SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat wij geen oogaids willenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef HPLC het volgende:
Waarom heeft TARDIS nou weer die regel aangepast
o ik las t verkeerd. wie is TARDIS ?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef HPLC het volgende:
Waarom heeft TARDIS nou weer die regel aangepast
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik las t verkeerd. wie is TARDIS ?
Oké ga nu sturenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pics van jou in DM, dan wil ik het wel aanmaken
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, nu weet ik zeker dat je WCH bent
Dat het bluf was?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het bluf was gisterenavond
als jij mijn account voor deze kan vinden geef ik je 1000 euroquote:
*Zoeken gaat*quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij mijn account voor deze kan vinden geef ik je 1000 euro
Hey dimaquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij mijn account voor deze kan vinden geef ik je 1000 euro
ik heet geen evaquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
Ewa ik ben bij ziggo dome het is echt koud
deze bewijsvoeringquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet ik
Ik heb PeZu betrapt, hij reageert niet meer
dezequote:
Oh ja, jij bent bij Muse!quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
dat is aangezetquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true maar wel een irritant Colombiaans accent.
tietenman of kontman?
thnx!quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent bij Muse!
Veel plezier man
srs? even interview opzoeken straks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is aangezet![]()
eerlijk gezegd geen van beide een specifieke voorkeur
nee ze is zelfs slank maar met erg goed gevulde heupen kont en boezemquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
srs? even interview opzoeken straks.
maar terug naar de origi ele veaag :sofia vergara is niet echt dik of mollig toch?
heb je liever ietwat dik met die dingen of near anorexia zonder die dingen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ze is zelfs slank maar met erg goed gevulde heupen kont en boezem
men, beide kan lekker zijn, voor een avondje gooi en smijtseks dan the latter en voor vast denk ik meer the priorquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je liever ietwat dik met die dingen of near anorexia zonder die dingen?
wait wut bedoel je niet andersom? want anorexia ziet er esthetisch beter uit maar voelt minder dan ietwat dik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
men, beide kan lekker zijn, voor een avondje gooi en smijtseks dan the latter en voor vast denk ik meer the prior
nee ik bedoel anno oor gooi en smijt en anders voor teh long ride, kijk skateboarden is leuk voor even maar als ik naar frankrijk heb ik liever een luxe mercedesquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut bedoel je niet andersom? want anorexia ziet er esthetisch beter uit maar voelt minder dan ietwat dik.
hier ook, en het is me echt een raadsel waaromquote:
Misschien positief omdat we positief bezig warenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier ook, en het is me echt een raadsel waarom
ja true maar ik zou anorexia eerder gelijk stellen aan die mercedes en ietwat dik aan skateboardquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik bedoel anno oor gooi en smijt en anders voor teh long ride, kijk skateboarden is leuk voor even maar als ik naar frankrijk heb ik liever een luxe mercedes
Lekker SC'en in mijn notesquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
note 1: deze user is tievusdom
note 2: inderdaad
Ewa Fylaxquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:37 schreef MrBradge het volgende:
Vond dit altijd zo`n geinig deuntje (Uit de eerste Flodder film geloof ik) Dat ik het maar even besloten uit te vogelen en op YouTube te zetten
Bedankt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik las t verkeerd. wie is TARDIS ?
Ik zei dat ik een beetje in paniek raakte, en toen moest hij lachen en zei die dt ie het schattig vond dat ik een lowkey pussy benquote:
Heb je nu weer een ander?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een beetje in paniek raakte, en toen moest hij lachen en zei die dt ie het schattig vond dat ik een lowkey pussy ben
ripquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:10 schreef MrBradge het volgende:
Zou vanavond gaan repeteren, zegt de zanger net af. Voedselvergiftiging.
Oesterherpes, wat ik je brom.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:10 schreef MrBradge het volgende:
Zou vanavond gaan repeteren, zegt de zanger net af. Voedselvergiftiging.
Wel klote, het is zo kort van te voren (1,5 uur) Dat we nu alsnog moeten betalen voor die repetitie.quote:
Je huurt zaal af ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wel klote, het is zo kort van te voren (1,5 uur) Dat we nu alsnog moeten betalen voor die repetitie.
We huren een oefenruimte, maar moeten 24 uur van te voren afzeggen, anders moeten we de repetitie alsnog betalen.quote:
Enne, dat word lastig. We hebben het al wel een paar keer geprobeerd, en dat gaat dan wel aardig. Maar je mist toch het belangrijkste in de band (lead gitaar/zang doet 'ie) En wat vaak gebeurde was dat we 30-45 minuten repeteerde, vervolgens gingen we 2 uur jammen en 30 minuten eerder naar huisquote:
Ah, dacht alleen zanger, maar als het ook leadgitarist is dan is het logisch jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Enne, dat word lastig. We hebben het al wel een paar keer geprobeerd, en dat gaat dan wel aardig. Maar je mist toch het belangrijkste in de band (lead gitaar/zang doet 'ie) En wat vaak gebeurde was dat we 30-45 minuten repeteerde, vervolgens gingen we 2 uur jammen en 30 minuten eerder naar huis
De zanger is echt nodig hierbijEn we hebben ook afgesproken om niet meer te repeteren als bijvoorbeeld óf de zanger óf ik óf de drummer niet kan (Gitarist/Bassist zijn minder belangrijk, want die partijen kan ik ook wel dubbelen op keys)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |