Je eigen? Sinds wanneer spreek jij dialect.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Net als wachten voor een rood stoplicht. Je eigen ondergeschikt maken aan een paal met een rood lampje.
Is het slechte-grappen-dag ofzo?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dacht dat dit de normale gang van zaken was voor jou.
Goed dat dit bestaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee het is internationale vrouwendag.
Heb me eigen dialect ontwikkeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je eigen? Sinds wanneer spreek jij dialect.
Wel goed dat er aandacht is voor dat nog steeds onopgeloste probleem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Ik zit nu thuis aanstalten te maken om m'n vier uurtjes op de uni van straks al dan niet inhoudelijk voor te bereiden.quote:
Vooral in China hebben ze wat meer vrouwen nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel goed dat er aandacht is voor dat nog steeds onopgeloste probleem.
We zullen zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Opzich is de nieuwe Zaman wel veel optimistischer. Dat is ook wat waard natuurlijk.
Op tv, als ik word gerepatrieerd.quote:
Oh ja, Zaman is plotseling lovend over het boefje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de nieuwe blije versie van Zaman viert Erdogan ook vrouwendag.
Ik hoor geen verschil.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Lui wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Ik zit nu thuis aanstalten te maken om m'n vier uurtjes op de uni van straks al dan niet inhoudelijk voor te bereiden.
Typisch iets wat een man zegt. Elke dag is mannendag, maar één vrouwendag is te veel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:25 schreef Tchock het volgende:
Vrouwendag. Want niets zegt gelijkheid zoals een speciale dag ter ere van één groep.
Heb je als Amsterdammer nog naar de Canal Parade gekeken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:25 schreef Tchock het volgende:
Vrouwendag. Want niets zegt gelijkheid zoals een speciale dag ter ere van één groep.
Ja, laten we een Joop-artikel wijden aan die onacceptabele gedrag van Tchock.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Typisch iets wat een man zegt. Elke dag is mannendag, maar één vrouwendag is te veel.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Hmm, weet niet of dit de beste naam is die ze konden kiezen.
[ afbeelding ]
Al die zure Koosen eruit gewerkt en het levert direct een aangenamer krantje op.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de nieuwe blije versie van Zaman viert Erdogan ook vrouwendag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |