ik weet, maar niet hier bij de Jumbo. Toen ze er net waren hadden ze die wel, maar dat was snel over. Als we wraps eten ofzo gaat er meer als een half flessie aan, dus je blijft nieuwe pakken elke keer.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Er zijn ook grotere flessenik haal alleen altijd de kleine, want zoveel eet ik het niet meer.
Als ik t op de heupen heb maak ik het gewoon zelf, op basis van yofresh
Holy cowquote:Op maandag 7 maart 2016 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik weet, maar niet hier bij de Jumbo. Toen ze er net waren hadden ze die wel, maar dat was snel over. Als we wraps eten ofzo gaat er meer als een half flessie aan, dus je blijft nieuwe pakken elke keer.
Veul te veul, dat zoette is overheersend. Mijn shoarma moet wel gewoon naar knoflook smaken en niet naar suiker.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zit dan ook bijna 14% aan suikers in.
Klinkt wel als een goed recept. Misschien yoghurt met wat gebruiken ipv slasaus? Eventueel wat MSG, paar druppels citroensap en bieslook erdoorheen lijkt me ook wel lekker.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:20 schreef marc0871 het volgende:
ik maak knoflooksaus met slasaus,
knoflook raspen met zo'n schaaltje
[ afbeelding ]
wat peterselie,
snufje peper en zout.
als je er genoeg knoflook in doet, brand het je mond uit![]()
Dit dus. Veul lekkerderquote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef Sarasi het volgende:
Gewoon de goedkoopste magere yoghurt halen, pot mayonaise, gehakte knoflook en wat bieslook. Ongeveer 50/50 yoghurt/mayo, maar je moet zelf even kijken hoe dik of vloeibaar je 'm wilt hebben. Net zoveel gehakte knoflook doorheen tyfen als je lekker vindt en voor het oog wat bieslook doorheen roeren. Veel goedkoper en veel lekkerder.
Dit topic is al een ode aan Calvéquote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Stuur je wel even een bedankje naar Calvé dan?
En dan heb je een liter knoflooksaus. Hoe lang kun je dat bewaren? Ik ben groot liefhebber van goeie knoflooksaus, maar een liter per week gaat er nou ook weer niet door.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef Sarasi het volgende:
Gewoon de goedkoopste magere yoghurt halen, pot mayonaise, gehakte knoflook en wat bieslook. Ongeveer 50/50 yoghurt/mayo, maar je moet zelf even kijken hoe dik of vloeibaar je 'm wilt hebben. Net zoveel gehakte knoflook doorheen tyfen als je lekker vindt en voor het oog wat bieslook doorheen roeren. Veel goedkoper en veel lekkerder.
eindeloos omdat het bol staat van de conserveringsmiddelenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:07 schreef Hallojo het volgende:
En dan heb je een liter knoflooksaus. Hoe lang kun je dat bewaren? Ik ben groot liefhebber van goeie knoflooksaus, maar een liter per week gaat er nou ook weer niet door.
Dit ging over zelfgemaakte knoflooksaus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:11 schreef liedetector het volgende:
[..]
eindeloos omdat het bol staat van de conserveringsmiddelen
Je maakt toch gewoon zoveel als je wilt, drol.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En dan heb je een liter knoflooksaus. Hoe lang kun je dat bewaren? Ik ben groot liefhebber van goeie knoflooksaus, maar een liter per week gaat er nou ook weer niet door.
Omdat je anders elke keer als je een keer een likje knoflooksaus wil nieuwe saus moet gaan maken.quote:
bakje vol niet genoeg per maaltijd?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:24 schreef Hallojo het volgende:
Omdat je anders elke keer als je een keer een likje knoflooksaus wil nieuwe saus moet gaan maken.
Klopt, maar dat zijn ze volgens mij allemaal die je bij de super kunt krijgen.quote:
Dat geld ook voor die meuk van Calve.quote:
Heb je de knoflook kebabsaus van Calvé al geprobeerd? Ik vind de Yildriz persoonlijk wat smaakloos.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat geld ook voor die meuk van Calve.
Yildriz is gewoonweg beter. Calve saus smaakt nog te Hollands.
Al geproefd?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |