Omdat jij niet interessant bent en zij haar werk doet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik moet weten dat ze het op prijs stelt. Kom heel vaak een dame tegen in de UB en vandaag liep ze paar keer langs me op maar ze keek niet indirect naar mij
Nouen, ze loopt gewoon langs je omdat ze gewoon even ergens heen moet.quote:maar als ze langs loopt wel als ze precies bij mij is..
Nee.quote:Beetje rare uitleg maar we weten allebei dat we elkaar in de gaten houden
Liever niet, dan krijgen we weer posts met dat ze hem aan het lijntje heeft gehouden. En dat ze niet duidelijk genoeg is geweest. En blabla.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:33 schreef Bananenpap het volgende:
Als je dat denkt, spreek haar dan aan. Man the fuck up!
En als het toch niet zo is ga ik op mijn bek..quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:33 schreef Bananenpap het volgende:
Als je dat denkt, spreek haar dan aan. Man the fuck up!
Vallen en weer opstaan dat hoort bij het leven knul.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En als het toch niet zo is ga ik op mijn bek..
Nouen? Je weet zo zeker dat ze jou ook in de gaten houdt toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En wat heb je daarmee precies te verliezen? Al gaan zitten voordat je valt brengt je nergens. Van fouten leer je.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
En dan? Ga je dan dood?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Grow some balls.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dus? Hebben we allemaal wel eens gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar leer je weer van.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze is er zowat iedere dag. Ik hoef er morgen niet te zijn maar zou haast gaan om te kijken of ze er is.. Maar als ze er niet is is dat weer zonde van de tijd en een teleurstelling. En haar aanspreken tja.. Ik kèn haar ergens van alleen weet ik niet of zij het is want ben dr naam vergeten.. Daarom ook bang voor afwijzing. Niet omdat ik haar naam niet weet maar als ze niet is als ik denk wie ze is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:43 schreef Koral het volgende:
Je bent toch niet lang meer in de UB. Studie is toch bijna klaar. Kunt vast wel een risicootje nemen?
Daarna kom je ze toch niet meer tegen als je geen contact met ze maakt en onderhoudt.
Oprecht je vraag stellen? Persoonlijke gemeende interesse die op een normale manier gebracht wordt is meestal vleiend. Je maakt het jezelf moeilijk door in je gedachte al eventuele bij bedoelingen te hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze is er zowat iedere dag. Ik hoef er morgen niet te zijn maar zou haast gaan om te kijken of ze er is.. Maar als ze er niet is is dat weer zonde van de tijd en een teleurstelling. En haar aanspreken tja.. Ik kèn haar ergens van alleen weet ik niet of zij het is want ben dr naam vergeten.. Daarom ook bang voor afwijzing. Niet omdat ik haar naam niet weet maar als ze niet is als ik denk wie ze is.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:15 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe jij 'zwoel kijken' ziet. op de een of andere manier lijkt mij dat nog enger dan staren
Mag ik vragen waarom jouw ondertitel 'Altijd in voor wat leuks!' is?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze is er zowat iedere dag. Ik hoef er morgen niet te zijn maar zou haast gaan om te kijken of ze er is.. Maar als ze er niet is is dat weer zonde van de tijd en een teleurstelling. En haar aanspreken tja.. Ik kèn haar ergens van alleen weet ik niet of zij het is want ben dr naam vergeten.. Daarom ook bang voor afwijzing. Niet omdat ik haar naam niet weet maar als ze niet is als ik denk wie ze is.
Precies, die vraag kun je rustig stellen. En tja of het antwoord bevredigend is moet je dan maar zien. Maar je moet loslaten om te denken "wat als" want dan kom je er nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:04 schreef Koral het volgende:
[..]
Oprecht je vraag stellen? Persoonlijke gemeende interesse die op een normale manier gebracht wordt is meestal vleiend. Je maakt het jezelf moeilijk door in je gedachte al eventuele bij bedoelingen te hebben.
Geloof me, ik eet echt wel gezond. Helemaal geen frisdrank meer, éen glaasje aanmaaksiroop per dag (zonder suiker; zoetstoffen dus). De dag beginnen met havermout of cornflakes, nog nooit last van gehad. Snacken alleen in de biosquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:09 schreef Jopie78 het volgende:
Was ik vanochtend nog vergeten. Aanpassen van je voeding kan helpen om de klachten wat te verlichten. Bij mij in ieder geval wel, zeker het weglaten van suiker, brood en het gebruiken van supplementen.![]()
Baat het niet..
Is wel een lang verhaal. Even doorbijten.
Staat dat er ja? Dan zal 't wel zo zijn!quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:28 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jouw ondertitel 'Altijd in voor wat leuks!' is?
Jep, las ooit iets over de '6 seconde regel' als je iets wilt, doe het dan meteen anders ga je malen, vergeet je het en doe je 't niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:04 schreef Koral het volgende:
[..]
Oprecht je vraag stellen? Persoonlijke gemeende interesse die op een normale manier gebracht wordt is meestal vleiend. Je maakt het jezelf moeilijk door in je gedachte al eventuele bij bedoelingen te hebben.
Heb het wel gelezen. Vandaag nog vis op toevalligquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Jopie78 het volgende:
Het gaat niet om gezond, maar om het weglaten van bepaalde zaken en het toevoegen van anderen. Niet gelezen blijkbaar, wel jezelf verdedigen. Persoonlijk had ik het andersom gedaan.
Ik heb die Walsch even gegoogeled omdat daar verder geen bron bij stond... damn, wat een charlatan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:09 schreef Jopie78 het volgende:
Was ik vanochtend nog vergeten. Aanpassen van je voeding kan helpen om de klachten wat te verlichten. Bij mij in ieder geval wel, zeker het weglaten van suiker, brood en het gebruiken van supplementen.![]()
Baat het niet..
Is wel een lang verhaal. Even doorbijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |