Lobi voor tievusquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
scherpe analyse wel, niet van je verwachtga zo door
Gelukkig maarquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:20 schreef MrBradge het volgende:
Nouja, jammer.. Jammer.
Ik ben hier nog een kleine 45 minuten.
doe nou eens niet zo akelig... hij heeft alles al tegen, je zou je moeten kunnen inleven.. ik bedoel, jij hebt ook niets meequote:
lekkere spekmansquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Goed zo man! Buik. Niet zo denigrerend over mijn kiloknaller.
Ben je al ontmaagd door Tardis?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:26 schreef HPLC het volgende:
19:00 Amsterdam Centraal en neem je lekkere collega mee
Gewoon met GC-injectiespuit in haar oog prikkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
god jongens.. ik had me een kutdag
wat een aids
had een dikke zeug naast me die zichzelf echt slim vond... ze was de enige
wilde haar steken
tievus lelijke kinderen gaat dat opleverenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb TARDIS met een punt al geclaimd gr gr
Jij bent een vrouw, bemoei je er niet meequote:Op woensdag 9 maart 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb TARDIS met een punt al geclaimd gr gr
echt he... die hoer elke keer het woord... en ze snapte er echt niets van... "ja uhm...."quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon met GC-injectiespuit in haar oog prikken
Oh en nu ga ik mij ermee bemoeien ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, bemoei je er niet mee
Ach ik ben de intelligente, hij de looks. Prima toch.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tievus lelijke kinderen gaat dat opleveren
en dom!... ongelofelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |