31:49 ]
pi_160896997
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
HET "HET" noemen :')
Keertje batsen in 010 dan? :)
pi_160897002
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoezo nou weer voor ons? Ik wil gewoon zonder zorgen iemand van het andere geslacht kunnen aanspreken, niet meteen mee in bed duiken (weet je uberhaupt wel hoe HET moet?)
Jij zit toch net zo goed opgescheept met die seksuele frustratie? Zou het niet fijn zijn om samen seksualiteit te ervaren in plaats van in je eentje, met je hand.

Als straw nou eens wat leuke dames regelt om uit te kiezen hebben we nog een leuke avond in petto. :)
pi_160897053
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef syndroom het volgende:

[..]

Jij zit toch net zo goed opgescheept met die seksuele frustratie? Zou het niet fijn zijn om samen seksualiteit te ervaren in plaats van in je eentje, met je hand.

Als straw nou eens wat leuke dames regelt om uit te kiezen hebben we nog een leuke avond in petto. :)
nee, gewoon nee. :N
pi_160897131
Ik heb deezer wel door dat hij stiekem achter zijn pc zit te fantaseren over het kunnen flirten en bij de vleet de lekkerste dames in bed kunnen krijgen. Alleen hij moet braaf blijven omdat hij dan alle fok feministen over zich heen krijgt.
pi_160897133
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Keertje batsen in 010 dan? :)
Ik doe "HET" nog liever zonder zoenen met een chlamydiacactus met weerhaken eigenlijk.
pi_160897148
quote:

[..]

Alsof ik vrouwen kan 'regelen'. Een enkeltje naar de wallen kun je krijgen, daar past dat soort taal meer thuis in een zakelijke transactie.
pi_160897182
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:34 schreef syndroom het volgende:
Ik heb deezer wel door dat hij stiekem achter zijn pc zit te fantaseren over het kunnen flirten en bij de vleet de lekkerste dames in bed kunnen krijgen. Alleen hij moet braaf blijven omdat hij dan alle fok feministen over zich heen krijgt.
Zo stiekem zijn die fantasieën niet hoor.
pi_160897188
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:34 schreef syndroom het volgende:
Dude, wat is je probleem? Open je eigen topic weer en ga daar moeilijk doen. Tssk.
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 21:35:18 #257
5428 crew  miss_sly
pi_160897194
quote:

[..]

Om uit te kiezen? Of het wederkerig is, boeit niet, als jij maar kunt neuken?
pi_160897243
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Om uit te kiezen? Of het wederkerig is, boeit niet, als jij maar kunt neuken?
Nee, dat zeg ik niet.
pi_160897246
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Was ik al aan de beurt?
pi_160897265
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:36 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Was ik al aan de beurt?
:') :D
pi_160897371
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') :D
O-)
pi_160897412
quote:

[..]

Waarom een smoesje verzinnen? Aanslagen zouden juist een motivatie moeten zijn om de dingen te doen die je leuk vind en je niet tegen te laten houden door haatzaaierij. Ik was vorige week nog in station Maalbeek waar gisteren een bom is afgegaan. Ik ga echt mijn trips en plannen niet afblazen door geneuzel als dit.

Maar dat is een andere discussie die hier niet hoort.

Wat houd je tegen in je uppie te gaan? Hostels staan bekend om het feit dat er veel reizigers zitten die alleen op pad zijn en behoefte hebben aan sociaal contact. Ideale plek om je sociale skills te trainen. Als je het niks is ben je zo weer terug maar heb je het tenminste wel geprobeerd. Nu zeg ik niet dat je direct moet gaan boeken, maar probeer het gewoon eens. Denk dat er een wereld voor je open gaat.

Als ik je hier af en toe zie antwoorden op vragen van mensen wat je in iemand zoekt zeg je regelmatig "iemand die ook van reizen houd". Maar waarom ga je wachten tot die persoon ooit eens komt, je hebt nu de vrijheid (waar je naar eigen zeggen zo gek op bent!!!) en ruimte om het te doen!
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:41:31 #263
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160897497
quote:

[..]

