quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:44 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft ineens een leven en niet genoeg tijd meer om VBL te kunnen modden.
Heel erg bedankt voor je inzet en tot ziens!
Ik stel voor dat we dit gesprek via DM voortzetten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM
Ik werd een beetje opwindend van je post.
Kijk hem hosselen dan, chickmagnetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dit gesprek via DM voortzetten.
Ik ben al begonnen met de campagne, we gaan er 100% voor!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gaan we weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik forward mijn sollicitatie van de vorige keer wel door. Jullie weten wel, die keer dat ik door Stijn werd verslagen.
Ik ben benieuwd wie mij dit keer gaat verslaan
#onlogisch4mod
Een zwarte dag en jij gaat juichen. Daar gaat mijn stem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gaan we weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een zwarte dag en jij gaat juichen. Daar gaat mijn stem.
Z'n lijk is nog niet eens koud. Zo respectloos.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een zwarte dag en jij gaat juichen. Daar gaat mijn stem.
De blijdschaps-dm die ik ontving, toen hij m'n tijgernootjes had ontvangen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:16 schreef Dven het volgende:
Wat is jullie favoriete Johannesherinnering?
Ik schiet ook vol nuquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
De blijdschaps-dm die ik ontving, toen hij m'n tijgernootjes had ontvangen.
Hij was echt zo blij. Dat was johannes ten voeten uit..
Ik word even emotioneel nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Elke keer als ik eraan terug denk, krijg ik overal weer de rillingen. Wat een persoonlijkheid heeft die jongen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
De blijdschaps-dm die ik ontving, toen hij m'n tijgernootjes had ontvangen.
Hij was echt zo blij. Dat was johannes ten voeten uit..
Ik word even emotioneel nu...
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:22 schreef DonRaja het volgende:
Beetje jammer Johannes, mij alleen laten met twee snotneusmods...Geen nood ouwe reus. Ik heb mijn sollicitatie weer afgestoftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet de FOK!-knokploeg weer van stal?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ok welke snol heeft hem van ons gestolen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood ouwe reus. Ik heb mijn sollicitatie weer afgestoft
Doe je dit nou expres?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Een leven hebben dat kunnen er hier niet veel zeggen
Jammer hoor.
[ afbeelding ]
Tsja er zijn ook users die aan het juichen zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe je dit nou expres?
Johannes weg, kapotte Jessica Alba link
Natuurlijk. De één zijn dood.....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja er zijn ook users die aan het juichen zijn.
Ik deed nog zo mijn best mobielquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe je dit nou expres?
Johannes weg, kapotte Jessica Alba link
Ik niet iig hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer! Je was een goede Johannes.
Succes met wat je gaat doen of mee bezig bent!
Ik heb even gelachen ja. Maar toen had ik plots door dat hij het meende.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
jij en Jessica hebben geen problemen tochquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:25 schreef onlogisch het volgende:
Nu al op zwart
Het komt nu allemaal wel in een stroomversnelling
quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:31 schreef GGMM het volgende:
Wow, bij Drizzt duurde dat een week.
WAT IS HIER AAN DE HAND??
quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is nou de reden van je afscheid ouwe reus?
Hoe heet ze?
*x-files muziek*quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:31 schreef GGMM het volgende:
Wow, bij Drizzt duurde dat een week.
WAT IS HIER AAN DE HAND??
Heb je nog wel tijd om voor mijn kat zorgen als ik op vakantie ben?quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals in de OP staat heb ik het de laatste tijd gewoon te druk
Als je niet meer genoeg online kan zijn moet je gewoon je conclusies trekken. Nu ik weet dat VBL met Don, Roland en natuurlijk Stinho die voor 3 telt in goede handen is kan ik met een gerust hart stoppen.
Weinig aanwezig zijn vind ik een slecht excuus. Guitarist wist zich toch onsterfelijk te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je niet meer genoeg online kan zijn moet je gewoon je conclusies trekken. Nu ik weet dat VBL met Don, Roland en natuurlijk Stinho die voor 3 telt in goede handen is kan ik met een gerust hart stoppen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weinig aanwezig zijn vind ik een slecht excuus. Guitarist wist zich toch onsterfelijk te maken.
druk met Jessicaquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weinig aanwezig zijn vind ik een slecht excuus. Guitarist wist zich toch onsterfelijk te maken.
Dat moet nog wel lukkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd om voor mijn kat zorgen als ik op vakantie ben?
Hij is een levende legendequote:Op woensdag 9 maart 2016 09:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mis zijn blauwe kleurtje nu alquote:
Ik mocht willen dat pax op mijn account zou zittenquote:
Die is flink gedaalt nuquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |