SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Laaste post.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bredere stap zetten![]()
Lunge-cheatcodes
Bitse sessies ja! Vooral die leg levers. Doen jullie die met handen onder de billen of niet? Bij onze zaaltraining is dat altijd ten strengste verboden, moet je heel actief je onderrug tegen de mat aan duwen, dat maakt het 10x zwaarder nog. Zo te lezen is onze zaaltraining ook een soort crossfit, alleen dan zonder gewichtenquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:40 schreef Lonaa het volgende:
Die flutter kicks en leg levers daarentegen. Holy shitballs.
Ja er zit dus alleen geen rust tussen hahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:12 schreef Rauw. het volgende:
Die 40 seconden doen mij trouwens denken aan Tabata's
Ik doe niet mee aan de Opens, streven voor volgend jaar. (ik kreeg het inschrijven niet voor elkaar) Dit jaar gewoon supportenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie trouwens bij sommige mensen op mijn instagram dat sinds 2 weken de qualification series van de Crossfit World open bezig zijn, waar je dan specifieke WOD's voor moet uitvoeren elke week en je score moet opsturen. Doe jij daar ook aan mee?
Mijn maagje knort.... en ik lees koekjes...... yummiequote:Op donderdag 10 maart 2016 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
O, T, L: rol koekjes (ah to go formaat, maar toch nog 1485kcal)
T: salade m geitenkaas en cranberries
D: boerenkool met stukje magere rookworst
Dus...
Oja, die bescuits met chocolade tikken wel aan. Nouja, take the loss, tegen dat soort calorische aantallen valt toch niet op te compenseren. Zorg dat je weer goed uitrust en lekker in je vel zit en dan komt het vast weer goed!quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ah Tarwe Biscuit Choco.
495 per 100gr volgens de verpakking en er zit 300gr in.
Het waren er veel te veel.
Ik had me dinsdag al voorgenomen deze week af te ronden wat ik nog voor elkaar kon krijgen om me dan volgende week ziek te melden wegens gewoon niet meer kunnen functioneren eigenlijk. Maar na een rotnacht afgelopen nacht brak ik vanmorgen al een beetje af, zo moe en honger, en dus koekjes en chocola, perfecte combi.
Wel een beetje misselijk uiteindelijk.![]()
Komt wel weer goed na een paar dagen slapen denk ik. Ik baal er nog het meest van dat ik mezelf er niet eens toe gezet krijg te gaan hardlopen.
Dat mocht hier wel, van mijn PT mocht ik dat nooitquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja er zit dus alleen geen rust tussen hahaBehalve het wisselen van houding van de ene naar de andere oefening, en sommige oefeningen zijn wel intensiever dan andere natuurlijk. En heeeel af en toe krijgen we er 40 seconden in childspose tussendoor
Maar wel lekker, we beginnen de zaaltrainingen vaak met wat meer focus op statische kracht en uithouding, en richting het seizoen wordt het meer circuitjes en krachtuithoudingsvermogen. Het is alleen al bijna weer over, vanaf 1 april trainen we alleen nog maar buiten. Maarja dan is het ook weer lekker weer dus is dat zeker geen straf, en we doen tijdens de warming up ook dan veel grondoefeningen.
Ik zie trouwens bij sommige mensen op mijn instagram dat sinds 2 weken de qualification series van de Crossfit World open bezig zijn, waar je dan specifieke WOD's voor moet uitvoeren elke week en je score moet opsturen. Doe jij daar ook aan mee?
Dat is ook niet zo gek, je hebt een geweldige prestatie geleverd!quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom ook nog even niet op de rails na zondag. Geen uitschieters ofzo maar ik eet gewoon veel meer, alsof ik nog steeds een energie tekort heb van die HM![]()
Goed, zonet weer wat eiwitrepen besteld, want die bevielen mij welEn morgen weer proberen om een ritme te krijgen.
Klinkt herkenbaar.. stekker er uit en reloaden is het enige wat dan nog helptquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Tx allen! Het is af! Ik zit nu in de trein.
Morgen en dit weekend nog even de reacties afwachten en dan va maandag gewoon een all systems shutdown.
Ik ben niet ziek-ziek, ik functioneer alleen niet volledig. Bijzonder slecht geheugen en gewoon geen ruimte voor nieuwe informatie, dat werkt niet. Ik neem niks meer op.
Plus dingen thuis met mijn kinderen die dus wél ook veel aandacht, inzet, inzicht en energie vragen.
En dus nu een breake-je hopende dat ik na wat bijtanken weer verder kan.
(Was ook wel in overleg met HR die me dinsdag eig meteen naar de bedrijfsarts wilde sturen.)
Ja, maar het is grotendeels bepaald door de stand van je bekken. Ik moet echt vrij dikke benen hebben voor mijn doen willen mijn bovenbenen tegen elkaar komen, terwijl ik ook wel eens dunnere meisjes zie zonder thigh gap. Het slaat iig nergens op om er naar te streven.quote:
Zelf gemaakt?quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Broodjes van havermout met noten en zaden, gemengd met psylliumvezels voor de plak. Echt superlekker.
[ afbeelding ]
[..]
Recept is welkom ziet er lekker uitquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:14 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dat ga ik dus komend weekend proberen. Ik had ze dinsdag van de AHtogo.
ja en ik vind het zo vreselijk lelijkquote:
Ik gebruik daarvoor Vevina. Scheelt veel pijn.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:52 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet dat ik bij ongeveer 66kg een gap begin te krijgen. Maar nu heb ik nog last van dat geschuurd zomers
Als je het van nature hebt, nou ja, prima. Maar het is idd zo lelijk dat ik me niet kan voorstellen dat je naar zoiets gaat streven!quote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:53 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik gebruik daarvoor Vevina. Scheelt veel pijn.
Ik heb juist weer #skinnyproblems van een andere aard sinds de laatste paar kilos eraf zijn: ik kan in bed niet lekker op mijn zij liggen omdat de botten van mijn knieën dan op elkaar liggen en daar doet pijn, dus ik moet dan 1 been buigen en 1 been strekken of zo :| had ik voorheen nooit..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:28 schreef Mazou het volgende:
[..]
Wat is dat?
Bij jurkjes enzo draag ik altijd een broekje eronder met pijpjes, anders hou ik het nog geen uur uit met al dat geschuur
Dat ziet er wel nommig uit ja!quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Broodjes van havermout met noten en zaden, gemengd met psylliumvezels voor de plak. Echt superlekker.
[ afbeelding ]
[..]
In Suske en Wiske-boeken wel.
[ afbeelding ]
Suske en Wiske?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat ziet er wel nommig uit ja!
Cult rand;quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:50 schreef magsmaller het volgende:
Overigens vind ik al die crossfit dingen er in de sportschool erg indrukwekkend uitzien. Dusdanig indrukwekkend dat ik het mezelf voorlopig echt niet zie doen. Sowieso voel ik me 's ochtends altijd veel meer op mijn gemak tussen de bejaarden en andere dames met moederlijven dan 's avonds, want dan heeft 90 procent van de aanwezigen een hip kapsel en thigh gap zeg maar...
Dus dat zal voorlopig nog wel even een dingetje blijven waar ik me over heen moet zetten.
Ja, lekker!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Loonaa hoe was die carrot cake uiteindelijk? lekker?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk stresseergisternacht sliep ik ook niet voor half 2 ondanks dat ik er al om half 11 in lag.. maar nu een hele nacht gewoon niet in slaap kunnen komen.. dat is me echt in geen tijden (nooit?) gebeurd. M'n hoofd was erg druk bezig met 'niets'. Als ik nou nog mijn hele proefschrift uit had liggen denken of zo, maar het was gewoon druk maar leeg, en ik was klaarwakker maar moe. Heel stom. Nu heb ik Rich Tea Biscuits voor 'ontbijt', ben ik met laptop in bed Greys Anatomy aan het downloaden en hoop ik dat ik daarna nog wat in slaap kan vallen, want toen Mr.Mo eruit ging was ik weer wakker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |