Die optie was er niet, maar gelukkig loopt hier genoeg blauw.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:32 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Geen onderdeel van de topicreeks....
Ik heb er even voor gezorgd dat Harry jouw topicdeel aan de reeks heeft gekoppeld.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die optie was er niet, maar gelukkig loopt hier genoeg blauw.
Bedankt Elfletterig.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ik heb er even voor gezorgd dat Harry jouw topicdeel aan de reeks heeft gekoppeld.
Ik zag in het vorige topic trouwens een hilarische grap van Elfletterig, al zeg ik het zelf:quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ik heb er even voor gezorgd dat Harry jouw topicdeel aan de reeks heeft gekoppeld.
Ik heb geen idee hoe dat werkt.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:51 schreef moemoe het volgende:
Was die F1-manager vorig jaar een succes? En wie deed er toen ook mee?
Vertel me eens wat meer erover peepz.
Daar worden we blij vanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik geef deze topicje 5 koetjes
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik deed vorig jaar niet mee, lang geleden wel een keer en het is wel leuk hoor. Je moet het alleen wel actief bijhouden, maar dat is ook geen ramp want zoveel werk is het niet. Gewoon voor nu een zo goed mogelijk team samenstellen en dan per race kijken wat je kan aanpassen om meer punten binnen te halen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:51 schreef moemoe het volgende:
Was die F1-manager vorig jaar een succes? En wie deed er toen ook mee?
Vertel me eens wat meer erover peepz.
Alles staat toch wel in de FAQ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik hoop dat de FOK!-PR aan Facebook wel uit kan leggen hoe het werkt.
Als je er vanuit gaat dat mensen de FAQ lezen, ga je er ook vanuit dat mensen naar de website komen om dat te doen.quote:
NEE! NEE!! NEE!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:13 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft nog niemand Imagine gepost?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:13 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft nog niemand Imagine gepost?
Vind je het zo'n slecht nummer?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
NEE! NEE!! NEE!!!
Dat nummer wilde ik persé niet in de OP hebben.
We hebben wel genoeg geleden afgelopen december/januari.
Mjah, alles uitkauwen is een optie maar of dat aantrekkelijk overkomt .. Daarnaast is het geen rocketscience, daarnaast zullen first users zich eerst moeten registreren en vragen staat natuurlijk altijd vrij.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat mensen de FAQ lezen, ga je er ook vanuit dat mensen naar de website komen om dat te doen.
''Kom kijken en neem de FAQ door'' is niet zo heel uitnodigend en daarnaast niet laagdrempelig genoeg voor een eerste bezoek aan de site.
Die hele F1 interesseert me eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, alles uitkauwen is een optie maar of dat aantrekkelijk overkomt .. Daarnaast is het geen rocketscience, daarnaast zullen first users zich eerst moeten registreren en vragen staat natuurlijk altijd vrij.
Ik heb zelf jaren niet meegedaan en had binnen 10 minuten mijn setup klaar ..
Dat hoeft ook niet. Ik ben zelf ook een stuk minder enthousiast dan vroeger.. Maar nu met Max is het wel leuk, en zo'n F1-manager is ook wel grappig om ernaast te hebben. Als je er echt geen moer mee hebt dan hoeft het allemaal natuurlijk niet, dat heb ik met voetbal of tennis. Dat mag allemaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hele F1 interesseert me eigenlijk niet.
Ik bedoelde meer de tekst zo te schrijven dat het ook voor een leek die nog nooit F1 heeft gezien leuk lijkt om mee te doen. FOK! Voetbalmanager is ook een prachtig voorbeeld van promo-materiaal voor Facebook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:20 schreef YokiKater het volgende:
Mjah, alles uitkauwen is een optie maar of dat aantrekkelijk overkomt .. Daarnaast is het geen rocketscience, daarnaast zullen first users zich eerst moeten registreren en vragen staat natuurlijk altijd vrij.
Ik heb zelf jaren niet meegedaan en had binnen 10 minuten mijn setup klaar ..
* moemoe rilt nu alquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:24 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat het door mij geposte YouTube filmpje wel wat los zal maken![]()
Ik denk het niet. De naam "NAS" is namelijk genoeg om het niet aan te klikken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat het door mij geposte YouTube filmpje wel wat los zal maken![]()
Ik schat je anders in en dat je toch stiekem klikt uit nieuwsgierigheid om te kijken hoe ze het meesterwerk hebben weten te verneuken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De naam "NAS" is namelijk genoeg om het niet aan te klikken.
Neequote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik schat je anders in en dat je toch stiekem klikt uit nieuwsgierigheid om te kijken hoe ze het meesterwerk hebben weten te verneuken.
moemoe.nl was een soort fansite die voor mij was opgerichtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 05:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat stond erop dan? Gifjes van koeien? Nederlandse KLF-fansite?
Hehehe echt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 05:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
moemoe.nl was een soort fansite die voor mij was opgericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 05:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe echt?
Een beetje zoals www.specularium-fanclub.nl bedoel je?Ja, echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heeft zo'n 3 jaar bestaan geloof ik.
https://web.archive.org/w(...)e.nl/forum/index.php
Klik maar op de link.
tyfusstraal een eind op Henkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 05:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo zo.... jij begint de dag vrolijk
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 16:05:00Tunahan Kuzu (Denk): Geen belastinggeld meer voor #Powned. 'Omroep gaat grens over met Bijlmer-safari filmpje' https://t.co/VRZn9Ted2g reageer retweet
Voor een blikje Fernandes.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 16:05:00Tunahan Kuzu (Denk): Geen belastinggeld meer voor #Powned. 'Omroep gaat grens over met Bijlmer-safari filmpje' https://t.co/VRZn9Ted2g reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:40 schreef Fokker89 het volgende:
Er is hier een dode gevonden bij het AZC.
Ach, gebeurt hier ook eens wat...quote:
Dat is geen eten maar pure rotzooiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:10 schreef Mani89 het volgende:
Dat moment dat je eten haalt bij de Mac en dat je bij terugkomst erachter komt dat ze er per ongeluk nog een extra burger bij hebben gedaan.
de kiftquote:
Hihihi gniffelquote:
Ja ik weet, duurt lang ...quote:
Dan heb je toch wel gauw 3 gram kip gegeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik had een Maestro Burger, McChicken, Mcnuggets en dus nog een gratis Chili Chicken er bij.
Is gewoon separatorvlees.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel gauw 3 gram kip gegeten.
Past dit wel bij je wielerdieet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik had een Maestro Burger, McChicken, Mcnuggets en dus nog een gratis Chili Chicken er bij.
Vanaf komend weekend ben ik pas weer wielrenner. Dan kunnen al die walgelijke winterkilo's er weer af.quote:
Ik heb vanaf donderdag 18:30 weekend. God prijst me.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf komend weekend ben ik pas weer wielrenner. Dan kunnen al die walgelijke winterkilo's er weer af.
[ afbeelding ]
Ik al 4 uur eerder haha.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf donderdag 18:30 weekend. God prijst me.
Maakt mij dat wat uit, Mani. Lekker genieten van de Europa League, vrijdag buiten heulen, zaterdag een verjaardagje, zondag in huis kloosteren.quote:
Jakkie, een verjaardag. Hopelijk ben ik morgen wel op tijd thuis om de finish van Parijs-Nice te zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt mij dat wat uit, Mani. Lekker genieten van de Europa League, vrijdag buiten heulen, zaterdag een verjaardagje, zondag in huis kloosteren.
Het draait toch allemaal om vrijdag. Morgen moet ik naar de tandarts om 15:30 en dan nog college. Praise the lord.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jakkie, een verjaardag. Hopelijk ben ik morgen wel op tijd thuis om de finish van Parijs-Nice te zien.
Je moet, niks.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het draait toch allemaal om vrijdag. Morgen moet ik naar de tandarts om 15:30 en dan nog college. Praise the lord.
Moet ik nog DWDD kijken?
Heb je die bij de Singel zitten eten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die maestro burger is echt prima te doen.
Pauw ga ik wel kijken, dat wordt zo kut dat het weer goed is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
En Pauw hoef je ook al niet te kijken. Wat een fantastische dag.
Wie komt er?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
En Pauw hoef je ook al niet te kijken. Wat een fantastische dag.
Oh leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Vuijsje en een schare multiculturaliteit.
Thema-uitzending.
Wat voor land zijn wij en waarom is iedereen zo woedend? Dat vraagt schrijver Robert Vuijsje zich af in zijn nieuwe boek ‘Kaaskoppen’.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor land zijn wij en waarom is iedereen zo woedend? Dat vraagt schrijver Robert Vuijsje zich af in zijn nieuwe boek ‘Kaaskoppen’.
De nieuwe kaaskoppen, die het gevoel hebben er niet bij te horen, staan tegenover de oude kaaskoppen die niet begrijpen waar hun landgenoten over zeuren.
. Hamertje tik op de vingers.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
Kortom: bij Sjaak is een dode gevonden, maar bij Mani is er een burger extra aangetroffen. De balans klopt dus
Hoe kan dit nou iemand irriteren :pquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, maar het vermaakt en irriteert mensen.
Alleen Goosebumps.quote:
Dit ken ik weer niet.quote:
En een flesje olie zeker?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:24 schreef anonymoussie het volgende:
Moeten wij ook een x doen, op een warme zomernacht een kampvuur maken en horrorverhalen vertellen.
Neem ik wel speciale cake mee.
Dat was eenmalig ...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als iemand voor een reuzestep zorgt uit voorzorg, moet het toch wel goedkomen.
Kan Mani er een Maestro Burger van prepareren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt echt als iets waar uiteindelijk David op het kampvuur eindigt.
Waar is die dürumvouwer eigenlijk?quote:
Wat doe jij ineens stoer met al die plaatjes, heb je google afbeeldingen ontdekt?quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens stoer met al die plaatjes, heb je google afbeeldingen ontdekt?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens stoer met al die plaatjes, heb je google afbeeldingen ontdekt?
Vanochtend even, ja. Hoezo?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
Haha, Elfletterig luistert naar Radio49.
https://breakingnewsnl.wo(...)olgebouw-amersfoort/quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik schat je anders in en dat je toch stiekem klikt uit nieuwsgierigheid om te kijken hoe ze het meesterwerk hebben weten te verneuken.
quote:21.42 Er is een extra tankautospuit en hoogwerker opgeroepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maserati?quote:
Nee, want ik weet nog niet wat voor auto, maar ik zit nu 2,5 jaar zonder, en vind het OV toch wel behoorlijk kut.quote:
Wat heeft je voorkeur?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want ik weet nog niet wat voor auto, maar ik zit nu 2,5 jaar zonder, en vind het OV toch wel behoorlijk kut.
Ja, maar dat kan ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:34 schreef Specularium het volgende:
Je kunt ook verhuizen naar bewoond gebied.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter dan een Renault.
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
Ik heb jaren een Suzuki gehadquote:
Dat is niet grappig lul.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jaren een Suzuki gehad
En vervolgens tegen een standbeeld gereden met Koninginnedag ofzo
quote:
Ik snap hem niet, maar het zal wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het accentteken moet net de andere kant op...
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
https://breakingnewsnl.wo(...)olgebouw-amersfoort/
[..]Lekker fikkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe jé dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het accentteken moet net de andere kant op...
Nee. Het moet hè zijn, in plaats van hé.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, maar het zal wel grappig zijn.
Zal Arno wel geweest zijn, toen die stoned was.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Peunage het volgende:
Waarom dacht ik dat The Big Lebowski een goede film was? Zei iemand dat in dit topic?
He?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Het moet hè zijn, in plaats van hé.
Dat doe ik niet hoor, maar mijn telefoon, hier kan ik gewoon niks aan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Het moet hè zijn, in plaats van hé.
Gewoon die streepjes kopiëren plakkenquote:
dat is dus ècht supèr vèèl wèrk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon die streepjes kopiëren plakken
è è è è è è è è
Morgen weer nieuwe kansenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is je beste grap van de dag. Hilarisch.
Maak hem mod!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
Henk Lettering denkt dat Sesamstraat bewust aanstuurt op Afrikanisering van Nederland.
Dat is me toch wat.
Ik zei dat ik niet weet of Gerda Havertong er bewust voor kiest om er als een soort Winnie Mandela bij te zitten, of dat ze hiertoe wordt gedwongen. Ik weet het niet. Jij doet alsof je het wél weet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
Henk Lettering denkt dat Sesamstraat bewust aanstuurt op Afrikanisering van Nederland.
Dat is me toch wat.
Laat je nou niet zo op de kast jagen!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet weet of Gerda Havertong er bewust voor kiest om er als een soort Winnie Mandela bij te zitten, of dat ze hiertoe wordt gedwongen. Ik weet het niet. Jij doet alsof je het wél weet.
Soms stuur ik een beeld een beetje bij. Ik heb een geweldig imago te bewaken, snap je...quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat je nou niet zo op de kast jagen!
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms stuur ik een beeld een beetje bij. Ik heb een geweldig imago te bewaken, snap je...
Ik heb een lijntje met Grover.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet weet of Gerda Havertong er bewust voor kiest om er als een soort Winnie Mandela bij te zitten, of dat ze hiertoe wordt gedwongen. Ik weet het niet. Jij doet alsof je het wél weet.
Dat moet je niet hier vragen maar in dat andere topic.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel liter zuur sluist Dagonet op een dag weg, eigenlijk?
Dat ís ook een geweldige film.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Peunage het volgende:
Waarom dacht ik dat The Big Lebowski een goede film was? Zei iemand dat in dit topic?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 07:15 schreef Fokker89 het volgende:
Vandaag een keer een leuke ochtendploeg.
Nee niet die Heleen. Gewoon Heleen. Ik post dit plaatje speciaal voor Specu.quote:
Wist niet dat ze al zo oud was.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee niet die Heleen. Gewoon Heleen. Ik post dit plaatje speciaal voor Specu.
Ik ga deze niet inkoppen.quote:Wetenschappers hebben mogelijk het grootste ruimteobject in het heelal ontdekt.
http://www.nu.nl/wetensch(...)te-ruimteobject.html
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:35 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker stabiel voorjaarsweer.
Is het een sensatie docu of een informatieve?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:58 schreef anonymoussie het volgende:
Die docu over Scientology op Netflix is een echte topshow, jongens.
Het zijn interviews met alleen maar hooggeplaatste ex-leden die precies uit de doeken doen hoe alles in zijn werk gaat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het een sensatie docu of een informatieve?
Mag ik ook op dat lijstje?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik heb een goed idee: ik zet je vanaf nu in hetzelfde lijstje als Xa1pt en DS4. Je weet vast wel wat dat betekent. Ik verzoek je vriendelijk om niet meer op mijn posts op dit forum te reageren; je gaat namelijk geen reactie meer krijgen. Ik ben je gescheld namelijk wel een keer zat.
En ik verzoek je tevens vriendelijk om nergens mijn veronderstelde mening te verkondigen, of om namens mij of over mij te spreken als je ergens een mening geeft.
Hoezo wil jij op dat lijstje dan? Met sommige users ben je op een gegeven moment gewoon klaar. Zo ver is het met jou nog niet. Ook al woon je in Emmeloord.quote:
Ik ben gewoon benieuwd wat het met me doet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo wil jij op dat lijstje dan? Met sommige users ben je op een gegeven moment gewoon klaar. Zo ver is het met jou nog niet. Ook al woon je in Emmeloord.
Vraag het de users die al een tijdje in het genoemde lijstje staan. Voorlopig sta je er nog niet op. Daar zul je eerst echt maandenlang hard je best voor moeten doen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat het met me doet.
Ik zie een uitdagingquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vraag het de users die al een tijdje in het genoemde lijstje staan. Voorlopig sta je er nog niet op. Daar zul je eerst echt maandenlang hard je best voor moeten doen.
Dit is wat voor jou, jouw twee heldenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vraag het de users die al een tijdje in het genoemde lijstje staan. Voorlopig sta je er nog niet op. Daar zul je eerst echt maandenlang hard je best voor moeten doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het een sensatie docu of een informatieve?
Beetje van beiden. Bepaalde informatie berust op ervaringen van oud- leden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:54 schreef anonymoussie het volgende:
Wij zijn gister begonnen met die docu over Scientology. Ontzettend interessant.
Natuurlijk wisten we wel het één en ander, maar zo diep heb ik mij nooit in de materie verdiept.
Met monden open van verbazing en oren geschokt door de verontrustende kennis over deze sekte.
Aanrader wel voor degenen die interesse hebben in de 'kunst' van indoctrinatie.
Mijn Kanye-tax voor deze week is al bereikt, sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wat voor jou, jouw twee heldenhttp://edition.cnn.com/in(...)p-kanye-who-tweeted/
Nee hoor, want ik houd me gewoon afzijdig in een discussie, omdat ik zie dat deze uit de hand begint te lopen. Helemaal geen zin in.quote:
Het lijkt me persoonlijk niet zo verstandig om hier in NWS-SC te komen stoken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je jarenlang complete bevolkingsgroepen pest.
Ik stook niet, ik geef een verklaring.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt me persoonlijk niet zo verstandig om hier in NWS-SC te komen stoken.
In tegenstelling tot het gedrag van users in het POL-café geeft mijn gedrag in NWS-SC namelijk geen aanleiding om hier te gaan zitten rellen.
Verder heb ik er heel bewust voor gekozen om een punt te zetten achter de discussie in het moderator-topic. Ik heb je verhaal gelezen; ik neem het voor kennisgeving aan. Dit topic is niet bedoeld om verder te discussiëren.
Ook dit neem ik voor kennisgeving aan. De haat loopt bij sommige figuren (bedoel niet jou) iets te hoog op, dus rond ik elke discussie over dat onderwerp af. Heb er wel weer even genoeg van.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik stook niet, ik geef een verklaring.
Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nou helemaal geen zin in ruzie hoor.
Zo rollen wij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Waarom moeten die buitenlanders steeds ruzie maken. Laat ze dat lekker onderling doen zoals die mocromaffia.
Wil je erover praten?quote:
Ja dit ook.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zijn interviews met alleen maar hooggeplaatste ex-leden die precies uit de doeken doen hoe alles in zijn werk gaat.
Fascinerend!
Nu pasquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei.... daar ben ik ook vaak.
De koning komt op 27 april onze mooie stad trouwens bezoeken.
Mijn moeder de hele familie komt uit Zwolle.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei.... daar ben ik ook vaak.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn moeder de hele familie komt uit Zwolle.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
quote:
Dank u welquote:
Pure geld-verspillingquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind jij ons koningshuis niet zo leuk?
Dat is een understatement.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind jij ons koningshuis niet zo leuk?
Waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:32 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij begin ik ook griep te krijgen, maar dat kan helemaal niet
Alles heeft een eerste xquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik een machine ben, ik heb serieus nog nooit griep gehad.
Henk heeft nooit een grap gehad.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik een machine ben, ik heb serieus nog nooit griep gehad.
Hoe kan dat nou? Jij hebt altijd de beste hossels.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders nog steeds maagd.
Ik moet wel eens om hem lachenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk heeft nooit een grap gehad.
Ik durf nog nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Jij hebt altijd de beste hossels.
Kan wel in die show van Lubach, dan moet alleen Marianne lachen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet wel eens om hem lachenHet is alleen allemaal nog niet genoeg voor een show.
Heerlijk, gordijnen open.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Check die blauwe lijn. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit verbaast echt helemaal niemandquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders nog steeds maagd.
Heb je ze nog niet betaald?quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet ik verdomme mijn ramen lappen.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nice.. die nemen we mee in het beoordelingsgesprek !
Middagcrew!
Ik heb wel zo'n verzekering dat ik ze gewoon in kan tiefen en dan krijg ik nieuwe ramenquote:
Misschien is ze wel dood #durftedromenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:00 schreef Specularium het volgende:
Een of andere taart vond het vanmorgen een goed idee om ineens stil te gaan staan op het fietspad omdat ze naar links moest. Is allemaal wel leuk maar niet als er 6 miljoen fietsers achter je zitten die rechtdoor moeten. Dus ik knal er vol bovenop. Hopelijk heeft ze ergens last van.
90 euro boete plus 7 euro administratiekosten!quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:00 schreef Specularium het volgende:
Een of andere taart vond het vanmorgen een goed idee om ineens stil te gaan staan op het fietspad omdat ze naar links moest. Is allemaal wel leuk maar niet als er 6 miljoen fietsers achter je zitten die rechtdoor moeten. Dus ik knal er vol bovenop. Hopelijk heeft ze ergens last van.
Vind het niet zo leuk dat jij dit over onze Cnor zegt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien is ze wel dood #durftedromen
Waar is die eigenlijk?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit over onze Cnor zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |