abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:59:40 #1
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160564803
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:00:21 #2
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160564825
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:58 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bredere stap zetten _O_
Lunge-cheatcodes :@
Laaste post.
pi_160565286
Waarheid als een koe, die laatste post
Sterkheidsbaas van alles.
pi_160565478
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:40 schreef Lonaa het volgende:
Die flutter kicks en leg levers daarentegen. Holy shitballs.
Bitse sessies ja! Vooral die leg levers. Doen jullie die met handen onder de billen of niet? Bij onze zaaltraining is dat altijd ten strengste verboden, moet je heel actief je onderrug tegen de mat aan duwen, dat maakt het 10x zwaarder nog. Zo te lezen is onze zaaltraining ook een soort crossfit, alleen dan zonder gewichten :P Ik weet ook nooit van tevoren wat het wordt maar het zijn ook vaak circuitjes met 40 seconden squats, 40 seconden burpiees, 40 seconden mountainclimbers etc. en dat dan een uur achter elkaar door..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:10:20 #5
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160566159
Eigenlijk zie je dat verkeerd om, Crossfit combineert dat alles (Fitness, Olympisch-heffen, Powerlifting) in 1. Het is eigenlijk niets anders dan een merknaam (Je moet ook betalen om de naam op je gevel te zetten/aan te bieden, zoals ook met alle Billy Blanksen en Less Millsen).

Dus eigenlijk moet je het zo zien dat overgenomen is, en uitgebreid.
En daarnaast is er een grote community die een heel andere sfeer (positiever,motiverender) zouden moeten creëren dan een standaard gym wat Crossfit uniek moet maken.

Vandaar dat het door de meeste globogymers ook gezien word als soort van "cult".
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:12:31 #6
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160566212
Die 40 seconden doen mij trouwens denken aan Tabata's
pi_160566270
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:12 schreef Rauw. het volgende:
Die 40 seconden doen mij trouwens denken aan Tabata's
Ja er zit dus alleen geen rust tussen haha :P Behalve het wisselen van houding van de ene naar de andere oefening, en sommige oefeningen zijn wel intensiever dan andere natuurlijk. En heeeel af en toe krijgen we er 40 seconden in childspose tussendoor ;)
Maar wel lekker, we beginnen de zaaltrainingen vaak met wat meer focus op statische kracht en uithouding, en richting het seizoen wordt het meer circuitjes en krachtuithoudingsvermogen. Het is alleen al bijna weer over, vanaf 1 april trainen we alleen nog maar buiten. Maarja dan is het ook weer lekker weer dus is dat zeker geen straf, en we doen tijdens de warming up ook dan veel grondoefeningen.

Ik zie trouwens bij sommige mensen op mijn instagram dat sinds 2 weken de qualification series van de Crossfit World open bezig zijn, waar je dan specifieke WOD's voor moet uitvoeren elke week en je score moet opsturen. Doe jij daar ook aan mee?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:25:21 #8
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160566414
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie trouwens bij sommige mensen op mijn instagram dat sinds 2 weken de qualification series van de Crossfit World open bezig zijn, waar je dan specifieke WOD's voor moet uitvoeren elke week en je score moet opsturen. Doe jij daar ook aan mee?
Ik doe niet mee aan de Opens, streven voor volgend jaar. (ik kreeg het inschrijven niet voor elkaar) Dit jaar gewoon supporten :Y

Komende nacht gaat WOD3 bekend worden, ben benieuwd waar ze nu weer mee komen :')
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:48:10 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160566788
Lijstje van vandaag:

O, T, L: rol koekjes (ah to go formaat, maar toch nog 1485kcal)
T: salade m geitenkaas en cranberries
D: boerenkool met stukje magere rookworst

Dus...
pi_160566805
Zeg, doe dat eens niet.
Ja doei.
pi_160566817
Eén rol koekjes voor 1485 kcal :o ?? Wat voor koekjes zijn dat?
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:51:26 #12
452762 Wh00pWh00p
Time is long but life is short
pi_160566847
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:

O, T, L: rol koekjes (ah to go formaat, maar toch nog 1485kcal)
T: salade m geitenkaas en cranberries
D: boerenkool met stukje magere rookworst

Dus...
Mijn maagje knort.... en ik lees koekjes...... yummie

Maar stiekum waren dat er wel veel BE... :{
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:51:48 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160566850
Ah Tarwe Biscuit Choco.
495 per 100gr volgens de verpakking en er zit 300gr in.

Het waren er veel te veel.

Ik had me dinsdag al voorgenomen deze week af te ronden wat ik nog voor elkaar kon krijgen om me dan volgende week ziek te melden wegens gewoon niet meer kunnen functioneren eigenlijk. Maar na een rotnacht afgelopen nacht brak ik vanmorgen al een beetje af, zo moe en honger, en dus koekjes en chocola, perfecte combi.
Wel een beetje misselijk uiteindelijk. :')

Komt wel weer goed na een paar dagen slapen denk ik. Ik baal er nog het meest van dat ik mezelf er niet eens toe gezet krijg te gaan hardlopen. -O-
pi_160566988
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ah Tarwe Biscuit Choco.
495 per 100gr volgens de verpakking en er zit 300gr in.

Het waren er veel te veel.

Ik had me dinsdag al voorgenomen deze week af te ronden wat ik nog voor elkaar kon krijgen om me dan volgende week ziek te melden wegens gewoon niet meer kunnen functioneren eigenlijk. Maar na een rotnacht afgelopen nacht brak ik vanmorgen al een beetje af, zo moe en honger, en dus koekjes en chocola, perfecte combi.
Wel een beetje misselijk uiteindelijk. :')

Komt wel weer goed na een paar dagen slapen denk ik. Ik baal er nog het meest van dat ik mezelf er niet eens toe gezet krijg te gaan hardlopen. -O-
Oja, die bescuits met chocolade tikken wel aan. Nouja, take the loss, tegen dat soort calorische aantallen valt toch niet op te compenseren. Zorg dat je weer goed uitrust en lekker in je vel zit en dan komt het vast weer goed!
pi_160568337
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja er zit dus alleen geen rust tussen haha :P Behalve het wisselen van houding van de ene naar de andere oefening, en sommige oefeningen zijn wel intensiever dan andere natuurlijk. En heeeel af en toe krijgen we er 40 seconden in childspose tussendoor ;)
Maar wel lekker, we beginnen de zaaltrainingen vaak met wat meer focus op statische kracht en uithouding, en richting het seizoen wordt het meer circuitjes en krachtuithoudingsvermogen. Het is alleen al bijna weer over, vanaf 1 april trainen we alleen nog maar buiten. Maarja dan is het ook weer lekker weer dus is dat zeker geen straf, en we doen tijdens de warming up ook dan veel grondoefeningen.

Dat mocht hier wel, van mijn PT mocht ik dat nooit :P
  Redactie Sport donderdag 10 maart 2016 @ 16:39:56 #16
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160568820
Ik kom ook nog even niet op de rails na zondag. Geen uitschieters ofzo maar ik eet gewoon veel meer, alsof ik nog steeds een energie tekort heb van die HM :')

Goed, zonet weer wat eiwitrepen besteld, want die bevielen mij wel :Y En morgen weer proberen om een ritme te krijgen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 maart 2016 @ 17:13:27 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160569427
BE, wel goed voor jezelf blijven zorgen! En ziek is ziek, ook al komt dat werktechnisch niet uit :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:30:33 #18
452762 Wh00pWh00p
pi_160569673
quote:
11s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom ook nog even niet op de rails na zondag. Geen uitschieters ofzo maar ik eet gewoon veel meer, alsof ik nog steeds een energie tekort heb van die HM :')

Goed, zonet weer wat eiwitrepen besteld, want die bevielen mij wel :Y En morgen weer proberen om een ritme te krijgen.
Dat is ook niet zo gek, je hebt een geweldige prestatie geleverd!
Lijf moet herstellen en je zult redelijk wat verbrand hebben.
pi_160569985
BE, is het een optie om je gewoon nu ziek te melden, even goed bij te komen en dan volgende week de noodzakelijke dingen af te maken? Goed uitgerust komt er waarschijnlijk ook meer werk uit je handen.

Hier uiteindelijk best een relaxte middag gehad. Toch maar gaan wandelen, heerlijk in de zon <3 met blote voeten in m'n all stars <3 (okee, dat was eigenlijk wat te optimistisch). In het dorp even thee gedronken en wat gewerkt en een nieuwe sportbroek gekocht, zodat "alles zit in de was" een minder valide excuus is om niet te gaan sporten en vervolgens met kinderen terug naar huis gewandeld en nog even in de speeltuin in het zonnetje gezeten.

Overigens vind ik al die crossfit dingen er in de sportschool erg indrukwekkend uitzien. Dusdanig indrukwekkend dat ik het mezelf voorlopig echt niet zie doen. Sowieso voel ik me 's ochtends altijd veel meer op mijn gemak tussen de bejaarden en andere dames met moederlijven dan 's avonds, want dan heeft 90 procent van de aanwezigen een hip kapsel en thigh gap zeg maar...

Dus dat zal voorlopig nog wel even een dingetje blijven waar ik me over heen moet zetten.
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:20:26 #20
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160571988
D werd restjes diepvriesgroenten met kip in een roti. Best heul prima eigenlijk.

Dit weekend wil ik gaan proberen oathies te maken. Afgelopen dinsdag weer gegeten en ik vind ze zó lekker. Iemand dat al eens geprobeerd en tips?
Prrrrr
pi_160572299
Wat zijn oathies Poez?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:56:19 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160573149
Tx allen! Het is af! Ik zit nu in de trein.
Morgen en dit weekend nog even de reacties afwachten en dan va maandag gewoon een all systems shutdown.
Ik ben niet ziek-ziek, ik functioneer alleen niet volledig. Bijzonder slecht geheugen en gewoon geen ruimte voor nieuwe informatie, dat werkt niet. Ik neem niks meer op.
Plus dingen thuis met mijn kinderen die dus wél ook veel aandacht, inzet, inzicht en energie vragen.
En dus nu een breake-je hopende dat ik na wat bijtanken weer verder kan.

(Was ook wel in overleg met HR die me dinsdag eig meteen naar de bedrijfsarts wilde sturen. :+ )
pi_160573186
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Tx allen! Het is af! Ik zit nu in de trein.
Morgen en dit weekend nog even de reacties afwachten en dan va maandag gewoon een all systems shutdown.
Ik ben niet ziek-ziek, ik functioneer alleen niet volledig. Bijzonder slecht geheugen en gewoon geen ruimte voor nieuwe informatie, dat werkt niet. Ik neem niks meer op.
Plus dingen thuis met mijn kinderen die dus wél ook veel aandacht, inzet, inzicht en energie vragen.
En dus nu een breake-je hopende dat ik na wat bijtanken weer verder kan.

(Was ook wel in overleg met HR die me dinsdag eig meteen naar de bedrijfsarts wilde sturen. :+ )
Klinkt herkenbaar.. stekker er uit en reloaden is het enige wat dan nog helpt :Y :*
pi_160577713
Thigh gap, bestaat dat echt?
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_160578482
Ja.
Ja doei.
pi_160579248
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:53 schreef LadyOracle het volgende:
Ja, maar het is grotendeels bepaald door de stand van je bekken. Ik moet echt vrij dikke benen hebben voor mijn doen willen mijn bovenbenen tegen elkaar komen, terwijl ik ook wel eens dunnere meisjes zie zonder thigh gap. Het slaat iig nergens op om er naar te streven.
pi_160579734
Helaas niet. Het zou me zoveel geschuur schelen met rennen ---> versleten running tights :(
Ja doei.
  Redactie Sport donderdag 10 maart 2016 @ 22:52:42 #28
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160580031
Ik weet dat ik bij ongeveer 66kg een gap begin te krijgen. Maar nu heb ik nog last van dat geschuurd zomers ;(
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:02:33 #29
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160580374
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zijn oathies Poez?
Broodjes van havermout met noten en zaden, gemengd met psylliumvezels voor de plak. Echt superlekker.

quote:
In Suske en Wiske-boeken wel.
Prrrrr
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:06:53 #30
452762 Wh00pWh00p
pi_160580529
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Broodjes van havermout met noten en zaden, gemengd met psylliumvezels voor de plak. Echt superlekker.
[ afbeelding ]

[..]

Zelf gemaakt?
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:14:34 #31
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160580773
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:06 schreef Wh00pWh00p het volgende:

[..]

Zelf gemaakt?
Dat ga ik dus komend weekend proberen. Ik had ze dinsdag van de AHtogo.
Prrrrr
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:28:21 #32
452762 Wh00pWh00p
pi_160581273
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:14 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Dat ga ik dus komend weekend proberen. Ik had ze dinsdag van de AHtogo.
Recept is welkom ziet er lekker uit :)
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 maart 2016 @ 23:46:59 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160581864
quote:
ja en ik vind het zo vreselijk lelijk :o
pi_160582033
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:52 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet dat ik bij ongeveer 66kg een gap begin te krijgen. Maar nu heb ik nog last van dat geschuurd zomers ;(
Ik gebruik daarvoor Vevina. Scheelt veel pijn.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_160583654
Ik lig al de hele nacht wakker.... Als in DE HELE nacht... Pfffff...
Ja doei.
pi_160583910
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:46 schreef Sjeen het volgende:

ja en ik vind het zo vreselijk lelijk :o
Als je het van nature hebt, nou ja, prima. Maar het is idd zo lelijk dat ik me niet kan voorstellen dat je naar zoiets gaat streven! :o

Moblo een :* Da's vervelend en kan je knap gefrustreerd van raken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160583916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:53 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik gebruik daarvoor Vevina. Scheelt veel pijn.
Wat is dat?

Bij jurkjes enzo draag ik altijd een broekje eronder met pijpjes, anders hou ik het nog geen uur uit met al dat geschuur :{
pi_160583955
Be, klote, maar goed dat je aan de bel hebt getrokken! hopelijk doet het weerkje rust genoeg.

En de hele nacht wakker is niet tof! sterkte vandaag

Loonaa hoe was die carrot cake uiteindelijk? lekker?

Thigh gap zou hier ook nooit gebeuren, ja mischien als ik formaatje lucifer zou zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 11-03-2016 07:39:33 ]
pi_160584060
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:28 schreef Mazou het volgende:

[..]

Wat is dat?

Bij jurkjes enzo draag ik altijd een broekje eronder met pijpjes, anders hou ik het nog geen uur uit met al dat geschuur :{
Ik heb juist weer #skinnyproblems van een andere aard sinds de laatste paar kilos eraf zijn: ik kan in bed niet lekker op mijn zij liggen omdat de botten van mijn knieën dan op elkaar liggen en daar doet pijn, dus ik moet dan 1 been buigen en 1 been strekken of zo :| had ik voorheen nooit..
pi_160584082
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

In Suske en Wiske-boeken wel.
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel nommig uit ja!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:14:21 #41
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160584204
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat ziet er wel nommig uit ja!
Suske en Wiske? :D
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:16:10 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_160584225
Suske en wiske dragen luiers :{w
disclaimer
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:21:58 #43
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160584280
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:50 schreef magsmaller het volgende:

Overigens vind ik al die crossfit dingen er in de sportschool erg indrukwekkend uitzien. Dusdanig indrukwekkend dat ik het mezelf voorlopig echt niet zie doen. Sowieso voel ik me 's ochtends altijd veel meer op mijn gemak tussen de bejaarden en andere dames met moederlijven dan 's avonds, want dan heeft 90 procent van de aanwezigen een hip kapsel en thigh gap zeg maar...

Dus dat zal voorlopig nog wel even een dingetje blijven waar ik me over heen moet zetten.
Cult rand;
Het is voor iedereen, ik begon toen ik nog tientallen kilo's meer woog, de eerste les werd ik afgemat in een team-workout door een man van ~60 met overgewicht en allerlei lichamelijke ongemakken (die wél minder werden/geworden waren). Als je een goede trainer hebt zal die de workout schalen naar jouw mogelijkheden (ik moet zelf ook nog veel schalen, omdat ik nog niet sterk/flexibel genoeg ben).

Het is niet makkelijk en het gaat niet makkelijk worden, want als je alles met voorgeschreven gewichten en voorgeschreven bewegingen doet wil je sneller, wat nog meer energie kost.
Zodra het comfortabel word doe je het eigenlijk fout, maar het is allemaal positief want je voelt jezelf al snel verbeteren.

En daarbij is de community erg motiverend, high fives na de workout, aanmoedingen als jij worstelt met de laatste gewichten en de laatste 200meter meesprinten uit solidariteit.
"De grootste winnaar finisht als laatste".
Ik durf best te zeggen dat het meer dan een fysieke workout is, voor mij heeft het in ieder geval veel meer gebracht.

/cult rand

Ik begrijp volledig als het een enge sekte lijkt hoe ik erover spreek, en als je er eenmaal in zit kom je d'r nooit meer uit. Maar dat heeft met de verslavingsgraad te maken :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Rauw. op 11-03-2016 08:35:03 ]
  Redactie Sport vrijdag 11 maart 2016 @ 08:30:25 #44
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160584362
Vanochtend 72.4kg. Ik zal het wel nodig hebben gehad. :')
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:33:04 #45
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160584396
Vandaag sushi *O*

O: Crackers met rookvlees
T: Pruim
L: Kwark
T: 2 kiwi
D: Zie boven
pi_160584530
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Loonaa hoe was die carrot cake uiteindelijk? lekker?

Ja, lekker! :Y Klef en zoet :Y
pi_160584566
1.5 uur slaap. Fuck yea ;(
Ja doei.
pi_160584595
Wat kut Moblo. :{ Heeft je slapeloosheid een oorzaak?
pi_160584762
Ik denk stress :') eergisternacht sliep ik ook niet voor half 2 ondanks dat ik er al om half 11 in lag.. maar nu een hele nacht gewoon niet in slaap kunnen komen.. dat is me echt in geen tijden (nooit?) gebeurd. M'n hoofd was erg druk bezig met 'niets'. Als ik nou nog mijn hele proefschrift uit had liggen denken of zo, maar het was gewoon druk maar leeg, en ik was klaarwakker maar moe. Heel stom. Nu heb ik Rich Tea Biscuits voor 'ontbijt', ben ik met laptop in bed Greys Anatomy aan het downloaden en hoop ik dat ik daarna nog wat in slaap kan vallen, want toen Mr.Mo eruit ging was ik weer wakker... :')
Ja doei.
pi_160584818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk stress :') eergisternacht sliep ik ook niet voor half 2 ondanks dat ik er al om half 11 in lag.. maar nu een hele nacht gewoon niet in slaap kunnen komen.. dat is me echt in geen tijden (nooit?) gebeurd. M'n hoofd was erg druk bezig met 'niets'. Als ik nou nog mijn hele proefschrift uit had liggen denken of zo, maar het was gewoon druk maar leeg, en ik was klaarwakker maar moe. Heel stom. Nu heb ik Rich Tea Biscuits voor 'ontbijt', ben ik met laptop in bed Greys Anatomy aan het downloaden en hoop ik dat ik daarna nog wat in slaap kan vallen, want toen Mr.Mo eruit ging was ik weer wakker... :')
O+ greys O+
pi_160585017
Ik weet dat skinny shamen uit is, maar brrrr https://www.instagram.com/p/BCnh08vRQw9/
pi_160585040
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet dat skinny shamen uit is, maar brrrr https://www.instagram.com/p/BCnh08vRQw9/
Vind je dat al brrr?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 09:28:34 #53
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160585042
Beh.
pi_160585110
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Vind je dat al brrr?
Ja, die ribben, terwijl haar armen naar beneden zijn, vind ik echt brrrrr.
pi_160585148
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, die ribben, terwijl haar armen naar beneden zijn, vind ik echt brrrrr.
Hmm, volgens mij is dat niet heel gek bij 15-16 jarige meisjes, natuurlijk ze is dun maar volgens mij niet ongezond.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 09:51:21 #56
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160585379
Als dat 15-16 en normaal is dan is dat niet wat ik mij herinner. :@
Maar ik kom dan ook uit de dikkige kant van het land :P
  vrijdag 11 maart 2016 @ 10:00:57 #57
319308 Tink89
To live is to dance
pi_160585485
Ik vind het ook brrr, ribben kunnen tellen met je armen omlaag is gewoon niet gezond.

En verder had ik gisteren een netwerkevenement van m'n werk waar ik prima gegeten heb. Hippe foodtrucks met quinoasalade, vers gebakken frietjes met schil die niet ver waren en runderhamburgers van de gril enzo. Nom! Nu wel buikpijn van, maar dat risico heb ik bewust genomen.

Zo maar eens aan het ontbijt. Hallo volkorenboterhammen!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_160585574
Vreetlijst:

O: verse bloedsinaasappelsap :9 2 geroosterde boterhammen met roomkaas, avocado en geroosterde plakjes biet :9
L: Coleslaw met gerookte kip
D: Stamppot zuurkool met spek :9

En dan heb ik nog een shitload (700) kcal over. *O*
pi_160585614
Ik ben nog steeds klaarwakkermoe. Fijn. Dan zo maar proberen wat te gaan werken ;( :')
Ja doei.
  Redactie Sport vrijdag 11 maart 2016 @ 10:17:12 #60
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160585657
Ik had kunnen uitslapen maar er kwam een pakketje tussen 8:30 - 10:30 die er natuurlijk nog niet is.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 10:28:21 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_160585812
Ik eet ook gek vandaag.

O: Homp witte chocolade met speculoos. Hij lag daar. Op het aanrecht.
T/L: Vier boterhammen kipfilet
T/L: Bak met 300 gram broccoli, 2 eieren en een blikje tonijn
T: 300 gram wortel, halve komkommer
D: lichte nasi goreng

Da's ongeveer 1650 kcal. Ik wil zo graag weer normaal doen, maar het lukt me zo slecht nu. -O-
disclaimer
pi_160585844
O: rich tea biscuits
L: bagel ofzo
S: er staat 2 uur spinnen op het programma, maar ik weet echt nog niet of ik dat ga redden.
D: eendenborstfilet met wortels, broccoli en zoete aardappelpuree en een rode wijnsaus (en rode wijn erbij)

Moet nog meer eten bij, maar ik ben op het moment zeer apathisch. Ik zie wel even waar de dag me brengen gaat qua eten en bewegen (en slapen, hopelijk).
Ja doei.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 10:41:34 #63
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160586033
O Skyr cranberries
T bananenreepprobeersel
L soep met knackebrod
T mandarijnen
D frietjes :Y
Prrrrr
pi_160586103
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 08:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Cult rand;

(...)Het is niet makkelijk en het gaat niet makkelijk worden, want als je alles met voorgeschreven gewichten en voorgeschreven bewegingen doet wil je sneller, wat nog meer energie kost.
Zodra het comfortabel word doe je het eigenlijk fout, maar het is allemaal positief want je voelt jezelf al snel verbeteren.(...)

/cult rand

Ik denk dat dit een van de dingen is waar ik me over verwonder, eens kijken of ik dat goed kan verwoorden;-). Van nature ben ik namelijk alles behalve competitief ingesteld. Dat andere mensen meer kunnen/hebben/winnen heb ik nooit erg boeiend gevonden. Gedeeltelijk omdat sommige dingen al erg makkelijk gingen, zoals hoge cijfers halen, en gedeeltelijk omdat ik, fysiek althans, al vrij snel duidelijk was dat ik sowieso niet echt atletisch ben gebouwd. Dus ging ik lekker hockeyen, daarna lekker samen een biertje drinken, en ging sporten vooral om gezelligheid met toevallig wat fysieke inspanning erbij. Niet alleen heb ik weinig met competitiviteit jegens anderen, maar ook niet ten aanzien van mijn eigen lichaam. Het idee dat het leuk of prettig kan zijn om je lichaam te pushen en sneller/verder/harder/zwaarder/dieper/etc. te gaan ervaar ik als vreemd.

Ik heb heb best lang lang over dat laatste woord nagedacht, maar een betere term kan ik eigenlijk niet bedenken. Het is niet negatief bedoeld, maar ik ervaar een bepaalde vervreemding als ik mensen hun lichaam tot het uiterste zie bewegen. Als ik op zaterdagochtend naar het zwembad fiets, vinden er in het park ernaast allerlei bootcamp en obstakel dingen plaats. Ook dat is iets waar ik weinig mee kan. Als ik er naar kijk denk ik niet "O dat lijkt me leuk, eens vragen of ik een keertje mee mag doen", maar "O wat ben ik blij dat ik een nieuw boek heb en vanavond even een paar uurtjes lekker kan lezen op de bank".

Overigens denk ik dat competitiever worden voor mij wellicht alleen maar goed zou zijn. Ik ben dat op werkgebied wel vanzelf geworden, op sportief vlak is dat achter gebleven;-) Maar ik ben denk ik nog niet op het punt gekomen waar op dat gaat veranderen. Zo overweeg ik al een half jaar om wellicht wat zwemlessen te nemen om eens de borstcrawl te leren. Ik zwem nu 80 baantjes schoolslag, en met borstcrawl zou dat een stuk sneller gaan. Ik zwem intussen niet meer in het bejaardenbaantje, maar in baan 3, maar als ik borstcrawl zou gaan doen, zou ik in baan 4,5 of 6 moeten, en daar zwemmen allemaal mensen met van die supersonische pakken en ingewikkelde horloges die als ze al wat zeggen staan te praten over hoe snel ze gaan of over welke badmuts het minste weerstand heeft. Ook daar voel ik me een soort van alien. En hoewel het wellicht zonde is om me daardoor te laten weerhouden, is dat best een hoge drempel. Dan kies ik vooralsnog voor de meer relaxte banen, met gezelschap van coole bejaarden. (Afgelopen zomer in het buitenbad liet een vrouw van 80+ even zien dat ze nog best op haar handen kon staan in het zwembad, stonden er ineens een stuk of 10 oude dames ondersteboven, respect!)

[ Bericht 0% gewijzigd door magsmaller op 11-03-2016 10:57:10 ]
pi_160586241
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat ziet er echt superlekker uit! Vond via Google al een aantal recepten, die gaan op het probeerlijstje! Volgend weekend in de stad even losse psylliumvezels halen. Dat aanvankelijke papje van psylliumvezels ziet er wel goor uit, maar het eindresultaat :9~ ...
  vrijdag 11 maart 2016 @ 11:00:30 #66
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160586371
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:45 schreef magsmaller het volgende:

[..]
Dingen over sport en niet competitief enzo.
Wij verschillen niet zoveel daarin hoor, heb jaren lang precies hetzelfde gehad. Ik had nooit die doelen en uitdagingen op sportief vlak, vond dat totaal oninteressant en vreemd.

Het is ook pas sinds ik totaal blanco met een vriend ben meegegaan naar een proefles dat ik veranderd ben in die mindset. Natuurlijk niet in één keer, maar ik vond het leuk en na een keer of 5/6 vernam ik aan mijzelf dat ik dingen van mijzelf begon te eisen (Nog net die 1 rep extra, nog 10 seconden op de klok? Dan maak ik nog wat reps, nog een minuutje te gaan voor tijd en nog niet klaar? Tandje erbij.) daarna begon hetzelfde met de gewichten en uiteindelijk ben ik behoorlijk competitief geworden, niet tov anderen, maar voornamelijk tov mijzelf.

En geloof mij, ik ben aartslui en totaal geen sportief talent, maar die uren in de week dat ik sport zie je daar niets van terug. Maar puur omdat ik dan uit mijn comfort zone kom verneem ik dat ik op alle vlakken verander in een betere versie van mijzelf, zelfs als ik weer terug ben in m'n veilige zone.

pi_160586460
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:28 schreef Mazou het volgende:

[..]

Wat is dat?

Een crème die zorgt dat je geen last hebt van het schuren. Ik vond het goed werken en heb gewoon bij warm weer een rokje kunnen dragen zonder panty. Je kunt het bestellen via http://www.vevina.eu, je doet best lang met een tube.
pi_160586558
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:00 schreef Rauw. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Merk je daarin ook veel verschil door de begeleiding? Toen ik me aanmeldde bij de sportschool waar ik nu zit kreeg ik ook een aantal sessies met een trainer erbij. Maar ik ergerde me aan zijn houding, of eigenlijk gebrek een empathisch vermogen. Het leek voor hem heel lastig voor te stellen dat iemand weerstand kon ervaren ten aanzien van sporten, terwijl ik vast niet de eerste klant was die daar last van had. En hij wuifde ook mijn lijstje lichamelijke beperkingen weg, terwijl niet kunnen ademen bij heftige inspanning en niet al te veel zijwaartse bewegingen ivm bekkenproblematiek door zwangerschap toch wel dingen zijn om rekening mee te houden wat mij betreft.

Ik moest daar aan denken door nummer 8 op het lijstje, want ik werd daardoor nogal recalcitrant.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 11:39:41 #69
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160587119
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:10 schreef magsmaller het volgende:

[..]

Merk je daarin ook veel verschil door de begeleiding? Toen ik me aanmeldde bij de sportschool waar ik nu zit kreeg ik ook een aantal sessies met een trainer erbij. Maar ik ergerde me aan zijn houding, of eigenlijk gebrek een empathisch vermogen. Het leek voor hem heel lastig voor te stellen dat iemand weerstand kon ervaren ten aanzien van sporten, terwijl ik vast niet de eerste klant was die daar last van had. En hij wuifde ook mijn lijstje lichamelijke beperkingen weg, terwijl niet kunnen ademen bij heftige inspanning en niet al te veel zijwaartse bewegingen ivm bekkenproblematiek door zwangerschap toch wel dingen zijn om rekening mee te houden wat mij betreft.

Ik moest daar aan denken door nummer 8 op het lijstje, want ik werd daardoor nogal recalcitrant.
Een goede coach houd altijd rekening met je beperkingen, te veel empatisch vermogen is iets wat je van een goede coach niet moet (willen) verwachten denk ik.
Ze willen jou helpen om te groeien en zelfmedelijden staat groei altijd in de weg.
Maar dat is denk ik ook pas iets wat je oppikt als je die prestatiedrang hebt. :Y
pi_160587877
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:39 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Een goede coach houd altijd rekening met je beperkingen, te veel empatisch vermogen is iets wat je van een goede coach niet moet (willen) verwachten denk ik.
Ze willen jou helpen om te groeien en zelfmedelijden staat groei altijd in de weg.
Maar dat is denk ik ook pas iets wat je oppikt als je die prestatiedrang hebt. :Y
Ik denk ook niet dat ze heel lief moeten zijn, maar wel dat voor verschillende mensen verschillende aanpakken kunnen werken en dat als een goede trainer doorkrijgt hoe jij in elkaar zit en daar op in speelt, dat effectiever is dan alle mensen op dezelfde wijze benaderen. Dan vindt er inderdaad een soort van automatische selectie plaats, namelijk tussen mensen die in die aanpak meegaan, en mensen die erdoor afhaken. Het wordt echter wel lastiger om die laatste groep weer zo ver te krijgen om het nog een keer te proberen. Je zou kunnen stellen dat die eerste groep dusdanig gemotiveerd is dat dat ook de groep is die je wilt hebben, maar je zou het ook als extra uitdaging kunnen zien om juist die laatste groep, waarbij sprake is van weerstand, zover te krijgen om ook daarin mee te gaan. Het overwinnen van weerstand, en een meer individuele aanpak uitvogelen, is echter een stuk lastiger, vooral omdat er bij mij en waarschijnlijk ook anderen met overgewicht een boel emotionele shit achter zit. Of zelfmedelijden daarvoor het goede woord is weet ik niet, ik zou het eerder voorzichtigheid gebaseerd op gebeurtenissen uit het verleden willen noemen;-)

Als ik het verhaal over Crossfit lees, dan klinkt het inderdaad allemaal heel mooi qua inclusiviteit (en dat wordt inderdaad sterk benadrukt op veel websites), maar wat ik dan wel weer jammer vind, is dat de foto's en filmpjes op de website (althans die bij ons in de buurt) juist weer alleen heel afgetrainde personen laten zien, en niet de oudere/dikkere/etc deelnemers.

[ Bericht 1% gewijzigd door magsmaller op 11-03-2016 12:33:42 ]
pi_160587932
quote ipv edit
pi_160588100
Ik heb ook niets competitiefs in me :D Ook niet met mezelf. En crossfit lijkt me bijzonder stom. Ook omdat het te onvoorspelbaar is. En met anderen sporten vind ik ook niks :+

Ik heb me wel opgegeven voor de zomer-challenge bij de sportschool :') 80x sporten in 100 dagen :')
Dat is dus zo'n beetje 6 dagen in de week.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160588123
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook niets competitiefs in me :D Ook niet met mezelf. En crossfit lijkt me bijzonder stom. Ook omdat het te onvoorspelbaar is. En met anderen sporten vind ik ook niks :+

Ik heb me wel opgegeven voor de zomer-challenge bij de sportschool :') 80x sporten in 100 dagen :')
Dat is dus zo'n beetje 6 dagen in de week.
Oh, da's leuk!
Ja doei.
pi_160588163
Maar goed, ietwat aangepast lijstje voor vandaag:

O: croissant, stukje chocoladetaart
L: 2 volkoren broodjes met pesto
T: waarschijnlijk weer een stukje chocoladetaart, ivm moeite om grote blauwe ogen kind te weerstaan, zie O.
D: frietjes en 2 minikaassoufleetjes
B: ik ga mezelf richting park schoppen, zin in zon!
pi_160588173
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:30 schreef motorbloempje het volgende:

Oh, da's leuk!
Ik ga er ook echt voor :Y Alleen moet ik wel wat meer gaan dan nu, want nu ga ik 4x per week. Maar ik kan mijn yoga van woensdag ook op een andere dag doen ipv na mijn krachttraining :') En dan nog 1 of 2 keer per week alleen cardio (spinning? :D _O_ ) doen.
pi_160588190
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga er ook echt voor :Y Alleen moet ik wel wat meer gaan dan nu, want nu ga ik 4x per week. Maar ik kan mijn yoga van woensdag ook op een andere dag doen ipv na mijn krachttraining :') En dan nog 1 of 2 keer per week alleen cardio (spinning? :D _O_ ) doen.
Welke periode is het? :) Misschien ga ik wel synchroon met je meedoen hier als steun! :)
Ja doei.
pi_160588321
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:32 schreef motorbloempje het volgende:

Welke periode is het? :) Misschien ga ik wel synchroon met je meedoen hier als steun! :)
Oh dat zou ik heel tof vinden! *O*
24 maart is dag 1. En dan ben je 1 juli klaar.
pi_160588482
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dat zou ik heel tof vinden! *O*
24 maart is dag 1. En dan ben je 1 juli klaar.
Oh, dat is wel jammer, want dat is precies de dag voordag ik naar Amerika ga :')

Maar kan wel meedoen vanaf wanneer ik terug kom, en dan ga ik gewoon wat langer door :P :)
Ja doei.
pi_160588542
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:46 schreef motorbloempje het volgende:

Oh, dat is wel jammer, want dat is precies de dag voordag ik naar Amerika ga :')

Maar kan wel meedoen vanaf wanneer ik terug kom, en dan ga ik gewoon wat langer door :P :)
:D naar Amerika gaan is ook leuk :7 Ik ga in die tijd ook nog ene paar dagen op vakantie, dus dat is ook reuze onhandig. Oh, en de Kennedymars valt in die periode _O- Ik vrees dat het dus 7 dagen per week sportschool wordt om die andere dagen 'vrij' te kunnen zijn :')
pi_160588668
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik moet dus gewoon een aanbod om naar Adelaide te gaan afslaan he :{
pi_160588769
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik moet dus gewoon een aanbod om naar Adelaide te gaan afslaan he :{
Omdat je ook een 100-dagen challenge hebt?
Ja doei.
pi_160588831
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat je ook een 100-dagen challenge hebt?
Haha nee, ik ga me in de zomer niet teveel in de sportschool begeven maar lekker buiten :P

Maar ik geef in die periode onderwijs.. Misschien zou ik het nog wel kunnen onderbrengen bij één van de andere docenten maar dan krijg ik het in de andere weken 5x zo druk en zou ik ook maar maximaal een paar dagen wegkunnen, dat is wel een beetje zonde om daarvoor naar de andere kant van de wereld te vliegen..
  vrijdag 11 maart 2016 @ 13:05:56 #83
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160588883
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:19 schreef magsmaller het volgende:

Als ik het verhaal over Crossfit lees, dan klinkt het inderdaad allemaal heel mooi qua inclusiviteit (en dat wordt inderdaad sterk benadrukt op veel websites), maar wat ik dan wel weer jammer vind, is dat de foto's en filmpjes op de website (althans die bij ons in de buurt) juist weer alleen heel afgetrainde personen laten zien, en niet de oudere/dikkere/etc deelnemers.
Dat is inderdaad wel jammer, en ook lang niet overal zou de sfeer heersen zoals die bij ons heerst. Ik weet van een aantal boxxen dat er een mix van mensen op de site staan. Bij ons trainen er ook wel mensen met een sportlijf, maar denk dat het grootste deel een "normaal " postuur heeft. En mensen met allerlei achtergronden, ex-militairen, huidige militairen, politiemensen maar ook de timmerman, schoonmaker en mensen met managementfuncties.

Als het je wat lijkt kun je meestal kostenloos een les mee doen, voor mij is het echt een verandering van m'n leven geweest. Een grotere verandering dan afvallen alleen zelfs.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 13:09:03 #84
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160588923
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Ook omdat het te onvoorspelbaar is.
Prepare to be unprepared.
Hebben meer mensen problemen mee, je ziet best vaak mensen cancellen nadat het programma online staat.
  Redactie Sport vrijdag 11 maart 2016 @ 13:10:10 #85
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160588950
Ik vind CrossFit zo duur. Hier in de buurt is het 50 euro per maand...
  vrijdag 11 maart 2016 @ 13:10:22 #86
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160588955
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha nee, ik ga me in de zomer niet teveel in de sportschool begeven maar lekker buiten :P

Daar heb ik ook echt zin in, weer lekker buiten met de bar in de rondte slaan. _O_
  vrijdag 11 maart 2016 @ 13:20:17 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_160589131
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet ook gek vandaag.

Da's ongeveer 1650 kcal. Ik wil zo graag weer normaal doen, maar het lukt me zo slecht nu. -O-
Die broccoli met tonijn en ei was echt een bazenidee zeg. Vult als een malle en kost me net zo veel als vier boterhammen met licht beleg.
disclaimer
pi_160589162
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar ik geef in die periode onderwijs.. Misschien zou ik het nog wel kunnen onderbrengen bij één van de andere docenten maar dan krijg ik het in de andere weken 5x zo druk en zou ik ook maar maximaal een paar dagen wegkunnen, dat is wel een beetje zonde om daarvoor naar de andere kant van de wereld te vliegen..
Dan ben ik wel blij dat ik al die lesverantwoordelijkheden niet heb O-)
Ja doei.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:17:30 #89
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160590133
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb dat met al die fitness meuk. En als 't niet hartstikke duur is dan sta je tussen alle tokkies uit de regio.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:24:12 #90
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160590291
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet ook gek vandaag.

Niet heel vreemd toch? :*

En ei met tonijn is echt heel goed te doen :9
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:42:28 #91
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160590702
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:10 schreef DeLuna het volgende:
Dat zijn de goedkoperen ook nog, 60-80 is ook geen uitzondering.

De trainer courses en het uitdragen van de naam kosten behoorlijk geld, nadeel van de naam.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:06:11 #92
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160591322
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die broccoli met tonijn en ei was echt een bazenidee zeg. Vult als een malle en kost me net zo veel als vier boterhammen met licht beleg.
En dat is gewoon precies wat daar staat? Brocolli (gekookt of rauw?), gekookt ei en een blikje tonijn?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:09:15 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_160591401
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:06 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

En dat is gewoon precies wat daar staat? Brocolli (gekookt of rauw?), gekookt ei en een blikje tonijn?
Gekookt ja.
Het zal vast niet voor iedereen zijn, maar ik had dit nog in de koelkast liggen en moest mijn schuldgevoel over die chocolade wegwerken. :')
disclaimer
pi_160591477
Spinnen maar afgezegd. Nauwelijks gegeten, nog steeds op bed (wel aan het werken, dat moet ik mezelf nageven)... Morgen weer een dag!
Ja doei.
pi_160592906
Hopsaa! Vetpercentage van 29,1% :7
pi_160594402
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:09 schreef Lonaa het volgende:
Wow dat is echt goed!
pi_160594502
quote:
^O^ ^O^
pi_160594594
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:19 schreef magsmaller het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ze heel lief moeten zijn, maar wel dat voor verschillende mensen verschillende aanpakken kunnen werken en dat als een goede trainer doorkrijgt hoe jij in elkaar zit en daar op in speelt, dat effectiever is dan alle mensen op dezelfde wijze benaderen.
Eens! Maar daarom zijn er bij mijn sportschool ook instructeurs waar ik graag kom en waar ik voor geen goud heen ga. Mensen die het enorm serieus nemen en doen alsof je in het leger zit, daar heb ik geen behoefte aan. Mensen die het leuk willen maken, een beetje humor hebben en je mogelijkheden geven om wel iets anders te doen als het even niet lukt, daar kom ik graag. Maar op zich is het wel goed dat trainers allemaal hun eigen manier hebben en mensen dus de keuze hebben. Je kunt het nooit zo doen dat iedereen blij is.

En ik merk dus ook per les mentaliteitsverschil bij de deelnemers. De mensen die zich graag pushen en de mensen die stoppen zodra de instructeur de andere kant op kijkt gaan echt naar andere trainingen.
pi_160595752
O daar zal ongetwijfeld verschil in zitten inderdaad! Ik heb nog geen groepslessen gedaan, maar in het begin een aantal 1-op-1 sessies met dezelfde instructeur. Als ik over een paar weken wat intensiever kan sporten wil ik ook wat lessen gaan doen. Ben erg benieuwd hoe dat zal zijn.
pi_160596433
quote:
*O* Mooi!
pi_160596547
Wat goed loon!

Isa, jij bent een dokter. 1.5uur slapen, overdag ook niet kunnen slapen en verbazingwekkend ok functioneren (vanuit bed, dat wel, maar nog best wat werk verricht), maar wel merken dat je lichaam en ogen echt compleet moe zijn. Ik gloei en het lijkt alsof ik korts heb :')

Enig idee? :') _!
Ja doei.
pi_160596637
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Wat goed loon!

Isa, jij bent een dokter. 1.5uur slapen, overdag ook niet kunnen slapen en verbazingwekkend ok functioneren (vanuit bed, dat wel, maar nog best wat werk verricht), maar wel merken dat je lichaam en ogen echt compleet moe zijn. Ik gloei en het lijkt alsof ik korts heb :')

Enig idee? :') _!
Daar heb ik medisch niets over te zeggen :D Je kan heus wel een dag zonder slaap. Niet dagenlang, maar een dag kan prima :P
pi_160596668
Mijn niet dokters-advies zou zijn, 2 paracetamol erin voordat je gaat slapen, dan slaap je iig goed en onderdruk je ook mogelijk andere ongemakken ;) En dan vannacht een echt goede nacht slaap moet toch wel helpen?
pi_160596672
Ik vind het maar vreemd. En stom. Ik hoop maar dat ik vannacht wel slaap. We gaan zo eten bestellen, want fut om te koken heb ik écht niet ;( Wel gezond soepje vooraf, en iets met salade erbij :)
Ja doei.
pi_160596685
Ik heb heerlijke forel gehaald (hele vissen, met kop en al :o) en alles voor risotto met groene asperges, maar ik vrees dat mijn vriend niet voor 21u thuis is.. dat soort maaltjes zijn toch leuker om met zijn 2en te koken. Gelukkig heb ik nog niet echt honger..
pi_160596876
ooh, lekker! :)
Ja doei.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:03:19 #107
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160596933
Verdorie. Afgelopen week bestelde ik twee dozen met vruchtenrepen. Die zouden woensdag worden geleverd. Ik kreeg die dag een 'we hebben u gemist' briefje van DHL. Ze zouden donderdag terug komen. Vandaag (vrijdag) was er nog steeds niets.
Dus DHL gebeld. Volgens hun systeem heb ik het pakje donderdagmiddag geweigerd. Onzin, er is gewoon niemand geweest. Maar wat nu? Het pakje is terug naar de leverancier. Moet ik het opnieuw bestellen? Ik baal er hevig van.
Prrrrr
pi_160597004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:03 schreef mrspoeZ het volgende:
Verdorie. Afgelopen week bestelde ik twee dozen met vruchtenrepen. Die zouden woensdag worden geleverd. Ik kreeg die dag een 'we hebben u gemist' briefje van DHL. Ze zouden donderdag terug komen. Vandaag (vrijdag) was er nog steeds niets.
Dus DHL gebeld. Volgens hun systeem heb ik het pakje donderdagmiddag geweigerd. Onzin, er is gewoon niemand geweest. Maar wat nu? Het pakje is terug naar de leverancier. Moet ik het opnieuw bestellen? Ik baal er hevig van.
Pff wat stom! Wat ik meestal doe is meteen als ik zo'n briefje krijg invullen dat ik het wil ophalen bij een ophaalpunt, ik ben toch nooit thuis als ze komen. Wel stom dat je dat dan niet gelijk kan invullen.
Maar ik zou de leverancier een mailen/bellen?
pi_160597361
Toch maar zelf koken. Groenten zijn beter voor me dan junk food. #overwinning
Ja doei.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:37:26 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_160597864
DHL :r
disclaimer
pi_160597961
Nu heb ik net een pakketje naar MrSpoez gestuurd via DHL, hopelijk gaat dat wel goed :@
  vrijdag 11 maart 2016 @ 20:43:36 #112
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160599551
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Toch maar zelf koken. Groenten zijn beter voor me dan junk food. #overwinning
We zijn trots!

Hier bijna klaar met de sushi. :P
pi_160599661
https://imgur.com/a/pjA18

Beter dan pizza.
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 maart 2016 @ 21:02:57 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160600185
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gekookt ja.
Het zal vast niet voor iedereen zijn, maar ik had dit nog in de koelkast liggen en moest mijn schuldgevoel over die chocolade wegwerken. :')
volgende keer niet koken maar in oven gooien, nog lekkerder!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:03:20 #115
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160600203

Dit ook. Nog geen 500 kCal door de combi van veul groente en een beetje kip in een maistortilla.

Smakelijk Motorbloempje.
Prrrrr
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 maart 2016 @ 21:05:22 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160600262
Ik weet weer waarom ik nooit Chinees wil halen.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:06:16 #117
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160600290
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef Sjeen het volgende:
Vertel en wees een voorbeeld voor ons allen! :-)
Prrrrr
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:08:22 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_160600374
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

volgende keer niet koken maar in oven gooien, nog lekkerder!
we hebben geen oven op kantoor ;)
disclaimer
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:09:26 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_160600420
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef Sjeen het volgende:
voer van de duivel, ik zeg het je! Vol zout en vet :')

De diners van moblo en poez zien er wel heerlijk uit!
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 maart 2016 @ 21:09:58 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160600450
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:06 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Vertel en wees een voorbeeld voor ons allen! :-)
ik vind het echt, echt, echt de calorieën niet waard... Ik wilde eigenlijk een boterham maken maar dat vonden mijn lief en dochter niet leuk. Dus tomatensoep en loempia genomen... Tomatensoep na een hap de gootsteen ingeflikkerd, was werkelijk niet eetbaar. Ketjap over loempia gegooid om het enigszins eetbaar te maken. Ik doe het echt niet meer :N
pi_160600546
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

we hebben geen oven op kantoor ;)
wat vreemd.

:P
Ja doei.
pi_160600599
Nou, mijn vriend heeft om om 18.20 laten weten dat het laat wordt en reageert nog steeds nergens op, hij is dus iig nog niet onderweg naar huis en heeft sowieso nog een uur reistijd. Ik heb geen zin om uitgebreid te gaan koken om het dan in mijn eentje op te gaan eten als hij om 11 uur thuis is, dus ik heb een tomatensoepje voor mezelf opgewarmd met wat rijstwafels en hij moet zelf maar kijken wat hij eet. Dit vind ik echt niet leuk op vrijdagavonden :|
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:18:35 #123
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160600748
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik vind het echt, echt, echt de calorieën niet waard... Ik wilde eigenlijk een boterham maken maar dat vonden mijn lief en dochter niet leuk. Dus tomatensoep en loempia genomen... Tomatensoep na een hap de gootsteen ingeflikkerd, was werkelijk niet eetbaar. Ketjap over loempia gegooid om het enigszins eetbaar te maken. Ik doe het echt niet meer :N
Oh ja dat is herkenbaar. Ik haal wel eens zo'n bak met wokvoer bij de chinees hier, verder kom ik er ook niet meer.

Heb je geen honger trek nu Sjeen?
Prrrrr
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:24:55 #124
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160600966
De tomatensoep van de Chinees vind ik daar juist een van de dingen die daar wel de moeite waard is.
pi_160601159
Ik vind eten van de Chinees wel lekker, áls ik eten wil afhalen dan is dat wel één van de favoriete dingen. Babi Pangang en Foe yong hai, hmmmm :o Als je een goede chinees hebt valt het ook nog best mee met het zout en vet.. Al zullen de calorieen nog steeds wel miljoen zijn, maar daar let ik dan niet op de twee keer per jaar dat ik dat eet.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:33:29 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_160601276
Ik vind het gewoon niet lekker genoeg. Enige afhaal waar ik oprecht van geniet is een lekkere vette bak frieten met mayo en kalfskroketten :9~
disclaimer
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:33:58 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_160601290
Oh en sushi en Indiaas, maar da's gewoon teringduur :')
disclaimer
pi_160601305
Eén grote aanrommeldag was het qua eten hier. Géén idee of ik in totaal veel te weinig of veel te veel gegeten heb, maar het was iig niet bepaald eten waar je groot en sterk van wordt.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:34:53 #129
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160601326
sushi zelf maken met de kinderen, dat is zoooo leuk. Maand geleden was de schoondochter er, we hebben een hele middag aangekloot en alles in een kwartier opgegeten.
Prrrrr
pi_160601344
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het gewoon niet lekker genoeg. Enige afhaal waar ik oprecht van geniet is een lekkere vette bak frieten met mayo en kalfskroketten :9~
Dat kan ik dan weer jaren missen :P Geen idee wanneer ik voor het laatst friet heb gegeten, waarschijnlijk in een restaurant als het bij het eten kwam of in de Ikea.
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en sushi en Indiaas, maar da's gewoon teringduur :')
Indiaas valt wel mee toch? Alleen heb je daar zo weinig restaurantjes van in Nederland. In veel andere landen is curry echt het no.1 afhaalvoedsel..
pi_160601360
Indiaas :9
Ja doei.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:38:13 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_160601420
Hier in Eindhoven is een goede curry duur.
We hebben wel onmeunig veel "luxors', "sphinxen", sushi schrans en de nieuwe hit, de goedkope "Italiaan".
Zoals mijn Franse collega zei: Oh well, t'ies food, and t'ies cheep.
disclaimer
pi_160601450
In ons durrep alleen zitten al twee betaalbare Curry toko's.
Ja doei.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:39:50 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_160601472
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
In ons durrep alleen zitten al twee betaalbare Curry toko's.
ja. In Engeland wel. Daar zitten ook iets meer kokende Indiërs :+
disclaimer
pi_160601482
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja. In Engeland wel. Daar zitten ook iets meer kokende Indiërs :+
:Y
Ja doei.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:40:33 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_160601488
Het stikt in Eindhoven ook van de Indiërs maar die koken niet. Althans niet in eetgelegenheden :+
disclaimer
pi_160601511
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Het stikt in Eindhoven ook van de Indiërs maar die koken niet. Althans niet in eetgelegenheden :+
:') _O-
Ja doei.
pi_160601524
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja daar hebben ze natuurlijk ook geen tijd voor naast hun baan bij ASML :P
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:43:35 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_160601590
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke ik ben chaggo dus ik stoor me aan

[..]

nee, precies :P
disclaimer
pi_160601637
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

maar, waar stoor je je aan?
Ja doei.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:45:42 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_160601648
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, dat vroeg ik me ook af!
disclaimer
pi_160601681
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik wilde een rant schrijven over vrouwen die in vraagzinnen praten, ik zat "Bed en breakfast" te kijken en dat was sowieso vrij tenenkrommend en die vrouw stelde zich voor: "Hallo, ik ben Annet??" dus echt uitgesproken als een vraag. Daar kan ik echt niet tegen. Maar toen bedacht ik me dat het wel héél topic-ongerelateerd was dus toen bedacht ik me, maar met het quoten stond de halve zin er nog ;)
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:47:05 #143
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160601692
Oh, ik miste iets.
Prrrrr
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:48:57 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_160601748
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik wilde een rant schrijven over vrouwen die in vraagzinnen praten, ik zat "Bed en breakfast" te kijken en dat was sowieso vrij tenenkrommend en die vrouw stelde zich voor: "Hallo, ik ben Annet??" dus echt uitgesproken als een vraag. Daar kan ik echt niet tegen. Maar toen bedacht ik me dat het wel héél topic-ongerelateerd was dus toen bedacht ik me, maar met het quoten stond de halve zin er nog ;)
misschien twijfelde ze?
disclaimer
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:49:23 #145
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_160601767
Ben ik Annet..?
Fear is the path to the Dark Side.
pi_160601810
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

dat mag hier wel hoor. :D
Ja doei.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:51:31 #147
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_160601838
Pjooee ik had een vet drukke dag. Oprecht geen tijd gehad voor sport, wow.

Lijstje:
O: Havermout met banaan, amandelmelk, whey
S: Fietsen
L: Sla met gerookte kip
T: Sinaasappel, eiwitreep
[Intermezzo: diploma uitreiking, heuj]
T: 3 bitterballen :P
D: Uit eten met mijn ouders: champignons in bierbeslag vooraf, biefstuk en frietjes en sla als hoofd, kop koffie toe
T: Cola light. Ik zit zo vol :')
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:53:53 #148
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160601902
Wel tijd voor sport want fietsen.
Prrrrr
  vrijdag 11 maart 2016 @ 21:54:53 #149
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_160601939
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef mrspoeZ het volgende:
Wel tijd voor sport want fietsen.
Ja dat vind ik voor mezelf niet als sport tellen :') Ik moest namelijk gewoon naar de campus. Ik kon niet naar de sportschool om shizzle op te tillen. Heb wel hard gefietst ... :P
pi_160601952
O: 6 rich tea biscuits
L: bagel geitenkaas en serranoham
D: kop huisgemaakte soep, eendenborstfilet, zoete aardappel puree en broccoli
T: biertje
Ja doei.
pi_160602047
Zal ik ook eens een lijstje posten van mijn mislukte dag? Ook niet eerlijk om alleen de keurige lijstjes te posten.

Voor zover ik het nog weet:

O: magere yoghurt met banaan, pindakaas en muesli. Glaasje roosvicee ferro en wat gekraakte walnoten
T: 100g suikervrije dropjes en een samson koekje en een appel
L deel 1: courgettemuffin
S: 18km fietsen, 90 min krachttraining
L deel 2: eiwitreep, schepijsje met 2 bolletjes, een hele komkommer en wat augurken, en een mandarijn, 2 pakjes Lu crackertjes
D: tomatensoep met 2 rijstwafels, 5 zwarte olijven en een bakkers-gevulde koek toe.

Zie, als ik er een potje van maak dan slaat het ook echt nergens op wat ik eet

Wel een teken van leven van mijn vriend gehad inmiddels, die is over een halfuur of zo eindelijk thuis..

[ Bericht 4% gewijzigd door La_Tramposa op 11-03-2016 22:08:20 ]
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 maart 2016 @ 22:05:39 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160602186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Oh ja dat is herkenbaar. Ik haal wel eens zo'n bak met wokvoer bij de chinees hier, verder kom ik er ook niet meer.

Heb je geen honger trek nu Sjeen?
gelukkig niet, wel sjagerijnig :P
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:13:16 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_160602419
100g suikervrije dropjes-boks 8-)

Het is een 500% verbetering tov de 200 gram chocolade van gisteren zallewemaarzegge.
disclaimer
pi_160602454
Lijstje:
O: kwark met muesli
L: broodje met 2 bescheiden plakjes brie, broodje ham
T: chillichips light spul, glaasje wijn
D: 2 hamburgers met ovenfriet en salade uit een bakkie
1950kcal. Kan erger. Kan ook veel beter.
pi_160602471
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
100g suikervrije dropjes-boks 8-)

Het is een 500% verbetering tov de 200 gram chocolade van gisteren zallewemaarzegge.
Helaas word je er wel winderig van :o En ze hadden niet eens mijn favo varianten (honingdropjes of katjes), dus ik had nog zeer matige muntdrop ook :')
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:16:21 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_160602512
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Helaas word je er wel winderig van :o En ze hadden niet eens mijn favo varianten (honingdropjes of katjes), dus ik had nog zeer matige muntdrop ook :')
oh echt dude komt het daardoor :') ik zat me al af te vragen waar die achtmiljoen scheten vandaan kwamen :')_!

Muntdrop -O-
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')