Je hoeft geen strafbaar feit te plegen om opgenomen te worden in een psychiatrisch kliniek. Als je een gevaar vormt voor anderen of jezelf, dan kun je zeker worden opgenomen. Ik weet niet waarom je Etsu beschuldigt, maar gezien je topics en je posts moet ik hem gelijk geven. Ga zo door en dan zullen we eens zien wie hier gelijk heeft.
pi_160897509
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:39 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Waarom een smoesje verzinnen? Aanslagen zouden juist een motivatie moeten zijn om de dingen te doen die je leuk vind en je niet tegen te laten houden door haatzaaierij. Ik was vorige week nog in station Maalbeek waar gisteren een bom is afgegaan. Ik ga echt mijn trips en plannen niet afblazen door geneuzel als dit.

Wat houd je tegen in je uppie te gaan? Hostels staan bekend om het feit dat er veel reizigers zitten die alleen op pad zijn en behoefte hebben aan sociaal contact. Ideale plek om je sociale skills te trainen. Als je het niks is ben je zo weer terug maar heb je het tenminste wel geprobeerd. Nu zeg ik niet dat je direct moet gaan boeken, maar probeer het gewoon eens. Denk dat er een wereld voor je open gaat.

Als ik je hier af en toe zie antwoorden op vragen van mensen wat je in iemand zoekt zeg je regelmatig "iemand die ook van reizen houd". Maar waarom ga je wachten tot die persoon ooit eens komt, je nu de vrijheid (waar je naar eigen zeggen zo gek op bent!!!) en ruimte om het te doen!
De manier om met andere reizigers in contact te komen is door te gaan reizen.
pi_160897571
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:39 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Als ik je hier af en toe zie antwoorden op vragen van mensen wat je in iemand zoekt zeg je regelmatig "iemand die ook van reizen houd". Maar waarom ga je wachten tot die persoon ooit eens komt, je nu de vrijheid (waar je naar eigen zeggen zo gek op bent!!!) en ruimte om het te doen!
In het begin van mijn studie ben ik een paar keer alleen naar het buitenland geweest, alleen uitgegaan en in hostels toen was ik net 20 ofzo. Waarom ik er toen geen moeite mee had en nu wel is voor mij ook een raadsel. Iets in mij zegt dat het niet meer 'hoort'.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:44:38 #266
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160897628
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In het begin van mijn studie ben ik een paar keer alleen naar het buitenland geweest, alleen uitgegaan en in hostels toen was ik net 20 ofzo. Waarom ik er toen geen moeite mee had en nu wel is voor mij ook een raadsel. Iets in mij zegt dat het niet meer 'hoort'.
Je kan altijd een leuk hotelletje pakken of op een groepsreis gaan. Mocht je ooit in de buurt van Rotterdam komen, dan wil ik je best op sleeptouw nemen.
pi_160897656
quote:

[..]

Dat snap ik op zich wel. Zou een georganiseerde reis, zo'n groepsreis ergens naartoe, dan een optie zijn?
pi_160897669
quote:
15s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Je hoeft geen strafbaar feit te plegen om opgenomen te worden in een psychiatrisch kliniek. Als je een gevaar vormt voor anderen of jezelf, dan kun je zeker worden opgenomen. Ik weet niet waarom je Etsu beschuldigt, maar gezien je topics en je posts moet ik hem gelijk geven. Ga zo door en dan zullen we eens zien wie hier gelijk heeft.
Ik heb geen strafblad, ben geen gevaar voor mezelf of voor anderen, dus ik zie totaal geen reden waarom ik opgenomen zou moeten worden in een psychiatrisch ziekenhuis. :')

Mag ik dan niet meer uitten dat ik het klote vind dat ik geen seks kan hebben en dat ik m'n seksualiteit moet onderdrukken?
pi_160897762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat snap ik op zich wel. Zou een georganiseerde reis, zo'n groepsreis ergens naartoe, dan een optie zijn?
Dat is voor mij weer te geforceerd. Ik zou dan zeker willen weten met soortgelijke leeftijdsgenoten te gaan, en niet mensen van midden 30 en hoger zeg maar.
pi_160897794
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is voor mij weer te geforceerd. Ik zou dan zeker willen weten met soortgelijke leeftijdsgenoten te gaan, en niet mensen van midden 30 en hoger zeg maar.
Omdat je seks wilt.
pi_160897850
quote:

[..]

Er bestaan heel wat groepsreizen voor mensen tussen de 18 en de 30 hoor :) in België heb je bvb Joker, Kriskras,..
pi_160897859
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:45 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik heb geen strafblad, ben geen gevaar voor mezelf of voor anderen, dus ik zie totaal geen reden waarom ik opgenomen zou moeten worden in een psychiatrisch ziekenhuis. :')

Mag ik dan niet meer uitten dat ik het klote vind dat ik geen seks kan hebben en dat ik m'n seksualiteit moet onderdrukken?
Dat mag je klote vinden, maar als dat erge vormen aanneemt is het niet vreemd om daar hulp voor te zoeken hoor.
pi_160897924
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat mag je klote vinden, maar als dat erge vormen aanneemt is het niet vreemd om daar hulp voor te zoeken hoor.
Voor de laatste keer, doe ik niks strafbaars en ben dat ook zeker niet van plan.
pi_160897947
quote:

[..]

Jongerenreizen van 18-30 hier 16-30 hier, of ga als kampleider voor jongeren van 18-25 een zomer naar amerika.

Of niet natuurlijk. ;)
pi_160897975
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

Voor de laatste keer, doe ik niks strafbaars en ben dat ook zeker niet van plan.
Hou eens op met je strafbaar-gedoe. Dat staat hier los van.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:54:41 ]
pi_160897999
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hou eens op met je strafbaar-gedoe. Dat staat hier los van.
Wat wil, of verwacht je dan van me?
pi_160898029
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:55 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wat wil, of verwacht je dan van me?
Dat je een eigen topic aanmaakt en dit topic schoon houdt van je rare hersenspinsels.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:55:52 ]
pi_160898048
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Jongerenreizen van 18-30 hier 16-30 hier, of ga als kampleider voor jongeren van 18-25 een zomer naar amerika.

Of niet natuurlijk. ;)
Maar als je sociaal niet zo vaardig bent is het dan niet beter om eerst in je eigen omgeving te oefenen voordat je jezelf in het diepe gooit?
pi_160898116
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef syndroom het volgende:

[..]

Maar als je sociaal niet zo vaardig bent is het dan niet beter om eerst in je eigen omgeving te oefenen voordat je jezelf in het diepe gooit?
De wereld is je eigen omgeving! Sociale vaardigheden pak je op tijdens je leven, dus het enige wat je hoeft te doen is gaan leven. ^O^
pi_160898118
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook nergens?
pi_160898124
quote:

[..]

Zegt meneer die twee keer naar een grote stad is opgetrokken en boos, gefrustreerd en gecontroleerd door de politie thuiskwam.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 21:58:33 ]
pi_160898131
quote:

[..]

Echt zo in het diepe gooien is zo'n reis niet. Je doet een heleboel dingen samen, kijkt verwonderd naar een prachtige waterval ofzo en dan kan je daar meteen over praten. Je hebt meteen gespreksstof. :)
pi_160898146
quote:

[..]

De beste manier om het te leren is door jezelf in het diepe te gooien.
pi_160898245
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zegt meneer die twee keer naar een grote stad is opgetrokken en boos, gefrustreerd en gecontroleerd door de politie thuiskwam.
Wrijf het er nog maar lekker in. :P
pi_160898604
Ze nemen jullie allemaal in de maling lol. Geloof er niks van dat dit niet gespeeld is.
pi_160898729
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:08 schreef wiskundenoob het volgende:
Ze nemen jullie allemaal in de maling lol. Geloof er niks van dat dit niet gespeeld is.
Ook in dat geval blijft het advies van psychologische hulp staan!
pi_160898767
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:10 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ook in dat geval blijft het advies van psychologische hulp staan!
En psychiatrische hulp voor syndroom.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 22:12:17 ]
pi_160898786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:08 schreef wiskundenoob het volgende:
Waarom denk je dat dit soort mensen niet bestaan?

En Deezer heeft al gemeet met users en is echt.
pi_160898916
Sjeezus, syndroom, wat ben jij in- en intriest. Ga je bezig houden met je eigen problematiek in plaats van wijzen naar deezer. Echt kansloos, dat oeverloze gestook.

Wbt. Deezer, probeer eens OPRECHT interesse te tonen in een ander, ipv alleen te bedenken wat jij aan iemand kan hebben. Je roept het echt over jezelf af. En stop met naar het meisje in de ub kijken, ik zou dat echt heel ongemakkelijk en eng vinden. Spreek haar aan en get it over with of stap er overheen. Nu ben je gewoon eng.
pi_160898950
quote:
6s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

En psychiatrische hulp voor syndroom.
Die zal snel genoeg opgenomen worden in het team van behandelaars, want dit wordt een project, geen losse afspraken. :Y

En ben niet eens cynisch. hoe eerder ze het inzien, des te eerder zal er affectie gevonden worden.
pi_160898969
quote:
12s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Je kan altijd een leuk hotelletje pakken of op een groepsreis gaan. Mocht je ooit in de buurt van Rotterdam komen, dan wil ik je best op sleeptouw nemen.
Tof! ^O^
pi_160898974
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Tof! ^O^
Knipoog PI, dus de vraag is hoe serieus het bedoeld was.
pi_160898975
Sinds ik de topics van Deezertje lees, zit ik aan de antidepressiva.

Bedankt hé ^O^
pi_160898985
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:16 schreef sibella2 het volgende:
Wbt. Deezer, probeer eens OPRECHT interesse te tonen in een ander, ipv alleen te bedenken wat jij aan iemand kan hebben.
Maar wat nou als hij gewoon oprecht niet geinteresseerd is in andere mensen?
pi_160898987
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef tjaptjoep het volgende:

Bedankt hé ^O^
Ik zou een schadeclaim indienen als ik jou was.
pi_160898992
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef tjaptjoep het volgende:

Bedankt hé ^O^
Dan krijgt er ten minste nog iemand behandeling voor zijn problemen.
pi_160898995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Knipoog PI, dus de vraag is hoe serieus het bedoeld was.
Gemist. :D
pi_160899000
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Forever alone.
pi_160899040
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:16 schreef sibella2 het volgende:
Sjeezus, syndroom, wat ben jij in- en intriest. Ga je bezig houden met je eigen problematiek in plaats van wijzen naar deezer. Echt kansloos, dat oeverloze gestook.

Wbt. Deezer, probeer eens OPRECHT interesse te tonen in een ander, ipv alleen te bedenken wat jij aan iemand kan hebben. Je roept het echt over jezelf af. En stop met naar het meisje in de ub kijken, ik zou dat echt heel ongemakkelijk en eng vinden. Spreek haar aan en get it over with of stap er overheen. Nu ben je gewoon eng.
Vandaag was soort van laatste mogelijkheid. Morgen ben ik er niet en vrijdag is goede vrijdag, daarna Pasen. Dinsdag heb ik andere verplichtingen dus ze blijft nu een week door mijn hoofd spoken. Beste is als ik haar gewoon niet meer zie of direct aanspreek de volgende keer.
pi_160899056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef habitue het volgende:

[..]

dit. Meeste autisten kunnen zich niet interesseren als ze het nut er niet van inzien. Het is duidelijk waar zijn "nut" naar uitgaat op dit moment, dus dat is ook het enige waar de bereidheid zal liggen om energie in te steken. Niet in alle, o zo essentiele, tussenstappen.
pi_160899061
Deezertje, open maar een nieuw topic als je vorderingen hebt gemaakt. Vorderingen als in:
- Gesprek met je begeleider hebt gehad.
- Gesprek met dat meisje hebt gehad, of in ieder geval 'hoi' hebt gezegd. Maar liever niet want ze moet je niet. Maar jij wilt nog liever op je bek gaan.

Of als je plannen hebt gemaakt voor met pasen. Met je 'vrienden'. Contact hebt gemaakt met mannen. In ieder geval nuttigs. Ofzo.

Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')