quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh en nu ga ik mij ermee bemoeien ook
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik bedoel je bent al gehandicapt met je twee x chromosomen... hou gewoon je bek en wees blij dat je mag stemmen, hoer
Ik ga op je kotsen als je dat waagtquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh en nu ga ik mij ermee bemoeien ook
Niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij ziet ook weer wat hoor
TARDIS is die lekkere collega
Prachtig dat soort mensenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... die hoer elke keer het woord... en ze snapte er echt niets van... "ja uhm...."
godkk
bij gc denk ik altijd aan jullie en moet ik huilenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij GC denk ik aan nucleotides hou op. Kutgenetica.
Goede movequote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niet.en ik heb de lekkere collega volledig genegeerd in de vergadering.
korte vingers, klein hoofdje en godzijdank onvruchtbaarquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb superwomansyndroom, 3 X chromosomen
Was zeker te moeilijk voor je?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij GC denk ik aan nucleotides hou op. Kutgenetica.
Zo iemand kende ik ookquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
korte vingers, klein hoofdje en godzijdank onvruchtbaar
quote:Waarschijnlijk zijn vrouwen met 47,XXX vruchtbaar omdat de gameten normaal zijn. Mogelijk treedt de menopauze vervroegd op.
Ze zou nieuwslezer moeten wordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo iemand kende ik ook
Aardige meid maar het was bij elke zin wel "eh" of "Uhm" Als het dan letterlijk 5 seconden even stil was was het "sja" "Ach Ja" "Tsja"___!
Liever op je haha snap je snap je?quote:
Hahaha ja ahahaha dus jij bent liever bottom hahahaquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Liever op je haha snap je snap je?
moet je niet zeggen, dan komt madelief je uitmaken voor racistquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nodig mij uit om mee te eten dan vieze tatta
lust je boerenkool dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nodig mij uit om mee te eten dan vieze tatta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |