Nee hoor. Ze is gewoon te dik om een short aan te doen. Het ziet er niet uit en het is niet fijn voor haarzelf, met die schurende dijen van haarquote:
Als het eten goed is danquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hutje op de hei noemen ze dat.... dan ga je overleggen, strategisch overleg in 1 of ander kuthotel...
het enige positieve was het eten
godverdomme, wat een kutvolk
ik haat mijn leven
----> schurende dijenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze is gewoon te dik om een short aan te doen. Het ziet er niet uit en het is niet fijn voor haarzelf, met die schurende dijen van haar
Oké, beste chauffeur van Nederland.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
Ik word met een scheef hoofd aangekeken dat ik door zowel het raam van m`n voorligger áls van een geparkeerde auto kan kijken en zo een situatie kan beoordeeln.Pls
Dat is een van de eerste dingen die je leert zodra ze je gaan * leren * Om vooruit te kijken, ook door ramen van geparkeerde auto's heen (proberen te) Kijken om zo je zichtveld nog breder te maken en situaties in te schatten.
nee kwam ook niets uit... maar ik tel dan die uurlonen op he... ik bedoel ik ben al redelijk duur per uur... maar er zaten daar gasten die echt duur zijn... en dat zit dan een hele dag geen fuck te doenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het eten goed is dan![]()
Overleg boeit dan verder niet.
wat praat je stoer je hebt 8 jaar over je rijbewijs gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
Ik word met een scheef hoofd aangekeken dat ik door zowel het raam van m`n voorligger áls van een geparkeerde auto kan kijken en zo een situatie kan beoordeeln.Pls
Dat is een van de eerste dingen die je leert zodra ze je gaan * leren * Om vooruit te kijken, ook door ramen van geparkeerde auto's heen (proberen te) Kijken om zo je zichtveld nog breder te maken en situaties in te schatten.
hoelang heb jij er over gedaan? Niet heel lang tochquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
wat praat je stoer je hebt 8 jaar over je rijbewijs gedaan
Nee, de hele dag op FOK zitten onder werktijd is niet nutteloos en duur voor het bedrijf.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee kwam ook niets uit... maar ik tel dan die uurlonen op he... ik bedoel ik ben al redelijk duur per uur... maar er zaten daar gasten die echt duur zijn... en dat zit dan een hele dag geen fuck te doen
sssssssstquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, de hele dag op FOK zitten onder werktijd is niet nutteloos en duur voor het bedrijf.
nee valt mee, was wel een periode tussendoor gestopt. Denk jaartje 1.5 jaartje max.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hoelang heb jij er over gedaan? Niet heel lang toch
Gezien ik geen kinderen heb, gaat die titel naar een ander.quote:
8 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
wat praat je stoer je hebt 8 jaar over je rijbewijs gedaan
ja dit boeit me niet echt weet niet wrm je je gaat verantwoorden tegenover mijquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
8 jaar![]()
Ik heb alles bij elkaar 70 lessen gehad.
1x 8 maanden pauze.
1x 3 maanden pauze.
Ben begonnen in Maart 2013 met een proefles.
Begin Mei 2013 begonnen met lessen, tot aan Juli. Daarna tot Oktober pauze gehad, toen een aantal lessen gehad van een andere instructeur, die maakte me enorm onzeker waardoor ik niet meer durfde auto te rijden en 8 maanden pauze gehad. Een instructeur wissel en in augustus 2014 weer begonnen met lessen met 2 pauzes van 3 weken en daarna geslaagd in September 2015.
Wat mij voornamelijk heeft genekt is dat ik bleef lessen terwijl ik m`n theorie nog niet had.
je vergeet grenzeloze achterlijkheid, ik denk ik zeg het evenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
Wat mij voornamelijk heeft genekt is dat ik bleef lessen terwijl ik m`n theorie nog niet had.
70 leesseeeennnn en dat voor een "man".quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
8 jaar![]()
Ik heb alles bij elkaar 70 lessen gehad.
1x 8 maanden pauze.
1x 3 maanden pauze.
Ben begonnen in Maart 2013 met een proefles.
Begin Mei 2013 begonnen met lessen, tot aan Juli. Daarna tot Oktober pauze gehad, toen een aantal lessen gehad van een andere instructeur, die maakte me enorm onzeker waardoor ik niet meer durfde auto te rijden en 8 maanden pauze gehad. Een instructeur wissel en in augustus 2014 weer begonnen met lessen met 2 pauzes van 3 weken en daarna geslaagd in September 2015.
Ja, 70 stuks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
70 leesseeeennnn en dat voor een "man".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |