Jij begint te janken om een ONS. Daar is geen interesse in het spel, enkel lust. Daar heb je geen vlotte babbel voor bij nodig. Het is handig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.
Als ik dit lees en uit zet met ALLES wat je hier al verteld hebt aan ons, dan weet ik vrijwel zeker dat je NIET alles verteld hebt tijdens het gesprek. Ik heb het vermoede dat je alles van te voren al wel weer hebt over geanalyseerd, zelf conclusies hebt gemaakt en dus dan maar alvast bepaalde dingen alvast hebt ingevuld voor ze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
En ik straal geen lust uit?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij begint te janken om een ONS. Daar is geen interesse in het spel, enkel lust. Daar heb je geen vlotte babbel voor bij nodig. Het is handig.
Ik ben zeker wel open geweest, maar er is geen pasklare oplossing voor. Mindset. Hij legde ook uit dat vriendschappen sowieso komen en gaan elke 10 jaar, mee veranderen met je levensfase. Maar een beperkt aantal houd je je hele leven bij je, maar dat vergt wel energie. Als jij kinderen krijgt en je beste vriend niet, ga je er toch automatisch minder of anders mee om want je kan hem niet overal bij betrekken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:08 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Als ik dit lees en uit zet met ALLES wat je hier al verteld hebt aan ons, dan weet ik vrijwel zeker dat je NIET alles verteld hebt tijdens het gesprek. Ik heb het vermoede dat je alles van te voren al wel weer hebt over geanalyseerd, zelf conclusies hebt gemaakt en dus dan maar alvast bepaalde dingen alvast hebt ingevuld voor ze.
Typisch gevalletje zelf-sabotage als je het mij vraagt.
En hop maar weer snel in je oude gedrag schieten. Gaat je goed af in ieder geval want denk dat deze post al weer twee paginaatjes verder staat als de ge-quoten post van jou.
Constructief ook. Heeft ie eindelijk z'n topic terug.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan met Koningsdag en Bevrijdigingsfestival alleen thuis? Je wist toch niet wat je moest doen, daar in die groepen? Er zullen honderden groepen zijn met alleen mannen.
Alcohol en gaan. Geen gejank.
Omdat ik geen alcohol drinkquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:11 schreef Etsu het volgende:
Maar hierop reageren, ho maar:
[..]
Constructief ook. Heeft ie eindelijk z'n topic terug.
Neem je 2 shotjes wodka, word je soiewso losser van. Niemand drinkt een hele fles vodka leeg op een avond.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik geen alcohol drinkAlleen wodka, maar dat lijkt me niet al te slim.
Ik geloof je niet.quote:
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel open geweest, maar er is geen pasklare oplossing voor. Mindset. Hij legde ook uit dat vriendschappen sowieso komen en gaan elke 10 jaar, mee veranderen met je levensfase. Maar een beperkt aantal houd je je hele leven bij je, maar dat vergt wel energie. Als jij kinderen krijgt en je beste vriend niet, ga je er toch automatisch minder of anders mee om want je kan hem niet overal bij betrekken.
Wellicht heeft hij last van verlatingsangst? Zijn enige vriend op de basisschool had op het laatste moment voor een andere school gekozen. Zo te lezen zoekt hij ook geen langdurige relatie want hij zegt vaak zat dat hij alleen een keer wil ervaren hoe het is. Hij is erg aan zijn vrijheid gehecht zegt hij dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?
Aandacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Het is mij trouwens nog altijd niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning? Heb je het idee dat je iets moet bewijzen? Wat is nu eigenlijk je doel met die trainingen?
Nee hoor, ik verwacht zeker niet dat ze 10 jaar of voor eeuwig zijn. De vriendschappen op school waren ook geen vriendschappen. Ze eindigden op de dag dat we elkaar voor het laatst zagen. Verder gegaan met leven, werken etc. Of zoals de PO het gisteren noemde: het waren voorbijgangers.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Het is mij trouwens nog altijd niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning? Heb je het idee dat je iets moet bewijzen? Wat is nu eigenlijk je doel met die trainingen?
De reden dat jij geen vriendschappen aangaat is volgens mij omdat je totaal geen interesse toont in anderen. Als je geen moeite hebt om een gesprek aan te gaan met jongens/mannen, hoe komt het dan dat je geen vrienden hebt?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verwacht zeker niet dat ze 10 jaar of voor eeuwig zijn. De vriendschappen op school waren ook geen vriendschappen. Ze eindigden op de dag dat we elkaar voor het laatst zagen. Verder gegaan met leven, werken etc. Of zoals de PO het gisteren noemde: het waren voorbijgangers.
Niet echt duidelijk antwoord op mijn vraag. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.
Die term is ook voorbij gekomen ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:30 schreef Koral het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij last van verlatingsangst? Zijn enige vriend op de basisschool had op het laatste moment voor een andere school gekozen. Zo te lezen zoekt hij ook geen langdurige relatie want hij zegt vaak zat dat hij alleen een keer wil ervaren hoe het is. Hij is erg aan zijn vrijheid gehecht zegt hij dan.
Hoe dan ook, praatjes vullen geen gaatjes. Of zo iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar daar geloof ik niet echt in. Zelfde als dat ik morgen een relatie heb, de kans altijd bestaat dat die de dag daarna weer voorbij is. Daar ben ik ook niet bang voor.
Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.
Hoe deed je dat dan met die 'relatie' die je tijden terug had?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, eens niet. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die een ONS hebben zonder elkaar te kennen, laat staan vriendschappelijk ala FWB's. Die lat is voor mij misschien te hoog want stel ze zegt ja kan ik haar moeilijk thuis uitnodigen als mijn ouders beneden zitten
Wat heb je nodig om dat wel te zijn in jouw ogen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
Ook jij kan een ONS krijgen, maar jij bent simpelweg niet aantrekkelijk om een ONS mee te hebben.
Waarom en hoe en wat is jou allang en breed bekend.
In ieder geval niet door te staren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heb je nodig om dat wel te zijn in jouw ogen?
Die is nooit bij mij geweest, altijd op haar kamertje afspreken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe deed je dat dan met die 'relatie' die je tijden terug had?
En ja, die lat is voor jou te hoog, maar (grotendeels) niet vanwege jouw ouders maar eerder om wie/hoe je nu bent. Denk je dat vrouwen niet door jouw 'intenties' heen prikken?
quote:
Gelezen? Nee he?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
Niet janken, actie ondernemen
Zelfreflectie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:38 schreef Deezertje het volgende:
Het is ook een soort verslaving. Iedere dag naar de UB. Helft van de tijd kwijt aan denken/staren en aan het eind van de dag denken: dit is zoooo slecht. Levert niks op (behalve een uurtje tikken aan studie misschien) maar elke dag weer de hoop dat 't vandaag wél wat wordt terwijl niemand daar op zit te wachten volgens mij. Ik ben die mensen daar als 'bekenden' gaan zien maar dat slaat natuurlijk nergens op. Iedere keer weer steek in mijn rug als ik een 'bekende' met iemand anders om zie gaan etc.
Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug, en morgen probeer ik het waarschijnlijk weerquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zelfreflectie.
Zien jullie dat, banaan en ets?
Het ene oor in, het andere oor uit.quote:
Probeer je eens in te denken hoe dat voor haar moet zijn om al weken aangestaard te worden door dezelfde gozer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug
CREEEEEPYYYYYYYYYquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug, en morgen probeer ik het waarschijnlijk weer
Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Probeer je eens in te denken hoe dat voor haar moet zijn om al weken aangestaard te worden door dezelfde gozer.
Ik kijk niet direct in haar ogen want ze kijkt me niet altijd aan, meer vanaf de zijkant. Dat voelt ze wel branden enzo.quote:
Ahum, verplaats je eens in het meisje. Wat zou jij ervan vinden als een persoon waar je totaal geen interesse in hebt je de hele tijd zou aanstaren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.
En dit maakt het minder creepy, hoe precies?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kijk niet direct in haar ogen want ze kijkt me niet altijd aan, meer vanaf de zijkant. Dat voelt ze wel branden enzo.
Wat versta je in godsnaam onder expliciet oogcontact?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.
En dit is natuurlijk wel een stap.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat versta je in godsnaam onder expliciet oogcontact?
Haar richting inkijken, richting haar ogen maar ze beantwoord het niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat versta je in godsnaam onder expliciet oogcontact?
Maar dan weet je toch genoeg en hou je er mee op? In welk opzicht is dit niet creepy?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haar richting inkijken, richting haar ogen maar ze beantwoord het niet.
Maar ben je dat stiekem ook niet? Wat versta je onder een einzelganger? Het beeld dat je over jezelf schept is een soort van kluizersnaarsbestaan. En in eerdere topics gaf je aan dat je niet met autisten in contact wilt komen en nu komt er volgens jou daar ook mensen zonder autisme erop af is het weer niet goed. Wat wil je nu precies?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Wat weet jij daar nou van dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.
Jij BENT een einzelganger. Het schoolvoorbeeld van een einzelganger zelfs. Je kent niemand buiten je ouders.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch? Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen. Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt. Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalkquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar dan weet je toch genoeg en hou je er mee op? In welk opzicht is dit niet creepy?
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held inquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij BENT een einzelganger. Het schoolvoorbeeld van een einzelganger zelfs. Je kent niemand buiten je ouders.
Je leeft naast mensen, niet met ze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in
Manmanmanmanquote:
Zullen we lekker ondeugend sjansen met elkaar?quote:
Jij denkt dat ze geen interesse toont in jou, omdat ze bezet is. En als ze dat niet meer is, wat binnenkort gaat gebeuren, dat ze jou dan wel wil, toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch? Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen. Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt. Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch?
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.quote:Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.quote:Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt.
Vul je deze zelf in?quote:Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk
In je eentje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit,
In je eentje.quote:reis in de spits,
In je eentje.quote:begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb
In je eentje.quote:, idem voor sportschool.
Precies.quote:Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen
Dat doe je wel.quote:maar ik ga contact zeker niet uit de weg.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
[..]
[..]
[..]
Klopt, en waarschijnlijk al veel te lang gewacht bij deze meid. Maar ik kan haar niet loslaten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dudeeee
Iemand de hele dag aanstaren is niet flirterig oogcontact maken, of flirten in het algemeen, of 'lekker ondeugend sjansen'.
Het is eigenlijk alleen ongemakkelijk en creepy voor het slachtoffer in kwestie. Meer niet.
Haha nee. Als ze bezet is is het voor mij einde verhaal. Maar zolang ik dat niet weet houdt ik interesse. Dat is ook het lastige: iemand kan mijn type zijn maar die ander hoeft dat bij mij niet te hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen interesse toont in jou, omdat ze bezet is. En als ze dat niet meer is, wat binnenkort gaat gebeuren, dat ze jou dan wel wil, toch?
Er valt niets los te laten, realiseer je dat nou eens. Je hebt niets met haar, zij heeft niets met jou.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, en waarschijnlijk al veel te lang gewacht bij deze meid. Maar ik kan haar niet loslaten.
Nee hoor, er lopen tientallen meiden rond daar en die zijn qua uiterlijk mooierquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Cue_ het volgende:
Als je je volgende prooi hebt gevonden kan je vast deze loslaten.
Het lukt je niet omdat ze t enige mens is dat in je buurt is/zit
Waarom houd je interesse als iemand totaal geen enkele interesse in jou heeft?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha nee. Als ze bezet is is het voor mij einde verhaal. Maar zolang ik dat niet weet houdt ik interesse. Dat is ook het lastige: iemand kan mijn type zijn maar die ander hoeft dat bij mij niet te hebben
Maar waarom spreken meiden mij in al die jaren dan niet aan terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben? Dat maakt mij steeds hopelozer en dat is ook geen goed signaal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er valt niets los te laten, realiseer je dat nou eens. Je hebt niets met haar, zij heeft niets met jou.
Jij hebt alleen een obsessie, dat is jouw ding, dát moet je loslaten. Heeft ook niets te maken met te lang gewacht, want ongeacht wat jij denkt, als zij je leuk had gevonden, had ze echt wel contact gezocht. Dat doen meisjes en vrouwen net zo goed.
Van wie?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben?
Omdat je kennelijk niet interessant genoeg bent.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar waarom spreken meiden mij in al die jaren dan niet aan terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben? Dat maakt mij steeds hopelozer en dat is ook geen goed signaal.
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..quote:
Nee, die mensen zijn niet erger, die mensen zijn kennelijk socialer dan jij en hebben iets waardoor anderen met hen om willen gaan. Ook mensen van het andere geslacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
Wanneer heb je voor het laatst een klasgenoot gesproken? En tuurlijk zeggen je ouders dat je een leuke knul bent, maar zo kom je hier in ieder geval niet over.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
Omdat er iets mysterieus aan haar is. En omdat sommige meiden ook verlegen zijn om te beginnen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom houd je interesse als iemand totaal geen enkele interesse in jou heeft?
Omdat ze in je hoofd nog vrijgezel is. Meer heb jij niet nodig voor een obsessie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, er lopen tientallen meiden rond daar en die zijn qua uiterlijk mooierzoals die meid gisteren. Maar er hangt iets mysterieus rond haar.
Wat is er verlegen aan als ze je negeert en doet alsof jij niet bestaat?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat er iets mysterieus aan haar is. En omdat sommige meiden ook verlegen zijn om te beginnen.
Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze in je hoofd nog vrijgezel is. Meer heb jij niet nodig voor een obsessie.
En ze moeten je niet. anders laten ze dat echt wel merken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoornet als veel andere meiden.
Omdat ik haar nog nooit heb aangesproken. Pas dan weet ik of en hoe ze reageert. Ik heb geen daadwerkelijke interesse getoond behalve af en toe een blik in haar richting (en zij kijkt soms terug)quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er verlegen aan als ze je negeert en doet alsof jij niet bestaat?
Iedereen kijkt naar elkaar in de bieb. Echt waar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ze moeten je niet. anders laten ze dat echt wel merken.
En ze moeten je niet. En waarom niet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoornet als veel andere meiden.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en oogcontact.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een gesprek aanknopen.
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.
[..]
Vul je deze zelf in?
Welk woord zie je het meest terugkomen? Daar is het probleem.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en oogcontact.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een gesprek aanknopen.
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.
[..]
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.
[..]
Vul je deze zelf in?
quote:[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die term is ook voorbij gekomen ja.Eerste jaren van je leven schijnen best wel belangrijk te zijn voor hechting. En herinner ik me nu ook nog een post van je waarin je je vader (en zijn gedrag) omschrijft. Dat was niet iets waarbij beschikbaarheid, geborgenheid en veiligheid de boventoon voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar daar geloof ik niet echt in. Zelfde als dat ik morgen een relatie heb, de kans altijd bestaat dat die de dag daarna weer voorbij is. Daar ben ik ook niet bang voor.
Aan de andere kant stoot je ook wel heel veel af, als het niet komt op de gepreoccupeerde manier die (alleen) jij voor je ziet?
Toegankelijk ben je vermoedelijk ook niet (anders had je wellicht wel meer benadering gehad). Het negatieve denken over jezelf helpt je evenmin. En als mensen ze al wat langer kennen dan schiet je ook nogal eens tekort in andere mensen te ondersteunen (daarvoor ben je teveel met jezelf bezig).
Allemaal dingen die je jezelf cognitief kan aanleren. Jammer genoeg heb je een verslaving (zo zal ik het maar noemen) om te analyseren. En dat train je ook nog eens elke dag hier.
Wanneer raak je er eens van overtuigd dat je dat kunstje wel kan. En dat het tijd wordt een nieuw kunstje te leren? Bv toegankelijker worden als contact maken een stap te ver is? Meer dingen van andere mensen oppikken?
Dat is niet meer dan simpelweg kopieren en nadoen van andere mensen? Zo heb je leren lopen om maar eens iets te noemen. Door dat te herhalen maak je jezelf iets eigen wat voorheen niet vertrouwd aanvoelde. dat deed lopen de eerste keer ook niet? En toch is het je gelukt.
Waarom lukt je iets wel als je een baby bent maar niet als volwassen persoon? Als een ander het kan en doet, waarom zou jij het dan niet kunnen? Niet nadenken, gewoon doen. Sociaal gedrag van anderen klakkeloos nadoen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Hineni op 23-03-2016 19:05:40 ]Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
Dus dat jij naar haar kijkt doet haar niets en jij bent niet anders dan anderenquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar elkaar in de bieb. Echt waar.
Omdat ik mezelf niet opdring, letterlijk althans.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus dat jij naar haar kijkt doet haar niets en jij bent niet anders dan anderen
Dit is altijd zo'n ontzettende misvatting. Alsof je een vriendin moet verdienen door goed, aardig of sympathiek te zijn. Heck, Binladen had 9 vrouwen ofzo. Slecht voorbeeld, maar hopelijk snap je het eens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar elkaar in de bieb. Echt waar.
Het is vooral zo wisselend. Op het ene moment weet hij totaal geen raad met geen enkel aspect van zijn leven, op het andere moment is hij super arrogant en ligt het vooral allemaal aan een ander.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het meest tenenkrommende is natuurlijk nog wel dat TS zo neerkijkt op anderen, en dit ook echt stellig uit, enkel en alleen maar om aan zijn eigen waanbeelden te kunnen blijven voldoen. Mensen zijn zelden erger dan TS gok ik zo. Die hebben vrienden en eventuele partners wél wat te bieden. Wél.
Hoe ben jij geen einzelganger?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Autistische meisjes doen die ook mee aan zulke projecten dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Beter in het autistenwereldje dan helemaal in geen enkel wereldje zoals nu toch?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Autistische meisjes doen die ook mee aan zulke projecten dan?
Die projecten zijn niet voor mensen die alleen maar op zoek zijn naar iets om hun penis in te steken, dus ik zou maar gewoon thuisblijven dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, die doen ook mee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja precies dit. Wanneer ga je nou eens oprecht interesse in iemand tonen, in plaats van alleen maar bedenken hoe je het snelste in haar broekje kan komen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vieze seksbeluste obsessie voor meisjes.
Het interesseert je werkelijk geen ene neuk hoe en wat, zolang jij je lul maar ergens in kan stoppen. Dan heb je het gevoel dat je bij de mensenwereld hoort.
Walgelijk figuur.
Wat denk je zelf? En waarom wil je dit eigenlijk weten, wil je een ONS regelen ofzo? Is het niet goed als het alleen maar mannelijke deelnemers zouden zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, bro's before ho's, jwz.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het interesseert je werkelijk geen ene neuk hoe en wat, zolang jij je lul maar ergens in kan stoppen. Dan heb je het gevoel dat je bij de mensenwereld hoort.
Walgelijk figuur.
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, bro's before ho's, jwz.
Nee het valt niet mee, dat zal de psycholoog je ook nog wel gaan vertellen. Hoe vaak moet het nog gezegd worden?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar die bro's heb je ook niet...quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aansluiting in de TT moet heel letterlijk genomen worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Walgelijk figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |