Bedankt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik las t verkeerd. wie is TARDIS ?
Ik zei dat ik een beetje in paniek raakte, en toen moest hij lachen en zei die dt ie het schattig vond dat ik een lowkey pussy benquote:
Heb je nu weer een ander?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een beetje in paniek raakte, en toen moest hij lachen en zei die dt ie het schattig vond dat ik een lowkey pussy ben
ripquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:10 schreef MrBradge het volgende:
Zou vanavond gaan repeteren, zegt de zanger net af. Voedselvergiftiging.
Oesterherpes, wat ik je brom.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:10 schreef MrBradge het volgende:
Zou vanavond gaan repeteren, zegt de zanger net af. Voedselvergiftiging.
Wel klote, het is zo kort van te voren (1,5 uur) Dat we nu alsnog moeten betalen voor die repetitie.quote:
Je huurt zaal af ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wel klote, het is zo kort van te voren (1,5 uur) Dat we nu alsnog moeten betalen voor die repetitie.
We huren een oefenruimte, maar moeten 24 uur van te voren afzeggen, anders moeten we de repetitie alsnog betalen.quote:
Enne, dat word lastig. We hebben het al wel een paar keer geprobeerd, en dat gaat dan wel aardig. Maar je mist toch het belangrijkste in de band (lead gitaar/zang doet 'ie) En wat vaak gebeurde was dat we 30-45 minuten repeteerde, vervolgens gingen we 2 uur jammen en 30 minuten eerder naar huisquote:
Ah, dacht alleen zanger, maar als het ook leadgitarist is dan is het logisch jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Enne, dat word lastig. We hebben het al wel een paar keer geprobeerd, en dat gaat dan wel aardig. Maar je mist toch het belangrijkste in de band (lead gitaar/zang doet 'ie) En wat vaak gebeurde was dat we 30-45 minuten repeteerde, vervolgens gingen we 2 uur jammen en 30 minuten eerder naar huis
De zanger is echt nodig hierbijEn we hebben ook afgesproken om niet meer te repeteren als bijvoorbeeld óf de zanger óf ik óf de drummer niet kan (Gitarist/Bassist zijn minder belangrijk, want die partijen kan ik ook wel dubbelen op keys)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |