Het verschil is dat vrouwen legaal mannen erbij kunnen naaien en niemand er raar van op kijkt waar mannen helemaal geen keuze hebben en je vergelijkingen dus op poep slaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Zoals de meeste mannen dat zijn. Maar nogmaals, het halve topic staat vol met naaistreken van vrouwen. Dan moet je ook de mogelijke naaistreken van mannen meenemen.
Vooral erg tekenend dat degene die zelf met die naaiwijven aan komen ineens helemaal beledigt zijn als je het over naaimannen hebt.
Ben je een Belg?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. nah ik bedoel de mijnese zou het vergeten dan zover als ik hem ken
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus in principe is het 'jouw' kind, niet 'jullie' kind, tenzij jij dat wil
Klinkt wel fair
Dom gelul dit, er komt geen ongewild kind hier, zo simpel is het. Dus vraag ook niet om een financiele bijdrage.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mooi he. En dan zeker wel straks om een financiële bijdrage vragen
Je begrijpt het niet helemaalquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry, maar het topic staat vol met extreme voorbeelden, zelfs condooms leegzuigen om een zwangerschap te veroorzaken![]()
De mannen hier willen niet wat inspraak, die willen alle verantwoordelijkheid kunnen ontlopen en de ander met alle verantwoordelijkheid opschepen. Dat is geen gelijkheid.
Dan zal ik dat niet waardere van hem. Zal wat stevige discussie's opleveren en wie weet zelfs de keuze om niet met hem verder te gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:33 schreef FANN het volgende:
[..]
maar als hij dat nou helemaal niet wil?
Ik geef ook een antwoord op die vrijwel onmogelijke situatie, maar daar lees je dan maar snel overheen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee jij wuift het weg als irrelevant omdat je de vraag wil ontwijken.
Jij komt continue met hypothetische situaties, maar als ze over jou gaan dan zijn ze irrelevant.
Oké.... hopen dan maar dat het nooit gebeurd....quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan zal ik dat niet waardere van hem. Zal wat stevige discussie's opleveren en wie weet zelfs de keuze om niet met hem verder te gaan.
Kan hem niet dwingen, dat is zijn keuze, maar ik kan er wel van vinden wat ik vind.
ow... da's meer Fok's eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
"mijnese" Ik kende het niet. Dan noem ik het snel Vlaams.
Hoe is dat precies, flink wennen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:27 schreef deedeetee het volgende:
Het punt is natuurlijk dat mannen door de eeuwen heen hun verantwoordelijkheid prima konden ontlopen en dat is nu gelukkig voorbij. Dat is dus wel ff flink wennen.
Dit ontken ik ook niet terry, ik zeg alleen dat dit beide kanten op werkt en dat misbruik aan beide kanten mogelijk is.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:34 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Stel je bent als man moreel tegen het hebben van kinderen maar de vrouw waar je het bed mee deelt doet alsof ze dat ook vindt.
Als het zover is kan zij gewoon besluiten het te houden en hem op te zadelen met verantwoordelijkheid.
Een kind krijgen tegen je wil heeft fikse psychische problemen en als hij er bij wegloopt kan hij daar nog jaren schade van ondervinden plus het sociale stigma wat eromheen hangt.
Dan maak je er 17 van ipv 18. Opgelost.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, dat is geen vals dillema. Als jij naaiwijven aan mag halen dan moet je ook naaimannen meenemen in het verhaal. Ook nu gebeurd het namelijk dat mannen zich onderweg bedenken.
Daarbij gaat het hier om 18 weken bedenktijd voor de man in kwestie. Dat terwijl je geen arts gaat vinden die vanaf die 20 weken een abortus gaat plegen zonder stevige medische indicatie.
Euh nee, want toen de man in dat verhaal vertrok was er geen keuze meer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die kerel is gewoon een lul he, maar zij 'had de mogelijkheid' om haar keuze door te zetten
Dat is dus niet zo want JIJ hebt een keuze waar IK dat niet heb.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit ontken ik ook niet terry, ik zeg alleen dat dit beide kanten op werkt en dat misbruik aan beide kanten mogelijk is.
Nee terry, jij trekt het door naar alle mannen terwijl ik het heb over de kans op misbruik aan beide kanten en zeg dat dat aan beide kanten om een duidelijke minderheid gaat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:35 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je ontkent het niet maar gebruikt het wel als fundament voor je argumentatie. Top hoor.
Jaja, lul er maar weer om heen. Ik weet allang dat jij een raar beeld van mannen hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee terry, jij trekt het door naar alle mannen terwijl ik het heb over de kans op misbruik aan beide kanten en zeg dat dat aan beide kanten om een duidelijke minderheid gaat.
Ik ben dol op mannen, ben dan ook al 25 jaar samen met een man.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:37 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zoals ik al zei betekent zeggenschap en een keuze helemaal niet automatisch dat men wegloopt van de verantwoordelijkheid. Jij hebt het niet zo op mannen of wel?
Nee, ik bedoel dat zij in beginsel al direct had kunnen zeggen van: "Nee, ik wil het niet. Ik laat het weghalen." Tot het punt waarop dat dat niet meer kon, zeg maar. De beslissingsbevoegdheid was er.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Euh nee, want toen de man in dat verhaal vertrok was er geen keuze meer.
Naja ook bij anticonceptie heb je natuurlijk bepaalde puntjes he. Voor mannen is het volledig gebaseerd op vertrouwen: ik kan niet zien of jij de pil hebt ingenomen of dat jij hebt gedaan wat je zegt dat je hebt gedaan. Andersom is het overduidelijk zichtbaar of de man een condoom gebruikt. En jij weet ook best dat seks met condoom voor een man veel minder prettig is dan seks zonder condoom, dus in een vaste relatie - waarin je elkaar neem ik aan vertrouwt - ga je niet jarenlang condooms gebruiken 'omdat je geen kind wil en je je vriendin/vrouw niet vertrouwt'quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil gewoon niet zwanger worden en doe alles om dat te voorkomen. Er is dus geen sprake van mijn kind, er is sprake van niet zwanger worden.
Bij enige twijfel, hoe klein dan ook kies ik namelijk voor een MAP.
Ben dan ook nog nooit ongewild zwanger geweest, niet eens me zorgen gemaakt erover omdat ik zeker was van mijn zaak.
Het enige wat ik van mannen vraag is dat ze ook hun ding doen om die zwangerschap te voorkomen als ze perse geen kinderen willen.
Welke minderheid?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee terry, jij trekt het door naar alle mannen terwijl ik het heb over de kans op misbruik aan beide kanten en zeg dat dat aan beide kanten om een duidelijke minderheid gaat.
Maar denk je dat mannen het leuk vinden dat vrouwen zomaar, tegen hun wil, abortus plegen? Da's ook een consequentie waarop ze geen enkele inspraak hebben of vragen of krijgen hequote:Op woensdag 9 maart 2016 15:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben dol op mannen, ben dan ook al 25 jaar samen met een man.
Het gaat hier nu eenmaal om de keuze om helemaal geen verantwoordelijkheid te dragen en alle consequentie's van een ellendige situatie op andermans nek te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |