Omdat jij niet interessant bent en zij haar werk doet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik moet weten dat ze het op prijs stelt. Kom heel vaak een dame tegen in de UB en vandaag liep ze paar keer langs me op maar ze keek niet indirect naar mij
Nouen, ze loopt gewoon langs je omdat ze gewoon even ergens heen moet.quote:maar als ze langs loopt wel als ze precies bij mij is..
Nee.quote:Beetje rare uitleg maar we weten allebei dat we elkaar in de gaten houden
Liever niet, dan krijgen we weer posts met dat ze hem aan het lijntje heeft gehouden. En dat ze niet duidelijk genoeg is geweest. En blabla.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:33 schreef Bananenpap het volgende:
Als je dat denkt, spreek haar dan aan. Man the fuck up!
En als het toch niet zo is ga ik op mijn bek..quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:33 schreef Bananenpap het volgende:
Als je dat denkt, spreek haar dan aan. Man the fuck up!
Vallen en weer opstaan dat hoort bij het leven knul.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En als het toch niet zo is ga ik op mijn bek..
Nouen? Je weet zo zeker dat ze jou ook in de gaten houdt toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En wat heb je daarmee precies te verliezen? Al gaan zitten voordat je valt brengt je nergens. Van fouten leer je.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
En dan? Ga je dan dood?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Grow some balls.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dus? Hebben we allemaal wel eens gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar leer je weer van.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze is er zowat iedere dag. Ik hoef er morgen niet te zijn maar zou haast gaan om te kijken of ze er is.. Maar als ze er niet is is dat weer zonde van de tijd en een teleurstelling. En haar aanspreken tja.. Ik kèn haar ergens van alleen weet ik niet of zij het is want ben dr naam vergeten.. Daarom ook bang voor afwijzing. Niet omdat ik haar naam niet weet maar als ze niet is als ik denk wie ze is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:43 schreef Koral het volgende:
Je bent toch niet lang meer in de UB. Studie is toch bijna klaar. Kunt vast wel een risicootje nemen?
Daarna kom je ze toch niet meer tegen als je geen contact met ze maakt en onderhoudt.
Oprecht je vraag stellen? Persoonlijke gemeende interesse die op een normale manier gebracht wordt is meestal vleiend. Je maakt het jezelf moeilijk door in je gedachte al eventuele bij bedoelingen te hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze is er zowat iedere dag. Ik hoef er morgen niet te zijn maar zou haast gaan om te kijken of ze er is.. Maar als ze er niet is is dat weer zonde van de tijd en een teleurstelling. En haar aanspreken tja.. Ik kèn haar ergens van alleen weet ik niet of zij het is want ben dr naam vergeten.. Daarom ook bang voor afwijzing. Niet omdat ik haar naam niet weet maar als ze niet is als ik denk wie ze is.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:15 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe jij 'zwoel kijken' ziet. op de een of andere manier lijkt mij dat nog enger dan staren
Mag ik vragen waarom jouw ondertitel 'Altijd in voor wat leuks!' is?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze is er zowat iedere dag. Ik hoef er morgen niet te zijn maar zou haast gaan om te kijken of ze er is.. Maar als ze er niet is is dat weer zonde van de tijd en een teleurstelling. En haar aanspreken tja.. Ik kèn haar ergens van alleen weet ik niet of zij het is want ben dr naam vergeten.. Daarom ook bang voor afwijzing. Niet omdat ik haar naam niet weet maar als ze niet is als ik denk wie ze is.
Precies, die vraag kun je rustig stellen. En tja of het antwoord bevredigend is moet je dan maar zien. Maar je moet loslaten om te denken "wat als" want dan kom je er nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:04 schreef Koral het volgende:
[..]
Oprecht je vraag stellen? Persoonlijke gemeende interesse die op een normale manier gebracht wordt is meestal vleiend. Je maakt het jezelf moeilijk door in je gedachte al eventuele bij bedoelingen te hebben.
Geloof me, ik eet echt wel gezond. Helemaal geen frisdrank meer, éen glaasje aanmaaksiroop per dag (zonder suiker; zoetstoffen dus). De dag beginnen met havermout of cornflakes, nog nooit last van gehad. Snacken alleen in de biosquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:09 schreef Jopie78 het volgende:
Was ik vanochtend nog vergeten. Aanpassen van je voeding kan helpen om de klachten wat te verlichten. Bij mij in ieder geval wel, zeker het weglaten van suiker, brood en het gebruiken van supplementen.![]()
Baat het niet..
Is wel een lang verhaal. Even doorbijten.
Staat dat er ja? Dan zal 't wel zo zijn!quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:28 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jouw ondertitel 'Altijd in voor wat leuks!' is?
Jep, las ooit iets over de '6 seconde regel' als je iets wilt, doe het dan meteen anders ga je malen, vergeet je het en doe je 't niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:04 schreef Koral het volgende:
[..]
Oprecht je vraag stellen? Persoonlijke gemeende interesse die op een normale manier gebracht wordt is meestal vleiend. Je maakt het jezelf moeilijk door in je gedachte al eventuele bij bedoelingen te hebben.
Heb het wel gelezen. Vandaag nog vis op toevalligquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Jopie78 het volgende:
Het gaat niet om gezond, maar om het weglaten van bepaalde zaken en het toevoegen van anderen. Niet gelezen blijkbaar, wel jezelf verdedigen. Persoonlijk had ik het andersom gedaan.
Ik heb die Walsch even gegoogeled omdat daar verder geen bron bij stond... damn, wat een charlatan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:09 schreef Jopie78 het volgende:
Was ik vanochtend nog vergeten. Aanpassen van je voeding kan helpen om de klachten wat te verlichten. Bij mij in ieder geval wel, zeker het weglaten van suiker, brood en het gebruiken van supplementen.![]()
Baat het niet..
Is wel een lang verhaal. Even doorbijten.
Haha. Uitgeluld.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb het wel gelezen. Vandaag nog vis op toevallig
Zelfde als met verband voeding en acne. Merk jij daar nou wat van? Ik persoonlijk niet en de dermatoloog vond het ook allemaal maar onzin. Gezond en gevarieerd eten is de basis. Sommige mensen eten alles wat los en vast zit van junkfood en zitten niet onder de puisten..quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb die Walsch even gegoogeled omdat daar verder geen bron bij stond... damn, wat een charlatan.
Verder weinig mis met een beetje experimenteren met voeding, maar ik zou dat verhaal zeker met een korrel zout nemen. Er staan nogal wat aannames en slechte bronnen in.
Top dat je het even nakijkt en de moeite neemt te reageren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb die Walsch even gegoogeled omdat daar verder geen bron bij stond... damn, wat een charlatan.
Verder weinig mis met een beetje experimenteren met voeding, maar ik zou dat verhaal zeker met een korrel zout nemen. Er staan nogal wat aannames en slechte bronnen in.
Deezer had het dus zelf geschreven kunnen hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zit ook allemaal in mijn hoofd. Ik schijn vanuit de buitenkant nog best leuk te zijn als ik lach, maar trek me nu nog teveel aan wat anderen van mij (kunnen) vinden en dus zit ik een beetje de hele dag te denken en dat zie je en maakt mij niet aantrekkelijk..quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Deezer had het dus zelf geschreven kunnen hebben?
Ok, dat was onder de gordel en niet aardig.
Deezer, ik lees de afgelopen tijd stil mee en besef dat ik ook niet aardig ben tegen je.
Je hebt gelezen waarom niet. Deze nare benadering van mij heeft blijkbaar ook geen bekering gedaan.
Ik hoop oprecht dat je via de HA en dus na dat bezoek aan de psyche ... het allemaal net wat makkelijker gaat.
Voor je zelf: Doe ALS JE BLIEFT wat met de tips. Wij schrijven die tips niet voor jan lul op... of om je te treiteren... we geven deze tips (of dit nou makkelijk bank praten is of niet) alleen maar om te helpen.
Goed, ik houd maar weer op met preken, tenslotte werkt preken niet als de ander er toch (nog) niet in gelooft.
Succes.
Als je het zelf al weet, doe er dan wat aan/meequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het zit ook allemaal in mijn hoofd. Ik schijn vanuit de buitenkant nog best leuk te zijn als ik lach, maar trek me nu nog teveel aan wat anderen van mij (kunnen) vinden en dus zit ik een beetje de hele dag te denken en dat zie je en maakt mij niet aantrekkelijk..
Dit dus. Kom maar weer terug als je via de huisarts bent doorverwezen naar de psycholoog en daar bent geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Als je het zelf al weet, doe er dan wat aan/mee.
Dus jij geeft de praktijkondersteuner geen kans?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:24 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit dus. Kom maar weer terug als je via de huisarts bent doorverwezen naar de psycholoog en daar bent geweest.
Het is me wel duidelijk dat je hoe dan ook een psycholoog nodig hebt. Dus ja, ik verwacht wel dat je daarheen gaat, nadat je met de praktijkondersteuner hebt gesproken. En te zien aan dit en vorige topics ben ik niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij geeft de praktijkondersteuner geen kans?
Die is voor relatief oppervlakkige ondersteuning en tijdelijke klachten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij geeft de praktijkondersteuner geen kans?
Je topic heet aansluiting. Dit is de eerste keer dat ik je interesse zie tonen in een ander.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe is jouw leven nu Straw na je depressie? Je hebt een vriend? Studie al af? Woon je op jezelf/samen? Baan?
Inmiddels weet ik dat die meid toch niet is wie ik denk dat ze is, maar ze lijkt er écht op, dus kan ik alsnog de vraag stellen en als ze inderdaad 'nee' zegt kan ik haar die andere meid laten zien en zal ze wss zeggen dat ze er wel op lijkt jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:31 schreef CyberTijn het volgende:
Dit is echt te hilarisch voor woorden.
Ik zie hier MrCookies, Etsu, Copycat, Bananenpap, IkeDubaku99, Sick_Little_Monkey en Strawberry reageren met de mededeling dat het niet erg is als je "op je bek" gaat, als in afgewezen worden wanneer je iemand aanspreekt, en dat je er van leert, en je legt alle advies en al die wijsheid gewoon naast je neer en gaat er niet op door. En over 3 pagina's of 2 topics loop je weer te janken dat je allemaal vrouwen bent tegen gekomen en ga je aan hier vragen hoe en of je ze aan moet spreken, om vervolgens dat niet te doen, omdat je te schijterig bent om afgewezen te worden, en begint het hele liedje weer vanaf het begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede is meer uit beleefdheid, dat ze een vriend heeft is geen geheim hierquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je topic heet aansluiting. Dit is de eerste keer dat ik je interesse zie tonen in een ander.
En dan vraag je als 2e of ze een vriend heeft?
Wat was je intentie voor deze vragen, als ik zo vrij mag zijn? En heb je bij al die andere de behoefte niet om eens naar de ander te vragen?
En de intentie? En geen interesse, of een gevoel van beleefdheid, naar alle anderen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tweede is meer uit beleefdheid, dat ze een vriend heeft is geen geheim hier
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik dat die meid toch niet is wie ik denk dat ze is, maar ze lijkt er écht op, dus kan ik alsnog de vraag stellen en als ze inderdaad 'nee' zegt kan ik haar die andere meid laten zien en zal ze wss zeggen dat ze er wel op lijkt ja
Jongen dat heeft toch helemaal geen ene reet te maken met het punt wat alle lieve mensen op dit forum willen maken en jou willen leren. Hou eens op met die bullshit verhalen ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De inhoud kan werkelijk helemaal niemand ook maar iets interesseren.
De TT moet je ook niet zo nauw nemen, het dekt de lading; niet meedoen met de maatschappij, maar verder is het een verzameltopic voor mijn prangende vragen/ervaringen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En de intentie? En geen interesse, of een gevoel van beleefdheid, naar alle anderen?
Heb namelijk niet het idee dat je aansluiting zoekt. Verre van zelfs. Jij wel?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik dat die meid toch niet is wie ik denk dat ze is, maar ze lijkt er écht op, dus kan ik alsnog de vraag stellen en als ze inderdaad 'nee' zegt kan ik haar die andere meid laten zien en zal ze wss zeggen dat ze er wel op lijkt ja
Goed detectivewerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probeer eens antwoord te geven!?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De TT moet je ook niet zo nauw nemen, het dekt de lading; niet meedoen met de maatschappij, maar verder is het een verzameltopic voor mijn prangende vragen/ervaringen.
Nah, ik ken haar van eerder dus zo veel werk was 't niet. En mocht het inderdaad die meid zijn (wat ik nu dus 99% uitsluit) dan weet ik ook dat ze al jaren in een relatie zit, dus 0% kans voor mijquote:
Gek hè? Er kijken en lezen tientallen, zo niet honderden users mee. Je hebt in die paar weken tijd jezelf voor lul gezet op FOK!. Iedereen weet onderhand wie jij bent.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Mijn poging tot contact in het PUC-topic is ook meteen afgekapt#fimbuddies
Hij verzint iedere keer smoesjes die hij zelf gelooft om er niets mee te hoeven doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:39 schreef Bananenpap het volgende:
Ik snap sowieso helemaal niks van dat negeren, doe je dat nu bewust of klap je dicht en weet je niks meer te melden? Je maakt een topic aan omdat je je leven wat meer op de rails wilt krijgen en daar advies/hulp bij nodig hebt, ga dan ook fatsoenlijk in op een ander zijn post.
Kreeg ik in het echt ook maar zoveel aandacht.. ik maak geen geheim van de locaties waar ik komquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gek hè? Er kijken en lezen tientallen, zo niet honderden users mee. Je hebt in die paar weken tijd jezelf voor lul gezet op FOK!. Iedereen weet onderhand wie jij bent.
Nou hilarisch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kreeg ik in het echt ook maar zoveel aandacht.. ik maak geen geheim van de locaties waar ik kom
Wees blij dat ze je in het echt niet zo'n mafklapper vinden als de mensen hier doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kreeg ik in het echt ook maar zoveel aandacht.. ik maak geen geheim van de locaties waar ik kom
Maar dan vinden ze dus niks van mij, oftewel: genegeerd worden.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je in het echt niet zo'n mafklapper vinden als de mensen hier doen.
Dit topic gaat toch over mijn leven? Nou dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Copycat het volgende:
Deezertje, houd het svp gewoon on topic hier, ipv het zelf in een halve slowchat te veranderen.
Maar het is geen dagboek waar alles maar besproken moet worden zonder doel. Let daarop.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Dit topic gaat toch over mijn leven? Nou dat dus.
En waarom is dat zo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
maar als het een meid is dan weer wel
Dat doe ik al best vaak.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Dus een praatje met een jongen vind je niet eng. Dus doe dat de eerst komende week eens. Gewoon jongens/mannen aanspreken
Dat is niet waar, want je hebt geen vrienden. Je praat met niemand in de UB en op sportschool.quote:
Deels daarom ja. Niet dat ik meteen wil daten of verwachtingen heb maar omdat ik sowieso nooit een vriendschap heb gekend met een meisje. Dus ik weet niet wat het verschil is tussen mannen onderling, meiden waar ik goed mee kan zonder gevoelens (ala de friendzone) en meiden waar ik zelf interesse in heb.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En waarom is dat zo?
Omdat je stiekem hoge verwachtingen van haar hebt? Omdat je haar als een vleesobject ziet?
Waarom heb je met een meisje moeite?
Nee en anders had ze wel langer contact gemaakt of iig een keer hoi gezegd. Maar toch blijf ik 't proberen lol als ze langs loopt. Ergens verwacht ik dat ze bezet is.quote:
Mannen vind ik iig minder 'eng' om aan te spreken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want je hebt geen vrienden. Je praat met niemand in de UB en op sportschool.
Doe t gewoon ,dan worden meiden ook makkelijkerquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Mannen vind ik iig minder 'eng' om aan te spreken.
Nee tot ze er niet meer komt (studie klaar) of ik haar overduidelijk met een andere jongen zie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang? Tot ze eindelijk toegeeft en je een mep in je gezicht verkoopt, lol?
Waarom blijf je dan met Koningsdag en Bevrijdigingsfestival alleen thuis? Je wist toch niet wat je moest doen, daar in die groepen? Er zullen honderden groepen zijn met alleen mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mannen vind ik iig minder 'eng' om aan te spreken.
Volhoudertje hoor. Groot respect!quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee tot ze er niet meer komt (studie klaar) of ik haar overduidelijk met een andere jongen zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, probleem is dat je NU geen vriendscahppen kent. Ongeacht welk geslacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
Maar is het probleem dus niet deels dat ik nooit een vriendschap heb gekend met een dame? Wel met een man vroeger en ook op school ging ik meer met mannen om dan vrouwen (iig niet de populaire meiden).
En social skills hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, probleem is dat je NU geen vriendscahppen kent. Ongeacht welk geslacht.
Uiteindelijk wel, maar ik kon dus al goed met meiden uit mijn klas opschieten tijdens mijn opleiding, maar dat waren of mijn types niet of ze hadden (relationeel) geen interesse in mij.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij zoek je niet naar een vriendschap met een vrouw, enkel seks / relatie.
En niet te vergeten wat ik gisteren zei: stel ik spreek die ene dame eens aan, stel een vraag en krijg antwoord, en dan???? Je bent dan niet insta-vriend. Hooguit dat je de volgende keer als je haar ziet niet op 0 begint, maar ze kan je dan alsnog negeren of afkappen als ze geen zin in je heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En social skills hebt.
Deezertje, je doet alsof het veel rooskleuriger is en je houdt jezelf voor gek. Maandenlang roep je dat je geen vrienden hebt en niet weet hoe je sociaal contact kan maken.
Check de post onder bloempje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:50 schreef probeer het volgende:
En hoe staat het er voor met je hulptraject?
insta-vrienden bestaan nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:50 schreef Deezertje het volgende:
En niet te vergeten wat ik gisteren zei: stel ik spreek die ene dame eens aan, stel een vraag en krijg antwoord, en dan???? Je bent dan niet insta-vriend. Hooguit dat je de volgende keer als je haar ziet niet op 0 begint, maar ze kan je dan alsnog negeren of afkappen als ze geen zin in je heeft.
Dus je bent met ons eens dat je eerst vrienden maakt en daarna een relatie om de hoek komt kijken?quote:
Fijn! Waarom heb je geen contact onderhouden?quote:maar ik kon dus al goed met meiden uit mijn klas opschieten tijdens mijn opleiding,
Dus je hebt geen contact onderhouden omdat ze geen relatie met je wilden en ze je geen type waren?quote:maar dat waren of mijn types niet of ze hadden (relationeel) geen interesse in mij.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volhoudertje hoor. Groot respect!Soms is ze ook gewoon ff pauze houden een half uur lang en geen idee wat ze dan doet. Ik maak alles veel groter dan 't is. Vast staat dat ze mij qua gezicht kent, maar ook dat het niet meer dan dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/care.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Soms is ze ook gewoon ff pauze houden een half uur lang en geen idee wat ze dan doet. Ik maak alles veel groter dan 't is. Vast staat dat ze mij qua gezicht kent, maar ook dat het niet meer dan dat is.
Mwah, eens niet. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die een ONS hebben zonder elkaar te kennen, laat staan vriendschappelijk ala FWB's. Die lat is voor mij misschien te hoog want stel ze zegt ja kan ik haar moeilijk thuis uitnodigen als mijn ouders beneden zittenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je bent met ons eens dat je eerst vrienden maakt en daarna een relatie om de hoek komt kijken?
[..]
Fijn! Waarom heb je geen contact onderhouden?
[..]
Dus je hebt geen contact onderhouden omdat ze geen relatie met je wilden en ze je geen type waren?
Kortom: je beoordeelt meisjes op hun uiterlijk en ziet hen als een lustobject. Je hebt geen interesse in vriendschap, in sociale contacten opbouwen. Je wilt alleen seks.
Gatverdamme, wat ben jij walgelijk.
Nee, toen was ik niet eens met seks bezig. Maar ik zag ze gewoon niet als vrienden. Andere interesses, en zij hebben ook nooit contact onderhouden. Was vooral gewoon wanneer je elkaar zag op school.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je bent met ons eens dat je eerst vrienden maakt en daarna een relatie om de hoek komt kijken?
[..]
Fijn! Waarom heb je geen contact onderhouden?
[..]
Dus je hebt geen contact onderhouden omdat ze geen relatie met je wilden en ze je geen type waren?
Kortom: je beoordeelt meisjes op hun uiterlijk en ziet hen als een lustobject. Je hebt geen interesse in vriendschap, in sociale contacten opbouwen. Je wilt alleen seks.
Gatverdamme, wat ben jij walgelijk.
quote:
Daarom probeer ik ook via die apps een date te regelen, weet je zeker dat ze single zijn dan je tijd te verdoen in RL en er dan achter komen dat ze gewoon al een relatie heeftquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
Ook jij kan een ONS krijgen, maar jij bent simpelweg niet aantrekkelijk om een ONS mee te hebben.
Waarom en hoe en wat is jou allang en breed bekend.
Een klein percentage van de gebruikers van die apps (ik vermoed zelfs 0%) weet een ONS te scoren zonder met elkaar te communiceren. Dat is toch wat je bedoelt? In het uitgaansleven kan je makkelijk een ONS scoren met een beetje alcohol en skills.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarom probeer ik ook via die apps een date te regelen,
Blabla.quote:weet je zeker dat ze single zijn dan je tijd te verdoen in RL en er dan achter komen dat ze gewoon al een relatie heeft.
Nee.quote:Gaat om je uitstraling en dat je meiden op hun gemak kunt stellen.
Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een klein percentage van de gebruikers van die apps (ik vermoed zelfs 0%) weet een ONS te scoren zonder met elkaar te communiceren. Dat is toch wat je bedoelt? In het uitgaangsleven kan je makkelijk een ONS scoren met een beetje alcohol en skills.
[..]
Blabla.
[..]
Nee.
Jij begint te janken om een ONS. Daar is geen interesse in het spel, enkel lust. Daar heb je geen vlotte babbel voor bij nodig. Het is handig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.
Als ik dit lees en uit zet met ALLES wat je hier al verteld hebt aan ons, dan weet ik vrijwel zeker dat je NIET alles verteld hebt tijdens het gesprek. Ik heb het vermoede dat je alles van te voren al wel weer hebt over geanalyseerd, zelf conclusies hebt gemaakt en dus dan maar alvast bepaalde dingen alvast hebt ingevuld voor ze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
En ik straal geen lust uit?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij begint te janken om een ONS. Daar is geen interesse in het spel, enkel lust. Daar heb je geen vlotte babbel voor bij nodig. Het is handig.
Ik ben zeker wel open geweest, maar er is geen pasklare oplossing voor. Mindset. Hij legde ook uit dat vriendschappen sowieso komen en gaan elke 10 jaar, mee veranderen met je levensfase. Maar een beperkt aantal houd je je hele leven bij je, maar dat vergt wel energie. Als jij kinderen krijgt en je beste vriend niet, ga je er toch automatisch minder of anders mee om want je kan hem niet overal bij betrekken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:08 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Als ik dit lees en uit zet met ALLES wat je hier al verteld hebt aan ons, dan weet ik vrijwel zeker dat je NIET alles verteld hebt tijdens het gesprek. Ik heb het vermoede dat je alles van te voren al wel weer hebt over geanalyseerd, zelf conclusies hebt gemaakt en dus dan maar alvast bepaalde dingen alvast hebt ingevuld voor ze.
Typisch gevalletje zelf-sabotage als je het mij vraagt.
En hop maar weer snel in je oude gedrag schieten. Gaat je goed af in ieder geval want denk dat deze post al weer twee paginaatjes verder staat als de ge-quoten post van jou.
Constructief ook. Heeft ie eindelijk z'n topic terug.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan met Koningsdag en Bevrijdigingsfestival alleen thuis? Je wist toch niet wat je moest doen, daar in die groepen? Er zullen honderden groepen zijn met alleen mannen.
Alcohol en gaan. Geen gejank.
Omdat ik geen alcohol drinkquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:11 schreef Etsu het volgende:
Maar hierop reageren, ho maar:
[..]
Constructief ook. Heeft ie eindelijk z'n topic terug.
Neem je 2 shotjes wodka, word je soiewso losser van. Niemand drinkt een hele fles vodka leeg op een avond.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik geen alcohol drinkAlleen wodka, maar dat lijkt me niet al te slim.
Ik geloof je niet.quote:
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel open geweest, maar er is geen pasklare oplossing voor. Mindset. Hij legde ook uit dat vriendschappen sowieso komen en gaan elke 10 jaar, mee veranderen met je levensfase. Maar een beperkt aantal houd je je hele leven bij je, maar dat vergt wel energie. Als jij kinderen krijgt en je beste vriend niet, ga je er toch automatisch minder of anders mee om want je kan hem niet overal bij betrekken.
Wellicht heeft hij last van verlatingsangst? Zijn enige vriend op de basisschool had op het laatste moment voor een andere school gekozen. Zo te lezen zoekt hij ook geen langdurige relatie want hij zegt vaak zat dat hij alleen een keer wil ervaren hoe het is. Hij is erg aan zijn vrijheid gehecht zegt hij dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?
Aandacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Het is mij trouwens nog altijd niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning? Heb je het idee dat je iets moet bewijzen? Wat is nu eigenlijk je doel met die trainingen?
Nee hoor, ik verwacht zeker niet dat ze 10 jaar of voor eeuwig zijn. De vriendschappen op school waren ook geen vriendschappen. Ze eindigden op de dag dat we elkaar voor het laatst zagen. Verder gegaan met leven, werken etc. Of zoals de PO het gisteren noemde: het waren voorbijgangers.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Het is mij trouwens nog altijd niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning? Heb je het idee dat je iets moet bewijzen? Wat is nu eigenlijk je doel met die trainingen?
De reden dat jij geen vriendschappen aangaat is volgens mij omdat je totaal geen interesse toont in anderen. Als je geen moeite hebt om een gesprek aan te gaan met jongens/mannen, hoe komt het dan dat je geen vrienden hebt?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verwacht zeker niet dat ze 10 jaar of voor eeuwig zijn. De vriendschappen op school waren ook geen vriendschappen. Ze eindigden op de dag dat we elkaar voor het laatst zagen. Verder gegaan met leven, werken etc. Of zoals de PO het gisteren noemde: het waren voorbijgangers.
Niet echt duidelijk antwoord op mijn vraag. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.
Die term is ook voorbij gekomen ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:30 schreef Koral het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij last van verlatingsangst? Zijn enige vriend op de basisschool had op het laatste moment voor een andere school gekozen. Zo te lezen zoekt hij ook geen langdurige relatie want hij zegt vaak zat dat hij alleen een keer wil ervaren hoe het is. Hij is erg aan zijn vrijheid gehecht zegt hij dan.
Hoe dan ook, praatjes vullen geen gaatjes. Of zo iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar daar geloof ik niet echt in. Zelfde als dat ik morgen een relatie heb, de kans altijd bestaat dat die de dag daarna weer voorbij is. Daar ben ik ook niet bang voor.
Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.
Hoe deed je dat dan met die 'relatie' die je tijden terug had?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, eens niet. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die een ONS hebben zonder elkaar te kennen, laat staan vriendschappelijk ala FWB's. Die lat is voor mij misschien te hoog want stel ze zegt ja kan ik haar moeilijk thuis uitnodigen als mijn ouders beneden zitten
Wat heb je nodig om dat wel te zijn in jouw ogen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
Ook jij kan een ONS krijgen, maar jij bent simpelweg niet aantrekkelijk om een ONS mee te hebben.
Waarom en hoe en wat is jou allang en breed bekend.
In ieder geval niet door te staren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heb je nodig om dat wel te zijn in jouw ogen?
Die is nooit bij mij geweest, altijd op haar kamertje afspreken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe deed je dat dan met die 'relatie' die je tijden terug had?
En ja, die lat is voor jou te hoog, maar (grotendeels) niet vanwege jouw ouders maar eerder om wie/hoe je nu bent. Denk je dat vrouwen niet door jouw 'intenties' heen prikken?
quote:
Gelezen? Nee he?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
Niet janken, actie ondernemen
Zelfreflectie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:38 schreef Deezertje het volgende:
Het is ook een soort verslaving. Iedere dag naar de UB. Helft van de tijd kwijt aan denken/staren en aan het eind van de dag denken: dit is zoooo slecht. Levert niks op (behalve een uurtje tikken aan studie misschien) maar elke dag weer de hoop dat 't vandaag wél wat wordt terwijl niemand daar op zit te wachten volgens mij. Ik ben die mensen daar als 'bekenden' gaan zien maar dat slaat natuurlijk nergens op. Iedere keer weer steek in mijn rug als ik een 'bekende' met iemand anders om zie gaan etc.
Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug, en morgen probeer ik het waarschijnlijk weerquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zelfreflectie.
Zien jullie dat, banaan en ets?
Het ene oor in, het andere oor uit.quote:
Probeer je eens in te denken hoe dat voor haar moet zijn om al weken aangestaard te worden door dezelfde gozer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug
CREEEEEPYYYYYYYYYquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug, en morgen probeer ik het waarschijnlijk weer
Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Probeer je eens in te denken hoe dat voor haar moet zijn om al weken aangestaard te worden door dezelfde gozer.
Ik kijk niet direct in haar ogen want ze kijkt me niet altijd aan, meer vanaf de zijkant. Dat voelt ze wel branden enzo.quote:
Ahum, verplaats je eens in het meisje. Wat zou jij ervan vinden als een persoon waar je totaal geen interesse in hebt je de hele tijd zou aanstaren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.
En dit maakt het minder creepy, hoe precies?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kijk niet direct in haar ogen want ze kijkt me niet altijd aan, meer vanaf de zijkant. Dat voelt ze wel branden enzo.
Wat versta je in godsnaam onder expliciet oogcontact?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.
En dit is natuurlijk wel een stap.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat versta je in godsnaam onder expliciet oogcontact?
Haar richting inkijken, richting haar ogen maar ze beantwoord het niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat versta je in godsnaam onder expliciet oogcontact?
Maar dan weet je toch genoeg en hou je er mee op? In welk opzicht is dit niet creepy?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haar richting inkijken, richting haar ogen maar ze beantwoord het niet.
Maar ben je dat stiekem ook niet? Wat versta je onder een einzelganger? Het beeld dat je over jezelf schept is een soort van kluizersnaarsbestaan. En in eerdere topics gaf je aan dat je niet met autisten in contact wilt komen en nu komt er volgens jou daar ook mensen zonder autisme erop af is het weer niet goed. Wat wil je nu precies?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Wat weet jij daar nou van dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.
Jij BENT een einzelganger. Het schoolvoorbeeld van een einzelganger zelfs. Je kent niemand buiten je ouders.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch? Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen. Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt. Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalkquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar dan weet je toch genoeg en hou je er mee op? In welk opzicht is dit niet creepy?
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held inquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij BENT een einzelganger. Het schoolvoorbeeld van een einzelganger zelfs. Je kent niemand buiten je ouders.
Je leeft naast mensen, niet met ze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in
Manmanmanmanquote:
Zullen we lekker ondeugend sjansen met elkaar?quote:
Jij denkt dat ze geen interesse toont in jou, omdat ze bezet is. En als ze dat niet meer is, wat binnenkort gaat gebeuren, dat ze jou dan wel wil, toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch? Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen. Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt. Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch?
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.quote:Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.quote:Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt.
Vul je deze zelf in?quote:Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk
In je eentje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit,
In je eentje.quote:reis in de spits,
In je eentje.quote:begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb
In je eentje.quote:, idem voor sportschool.
Precies.quote:Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen
Dat doe je wel.quote:maar ik ga contact zeker niet uit de weg.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
[..]
[..]
[..]
Klopt, en waarschijnlijk al veel te lang gewacht bij deze meid. Maar ik kan haar niet loslaten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dudeeee
Iemand de hele dag aanstaren is niet flirterig oogcontact maken, of flirten in het algemeen, of 'lekker ondeugend sjansen'.
Het is eigenlijk alleen ongemakkelijk en creepy voor het slachtoffer in kwestie. Meer niet.
Haha nee. Als ze bezet is is het voor mij einde verhaal. Maar zolang ik dat niet weet houdt ik interesse. Dat is ook het lastige: iemand kan mijn type zijn maar die ander hoeft dat bij mij niet te hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen interesse toont in jou, omdat ze bezet is. En als ze dat niet meer is, wat binnenkort gaat gebeuren, dat ze jou dan wel wil, toch?
Er valt niets los te laten, realiseer je dat nou eens. Je hebt niets met haar, zij heeft niets met jou.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, en waarschijnlijk al veel te lang gewacht bij deze meid. Maar ik kan haar niet loslaten.
Nee hoor, er lopen tientallen meiden rond daar en die zijn qua uiterlijk mooierquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Cue_ het volgende:
Als je je volgende prooi hebt gevonden kan je vast deze loslaten.
Het lukt je niet omdat ze t enige mens is dat in je buurt is/zit
Waarom houd je interesse als iemand totaal geen enkele interesse in jou heeft?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha nee. Als ze bezet is is het voor mij einde verhaal. Maar zolang ik dat niet weet houdt ik interesse. Dat is ook het lastige: iemand kan mijn type zijn maar die ander hoeft dat bij mij niet te hebben
Maar waarom spreken meiden mij in al die jaren dan niet aan terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben? Dat maakt mij steeds hopelozer en dat is ook geen goed signaal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er valt niets los te laten, realiseer je dat nou eens. Je hebt niets met haar, zij heeft niets met jou.
Jij hebt alleen een obsessie, dat is jouw ding, dát moet je loslaten. Heeft ook niets te maken met te lang gewacht, want ongeacht wat jij denkt, als zij je leuk had gevonden, had ze echt wel contact gezocht. Dat doen meisjes en vrouwen net zo goed.
Van wie?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben?
Omdat je kennelijk niet interessant genoeg bent.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar waarom spreken meiden mij in al die jaren dan niet aan terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben? Dat maakt mij steeds hopelozer en dat is ook geen goed signaal.
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..quote:
Nee, die mensen zijn niet erger, die mensen zijn kennelijk socialer dan jij en hebben iets waardoor anderen met hen om willen gaan. Ook mensen van het andere geslacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
Wanneer heb je voor het laatst een klasgenoot gesproken? En tuurlijk zeggen je ouders dat je een leuke knul bent, maar zo kom je hier in ieder geval niet over.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
Omdat er iets mysterieus aan haar is. En omdat sommige meiden ook verlegen zijn om te beginnen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom houd je interesse als iemand totaal geen enkele interesse in jou heeft?
Omdat ze in je hoofd nog vrijgezel is. Meer heb jij niet nodig voor een obsessie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, er lopen tientallen meiden rond daar en die zijn qua uiterlijk mooierzoals die meid gisteren. Maar er hangt iets mysterieus rond haar.
Wat is er verlegen aan als ze je negeert en doet alsof jij niet bestaat?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat er iets mysterieus aan haar is. En omdat sommige meiden ook verlegen zijn om te beginnen.
Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze in je hoofd nog vrijgezel is. Meer heb jij niet nodig voor een obsessie.
En ze moeten je niet. anders laten ze dat echt wel merken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoornet als veel andere meiden.
Omdat ik haar nog nooit heb aangesproken. Pas dan weet ik of en hoe ze reageert. Ik heb geen daadwerkelijke interesse getoond behalve af en toe een blik in haar richting (en zij kijkt soms terug)quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er verlegen aan als ze je negeert en doet alsof jij niet bestaat?
Iedereen kijkt naar elkaar in de bieb. Echt waar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ze moeten je niet. anders laten ze dat echt wel merken.
En ze moeten je niet. En waarom niet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoornet als veel andere meiden.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en oogcontact.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een gesprek aanknopen.
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.
[..]
Vul je deze zelf in?
Welk woord zie je het meest terugkomen? Daar is het probleem.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en oogcontact.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een gesprek aanknopen.
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.
[..]
Vul je deze zelf in?
quote:[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die term is ook voorbij gekomen ja.Eerste jaren van je leven schijnen best wel belangrijk te zijn voor hechting. En herinner ik me nu ook nog een post van je waarin je je vader (en zijn gedrag) omschrijft. Dat was niet iets waarbij beschikbaarheid, geborgenheid en veiligheid de boventoon voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar daar geloof ik niet echt in. Zelfde als dat ik morgen een relatie heb, de kans altijd bestaat dat die de dag daarna weer voorbij is. Daar ben ik ook niet bang voor.
Aan de andere kant stoot je ook wel heel veel af, als het niet komt op de gepreoccupeerde manier die (alleen) jij voor je ziet?
Toegankelijk ben je vermoedelijk ook niet (anders had je wellicht wel meer benadering gehad). Het negatieve denken over jezelf helpt je evenmin. En als mensen ze al wat langer kennen dan schiet je ook nogal eens tekort in andere mensen te ondersteunen (daarvoor ben je teveel met jezelf bezig).
Allemaal dingen die je jezelf cognitief kan aanleren. Jammer genoeg heb je een verslaving (zo zal ik het maar noemen) om te analyseren. En dat train je ook nog eens elke dag hier.
Wanneer raak je er eens van overtuigd dat je dat kunstje wel kan. En dat het tijd wordt een nieuw kunstje te leren? Bv toegankelijker worden als contact maken een stap te ver is? Meer dingen van andere mensen oppikken?
Dat is niet meer dan simpelweg kopieren en nadoen van andere mensen? Zo heb je leren lopen om maar eens iets te noemen. Door dat te herhalen maak je jezelf iets eigen wat voorheen niet vertrouwd aanvoelde. dat deed lopen de eerste keer ook niet? En toch is het je gelukt.
Waarom lukt je iets wel als je een baby bent maar niet als volwassen persoon? Als een ander het kan en doet, waarom zou jij het dan niet kunnen? Niet nadenken, gewoon doen. Sociaal gedrag van anderen klakkeloos nadoen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Hineni op 23-03-2016 19:05:40 ]Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
Dus dat jij naar haar kijkt doet haar niets en jij bent niet anders dan anderenquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar elkaar in de bieb. Echt waar.
Omdat ik mezelf niet opdring, letterlijk althans.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus dat jij naar haar kijkt doet haar niets en jij bent niet anders dan anderen
Dit is altijd zo'n ontzettende misvatting. Alsof je een vriendin moet verdienen door goed, aardig of sympathiek te zijn. Heck, Binladen had 9 vrouwen ofzo. Slecht voorbeeld, maar hopelijk snap je het eens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar elkaar in de bieb. Echt waar.
Het is vooral zo wisselend. Op het ene moment weet hij totaal geen raad met geen enkel aspect van zijn leven, op het andere moment is hij super arrogant en ligt het vooral allemaal aan een ander.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het meest tenenkrommende is natuurlijk nog wel dat TS zo neerkijkt op anderen, en dit ook echt stellig uit, enkel en alleen maar om aan zijn eigen waanbeelden te kunnen blijven voldoen. Mensen zijn zelden erger dan TS gok ik zo. Die hebben vrienden en eventuele partners wél wat te bieden. Wél.
Hoe ben jij geen einzelganger?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Autistische meisjes doen die ook mee aan zulke projecten dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Beter in het autistenwereldje dan helemaal in geen enkel wereldje zoals nu toch?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Autistische meisjes doen die ook mee aan zulke projecten dan?
Die projecten zijn niet voor mensen die alleen maar op zoek zijn naar iets om hun penis in te steken, dus ik zou maar gewoon thuisblijven dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, die doen ook mee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja precies dit. Wanneer ga je nou eens oprecht interesse in iemand tonen, in plaats van alleen maar bedenken hoe je het snelste in haar broekje kan komen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vieze seksbeluste obsessie voor meisjes.
Het interesseert je werkelijk geen ene neuk hoe en wat, zolang jij je lul maar ergens in kan stoppen. Dan heb je het gevoel dat je bij de mensenwereld hoort.
Walgelijk figuur.
Wat denk je zelf? En waarom wil je dit eigenlijk weten, wil je een ONS regelen ofzo? Is het niet goed als het alleen maar mannelijke deelnemers zouden zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, bro's before ho's, jwz.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het interesseert je werkelijk geen ene neuk hoe en wat, zolang jij je lul maar ergens in kan stoppen. Dan heb je het gevoel dat je bij de mensenwereld hoort.
Walgelijk figuur.
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, bro's before ho's, jwz.
Nee het valt niet mee, dat zal de psycholoog je ook nog wel gaan vertellen. Hoe vaak moet het nog gezegd worden?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar die bro's heb je ook niet...quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aansluiting in de TT moet heel letterlijk genomen worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Walgelijk figuur.
"My parents before ho's yo!"quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:23 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Maar die bro's heb je ook niet...
quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die projecten zijn niet voor mensen die alleen maar op zoek zijn naar iets om hun penis in te steken, dus ik zou maar gewoon thuisblijven dan.
Je daden zeggen echt wat anders. Eigenlijk wil ik wel zien hoe je flirt in de praktijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:
Kom op mensen, ik ben geen sicke sex-monkey. Ja ik houd van meisjes en ook nu het bijna elke dag rokjesdag is, maar dat zou iedereen op mijn leeftijd doen.
Haha ik heb een aanstekelijke lachquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je daden zeggen echt wat anders. Eigenlijk wil ik wel zien hoe je flirt in de praktijk.
Jawel, want het interesseert je geen ene neuk hoe en wat, zolang het maar meisjes zijn met wie jij contact kan leggen want jij hebt bepaalde intenties.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:
Kom op mensen, ik ben geen sicke sex-monkey.
Niet op de misselijke, walgelijke manier hoe jij tegen ze aankijkt.quote:Ja ik houd van meisjes en ook nu het bijna elke dag rokjesdag is, maar dat zou iedereen op mijn leeftijd doen.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een aanstekelijke lach hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha ik heb een aanstekelijke lach
Okee, het kan inderdaad zijn dat we nu wel aan het chargeren zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:29 schreef Deezertje het volgende:
Kom op mensen, ik ben geen sicke sex-monkey. Ja ik houd van meisjes en ook nu het bijna elke dag rokjesdag is, maar dat zou iedereen op mijn leeftijd doen.
Lol, misschien zijn mijn hormonen door die anti-acne pillen op hol geslagen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:34 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Okee, het kan inderdaad zijn dat we nu wel aan het chargeren zijn.
Maar het is wel zo dat je alleen wil contact leggen met meisjes die je aantrekkelijk vindt, het is wel zo dat je naar meisjes zit te staren en het is ook zo dat je zelf niet beseft hoe eng en ongewoon bepaalde van je gedragingen zijn.
En neen, niet iedereen op jouw leeftijd zit naar meisjes met rokjes te staren. Dat doe je als je een zestienjarige hormonenbom bent.
Neen, niet alles wat je voelt en doet ligt aan je anti-acnépillen...quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol, misschien zijn mijn hormonen door die anti-acne pillen op hol geslagen?En nee die meid waar ik het over had is eigenlijk niet eens mijn type, niet onaardig, maar zeker niet mijn gedroomde vrouw.
Leuk contact inderdaad, niet per se seks, maar flirten zeker omdat ik dat al jaren mis.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:41 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Neen, niet alles wat je voelt en doet ligt aan je anti-acnépillen...
En laat ik het dan anders formuleren: elk contact dat je lijkt te willen leggen met een vrouw, lijk je te doen om te willen flirten, daten, seks mee te hebben, one night stands,... ik zeg niet dat het zo is, maar zo komt het op bijna iedereen hier al over, dus ik denk dat het irl ook wel zo overkomt.
Dat jij dat niet ziet, is een ander probleem...
Goh, het is wel gebleken dat je veel succes met de dames hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh, hebben we hem weer hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Goh, het is wel gebleken dat je veel succes met de dames hebt.
Player alert!
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Iets met een pot en een ketel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Player alert!
Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Player alert!
Wat zou jij Deezer dan adviseren? Dat hij zegt seks niet te missen geloof ik niet. Of er is iets mis met z'n libido?quote:
Je mag dan wel misschien de meest knappe man op aarde zijn (een voorbeeld), maar als je weinig sociale vaardigheden hebt en steeds iets doet met een bijbedoeling, dan heb je niet zo veel succes. Mensen hebben een zintuig om mensen eruit te filteren die iets met een bijbedoeling doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
/projectiequote:Op woensdag 23 maart 2016 21:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat zou jij Deezer dan adviseren? Dat hij zegt seks niet te missen geloof ik niet. Of er is iets mis met z'n libido?
Lijkt me niet gemakkelijk hoor als je elke dag tussen die vrouwen staat maar geen aansluiting kunt krijgen.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat zou jij Deezer dan adviseren? Dat hij zegt seks niet te missen geloof ik niet. Of er is iets mis met z'n libido?
Lijkt me niet gemakkelijk hoor als je elke dag tussen die vrouwen staat maar geen aansluiting kunt krijgen.
Jij hebt wat issues aan je hoofd. Jij hoort niet op het internet thuis, maar ergens op een afdeling Psychiatrie. En blijkbaar is dat ook nog heel erg grappig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Medio juni zal er ongetwijfeld een #3 komen. Wegens omstandigheden nu even andere issues aan m'n hoofd.
Laat anders gewoon je adviesen helemaal achterwege. Ik ga ook niet iemand adviseren hoe hij het beste zijn badkamer opnieuw kan betegelen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben kerngezond. Het enige probleem is dat ik mijn seksuele behoeften niet kwijt kan, dat is geen reden tot opname in een psychiatrische kliniek.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt wat issues aan je hoofd. Jij hoort niet op het internet thuis, maar ergens op een afdeling Psychiatrie. En blijkbaar is dat ook nog heel erg eens grappig.
Jouw gedrag/topics is de reden tot opname in een psychiatrische kliniek.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben kerngezond. Het enige probleem is dat ik mijn seksuele behoeften niet kwijt kan, dat is geen reden tot opname in een psychiatrische kliniek.
Anders zou Deezer allang ook achter slot en grendel zitten.
Daar dacht de politie anders over toen ze je in de gaten hielden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben kerngezond. Het enige probleem is dat ik mijn seksuele behoeften niet kwijt kan, dat is geen reden tot opname in een psychiatrische kliniek.
Nee. Ik doe niks fout, sowieso niks strafbaars, ook niet van plan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw gedrag/topics is de reden tot opname in een psychiatrische kliniek.
Als je in de gaten wordt gehouden door twee politieagenten omdat jij op en neer stormt in Hoog Catharijne en vrouwen in de gaten houdt, dan is er wel wat fout aan jouw gedrag.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niks fout, sowieso niks strafbaars, ook niet van plan.
Ik ga tenminste niet staren, dat is zo fout! Subtiel kijken, dat is beter.
Heb ik ze ook maar met één vinger aangeraakt? Nee!quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je in de gaten wordt gehouden door twee politieagenten omdat jij op en neer stormt in Hoog Catharijne en vrouwen in de gaten houdt, dan is er wel wat fout aan jouw gedrag.
Die groeiende seksuele frustratie van je vind je geen probleem?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niks fout, sowieso niks strafbaars, ook niet van plan.
Ja, goed, wat jij wil, open nou maar deeltje drie voor jezelf maar bemoei je maar niet met Deezertje want jij bent niet de geschikte persoon om anderen van advies te voorzien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Heb ik ze ook maar met één vinger aangeraakt? Nee!
Regel jij dan wat meisjes voor ons?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die groeiende seksuele frustratie van je vind je geen probleem?
Dit vind ik een hele rare reactie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:
[..]
Regel jij dan wat meisjes voor ons?
Deze klopt inderdaad. Dit heb ik gehad met forensische psychiatrie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet iets strafbaars doen om opgenomen te worden trouwens.
Wat kun je dan aan die seksuele frustratie doen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele rare reactie.
Oh my god. Je praat hier net alsof je recht heb op meisjes.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoezo nou weer voor ons? Ik wil gewoon zonder zorgen iemand van het andere geslacht kunnen aanspreken, niet meteen mee in bed duiken (weet je uberhaupt wel hoe HET moet?)quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je topics doornemen, alle tips opschrijven, doorspreken met iemand en hulp gaan zoeken!quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat kun je dan aan die seksuele frustratie doen?
Door psychiatrische hulp te zoeken. Nogmaals: open je eigen topic.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je hebt sowieso recht op een advocaat. Dus ze kunnen je niet zomaar om niets opnemen terwijl je helemaal niets gedaan hebt. Etsu wil een gedachtepolitie om mensen zoals mij op te pakken zonder dat ze ook maar het idee hebben om strafbare feiten te plegen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Deze klopt inderdaad. Dit heb ik gehad met forensische psychiatrie.
Waarschijnlijk niet.. Smoesje? Aanslagen. Maar eerlijk dan: geen zin in mijn uppie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef Mandéra het volgende:
Deezer ga je nog naar Duitsland of op een andere trip komend weekend waar je in een ander topic over begon vorige week ergens?
Cognitieve gedragstherapie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja leuk, maar pleur nou eens op hier.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je hebt sowieso recht op een advocaat. Dus ze kunnen je niet zomaar om niets opnemen terwijl je helemaal niets gedaan hebt. Etsu wil een gedachtepolitie om mensen zoals mij op te pakken zonder dat ze ook maar het idee hebben om strafbare feiten te plegen.
Nogmaals ik doe niets strafbaars en ben dat ook niet van plan!
Wat ga je er dan aan doen om volgende keer niet in je uppie te zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.. Smoesje? Aanslagen. Maar eerlijk dan: geen zin in mijn uppie.
Je veroorzaakte overlast met je creepy gedrag.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je hebt sowieso recht op een advocaat. Dus ze kunnen je niet zomaar om niets opnemen terwijl je helemaal niets gedaan hebt. Etsu wil een gedachtepolitie om mensen zoals mij op te pakken zonder dat ze ook maar het idee hebben om strafbare feiten te plegen.
Vent, die opname is voor je eigen bestwil want tot nu toe heb je bewezen dat je een gevaar bent voor jezelf en de maatschappij. Doe onszelf een lol, en werk aan je issues en kom dan maar terug als je klaar bent voor de echte wereld waarin je ook anderen van advies kan voorzien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Jij zit toch net zo goed opgescheept met die seksuele frustratie? Zou het niet fijn zijn om samen seksualiteit te ervaren in plaats van in je eentje, met je hand.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoezo nou weer voor ons? Ik wil gewoon zonder zorgen iemand van het andere geslacht kunnen aanspreken, niet meteen mee in bed duiken (weet je uberhaupt wel hoe HET moet?)
nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Jij zit toch net zo goed opgescheept met die seksuele frustratie? Zou het niet fijn zijn om samen seksualiteit te ervaren in plaats van in je eentje, met je hand.
Als straw nou eens wat leuke dames regelt om uit te kiezen hebben we nog een leuke avond in petto.
Ik doe "HET" nog liever zonder zoenen met een chlamydiacactus met weerhaken eigenlijk.quote:
Alsof ik vrouwen kan 'regelen'. Een enkeltje naar de wallen kun je krijgen, daar past dat soort taal meer thuis in een zakelijke transactie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Jij zit toch net zo goed opgescheept met die seksuele frustratie? Zou het niet fijn zijn om samen seksualiteit te ervaren in plaats van in je eentje, met je hand.
Als straw nou eens wat leuke dames regelt om uit te kiezen hebben we nog een leuke avond in petto.
Zo stiekem zijn die fantasieën niet hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:34 schreef syndroom het volgende:
Ik heb deezer wel door dat hij stiekem achter zijn pc zit te fantaseren over het kunnen flirten en bij de vleet de lekkerste dames in bed kunnen krijgen. Alleen hij moet braaf blijven omdat hij dan alle fok feministen over zich heen krijgt.
Dude, wat is je probleem? Open je eigen topic weer en ga daar moeilijk doen. Tssk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:34 schreef syndroom het volgende:
Ik heb deezer wel door dat hij stiekem achter zijn pc zit te fantaseren over het kunnen flirten en bij de vleet de lekkerste dames in bed kunnen krijgen. Alleen hij moet braaf blijven omdat hij dan alle fok feministen over zich heen krijgt.
Om uit te kiezen? Of het wederkerig is, boeit niet, als jij maar kunt neuken?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Om uit te kiezen? Of het wederkerig is, boeit niet, als jij maar kunt neuken?
Waarom een smoesje verzinnen? Aanslagen zouden juist een motivatie moeten zijn om de dingen te doen die je leuk vind en je niet tegen te laten houden door haatzaaierij. Ik was vorige week nog in station Maalbeek waar gisteren een bom is afgegaan. Ik ga echt mijn trips en plannen niet afblazen door geneuzel als dit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.. Smoesje? Aanslagen. Maar eerlijk dan: geen zin in mijn uppie.
Je hoeft geen strafbaar feit te plegen om opgenomen te worden in een psychiatrisch kliniek. Als je een gevaar vormt voor anderen of jezelf, dan kun je zeker worden opgenomen. Ik weet niet waarom je Etsu beschuldigt, maar gezien je topics en je posts moet ik hem gelijk geven. Ga zo door en dan zullen we eens zien wie hier gelijk heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
De manier om met andere reizigers in contact te komen is door te gaan reizen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:39 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Waarom een smoesje verzinnen? Aanslagen zouden juist een motivatie moeten zijn om de dingen te doen die je leuk vind en je niet tegen te laten houden door haatzaaierij. Ik was vorige week nog in station Maalbeek waar gisteren een bom is afgegaan. Ik ga echt mijn trips en plannen niet afblazen door geneuzel als dit.
Maar dat is een andere discussie die hier niet hoort.
Wat houd je tegen in je uppie te gaan? Hostels staan bekend om het feit dat er veel reizigers zitten die alleen op pad zijn en behoefte hebben aan sociaal contact. Ideale plek om je sociale skills te trainen. Als je het niks is ben je zo weer terug maar heb je het tenminste wel geprobeerd. Nu zeg ik niet dat je direct moet gaan boeken, maar probeer het gewoon eens. Denk dat er een wereld voor je open gaat.
Als ik je hier af en toe zie antwoorden op vragen van mensen wat je in iemand zoekt zeg je regelmatig "iemand die ook van reizen houd". Maar waarom ga je wachten tot die persoon ooit eens komt, je nu de vrijheid (waar je naar eigen zeggen zo gek op bent!!!) en ruimte om het te doen!
In het begin van mijn studie ben ik een paar keer alleen naar het buitenland geweest, alleen uitgegaan en in hostels toen was ik net 20 ofzo. Waarom ik er toen geen moeite mee had en nu wel is voor mij ook een raadsel. Iets in mij zegt dat het niet meer 'hoort'.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:39 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Waarom een smoesje verzinnen? Aanslagen zouden juist een motivatie moeten zijn om de dingen te doen die je leuk vind en je niet tegen te laten houden door haatzaaierij. Ik was vorige week nog in station Maalbeek waar gisteren een bom is afgegaan. Ik ga echt mijn trips en plannen niet afblazen door geneuzel als dit.
Maar dat is een andere discussie die hier niet hoort.
Wat houd je tegen in je uppie te gaan? Hostels staan bekend om het feit dat er veel reizigers zitten die alleen op pad zijn en behoefte hebben aan sociaal contact. Ideale plek om je sociale skills te trainen. Als je het niks is ben je zo weer terug maar heb je het tenminste wel geprobeerd. Nu zeg ik niet dat je direct moet gaan boeken, maar probeer het gewoon eens. Denk dat er een wereld voor je open gaat.
Als ik je hier af en toe zie antwoorden op vragen van mensen wat je in iemand zoekt zeg je regelmatig "iemand die ook van reizen houd". Maar waarom ga je wachten tot die persoon ooit eens komt, je nu de vrijheid (waar je naar eigen zeggen zo gek op bent!!!) en ruimte om het te doen!
Je kan altijd een leuk hotelletje pakken of op een groepsreis gaan. Mocht je ooit in de buurt van Rotterdam komen, dan wil ik je best op sleeptouw nemen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In het begin van mijn studie ben ik een paar keer alleen naar het buitenland geweest, alleen uitgegaan en in hostels toen was ik net 20 ofzo. Waarom ik er toen geen moeite mee had en nu wel is voor mij ook een raadsel. Iets in mij zegt dat het niet meer 'hoort'.
Dat snap ik op zich wel. Zou een georganiseerde reis, zo'n groepsreis ergens naartoe, dan een optie zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb geen strafblad, ben geen gevaar voor mezelf of voor anderen, dus ik zie totaal geen reden waarom ik opgenomen zou moeten worden in een psychiatrisch ziekenhuis.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je hoeft geen strafbaar feit te plegen om opgenomen te worden in een psychiatrisch kliniek. Als je een gevaar vormt voor anderen of jezelf, dan kun je zeker worden opgenomen. Ik weet niet waarom je Etsu beschuldigt, maar gezien je topics en je posts moet ik hem gelijk geven. Ga zo door en dan zullen we eens zien wie hier gelijk heeft.
Dat is voor mij weer te geforceerd. Ik zou dan zeker willen weten met soortgelijke leeftijdsgenoten te gaan, en niet mensen van midden 30 en hoger zeg maar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel. Zou een georganiseerde reis, zo'n groepsreis ergens naartoe, dan een optie zijn?
Omdat je seks wilt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is voor mij weer te geforceerd. Ik zou dan zeker willen weten met soortgelijke leeftijdsgenoten te gaan, en niet mensen van midden 30 en hoger zeg maar.
Er bestaan heel wat groepsreizen voor mensen tussen de 18 en de 30 hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is voor mij weer te geforceerd. Ik zou dan zeker willen weten met soortgelijke leeftijdsgenoten te gaan, en niet mensen van midden 30 en hoger zeg maar.
Dat mag je klote vinden, maar als dat erge vormen aanneemt is het niet vreemd om daar hulp voor te zoeken hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:45 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb geen strafblad, ben geen gevaar voor mezelf of voor anderen, dus ik zie totaal geen reden waarom ik opgenomen zou moeten worden in een psychiatrisch ziekenhuis.
Mag ik dan niet meer uitten dat ik het klote vind dat ik geen seks kan hebben en dat ik m'n seksualiteit moet onderdrukken?
Voor de laatste keer, doe ik niks strafbaars en ben dat ook zeker niet van plan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mag je klote vinden, maar als dat erge vormen aanneemt is het niet vreemd om daar hulp voor te zoeken hoor.
Jongerenreizen van 18-30 hier 16-30 hier, of ga als kampleider voor jongeren van 18-25 een zomer naar amerika.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hou eens op met je strafbaar-gedoe. Dat staat hier los van.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, doe ik niks strafbaars en ben dat ook zeker niet van plan.
Wat wil, of verwacht je dan van me?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hou eens op met je strafbaar-gedoe. Dat staat hier los van.
Dat je een eigen topic aanmaakt en dit topic schoon houdt van je rare hersenspinsels.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat wil, of verwacht je dan van me?
Maar als je sociaal niet zo vaardig bent is het dan niet beter om eerst in je eigen omgeving te oefenen voordat je jezelf in het diepe gooit?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jongerenreizen van 18-30 hier 16-30 hier, of ga als kampleider voor jongeren van 18-25 een zomer naar amerika.
Of niet natuurlijk.
De wereld is je eigen omgeving! Sociale vaardigheden pak je op tijdens je leven, dus het enige wat je hoeft te doen is gaan leven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar als je sociaal niet zo vaardig bent is het dan niet beter om eerst in je eigen omgeving te oefenen voordat je jezelf in het diepe gooit?
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, doe ik niks strafbaars en ben dat ook zeker niet van plan.
Zegt meneer die twee keer naar een grote stad is opgetrokken en boos, gefrustreerd en gecontroleerd door de politie thuiskwam.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar als je sociaal niet zo vaardig bent is het dan niet beter om eerst in je eigen omgeving te oefenen voordat je jezelf in het diepe gooit?
Echt zo in het diepe gooien is zo'n reis niet. Je doet een heleboel dingen samen, kijkt verwonderd naar een prachtige waterval ofzo en dan kan je daar meteen over praten. Je hebt meteen gespreksstof.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
De beste manier om het te leren is door jezelf in het diepe te gooien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar lekker in.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zegt meneer die twee keer naar een grote stad is opgetrokken en boos, gefrustreerd en gecontroleerd door de politie thuiskwam.
Ook in dat geval blijft het advies van psychologische hulp staan!quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:08 schreef wiskundenoob het volgende:
Ze nemen jullie allemaal in de maling lol. Geloof er niks van dat dit niet gespeeld is.
En psychiatrische hulp voor syndroom.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ook in dat geval blijft het advies van psychologische hulp staan!
Waarom denk je dat dit soort mensen niet bestaan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:08 schreef wiskundenoob het volgende:
Ze nemen jullie allemaal in de maling lol. Geloof er niks van dat dit niet gespeeld is.
Die zal snel genoeg opgenomen worden in het team van behandelaars, want dit wordt een project, geen losse afspraken.quote:
Tof!quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je kan altijd een leuk hotelletje pakken of op een groepsreis gaan. Mocht je ooit in de buurt van Rotterdam komen, dan wil ik je best op sleeptouw nemen.
Maar wat nou als hij gewoon oprecht niet geinteresseerd is in andere mensen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:16 schreef sibella2 het volgende:
Wbt. Deezer, probeer eens OPRECHT interesse te tonen in een ander, ipv alleen te bedenken wat jij aan iemand kan hebben.
Ik zou een schadeclaim indienen als ik jou was.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef tjaptjoep het volgende:
Sinds ik de topics van Deezertje lees, zit ik aan de antidepressiva.
Bedankt hé
Dan krijgt er ten minste nog iemand behandeling voor zijn problemen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef tjaptjoep het volgende:
Sinds ik de topics van Deezertje lees, zit ik aan de antidepressiva.
Bedankt hé
Gemist.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knipoog PI, dus de vraag is hoe serieus het bedoeld was.
Forever alone.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij gewoon oprecht niet geinteresseerd is in andere mensen?
Vandaag was soort van laatste mogelijkheid. Morgen ben ik er niet en vrijdag is goede vrijdag, daarna Pasen. Dinsdag heb ik andere verplichtingen dus ze blijft nu een week door mijn hoofd spoken. Beste is als ik haar gewoon niet meer zie of direct aanspreek de volgende keer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:16 schreef sibella2 het volgende:
Sjeezus, syndroom, wat ben jij in- en intriest. Ga je bezig houden met je eigen problematiek in plaats van wijzen naar deezer. Echt kansloos, dat oeverloze gestook.
Wbt. Deezer, probeer eens OPRECHT interesse te tonen in een ander, ipv alleen te bedenken wat jij aan iemand kan hebben. Je roept het echt over jezelf af. En stop met naar het meisje in de ub kijken, ik zou dat echt heel ongemakkelijk en eng vinden. Spreek haar aan en get it over with of stap er overheen. Nu ben je gewoon eng.
dit. Meeste autisten kunnen zich niet interesseren als ze het nut er niet van inzien. Het is duidelijk waar zijn "nut" naar uitgaat op dit moment, dus dat is ook het enige waar de bereidheid zal liggen om energie in te steken. Niet in alle, o zo essentiele, tussenstappen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij gewoon oprecht niet geinteresseerd is in andere mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |