abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160886885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.
Jij begint te janken om een ONS. Daar is geen interesse in het spel, enkel lust. Daar heb je geen vlotte babbel voor bij nodig. Het is handig.
pi_160886906
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.

Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
Als ik dit lees en uit zet met ALLES wat je hier al verteld hebt aan ons, dan weet ik vrijwel zeker dat je NIET alles verteld hebt tijdens het gesprek. Ik heb het vermoede dat je alles van te voren al wel weer hebt over geanalyseerd, zelf conclusies hebt gemaakt en dus dan maar alvast bepaalde dingen alvast hebt ingevuld voor ze.

Typisch gevalletje zelf-sabotage als je het mij vraagt.

En hop maar weer snel in je oude gedrag schieten. Gaat je goed af in ieder geval want denk dat deze post al weer twee paginaatjes verder staat als de ge-quoten post van jou.
pi_160886907
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:07 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jij begint te janken om een ONS. Daar is geen interesse in het spel, enkel lust. Daar heb je geen vlotte babbel voor bij nodig. Het is handig.
En ik straal geen lust uit?
pi_160886931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ik straal geen lust uit?
:') Tering, wat ben jij onmogelijk.

Laat maar.
pi_160886956
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:08 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Als ik dit lees en uit zet met ALLES wat je hier al verteld hebt aan ons, dan weet ik vrijwel zeker dat je NIET alles verteld hebt tijdens het gesprek. Ik heb het vermoede dat je alles van te voren al wel weer hebt over geanalyseerd, zelf conclusies hebt gemaakt en dus dan maar alvast bepaalde dingen alvast hebt ingevuld voor ze.

Typisch gevalletje zelf-sabotage als je het mij vraagt.

En hop maar weer snel in je oude gedrag schieten. Gaat je goed af in ieder geval want denk dat deze post al weer twee paginaatjes verder staat als de ge-quoten post van jou.
Ik ben zeker wel open geweest, maar er is geen pasklare oplossing voor. Mindset. Hij legde ook uit dat vriendschappen sowieso komen en gaan elke 10 jaar, mee veranderen met je levensfase. Maar een beperkt aantal houd je je hele leven bij je, maar dat vergt wel energie. Als jij kinderen krijgt en je beste vriend niet, ga je er toch automatisch minder of anders mee om want je kan hem niet overal bij betrekken.
pi_160886969
Maar hierop reageren, ho maar:

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom blijf je dan met Koningsdag en Bevrijdigingsfestival alleen thuis? Je wist toch niet wat je moest doen, daar in die groepen? Er zullen honderden groepen zijn met alleen mannen.

Alcohol en gaan. Geen gejank.
Constructief ook. Heeft ie eindelijk z'n topic terug.
pi_160886999
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:11 schreef Etsu het volgende:
Maar hierop reageren, ho maar:

[..]

Constructief ook. Heeft ie eindelijk z'n topic terug.
Omdat ik geen alcohol drink :) Alleen wodka, maar dat lijkt me niet al te slim.
pi_160887006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik geen alcohol drink :) Alleen wodka, maar dat lijkt me niet al te slim.
Neem je 2 shotjes wodka, word je soiewso losser van. Niemand drinkt een hele fles vodka leeg op een avond.

Ofja, ik soms dan. :@

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 15:13:19 ]
pi_160887020
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben zeker wel open geweest...
Ik geloof je niet.

Maar je bent hoe dan ook weer bliksem snel in je comfort zone / oude gedrag gestapt.

Ik maak ook mijn eigen conclusies.... En gebaseerd daarop wens ik je al het succes voor de toekomst, ik geef je mijn aandacht, hulp en advies niet meer.

Succes!
pi_160887183
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben zeker wel open geweest, maar er is geen pasklare oplossing voor. Mindset. Hij legde ook uit dat vriendschappen sowieso komen en gaan elke 10 jaar, mee veranderen met je levensfase. Maar een beperkt aantal houd je je hele leven bij je, maar dat vergt wel energie. Als jij kinderen krijgt en je beste vriend niet, ga je er toch automatisch minder of anders mee om want je kan hem niet overal bij betrekken.
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?
pi_160887336
Het is mij trouwens nog altijd niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning? Heb je het idee dat je iets moet bewijzen? Wat is nu eigenlijk je doel met die trainingen?
pi_160887366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?
Wellicht heeft hij last van verlatingsangst? Zijn enige vriend op de basisschool had op het laatste moment voor een andere school gekozen. Zo te lezen zoekt hij ook geen langdurige relatie want hij zegt vaak zat dat hij alleen een keer wil ervaren hoe het is. Hij is erg aan zijn vrijheid gehecht zegt hij dan.

Hoe dan ook, praatjes vullen geen gaatjes. Of zo iets. :+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160887367
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Het is mij trouwens nog altijd niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning? Heb je het idee dat je iets moet bewijzen? Wat is nu eigenlijk je doel met die trainingen?
Aandacht.
pi_160887377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nee hoor, ik verwacht zeker niet dat ze 10 jaar of voor eeuwig zijn. De vriendschappen op school waren ook geen vriendschappen. Ze eindigden op de dag dat we elkaar voor het laatst zagen. Verder gegaan met leven, werken etc. Of zoals de PO het gisteren noemde: het waren voorbijgangers.
pi_160887410
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.
pi_160887415
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee hoor, ik verwacht zeker niet dat ze 10 jaar of voor eeuwig zijn. De vriendschappen op school waren ook geen vriendschappen. Ze eindigden op de dag dat we elkaar voor het laatst zagen. Verder gegaan met leven, werken etc. Of zoals de PO het gisteren noemde: het waren voorbijgangers.
De reden dat jij geen vriendschappen aangaat is volgens mij omdat je totaal geen interesse toont in anderen. Als je geen moeite hebt om een gesprek aan te gaan met jongens/mannen, hoe komt het dan dat je geen vrienden hebt?
pi_160887442
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.
Niet echt duidelijk antwoord op mijn vraag. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning?
pi_160887446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:30 schreef Koral het volgende:

[..]

Wellicht heeft hij last van verlatingsangst? Zijn enige vriend op de basisschool had op het laatste moment voor een andere school gekozen. Zo te lezen zoekt hij ook geen langdurige relatie want hij zegt vaak zat dat hij alleen een keer wil ervaren hoe het is. Hij is erg aan zijn vrijheid gehecht zegt hij dan.

Hoe dan ook, praatjes vullen geen gaatjes. Of zo iets. :+
Die term is ook voorbij gekomen ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Maar daar geloof ik niet echt in. Zelfde als dat ik morgen een relatie heb, de kans altijd bestaat dat die de dag daarna weer voorbij is. Daar ben ik ook niet bang voor.
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:36:52 #119
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160887487
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
Niet janken, actie ondernemen
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:43:55 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160887612
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mwah, eens niet. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die een ONS hebben zonder elkaar te kennen, laat staan vriendschappelijk ala FWB's. Die lat is voor mij misschien te hoog want stel ze zegt ja kan ik haar moeilijk thuis uitnodigen als mijn ouders beneden zitten :')
Hoe deed je dat dan met die 'relatie' die je tijden terug had?

En ja, die lat is voor jou te hoog, maar (grotendeels) niet vanwege jouw ouders maar eerder om wie/hoe je nu bent. Denk je dat vrouwen niet door jouw 'intenties' heen prikken?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:45:26 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160887656
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
Ook jij kan een ONS krijgen, maar jij bent simpelweg niet aantrekkelijk om een ONS mee te hebben.

Waarom en hoe en wat is jou allang en breed bekend.
Wat heb je nodig om dat wel te zijn in jouw ogen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_160887669
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef yats het volgende:

[..]

Wat heb je nodig om dat wel te zijn in jouw ogen?
In ieder geval niet door te staren.
pi_160887672
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:43 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe deed je dat dan met die 'relatie' die je tijden terug had?

En ja, die lat is voor jou te hoog, maar (grotendeels) niet vanwege jouw ouders maar eerder om wie/hoe je nu bent. Denk je dat vrouwen niet door jouw 'intenties' heen prikken?
Die is nooit bij mij geweest, altijd op haar kamertje afspreken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:50:38 #124
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160887764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

In ieder geval niet door te staren.
_O-

Joh...Maar het was een serieuze vraag. Ik heb er geen ervaring mee Dus vroeg het me af.
pi_160888552
Het is ook een soort verslaving. Iedere dag naar de UB. Helft van de tijd kwijt aan denken/staren en aan het eind van de dag denken: dit is zoooo slecht. Levert niks op (behalve een uurtje tikken aan studie misschien) maar elke dag weer de hoop dat 't vandaag wél wat wordt terwijl niemand daar op zit te wachten volgens mij. Ik ben die mensen daar als 'bekenden' gaan zien maar dat slaat natuurlijk nergens op. Iedere keer weer steek in mijn rug als ik een 'bekende' met iemand anders om zie gaan etc.
pi_160888580
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
Gelezen? Nee he?

:z

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 16:40:06 ]
pi_160888590
Je hebt een stoornis en het wordt onderhand wel eens tijd dat er wat mee gedaan wordt.
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:42:09 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160888619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:38 schreef Deezertje het volgende:
Het is ook een soort verslaving. Iedere dag naar de UB. Helft van de tijd kwijt aan denken/staren en aan het eind van de dag denken: dit is zoooo slecht. Levert niks op (behalve een uurtje tikken aan studie misschien) maar elke dag weer de hoop dat 't vandaag wél wat wordt terwijl niemand daar op zit te wachten volgens mij. Ik ben die mensen daar als 'bekenden' gaan zien maar dat slaat natuurlijk nergens op. Iedere keer weer steek in mijn rug als ik een 'bekende' met iemand anders om zie gaan etc.
Zelfreflectie.

Zien jullie dat, banaan en ets?
The love you take is equal to the love you make.
pi_160888642
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zelfreflectie.

Zien jullie dat, banaan en ets?
Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug, en morgen probeer ik het waarschijnlijk weer :')
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:45:32 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160888681
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:39 schreef Etsu het volgende:

Gelezen? Nee he?

Het ene oor in, het andere oor uit.
Zoals Deezer zelf verkondigt.

Bezigheidstherapie, dit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160888684
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:39 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gelezen? Nee he?

Zeker wel.
pi_160888691
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug
Probeer je eens in te denken hoe dat voor haar moet zijn om al weken aangestaard te worden door dezelfde gozer.
pi_160888722
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug, en morgen probeer ik het waarschijnlijk weer :')
CREEEEEPYYYYYYYYY
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160888724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Probeer je eens in te denken hoe dat voor haar moet zijn om al weken aangestaard te worden door dezelfde gozer.
Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.
pi_160888751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef habitue het volgende:

[..]

CREEEEEPYYYYYYYYY
Ik kijk niet direct in haar ogen want ze kijkt me niet altijd aan, meer vanaf de zijkant. Dat voelt ze wel branden enzo.
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:50:13 #136
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160888756
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.
Ahum, verplaats je eens in het meisje. Wat zou jij ervan vinden als een persoon waar je totaal geen interesse in hebt je de hele tijd zou aanstaren?
pi_160888797
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kijk niet direct in haar ogen want ze kijkt me niet altijd aan, meer vanaf de zijkant. Dat voelt ze wel branden enzo.
En dit maakt het minder creepy, hoe precies?
pi_160888824
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat versta je in godsnaam onder expliciet oogcontact?
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:54:44 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160888831
quote:
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.

Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
En dit is natuurlijk wel een stap.

Ben zeer benieuwd naar het vervolggesprek met PO en ASS-begeleider.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160888884
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

pi_160888917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Haar richting inkijken, richting haar ogen maar ze beantwoord het niet.
pi_160888950
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haar richting inkijken, richting haar ogen maar ze beantwoord het niet.
Maar dan weet je toch genoeg en hou je er mee op? In welk opzicht is dit niet creepy?
pi_160889022
quote:
Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Maar ben je dat stiekem ook niet? Wat versta je onder een einzelganger? Het beeld dat je over jezelf schept is een soort van kluizersnaarsbestaan. En in eerdere topics gaf je aan dat je niet met autisten in contact wilt komen en nu komt er volgens jou daar ook mensen zonder autisme erop af is het weer niet goed. Wat wil je nu precies?
  woensdag 23 maart 2016 @ 17:15:38 #144
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160889218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.
Wat weet jij daar nou van dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 23 maart 2016 @ 17:18:27 #145
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160889279
quote:
zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.

Jij BENT een einzelganger. Het schoolvoorbeeld van een einzelganger zelfs. Je kent niemand buiten je ouders. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_160889608
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar dan weet je toch genoeg en hou je er mee op? In welk opzicht is dit niet creepy?
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch? Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen. Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt. Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk :D
pi_160889667
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Jij BENT een einzelganger. Het schoolvoorbeeld van een einzelganger zelfs. Je kent niemand buiten je ouders. :')
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in :')
pi_160889764
'lekker ondeugend sjansen' :')
pi_160889776
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in :')
Je leeft naast mensen, niet met ze.
Net zoals peuters naast andere peuters spelen maar niet samen spelen.

Toch echt een schoolvoorbeeld van einzelganger. Kluizenaar valt dan misschien wel weer mee.
pi_160889910
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
'lekker ondeugend sjansen' :')
Manmanmanman :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160889974
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Manmanmanman :')
Zullen we lekker ondeugend sjansen met elkaar? ;) :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 17:47:52 ]
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 17:50:15 #152
5428 crew  miss_sly
pi_160890035
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch? Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen. Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt. Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk :D
Jij denkt dat ze geen interesse toont in jou, omdat ze bezet is. En als ze dat niet meer is, wat binnenkort gaat gebeuren, dat ze jou dan wel wil, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_160890131
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch?
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en oogcontact.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een gesprek aanknopen.

quote:
Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.

quote:
Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.

quote:
Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk :D
Vul je deze zelf in?
pi_160890259
quote:

[..]

In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit,
In je eentje.

quote:
reis in de spits,
In je eentje.

quote:
begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb
In je eentje.

quote:
, idem voor sportschool.
In je eentje.

quote:
Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen
Precies.

quote:
maar ik ga contact zeker niet uit de weg.
Dat doe je wel.
pi_160890324
quote:
maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

pi_160890737
Dudeeee

Iemand de hele dag aanstaren is niet flirterig oogcontact maken, of flirten in het algemeen, of 'lekker ondeugend sjansen'.

Het is eigenlijk alleen ongemakkelijk en creepy voor het slachtoffer in kwestie. Meer niet.
Feyenoord Rotterdam
pi_160891190
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dudeeee

Iemand de hele dag aanstaren is niet flirterig oogcontact maken, of flirten in het algemeen, of 'lekker ondeugend sjansen'.

Het is eigenlijk alleen ongemakkelijk en creepy voor het slachtoffer in kwestie. Meer niet.
Klopt, en waarschijnlijk al veel te lang gewacht bij deze meid. Maar ik kan haar niet loslaten.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:44:12 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160891318
Als je je volgende prooi hebt gevonden kan je vast deze loslaten.

Het lukt je niet omdat ze t enige mens is dat in je buurt is/zit
pi_160891339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze geen interesse toont in jou, omdat ze bezet is. En als ze dat niet meer is, wat binnenkort gaat gebeuren, dat ze jou dan wel wil, toch?
Haha nee. Als ze bezet is is het voor mij einde verhaal. Maar zolang ik dat niet weet houdt ik interesse. Dat is ook het lastige: iemand kan mijn type zijn maar die ander hoeft dat bij mij niet te hebben ;(
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 18:46:12 #160
5428 crew  miss_sly
pi_160891376
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, en waarschijnlijk al veel te lang gewacht bij deze meid. Maar ik kan haar niet loslaten.
Er valt niets los te laten, realiseer je dat nou eens. Je hebt niets met haar, zij heeft niets met jou.

Jij hebt alleen een obsessie, dat is jouw ding, dát moet je loslaten. Heeft ook niets te maken met te lang gewacht, want ongeacht wat jij denkt, als zij je leuk had gevonden, had ze echt wel contact gezocht. Dat doen meisjes en vrouwen net zo goed.
pi_160891385
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Cue_ het volgende:
Als je je volgende prooi hebt gevonden kan je vast deze loslaten.

Het lukt je niet omdat ze t enige mens is dat in je buurt is/zit
Nee hoor, er lopen tientallen meiden rond daar en die zijn qua uiterlijk mooier :) zoals die meid gisteren. Maar er hangt iets mysterieus rond haar.
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 18:46:54 #162
5428 crew  miss_sly
pi_160891398
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha nee. Als ze bezet is is het voor mij einde verhaal. Maar zolang ik dat niet weet houdt ik interesse. Dat is ook het lastige: iemand kan mijn type zijn maar die ander hoeft dat bij mij niet te hebben ;(
Waarom houd je interesse als iemand totaal geen enkele interesse in jou heeft?
pi_160891447
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er valt niets los te laten, realiseer je dat nou eens. Je hebt niets met haar, zij heeft niets met jou.

Jij hebt alleen een obsessie, dat is jouw ding, dát moet je loslaten. Heeft ook niets te maken met te lang gewacht, want ongeacht wat jij denkt, als zij je leuk had gevonden, had ze echt wel contact gezocht. Dat doen meisjes en vrouwen net zo goed.
Maar waarom spreken meiden mij in al die jaren dan niet aan terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben? Dat maakt mij steeds hopelozer en dat is ook geen goed signaal.
pi_160891477
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben?
Van wie?
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 18:51:07 #165
5428 crew  miss_sly
pi_160891500
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar waarom spreken meiden mij in al die jaren dan niet aan terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben? Dat maakt mij steeds hopelozer en dat is ook geen goed signaal.
Omdat je kennelijk niet interessant genoeg bent.

Van wie hoor je dat allemaal (iedereen is potentieel een grote groep mensen, maar uit jouw verhalen maak ik op dat het een kleine groep moet zijn en dan vooral familie) en wanneer heb je dat voor het laatst gehoord?
pi_160891513
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Van wie?
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 18:52:51 #167
5428 crew  miss_sly
pi_160891551
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
Nee, die mensen zijn niet erger, die mensen zijn kennelijk socialer dan jij en hebben iets waardoor anderen met hen om willen gaan. Ook mensen van het andere geslacht.
pi_160891558
quote:

[..]

Wanneer heb je voor het laatst een klasgenoot gesproken? En tuurlijk zeggen je ouders dat je een leuke knul bent, maar zo kom je hier in ieder geval niet over.
pi_160891574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom houd je interesse als iemand totaal geen enkele interesse in jou heeft?
Omdat er iets mysterieus aan haar is. En omdat sommige meiden ook verlegen zijn om te beginnen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:54:06 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160891586
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee hoor, er lopen tientallen meiden rond daar en die zijn qua uiterlijk mooier :) zoals die meid gisteren. Maar er hangt iets mysterieus rond haar.
Omdat ze in je hoofd nog vrijgezel is. Meer heb jij niet nodig voor een obsessie.
pi_160891588
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat er iets mysterieus aan haar is. En omdat sommige meiden ook verlegen zijn om te beginnen.
Wat is er verlegen aan als ze je negeert en doet alsof jij niet bestaat?
pi_160891608
Maar we snappen al waar het heen gaat. Deezertje wil gewoon weer huilen, janken, zielig doen en aandacht vangen ipv iets nuttigs doen.

Weer een stapje verder richting 26. Good job.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 18:55:32 ]
pi_160891630
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ze in je hoofd nog vrijgezel is. Meer heb jij niet nodig voor een obsessie.
Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoor :) net als veel andere meiden.
pi_160891642
Ik heb al heel wat Deezertje topics gezien en ook deze reeks gevolgd, maar gezien dat anderen eigenlijk dingen zeggen die ik ook zou willen zeggen, heb ik dit nagelaten.

Hierbij ga ik toch een poging wagen in een paar punten,

1) geen excuses. 'Zo ben ik opgevoed.'
2) gewoon doen. Hier leer je van, en als het lukt legt je brein nieuwe verbindingen
3) geen spijt. Als iets op dat moment een goed idee leek, en het was later niet wat je verwachtte, besef dan dat je op het moment dat je eraan begon, of wilde of het leek een goede beslissing. Vallen en opstaan en verder.
4) probeer bewust te zijn van je aannames/rederentiekader en staaf ze.
5) Voor een écht contact, móet je je kwetsbaar opstellen. Wees er niet bang voor om gekwetst te worden.
And the druids turn to stone...
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 18:57:16 #175
5428 crew  miss_sly
pi_160891659
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoor :) net als veel andere meiden.
En ze moeten je niet. anders laten ze dat echt wel merken.
pi_160891669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat is er verlegen aan als ze je negeert en doet alsof jij niet bestaat?
Omdat ik haar nog nooit heb aangesproken. Pas dan weet ik of en hoe ze reageert. Ik heb geen daadwerkelijke interesse getoond behalve af en toe een blik in haar richting (en zij kijkt soms terug)
pi_160891717
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En ze moeten je niet. anders laten ze dat echt wel merken.
Iedereen kijkt naar elkaar in de bieb. Echt waar.
pi_160891723
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ze moeten je niet. En waarom niet?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en een gesprek aanknopen.

[..]

Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.

[..]

[..]

Vul je deze zelf in?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Vul je deze zelf in?
Welk woord zie je het meest terugkomen? Daar is het probleem.

Jij denkt dat je flirt en kan flirten, maar je kan niet flirten. Je staart.
Jij denkt dat je oogcontact maakt en oogcontact kan maken, maar je kan geen oogcontact maken. Je staart.
Jij denkt dat je een gesprek kan aanknopen (met een jongen), maar je kan geen gesprekken aanknopen. Je staart.

Je bent narcistisch.
Je bent egoïstisch.
Je leest selectief.
Je hebt een autisme en je kan daarmee niet omgaan.
Je hebt geen social skills.
Je kan niks, behalve huilen, janken en zeiken.

Nog een keer:

quote:
[..]

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 19:01:43 ]
pi_160891726
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die term is ook voorbij gekomen ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Maar daar geloof ik niet echt in. Zelfde als dat ik morgen een relatie heb, de kans altijd bestaat dat die de dag daarna weer voorbij is. Daar ben ik ook niet bang voor.
Eerste jaren van je leven schijnen best wel belangrijk te zijn voor hechting. En herinner ik me nu ook nog een post van je waarin je je vader (en zijn gedrag) omschrijft. Dat was niet iets waarbij beschikbaarheid, geborgenheid en veiligheid de boventoon voeren.

Aan de andere kant stoot je ook wel heel veel af, als het niet komt op de gepreoccupeerde manier die (alleen) jij voor je ziet?

Toegankelijk ben je vermoedelijk ook niet (anders had je wellicht wel meer benadering gehad). Het negatieve denken over jezelf helpt je evenmin. En als mensen ze al wat langer kennen dan schiet je ook nogal eens tekort in andere mensen te ondersteunen (daarvoor ben je teveel met jezelf bezig).

Allemaal dingen die je jezelf cognitief kan aanleren. Jammer genoeg heb je een verslaving (zo zal ik het maar noemen) om te analyseren. En dat train je ook nog eens elke dag hier.

Wanneer raak je er eens van overtuigd dat je dat kunstje wel kan. En dat het tijd wordt een nieuw kunstje te leren? Bv toegankelijker worden als contact maken een stap te ver is? Meer dingen van andere mensen oppikken?

Dat is niet meer dan simpelweg kopieren en nadoen van andere mensen? Zo heb je leren lopen om maar eens iets te noemen. Door dat te herhalen maak je jezelf iets eigen wat voorheen niet vertrouwd aanvoelde. dat deed lopen de eerste keer ook niet? En toch is het je gelukt.

Waarom lukt je iets wel als je een baby bent maar niet als volwassen persoon? Als een ander het kan en doet, waarom zou jij het dan niet kunnen? Niet nadenken, gewoon doen. Sociaal gedrag van anderen klakkeloos nadoen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hineni op 23-03-2016 19:05:40 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:01:40 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160891754
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus dat jij naar haar kijkt doet haar niets en jij bent niet anders dan anderen
pi_160891988
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus dat jij naar haar kijkt doet haar niets en jij bent niet anders dan anderen
Omdat ik mezelf niet opdring, letterlijk althans.
pi_160892170
quote:

[..]

Dit is altijd zo'n ontzettende misvatting. Alsof je een vriendin moet verdienen door goed, aardig of sympathiek te zijn. Heck, Binladen had 9 vrouwen ofzo. Slecht voorbeeld, maar hopelijk snap je het eens.
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 19:17:04 #183
5428 crew  miss_sly
pi_160892204
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat heeft er niets mee te maken.
Als er een meisje rondloopt dat jou leuk vindt, maakt ze echt wel contact. Dan negeert ze je niet anderhalf jaar, dan onderneemt ze stappen.
pi_160892225
Het meest tenenkrommende is natuurlijk nog wel dat TS zo neerkijkt op anderen, en dit ook echt stellig uit, enkel en alleen maar om aan zijn eigen waanbeelden te kunnen blijven voldoen. Mensen zijn zelden erger dan TS gok ik zo. Die hebben vrienden en eventuele partners wél wat te bieden. Wél.
Ja doei.
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:25:08 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160892461
Hij heeft zo'n ander beeld van zichzelf dan wij hier hebben. En volgens mij snapt hij onzr mening over hem ook niet.

Beetje zelfreflectie zou goed zijn
pi_160892538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het meest tenenkrommende is natuurlijk nog wel dat TS zo neerkijkt op anderen, en dit ook echt stellig uit, enkel en alleen maar om aan zijn eigen waanbeelden te kunnen blijven voldoen. Mensen zijn zelden erger dan TS gok ik zo. Die hebben vrienden en eventuele partners wél wat te bieden. Wél.
Het is vooral zo wisselend. Op het ene moment weet hij totaal geen raad met geen enkel aspect van zijn leven, op het andere moment is hij super arrogant en ligt het vooral allemaal aan een ander.
pi_160893106
quote:

Hoe ben jij geen einzelganger?
pi_160893494
Beter in het autistenwereldje dan helemaal in geen enkel wereldje zoals nu toch?
pi_160893914
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Beter in het autistenwereldje dan helemaal in geen enkel wereldje zoals nu toch?
Autistische meisjes doen die ook mee aan zulke projecten dan?
pi_160893932
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:')
pi_160893992
quote:

[..]

Die projecten zijn niet voor mensen die alleen maar op zoek zijn naar iets om hun penis in te steken, dus ik zou maar gewoon thuisblijven dan.
pi_160894155
quote:

[..]

Jij hebt echt een vieze seksbeluste obsessie voor meisjes.

Het interesseert je werkelijk geen ene neuk hoe en wat, zolang jij je lul maar ergens in kan stoppen. Dan heb je het gevoel dat je bij de mensenwereld hoort.

Walgelijk figuur.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 20:17:06 ]
pi_160894216
quote:

[..]

:') Ben jij echt niet stiekem 's werelds beste trol?
pi_160894273
quote:

[..]

Ja, die doen ook mee.
Neen, die zijn daar niet om in katzwijm te vallen ter jouwer adoratie.
pi_160894319
quote:
13s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het interesseert je werkelijk geen ene neuk hoe en wat, zolang jij je lul maar ergens in kan stoppen. Dan heb je het gevoel dat je bij de mensenwereld hoort.

Walgelijk figuur.
Ja precies dit. Wanneer ga je nou eens oprecht interesse in iemand tonen, in plaats van alleen maar bedenken hoe je het snelste in haar broekje kan komen?

En nee, staren is geen manier om contact te krijgen. Als ze niet terugkijkt heeft ze geen interesse, period.

quote:

[..]

Wat denk je zelf? En waarom wil je dit eigenlijk weten, wil je een ONS regelen ofzo? Is het niet goed als het alleen maar mannelijke deelnemers zouden zijn?
pi_160894341
quote:

[..]

Walgelijk figuur.
Dat valt wel mee hoor, bro's before ho's, jwz.
pi_160894360
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee.
pi_160894368
quote:

[..]

Nee het valt niet mee, dat zal de psycholoog je ook nog wel gaan vertellen. Hoe vaak moet het nog gezegd worden?
pi_160894381
quote:

[..]

Maar die bro's heb je ook niet...
pi_160894401
quote:

[..]

Walgelijk figuur.
Aansluiting in de TT moet heel letterlijk genomen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')