Ja daar geil jij op hè? Fucking obvious aandachtshoerquote:
Diep van binnen zijn we allemaal aandachtshoeren, want we openen geen topics zodat ze genegeerd worden!quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:19 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja daar geil jij op hè? Fucking obvious aandachtshoer
Ik ben geen kloonquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef kanovinnie het volgende:
Goh, van wie zou TS een kloon zijn zeg....
Doe er wat aan!quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef kanovinnie het volgende:
Dit denken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef kanovinnie het volgende:
Je bent er wel verrassend snel bijquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon
Authentiek en origineel zijn de woorden die mij het beste passen.
Dat ben ik echt niet.quote:
Ik heb al een relatie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik ken diegene alleen niet.
Triest dat FOK! Dit toelaat, geen wonder dat er bijna geen nieuwe users bijkomen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik geniet inmiddels een cult-status hier, ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:32 schreef hoas het volgende:
[..]
Triest dat FOK! Dit toelaat, geen wonder dat er bijna geen nieuwe users bijkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:34 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik geniet inmiddels een cult-status hier, ja.
Kijk even naar die andere topics, ..dan zie je hoe spraakmakend ik benBen alweer weg kansloze zak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gast slotjes mogen hehquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef kanovinnie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |