Lobi voor tievusquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
scherpe analyse wel, niet van je verwachtga zo door
Gelukkig maarquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:20 schreef MrBradge het volgende:
Nouja, jammer.. Jammer.
Ik ben hier nog een kleine 45 minuten.
doe nou eens niet zo akelig... hij heeft alles al tegen, je zou je moeten kunnen inleven.. ik bedoel, jij hebt ook niets meequote:
lekkere spekmansquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Goed zo man! Buik. Niet zo denigrerend over mijn kiloknaller.
Ben je al ontmaagd door Tardis?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:26 schreef HPLC het volgende:
19:00 Amsterdam Centraal en neem je lekkere collega mee
Gewoon met GC-injectiespuit in haar oog prikkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
god jongens.. ik had me een kutdag
wat een aids
had een dikke zeug naast me die zichzelf echt slim vond... ze was de enige
wilde haar steken
tievus lelijke kinderen gaat dat opleverenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb TARDIS met een punt al geclaimd gr gr
Jij bent een vrouw, bemoei je er niet meequote:Op woensdag 9 maart 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb TARDIS met een punt al geclaimd gr gr
echt he... die hoer elke keer het woord... en ze snapte er echt niets van... "ja uhm...."quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon met GC-injectiespuit in haar oog prikken
Oh en nu ga ik mij ermee bemoeien ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, bemoei je er niet mee
Ach ik ben de intelligente, hij de looks. Prima toch.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tievus lelijke kinderen gaat dat opleveren
en dom!... ongelofelijk
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh en nu ga ik mij ermee bemoeien ook
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik bedoel je bent al gehandicapt met je twee x chromosomen... hou gewoon je bek en wees blij dat je mag stemmen, hoer
Ik ga op je kotsen als je dat waagtquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh en nu ga ik mij ermee bemoeien ook
Niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij ziet ook weer wat hoor
TARDIS is die lekkere collega
Prachtig dat soort mensenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... die hoer elke keer het woord... en ze snapte er echt niets van... "ja uhm...."
godkk
bij gc denk ik altijd aan jullie en moet ik huilenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij GC denk ik aan nucleotides hou op. Kutgenetica.
Goede movequote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niet.en ik heb de lekkere collega volledig genegeerd in de vergadering.
korte vingers, klein hoofdje en godzijdank onvruchtbaarquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb superwomansyndroom, 3 X chromosomen
Was zeker te moeilijk voor je?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij GC denk ik aan nucleotides hou op. Kutgenetica.
Zo iemand kende ik ookquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
korte vingers, klein hoofdje en godzijdank onvruchtbaar
quote:Waarschijnlijk zijn vrouwen met 47,XXX vruchtbaar omdat de gameten normaal zijn. Mogelijk treedt de menopauze vervroegd op.
Ze zou nieuwslezer moeten wordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo iemand kende ik ook
Aardige meid maar het was bij elke zin wel "eh" of "Uhm" Als het dan letterlijk 5 seconden even stil was was het "sja" "Ach Ja" "Tsja"___!
Liever op je haha snap je snap je?quote:
Hahaha ja ahahaha dus jij bent liever bottom hahahaquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Liever op je haha snap je snap je?
moet je niet zeggen, dan komt madelief je uitmaken voor racistquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nodig mij uit om mee te eten dan vieze tatta
lust je boerenkool dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit vroeg madeliefff ook al, hier trap ik niet nog een keer inquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mag geen account aanmaken daarquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja forever21, ik wilde daar nog een jurkje bestellen
Gewoon doen crip.quote:
hoe zijn jouw poten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Bedek die poten, dit ziet er niet uit.
Pics van jouw "poten"quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Bedek die poten, dit ziet er niet uit.
niet zo uitlokken jijquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
niet meer te bedekken zonder tentzeil te kopen
Heel vluchtelingenkampquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
niet meer te bedekken zonder tentzeil te kopen
Iedereen is ook kut.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zou ik onderscheid maken, doe tegen iedereen kut
ik snap dat je zo doet als je zo'n kutleven hebtquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zou ik onderscheid maken, doe tegen iedereen kut
Dit is één van je beste grappen.quote:
nou zeker vandaag... wat een kutdagquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik snap dat je zo doet als je zo'n kutleven hebt
Ja.quote:
eh bedanktquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik snap dat je zo doet als je zo'n kutleven hebt
[..]
Dit is één van je beste grappen.
Nee hoor. Ze is gewoon te dik om een short aan te doen. Het ziet er niet uit en het is niet fijn voor haarzelf, met die schurende dijen van haarquote:
Als het eten goed is danquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hutje op de hei noemen ze dat.... dan ga je overleggen, strategisch overleg in 1 of ander kuthotel...
het enige positieve was het eten
godverdomme, wat een kutvolk
ik haat mijn leven
----> schurende dijenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze is gewoon te dik om een short aan te doen. Het ziet er niet uit en het is niet fijn voor haarzelf, met die schurende dijen van haar
Oké, beste chauffeur van Nederland.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
Ik word met een scheef hoofd aangekeken dat ik door zowel het raam van m`n voorligger áls van een geparkeerde auto kan kijken en zo een situatie kan beoordeeln.Pls
Dat is een van de eerste dingen die je leert zodra ze je gaan * leren * Om vooruit te kijken, ook door ramen van geparkeerde auto's heen (proberen te) Kijken om zo je zichtveld nog breder te maken en situaties in te schatten.
nee kwam ook niets uit... maar ik tel dan die uurlonen op he... ik bedoel ik ben al redelijk duur per uur... maar er zaten daar gasten die echt duur zijn... en dat zit dan een hele dag geen fuck te doenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het eten goed is dan![]()
Overleg boeit dan verder niet.
wat praat je stoer je hebt 8 jaar over je rijbewijs gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
Ik word met een scheef hoofd aangekeken dat ik door zowel het raam van m`n voorligger áls van een geparkeerde auto kan kijken en zo een situatie kan beoordeeln.Pls
Dat is een van de eerste dingen die je leert zodra ze je gaan * leren * Om vooruit te kijken, ook door ramen van geparkeerde auto's heen (proberen te) Kijken om zo je zichtveld nog breder te maken en situaties in te schatten.
hoelang heb jij er over gedaan? Niet heel lang tochquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
wat praat je stoer je hebt 8 jaar over je rijbewijs gedaan
Nee, de hele dag op FOK zitten onder werktijd is niet nutteloos en duur voor het bedrijf.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee kwam ook niets uit... maar ik tel dan die uurlonen op he... ik bedoel ik ben al redelijk duur per uur... maar er zaten daar gasten die echt duur zijn... en dat zit dan een hele dag geen fuck te doen
sssssssstquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, de hele dag op FOK zitten onder werktijd is niet nutteloos en duur voor het bedrijf.
nee valt mee, was wel een periode tussendoor gestopt. Denk jaartje 1.5 jaartje max.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hoelang heb jij er over gedaan? Niet heel lang toch
Gezien ik geen kinderen heb, gaat die titel naar een ander.quote:
8 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
wat praat je stoer je hebt 8 jaar over je rijbewijs gedaan
ja dit boeit me niet echt weet niet wrm je je gaat verantwoorden tegenover mijquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
8 jaar![]()
Ik heb alles bij elkaar 70 lessen gehad.
1x 8 maanden pauze.
1x 3 maanden pauze.
Ben begonnen in Maart 2013 met een proefles.
Begin Mei 2013 begonnen met lessen, tot aan Juli. Daarna tot Oktober pauze gehad, toen een aantal lessen gehad van een andere instructeur, die maakte me enorm onzeker waardoor ik niet meer durfde auto te rijden en 8 maanden pauze gehad. Een instructeur wissel en in augustus 2014 weer begonnen met lessen met 2 pauzes van 3 weken en daarna geslaagd in September 2015.
Wat mij voornamelijk heeft genekt is dat ik bleef lessen terwijl ik m`n theorie nog niet had.
je vergeet grenzeloze achterlijkheid, ik denk ik zeg het evenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
Wat mij voornamelijk heeft genekt is dat ik bleef lessen terwijl ik m`n theorie nog niet had.
70 leesseeeennnn en dat voor een "man".quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
8 jaar![]()
Ik heb alles bij elkaar 70 lessen gehad.
1x 8 maanden pauze.
1x 3 maanden pauze.
Ben begonnen in Maart 2013 met een proefles.
Begin Mei 2013 begonnen met lessen, tot aan Juli. Daarna tot Oktober pauze gehad, toen een aantal lessen gehad van een andere instructeur, die maakte me enorm onzeker waardoor ik niet meer durfde auto te rijden en 8 maanden pauze gehad. Een instructeur wissel en in augustus 2014 weer begonnen met lessen met 2 pauzes van 3 weken en daarna geslaagd in September 2015.
Ja, 70 stuks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
70 leesseeeennnn en dat voor een "man".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |