Tol jaquote:
Het is te ver weg voor mijn portemonnee.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:48 schreef ijsmijs01 het volgende:
[..]
Ga jij hem pakken?
waarom heet het trouwens fok!stok? Als ik die stok zie dan denk ik zelf eerder aan een balk of blok eigenlijk. en in het echt is hij ook een stuk kleiner dan de foto op de 1ste pagina doet vermoeden![]()
De borden zijn daar dubbel, Baarle Hertog en Baarle Nassau. Daarbij lag hij op Nederlands grondgebiedquote:Op zondag 13 maart 2016 01:05 schreef Light het volgende:
[..]
Da's België, daar had die stok helemaal niet heen gemogen.
aan de goede kant van de straat dusquote:Op zondag 13 maart 2016 14:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De borden zijn daar dubbel, Baarle Hertog en Baarle Nassau. Daarbij lag hij op Nederlands grondgebied
Tell mequote:Op zondag 13 maart 2016 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Er is een Maastricht-bord dat in België staat
Nee, is geheimquote:
zoals gezegd lag de stok aan de belgische kant van het bord, dus nee.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De borden zijn daar dubbel, Baarle Hertog en Baarle Nassau. Daarbij lag hij op Nederlands grondgebied
51.4310796,4.9322373quote:Op maandag 14 maart 2016 09:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zoals gezegd lag de stok aan de belgische kant van het bord, dus nee.
*die Helderse humorquote:Op maandag 14 maart 2016 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha die den helderse humor is toch altijd wel goud
Den Helderse klinkt gewoon voor geen meter. Je zegt toch ook niet Den Bossche bol... nee, precies.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niet de taalnazi gaan uithangen he duckje
Raar, de mensen die ik daar sprak waren allemaal belgenquote:Op maandag 14 maart 2016 10:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
51.4310796,4.9322373
Toch leuk als je de coördinaten registreert. Ik heb even nagekeken op een topografische kaart en de grens loopt inderdaad door het huis heen. Dus de borden staan volledig op Nederlands grondgebied.
Humor ook nietquote:
Had je anders verwacht dan?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:45 schreef just me het volgende:
Maar ondertussen ligt de stok nog steeds in Baalhoek....
Nee absoluut niet, ik ben wel erg benieuwd hoe lang de stok daar blijft liggen, weken ?quote:
Tenzij Fien op eens uit haar hol komt, vrees ik van wel.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef just me het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, ik ben wel erg benieuwd hoe lang de stok daar blijft liggen, weken ?
En voor de meeste mensen een teringeind wegquote:Op maandag 14 maart 2016 12:31 schreef ijsmijs01 het volgende:
Nog niemand die het stokje wil gaan halen?
Wat maakt zeeuws-vlaanderen nou zo een "slecht" plekje en de rest van Zeeland niet? Alleen maar die paar euro aan tol?
Wanneer is vaak?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:33 schreef KaBuf het volgende:
[..]
En voor de meeste mensen een teringeind weg
Het is dat ik er vaak voor mijn werk kom
Dat was sint-maartensdijk niet zeker?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:33 schreef KaBuf het volgende:
[..]
En voor de meeste mensen een teringeind weg
Het is dat ik er vaak voor mijn werk kom
Een uithoek van Nederland met weinig inwoners en weinig spelers. Slecht bereikbaar.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:31 schreef ijsmijs01 het volgende:
Nog niemand die het stokje wil gaan halen?
Wat maakt zeeuws-vlaanderen nou zo een "slecht" plekje en de rest van Zeeland niet? Alleen maar die paar euro aan tol?
Tot de stad Groningen is snelweg, en we hebben een groepje actieve spelers. Meestal ligt ie daar niet lang stilquote:Op maandag 14 maart 2016 12:37 schreef ijsmijs01 het volgende:
[..]
Dat was sint-maartensdijk niet zeker?
Daarnaast, volgens de 1ste pagina is dat ding ook al eens vaker bovenin groningen geweest, dat is nou ook niet echt dicht bij he?
Zelfs voor hem een ritje van een uur + tol.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar misschien moeten we BoonDockSaint even porren
Slecht bereikbaar? als je met de bus gaat wel wat, maar met de auto? Valt erg mee, weliswaar geen snelweg totaan die stok maar geen files of stoplichten vanaf de dichtbijzijnde snelweg totaan de stokquote:Op maandag 14 maart 2016 12:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een uithoek van Nederland met weinig inwoners en weinig spelers. Slecht bereikbaar.
Natuurlijk is Nederland groter dan de Randstad. Maar bijv. Groningen en Gelderland hebben hun eigen schare aan actieve spelers. Zeeuws-Vlaanderen heeft meerdere keren bewezen dat bijna niemand daar komt om de stok op te pikken
niet iedereen heeft de financiële mogelijkheid om voor de stok zo'n eind te rijdenquote:Op maandag 14 maart 2016 12:45 schreef ijsmijs01 het volgende:
[..]
Slecht bereikbaar? als je met de bus gaat wel wat, maar met de auto? Valt erg mee, weliswaar geen snelweg totaan die stok maar geen files of stoplichten vanaf de dichtbijzijnde snelweg totaan de stok
Raar dat ie zo lang in Oss bleef liggen terwijl Gelderland een schare aan actieve spelers heeft... (5km van Oss is de pont van Megen naar Appeltern en dan ben je dus al in Gelderland).quote:Op maandag 14 maart 2016 12:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een uithoek van Nederland met weinig inwoners en weinig spelers. Slecht bereikbaar.
Natuurlijk is Nederland groter dan de Randstad. Maar bijv. Groningen en Gelderland hebben hun eigen schare aan actieve spelers. Zeeuws-Vlaanderen heeft meerdere keren bewezen dat bijna niemand daar komt om de stok op te pikken
Stedenquote:Op maandag 14 maart 2016 12:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik bedoelde ver van grote steden vandaan (behalve Antwerpen dan)
en er is hier niemand met studenten-ov + veel tijd + zin in stukje wandelen of vouwfietsen?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
niet iedereen heeft de financiële mogelijkheid om voor de stok zo'n eind te rijden
Misschien moet je eens een statistische analyse doen op de FOK!stok dataquote:Op maandag 14 maart 2016 12:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gelderland is groot natuurlijkEn ik kan niet altijd alles verklaren. Laatst lag hij in Groningen ook lang stil.
Je kan ook de bus pakken vanaf goes door de westerscheldetunnel en dan ovverstappen op buurtbus...quote:Op maandag 14 maart 2016 13:00 schreef Nattekat het volgende:
OV is 4(!) uur enkeltje vanaf Utrecht, en dan moet er ook nog met een internationale en Belgische trein gereden worden.
Vanaf de dichtbijzijnde buurtbus-halte is het ongeveer 15 minuten lopen naar het Baalhoek-bordje.... dus niet onmogelijk...quote:Op maandag 14 maart 2016 13:06 schreef Maanvis het volgende:
Plaatsnaamborden staan doorgaans niet in de buurt van bushaltes en treinstations dus als je het in je hoofd haalt een OV verplaatsing te doen dan ben je een beetje het paard achter de wagen aan het spannen.
niets is onmogelijk, maar het moet wel een spel blijven en zo is het meer een puzzelquote:Op maandag 14 maart 2016 13:14 schreef ijsmijs01 het volgende:
[..]
Vanaf de dichtbijzijnde buurtbus-halte is het ongeveer 15 minuten lopen naar het Baalhoek-bordje.... dus niet onmogelijk...
Dan wordt het 5 uur enkeltje.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:01 schreef ijsmijs01 het volgende:
[..]
Je kan ook de bus pakken vanaf goes door de westerscheldetunnel en dan ovverstappen op buurtbus...Dan niks internationale trein.
Netjes, da's idd wel te doenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:14 schreef ijsmijs01 het volgende:
[..]
Vanaf de dichtbijzijnde buurtbus-halte is het ongeveer 15 minuten lopen naar het Baalhoek-bordje.... dus niet onmogelijk...
in de aanbieding bij de Etos voor ¤ 9,95quote:
Ik wil betaald worden om zo lang in de bus te zittenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:18 schreef just me het volgende:
[..]
in de aanbieding bij de Etos voor ¤ 9,95
pak een zonnige dag ga zitten en genietquote:Op maandag 14 maart 2016 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil betaald worden om zo lang in de bus te zitten
Tegen de tijd dat ook daar aan kom is de zon al onderquote:Op maandag 14 maart 2016 13:20 schreef just me het volgende:
[..]
pak een zonnige dag ga zitten en geniet
zeurkatquote:Op maandag 14 maart 2016 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ook daar aan kom is de zon al onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |