abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:59:40 #1
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160564803
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:00:21 #2
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160564825
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:58 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bredere stap zetten _O_
Lunge-cheatcodes :@
Laaste post.
pi_160565286
Waarheid als een koe, die laatste post
Sterkheidsbaas van alles.
pi_160565478
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:40 schreef Lonaa het volgende:
Die flutter kicks en leg levers daarentegen. Holy shitballs.
Bitse sessies ja! Vooral die leg levers. Doen jullie die met handen onder de billen of niet? Bij onze zaaltraining is dat altijd ten strengste verboden, moet je heel actief je onderrug tegen de mat aan duwen, dat maakt het 10x zwaarder nog. Zo te lezen is onze zaaltraining ook een soort crossfit, alleen dan zonder gewichten :P Ik weet ook nooit van tevoren wat het wordt maar het zijn ook vaak circuitjes met 40 seconden squats, 40 seconden burpiees, 40 seconden mountainclimbers etc. en dat dan een uur achter elkaar door..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:10:20 #5
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160566159
Eigenlijk zie je dat verkeerd om, Crossfit combineert dat alles (Fitness, Olympisch-heffen, Powerlifting) in 1. Het is eigenlijk niets anders dan een merknaam (Je moet ook betalen om de naam op je gevel te zetten/aan te bieden, zoals ook met alle Billy Blanksen en Less Millsen).

Dus eigenlijk moet je het zo zien dat overgenomen is, en uitgebreid.
En daarnaast is er een grote community die een heel andere sfeer (positiever,motiverender) zouden moeten creëren dan een standaard gym wat Crossfit uniek moet maken.

Vandaar dat het door de meeste globogymers ook gezien word als soort van "cult".
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:12:31 #6
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160566212
Die 40 seconden doen mij trouwens denken aan Tabata's
pi_160566270
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:12 schreef Rauw. het volgende:
Die 40 seconden doen mij trouwens denken aan Tabata's
Ja er zit dus alleen geen rust tussen haha :P Behalve het wisselen van houding van de ene naar de andere oefening, en sommige oefeningen zijn wel intensiever dan andere natuurlijk. En heeeel af en toe krijgen we er 40 seconden in childspose tussendoor ;)
Maar wel lekker, we beginnen de zaaltrainingen vaak met wat meer focus op statische kracht en uithouding, en richting het seizoen wordt het meer circuitjes en krachtuithoudingsvermogen. Het is alleen al bijna weer over, vanaf 1 april trainen we alleen nog maar buiten. Maarja dan is het ook weer lekker weer dus is dat zeker geen straf, en we doen tijdens de warming up ook dan veel grondoefeningen.

Ik zie trouwens bij sommige mensen op mijn instagram dat sinds 2 weken de qualification series van de Crossfit World open bezig zijn, waar je dan specifieke WOD's voor moet uitvoeren elke week en je score moet opsturen. Doe jij daar ook aan mee?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:25:21 #8
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160566414
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie trouwens bij sommige mensen op mijn instagram dat sinds 2 weken de qualification series van de Crossfit World open bezig zijn, waar je dan specifieke WOD's voor moet uitvoeren elke week en je score moet opsturen. Doe jij daar ook aan mee?
Ik doe niet mee aan de Opens, streven voor volgend jaar. (ik kreeg het inschrijven niet voor elkaar) Dit jaar gewoon supporten :Y

Komende nacht gaat WOD3 bekend worden, ben benieuwd waar ze nu weer mee komen :')
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:48:10 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160566788
Lijstje van vandaag:

O, T, L: rol koekjes (ah to go formaat, maar toch nog 1485kcal)
T: salade m geitenkaas en cranberries
D: boerenkool met stukje magere rookworst

Dus...
pi_160566805
Zeg, doe dat eens niet.
Ja doei.
pi_160566817
Eén rol koekjes voor 1485 kcal :o ?? Wat voor koekjes zijn dat?
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:51:26 #12
452762 Wh00pWh00p
Time is long but life is short
pi_160566847
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:

O, T, L: rol koekjes (ah to go formaat, maar toch nog 1485kcal)
T: salade m geitenkaas en cranberries
D: boerenkool met stukje magere rookworst

Dus...
Mijn maagje knort.... en ik lees koekjes...... yummie

Maar stiekum waren dat er wel veel BE... :{
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:51:48 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160566850
Ah Tarwe Biscuit Choco.
495 per 100gr volgens de verpakking en er zit 300gr in.

Het waren er veel te veel.

Ik had me dinsdag al voorgenomen deze week af te ronden wat ik nog voor elkaar kon krijgen om me dan volgende week ziek te melden wegens gewoon niet meer kunnen functioneren eigenlijk. Maar na een rotnacht afgelopen nacht brak ik vanmorgen al een beetje af, zo moe en honger, en dus koekjes en chocola, perfecte combi.
Wel een beetje misselijk uiteindelijk. :')

Komt wel weer goed na een paar dagen slapen denk ik. Ik baal er nog het meest van dat ik mezelf er niet eens toe gezet krijg te gaan hardlopen. -O-
pi_160566988
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ah Tarwe Biscuit Choco.
495 per 100gr volgens de verpakking en er zit 300gr in.

Het waren er veel te veel.

Ik had me dinsdag al voorgenomen deze week af te ronden wat ik nog voor elkaar kon krijgen om me dan volgende week ziek te melden wegens gewoon niet meer kunnen functioneren eigenlijk. Maar na een rotnacht afgelopen nacht brak ik vanmorgen al een beetje af, zo moe en honger, en dus koekjes en chocola, perfecte combi.
Wel een beetje misselijk uiteindelijk. :')

Komt wel weer goed na een paar dagen slapen denk ik. Ik baal er nog het meest van dat ik mezelf er niet eens toe gezet krijg te gaan hardlopen. -O-
Oja, die bescuits met chocolade tikken wel aan. Nouja, take the loss, tegen dat soort calorische aantallen valt toch niet op te compenseren. Zorg dat je weer goed uitrust en lekker in je vel zit en dan komt het vast weer goed!
pi_160568337
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja er zit dus alleen geen rust tussen haha :P Behalve het wisselen van houding van de ene naar de andere oefening, en sommige oefeningen zijn wel intensiever dan andere natuurlijk. En heeeel af en toe krijgen we er 40 seconden in childspose tussendoor ;)
Maar wel lekker, we beginnen de zaaltrainingen vaak met wat meer focus op statische kracht en uithouding, en richting het seizoen wordt het meer circuitjes en krachtuithoudingsvermogen. Het is alleen al bijna weer over, vanaf 1 april trainen we alleen nog maar buiten. Maarja dan is het ook weer lekker weer dus is dat zeker geen straf, en we doen tijdens de warming up ook dan veel grondoefeningen.

Dat mocht hier wel, van mijn PT mocht ik dat nooit :P
  Redactie Sport donderdag 10 maart 2016 @ 16:39:56 #16
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160568820
Ik kom ook nog even niet op de rails na zondag. Geen uitschieters ofzo maar ik eet gewoon veel meer, alsof ik nog steeds een energie tekort heb van die HM :')

Goed, zonet weer wat eiwitrepen besteld, want die bevielen mij wel :Y En morgen weer proberen om een ritme te krijgen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 maart 2016 @ 17:13:27 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160569427
BE, wel goed voor jezelf blijven zorgen! En ziek is ziek, ook al komt dat werktechnisch niet uit :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:30:33 #18
452762 Wh00pWh00p
pi_160569673
quote:
11s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom ook nog even niet op de rails na zondag. Geen uitschieters ofzo maar ik eet gewoon veel meer, alsof ik nog steeds een energie tekort heb van die HM :')

Goed, zonet weer wat eiwitrepen besteld, want die bevielen mij wel :Y En morgen weer proberen om een ritme te krijgen.
Dat is ook niet zo gek, je hebt een geweldige prestatie geleverd!
Lijf moet herstellen en je zult redelijk wat verbrand hebben.
pi_160569985
BE, is het een optie om je gewoon nu ziek te melden, even goed bij te komen en dan volgende week de noodzakelijke dingen af te maken? Goed uitgerust komt er waarschijnlijk ook meer werk uit je handen.

Hier uiteindelijk best een relaxte middag gehad. Toch maar gaan wandelen, heerlijk in de zon <3 met blote voeten in m'n all stars <3 (okee, dat was eigenlijk wat te optimistisch). In het dorp even thee gedronken en wat gewerkt en een nieuwe sportbroek gekocht, zodat "alles zit in de was" een minder valide excuus is om niet te gaan sporten en vervolgens met kinderen terug naar huis gewandeld en nog even in de speeltuin in het zonnetje gezeten.

Overigens vind ik al die crossfit dingen er in de sportschool erg indrukwekkend uitzien. Dusdanig indrukwekkend dat ik het mezelf voorlopig echt niet zie doen. Sowieso voel ik me 's ochtends altijd veel meer op mijn gemak tussen de bejaarden en andere dames met moederlijven dan 's avonds, want dan heeft 90 procent van de aanwezigen een hip kapsel en thigh gap zeg maar...

Dus dat zal voorlopig nog wel even een dingetje blijven waar ik me over heen moet zetten.
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:20:26 #20
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160571988
D werd restjes diepvriesgroenten met kip in een roti. Best heul prima eigenlijk.

Dit weekend wil ik gaan proberen oathies te maken. Afgelopen dinsdag weer gegeten en ik vind ze zó lekker. Iemand dat al eens geprobeerd en tips?
Prrrrr
pi_160572299
Wat zijn oathies Poez?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:56:19 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160573149
Tx allen! Het is af! Ik zit nu in de trein.
Morgen en dit weekend nog even de reacties afwachten en dan va maandag gewoon een all systems shutdown.
Ik ben niet ziek-ziek, ik functioneer alleen niet volledig. Bijzonder slecht geheugen en gewoon geen ruimte voor nieuwe informatie, dat werkt niet. Ik neem niks meer op.
Plus dingen thuis met mijn kinderen die dus wél ook veel aandacht, inzet, inzicht en energie vragen.
En dus nu een breake-je hopende dat ik na wat bijtanken weer verder kan.

(Was ook wel in overleg met HR die me dinsdag eig meteen naar de bedrijfsarts wilde sturen. :+ )
pi_160573186
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Tx allen! Het is af! Ik zit nu in de trein.
Morgen en dit weekend nog even de reacties afwachten en dan va maandag gewoon een all systems shutdown.
Ik ben niet ziek-ziek, ik functioneer alleen niet volledig. Bijzonder slecht geheugen en gewoon geen ruimte voor nieuwe informatie, dat werkt niet. Ik neem niks meer op.
Plus dingen thuis met mijn kinderen die dus wél ook veel aandacht, inzet, inzicht en energie vragen.
En dus nu een breake-je hopende dat ik na wat bijtanken weer verder kan.

(Was ook wel in overleg met HR die me dinsdag eig meteen naar de bedrijfsarts wilde sturen. :+ )
Klinkt herkenbaar.. stekker er uit en reloaden is het enige wat dan nog helpt :Y :*
pi_160577713
Thigh gap, bestaat dat echt?
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_160578482
Ja.
Ja doei.
pi_160579248
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:53 schreef LadyOracle het volgende:
Ja, maar het is grotendeels bepaald door de stand van je bekken. Ik moet echt vrij dikke benen hebben voor mijn doen willen mijn bovenbenen tegen elkaar komen, terwijl ik ook wel eens dunnere meisjes zie zonder thigh gap. Het slaat iig nergens op om er naar te streven.
pi_160579734
Helaas niet. Het zou me zoveel geschuur schelen met rennen ---> versleten running tights :(
Ja doei.
  Redactie Sport donderdag 10 maart 2016 @ 22:52:42 #28
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160580031
Ik weet dat ik bij ongeveer 66kg een gap begin te krijgen. Maar nu heb ik nog last van dat geschuurd zomers ;(
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:02:33 #29
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160580374
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zijn oathies Poez?
Broodjes van havermout met noten en zaden, gemengd met psylliumvezels voor de plak. Echt superlekker.

quote:
In Suske en Wiske-boeken wel.
Prrrrr
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:06:53 #30
452762 Wh00pWh00p
pi_160580529
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Broodjes van havermout met noten en zaden, gemengd met psylliumvezels voor de plak. Echt superlekker.
[ afbeelding ]

[..]

Zelf gemaakt?
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:14:34 #31
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160580773
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:06 schreef Wh00pWh00p het volgende:

[..]

Zelf gemaakt?
Dat ga ik dus komend weekend proberen. Ik had ze dinsdag van de AHtogo.
Prrrrr
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:28:21 #32
452762 Wh00pWh00p
pi_160581273
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:14 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Dat ga ik dus komend weekend proberen. Ik had ze dinsdag van de AHtogo.
Recept is welkom ziet er lekker uit :)
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 maart 2016 @ 23:46:59 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160581864
quote:
ja en ik vind het zo vreselijk lelijk :o
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_160582033
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:52 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet dat ik bij ongeveer 66kg een gap begin te krijgen. Maar nu heb ik nog last van dat geschuurd zomers ;(
Ik gebruik daarvoor Vevina. Scheelt veel pijn.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_160583654
Ik lig al de hele nacht wakker.... Als in DE HELE nacht... Pfffff...
Ja doei.
pi_160583910
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:46 schreef Sjeen het volgende:

ja en ik vind het zo vreselijk lelijk :o
Als je het van nature hebt, nou ja, prima. Maar het is idd zo lelijk dat ik me niet kan voorstellen dat je naar zoiets gaat streven! :o

Moblo een :* Da's vervelend en kan je knap gefrustreerd van raken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160583916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:53 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik gebruik daarvoor Vevina. Scheelt veel pijn.
Wat is dat?

Bij jurkjes enzo draag ik altijd een broekje eronder met pijpjes, anders hou ik het nog geen uur uit met al dat geschuur :{
pi_160583955
Be, klote, maar goed dat je aan de bel hebt getrokken! hopelijk doet het weerkje rust genoeg.

En de hele nacht wakker is niet tof! sterkte vandaag

Loonaa hoe was die carrot cake uiteindelijk? lekker?

Thigh gap zou hier ook nooit gebeuren, ja mischien als ik formaatje lucifer zou zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 11-03-2016 07:39:33 ]
pi_160584060
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:28 schreef Mazou het volgende:

[..]

Wat is dat?

Bij jurkjes enzo draag ik altijd een broekje eronder met pijpjes, anders hou ik het nog geen uur uit met al dat geschuur :{
Ik heb juist weer #skinnyproblems van een andere aard sinds de laatste paar kilos eraf zijn: ik kan in bed niet lekker op mijn zij liggen omdat de botten van mijn knieën dan op elkaar liggen en daar doet pijn, dus ik moet dan 1 been buigen en 1 been strekken of zo :| had ik voorheen nooit..
pi_160584082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

In Suske en Wiske-boeken wel.
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel nommig uit ja!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:14:21 #41
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160584204
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat ziet er wel nommig uit ja!
Suske en Wiske? :D
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:16:10 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_160584225
Suske en wiske dragen luiers :{w
disclaimer
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:21:58 #43
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160584280
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:50 schreef magsmaller het volgende:

Overigens vind ik al die crossfit dingen er in de sportschool erg indrukwekkend uitzien. Dusdanig indrukwekkend dat ik het mezelf voorlopig echt niet zie doen. Sowieso voel ik me 's ochtends altijd veel meer op mijn gemak tussen de bejaarden en andere dames met moederlijven dan 's avonds, want dan heeft 90 procent van de aanwezigen een hip kapsel en thigh gap zeg maar...

Dus dat zal voorlopig nog wel even een dingetje blijven waar ik me over heen moet zetten.
Cult rand;
Het is voor iedereen, ik begon toen ik nog tientallen kilo's meer woog, de eerste les werd ik afgemat in een team-workout door een man van ~60 met overgewicht en allerlei lichamelijke ongemakken (die wél minder werden/geworden waren). Als je een goede trainer hebt zal die de workout schalen naar jouw mogelijkheden (ik moet zelf ook nog veel schalen, omdat ik nog niet sterk/flexibel genoeg ben).

Het is niet makkelijk en het gaat niet makkelijk worden, want als je alles met voorgeschreven gewichten en voorgeschreven bewegingen doet wil je sneller, wat nog meer energie kost.
Zodra het comfortabel word doe je het eigenlijk fout, maar het is allemaal positief want je voelt jezelf al snel verbeteren.

En daarbij is de community erg motiverend, high fives na de workout, aanmoedingen als jij worstelt met de laatste gewichten en de laatste 200meter meesprinten uit solidariteit.
"De grootste winnaar finisht als laatste".
Ik durf best te zeggen dat het meer dan een fysieke workout is, voor mij heeft het in ieder geval veel meer gebracht.

/cult rand

Ik begrijp volledig als het een enge sekte lijkt hoe ik erover spreek, en als je er eenmaal in zit kom je d'r nooit meer uit. Maar dat heeft met de verslavingsgraad te maken :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Rauw. op 11-03-2016 08:35:03 ]
  Redactie Sport vrijdag 11 maart 2016 @ 08:30:25 #44
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160584362
Vanochtend 72.4kg. Ik zal het wel nodig hebben gehad. :')
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:33:04 #45
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160584396
Vandaag sushi *O*

O: Crackers met rookvlees
T: Pruim
L: Kwark
T: 2 kiwi
D: Zie boven
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_160584530
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Loonaa hoe was die carrot cake uiteindelijk? lekker?

Ja, lekker! :Y Klef en zoet :Y
pi_160584566
1.5 uur slaap. Fuck yea ;(
Ja doei.
pi_160584595
Wat kut Moblo. :{ Heeft je slapeloosheid een oorzaak?
pi_160584762
Ik denk stress :') eergisternacht sliep ik ook niet voor half 2 ondanks dat ik er al om half 11 in lag.. maar nu een hele nacht gewoon niet in slaap kunnen komen.. dat is me echt in geen tijden (nooit?) gebeurd. M'n hoofd was erg druk bezig met 'niets'. Als ik nou nog mijn hele proefschrift uit had liggen denken of zo, maar het was gewoon druk maar leeg, en ik was klaarwakker maar moe. Heel stom. Nu heb ik Rich Tea Biscuits voor 'ontbijt', ben ik met laptop in bed Greys Anatomy aan het downloaden en hoop ik dat ik daarna nog wat in slaap kan vallen, want toen Mr.Mo eruit ging was ik weer wakker... :')
Ja doei.
pi_160584818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk stress :') eergisternacht sliep ik ook niet voor half 2 ondanks dat ik er al om half 11 in lag.. maar nu een hele nacht gewoon niet in slaap kunnen komen.. dat is me echt in geen tijden (nooit?) gebeurd. M'n hoofd was erg druk bezig met 'niets'. Als ik nou nog mijn hele proefschrift uit had liggen denken of zo, maar het was gewoon druk maar leeg, en ik was klaarwakker maar moe. Heel stom. Nu heb ik Rich Tea Biscuits voor 'ontbijt', ben ik met laptop in bed Greys Anatomy aan het downloaden en hoop ik dat ik daarna nog wat in slaap kan vallen, want toen Mr.Mo eruit ging was ik weer wakker... :')
O+ greys O+
pi_160585017
Ik weet dat skinny shamen uit is, maar brrrr https://www.instagram.com/p/BCnh08vRQw9/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')