wait wut bedoel je niet andersom? want anorexia ziet er esthetisch beter uit maar voelt minder dan ietwat dik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
men, beide kan lekker zijn, voor een avondje gooi en smijtseks dan the latter en voor vast denk ik meer the prior
nee ik bedoel anno oor gooi en smijt en anders voor teh long ride, kijk skateboarden is leuk voor even maar als ik naar frankrijk heb ik liever een luxe mercedesquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut bedoel je niet andersom? want anorexia ziet er esthetisch beter uit maar voelt minder dan ietwat dik.
hier ook, en het is me echt een raadsel waaromquote:
Misschien positief omdat we positief bezig warenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier ook, en het is me echt een raadsel waarom
ja true maar ik zou anorexia eerder gelijk stellen aan die mercedes en ietwat dik aan skateboardquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik bedoel anno oor gooi en smijt en anders voor teh long ride, kijk skateboarden is leuk voor even maar als ik naar frankrijk heb ik liever een luxe mercedes
Lekker SC'en in mijn notesquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
note 1: deze user is tievusdom
note 2: inderdaad
Ewa Fylaxquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
Ewa ik ben bij ziggo dome het is echt koud
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:37 schreef MrBradge het volgende:
Vond dit altijd zo`n geinig deuntje (Uit de eerste Flodder film geloof ik) Dat ik het maar even besloten uit te vogelen en op YouTube te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |