Giannis is wel ziek bezig als point forward na de Allstar Break. De ene na de andere triple double.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Michael Carter-Williams mist rest van het seizoen met een heupblessure.
Niet per se slecht nieuws voor de Bucks, hij is geen bepalende speler geweest dit seizoen.
Cool.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 04:00 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ] live kijken of ze nu wel raak schieten en geschiedenis schrijven
Ach ja neem ze het eens kwalijk. East hebben ze toch al gewonnen zonder te spelen en titel is ook al vergeven. Not much to gain.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:59 schreef Hathor het volgende:
Tsjonge wat maken de Cavs een uitgebluste indruk zeg, alsof ze in hun hoofd al op vakantie zijn.
En hoe was het? Genoten van Curry?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 04:00 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ] live kijken of ze nu wel raak schieten en geschiedenis schrijven
Een paar heerlijke driepunters; die na de pass van bogut en die 300ste tegen ilysovaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hoe was het? Genoten van Curry?
Dit filmpje!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Een paar heerlijke driepunters; die na de pass van bogut en die 300ste tegen ilysova.
Alleen $13 voor een biertje in de Oracle arena..
twitter:SheaSerrano twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 06:24:59i just want someone to believe in me the way andrew bogut believes in steph curry https://t.co/QTUwfwkH6c reageer retweet
Baas!quote:Op donderdag 10 maart 2016 04:04 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ff wat beter zicht dit keer
Geluk gehad met Resale dus "maar" 150 dollar. Volgens mij is gewone prijs 300+.quote:Op donderdag 10 maart 2016 05:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zijn hele goede plaatsen..![]()
Gokje, 250 dollar?
12 dollar voor een bratwurst..quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:04 schreef ehouse het volgende:
13 dollar voor een biertje.. Is enkel bier zo duur of hoeveel betaal je voor de rest?
Gelukkig toch nog gegaan toen ik uur van te voren las dat kobe speelde, ik zat wel veels te hoog; section's 300. Maar wat ben ik blij dat ik gegaan ben, kobe speelde heerlijk tegen lebron.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:24 schreef PippenScottie het volgende:
LeBron en Kobe speelden voor de laatste keer tegen elkaar.
Opvallend, ze hebben maar 22 keer tegen elkaar gespeeld (16-6 LeBron) en ondanks dat de laatste 9 jaar of James of Kobe in de finale stond, speelden ze nooit in de finale tegen elkaar. Grootste gemiste kans in de NBA het afgelopen decennium.
Fucking dwight howardquote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:24 schreef PippenScottie het volgende:
LeBron en Kobe speelden voor de laatste keer tegen elkaar.
Opvallend, ze hebben maar 22 keer tegen elkaar gespeeld (16-6 LeBron) en ondanks dat de laatste 9 jaar of James of Kobe in de finale stond, speelden ze nooit in de finale tegen elkaar. Grootste gemiste kans in de NBA het afgelopen decennium.
$13??? Hoe durven ze het te vragen zeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Een paar heerlijke driepunters; die na de pass van bogut en die 300ste tegen ilysova.
Alleen $13 voor een biertje in de Oracle arena..
Het hangt er van af, Warriors zijn nu 'red hot' dus hoppa, prijzen omhoog. Ik betaalde een jaar geleden bij de Pistons $5 voor een halve liter. Maar goed, wie gaat er nu naar de Pistons?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
$13??? Hoe durven ze het te vragen zeg.
SPT / [NCAA] College Basketball #5quote:Op zondag 13 maart 2016 13:34 schreef pfaf het volgende:
Vanaf vandaag allemaal over op college? Is er eigenlijk (al) een march madness topic?
Terwijl Kerr op zijn beurt serieus overweegt om zijn starters rust te geven met het oog op de playoffs, althans dat heb ik nu al enkele keren gelezen. Op zich geen slecht idee natuurlijk, het zou wel een enorme anti climax zijn als je een 73-9 seizoen draait, om vervolgens in de playoffs door vermoeidheid of blessures in de eerste of tweede ronde gewipt te worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:40 schreef ShaoliN het volgende:
Zaterdag weer SA tegen GSW. Ben benieuwd. SA heeft wel wat te verliezen deze keer met hun aardige reeks van 43x ongeslagen thuis. Hopelijk nu wel vuurwerk.
Gisteren bijna.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:08 schreef D-Wade het volgende:
En Grizzlies Wooww....hele starting 5 ligt er zowat uit.
Conley nu 3-4 weken weg, Zbo is al paar duels tussenuit....Chalmers zelfs gewaived.
Scheelt wel dat ze een paar vechters hebben in team die elke duel 200% gaan. Lance, Barnes, Birdman,Tony Allen......grappig hoe die allemaal bij elkaar in team zijn terecht gekomen.
Ik kijk al uit naar de eerste brawl.
Was nog een leuke wedstrijd om te zien ook. Miste alleen Mart.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:21 schreef PippenScottie het volgende:
Vintage Dirk Nowitzki scoort 40 punten in een OT win tegen Portland.
Dit is een vrij cruciale win ook voor plaatsing voor de play-offs.
Nowitzki is de oudste speler sinds Karl Malone in 2003 die 40 punten of meer scoort. Ik zie Dirk gerust nog twee jaar doorspelen.
Dwyane Wade werd gisteren de 41e speler die 20.000 punten heeft gescoord in de NBA.
Spanning is om te snijden in de middenmoot van het oosten. Plaats 3-6 liggen nog helemaal open. En het gevecht om de laatste 2 plekken word ook een bloedbad tussen Pacers,Bulls,Pistons en de Wizards (5 game winning streak en healthy squad). Spanning maakt een hoop goed in the East.quote:
Knie. Plus 20 seizoenen je lichaam slopen én een seizoen waarbij het enige belang is dat de jonkies zoveel mogelijk ervaring opdoen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:06 schreef LuieSurinamer het volgende:
Wat voor blessure heeft Garnett eigenlijk, want die speelt ook al maanden niet.
quote:Timberwolves' Kevin Garnett: May be done for season
by RotoWire Staff | Special to CBSSports.com
Coach Sam Mitchell told Sirius XM NBA Radio on Tuesday that Garnett (knee) could be at risk of missing the remainder of the season. "It's a day-to-day, week-to-week thing...I'm not even going to promise that you're going to see him [again this season]."
A bout of right knee soreness has prevented Garnett from playing since Jan. 23, and the cagey veteran hasn't seemed to show much in the way of progress yet, as he hasn't been practicing with the team. The Timberwolves have been evaluating him on a game-by-game basis for the duration of his absence, but now that Garnett has missed the last 15 contests, it appears safe to conclude he's no longer merely "day-to-day." With the team well out of playoff contention in the Western Conference and keen on developing its young players over the final month and a half of the season, there's little incentive for the 39-year-old Garnett to rush back to the court.
Ondanks dat het niveau wel wat minder is in het oosten , is het wel interessant om te volgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:59 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Spanning is om te snijden in de middenmoot van het oosten. Plaats 3-6 liggen nog helemaal open. En het gevecht om de laatste 2 plekken word ook een bloedbad tussen Pacers,Bulls,Pistons en de Wizards (5 game winning streak en healthy squad). Spanning maakt een hoop goed in the East.
Die mag van geluk spreken.quote:Hall of Famer Dikembe Mutombo was at the Brussels airport during a deadly terrorist attack early Tuesday.
Mutombo posted two messages on his Facebook page to let everyone know he was not injured. The Atlanta Hawks confirmed that he was in Belgium when the terrorists struck at both the airport and on a subway, killing at least 31 people and wounding scores.
Mutombo posted one photo showing people walking around outside the airport, accompanied by the message, "God is good. I am in Brussels Airport with this craziness. I am fine." He followed with a selfie and another message, "Thank you everyone. I am safe here. God is good."
The 49-year-old Mutombo is a native of the Congo who now lives in Atlanta. The eight-time All-Star retired in 2009
In San Antonio tijdens het reguliere seizoen hebben ze 33 keer op rij verloren. In eigen huis dit seizoen en tijdens de play-offs paar jaar terug hebben ze wel gewonnen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:49 schreef Hathor het volgende:
Hebben de Warriors nou al 33 keer op rij verloren in San Antonio? Dat moet toch gaan knagen op de een of andere manier.
Laten we het hopen.quote:
Volgens mij is het heeeul ongezellig bij de Cavs op dit moment. Ik denk dat de East wagenwijd open is dit seizoenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 08:08 schreef popolon het volgende:
Er kunnen nog gekke dingen gebeuren. WAS/CHI schedule vanaf nu is een stuk 'makkelijker' dan dat vd Pistons. Alles is nog open.
De Cavs willen echt niet tegen de Pistons spelen in de PO's.
Ik vind dat niet echt een goed idee, je moet toch in een bepaalde flow blijven. Mits lichte blessures, zou ik gewoon blijven spelen met de sterkst mogelijke opstelling.quote:Op zondag 27 maart 2016 07:59 schreef PippenScottie het volgende:
Spurs bench afgeslacht door de Thunder.
Pop gaat geen moeite doen om Home court advantagebte halen, dus we zullen de rest van het seizoen weinig reguliere starters zien.
Kobes wedstrijd van gisteren hoeft niet toegevoegd te worden aan de highlights.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:48 schreef TheGOAT het volgende:
http://watch.nba.com/vide(...)uta-kobe-tribute.nba
Maar vanavond even niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door popolon op 30-03-2016 04:20:35 ]Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 03:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar vanavond even niet.KCP is een elite defensive player, dat helpt.
7th seed nu, Huge Pistons win.
Reggie Jackson is wel een lekkere clutch speler in de laatste 3 minuten van alle NBA games:Quality win!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Ongelofelijke eikel ben je dan idd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:07 schreef Principia het volgende:
Russell heeft pech met spelers als Lou Williams en Nick Young om zich heen, laat staan een coach als Byron Scott, maar hij schijnt het echt helemaal verkloot te hebben binnen de selectie. Was al langer sprake van een slechte relatie tussen hem en de rest van de spelersgroep, maar dit laatste conflict was de druppel.
http://espn.go.com/nba/st(...)ck-young-made-public
Daar mag je Kobe Bryant en Metta World Peace aan toevoegen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:07 schreef Principia het volgende:
Russell heeft pech met spelers als Lou Williams en Nick Young om zich heen,
Denk dat je hier iets te makkelijk over denkt...quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:02 schreef Luppie0110 het volgende:
Als Russell tegen de rest sorry zegt zullen ze het snel vergeten zijn. Ze weten allemaal dat het nog maar een klein jongetje is.
Wat heeft Metta gedaan dan lol? Is een prima "mentor" voor Randle dit jaar.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar mag je Kobe Bryant en Metta World Peace aan toevoegen.
Hehe idd. Net als een Derek Fisher die met Barnes de vrouw rotzooit terwijl ze dikke maten waren. Dit is misschien wel net zo erg.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:28 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Denk dat je hier iets te makkelijk over denkt...
Véél te makkelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:28 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Denk dat je hier iets te makkelijk over denkt...
Ik kan me Metta World Peace/Panda Friend/Ron Artest niet voorstellen als een voorbeeldige mentor, maar ik heb eigenlijk niets gehoord of gelezen dat hij een slechte invloed is in de huidige selectie.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:31 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wat heeft Metta gedaan dan lol? Is een prima "mentor" voor Randle dit jaar.
twitter:stephenasmith twitterde op woensdag 30-03-2016 om 19:42:53I don’t care if it’s D’Angelo or D’Angela, you don’t snitch on anyone like that! reageer retweet
Twitter is having a field day, en deze shit gaat hem de rest van zijn carriere achtervolgen.twitter:Its_Reece twitterde op woensdag 30-03-2016 om 15:14:58Like a damn snitch RT @Dloading what I look like? https://t.co/d114Um2J7P reageer retweet
Gaat moeilijk worden als niemand met je wil spelen. Zag net een video langskomen van de Jazz game....nou daar passte echt niemand naar hem in open situaties. Vanacht maar is even opletten tegen Miami, als die al gaat spelen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan me Metta World Peace/Panda Friend/Ron Artest niet voorstellen als een voorbeeldige mentor, maar ik heb eigenlijk niets gehoord of gelezen dat hij een slechte invloed is in de huidige selectie.
Russell heeft het zichzelf wel heel moeilijk gemaakt. Gemiddelde NBA fan/journalist/speler houdt niet van 'snitches'. En dat is zacht uitgedrukt.twitter:stephenasmith twitterde op woensdag 30-03-2016 om 19:42:53I don’t care if it’s D’Angelo or D’Angela, you don’t snitch on anyone like that! reageer retweet
Een paar 20-10 games zullen de ergste pijn wel verzachten.twitter:Its_Reece twitterde op woensdag 30-03-2016 om 15:14:58Like a damn snitch RT @Dloading what I look like? https://t.co/d114Um2J7P reageer retweet
Zag er slecht voor ze uit na het derde kwart, maar clutch in 4e en OT 'gewoon' beter en weer een win.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:55 schreef PippenScottie het volgende:
Tricky wedstrijd voor de Warriors vannacht.
Uit tegen Utah op de tweede avond van een back-to-back. In ook nog eens een wedstrijd die voor Utah van belang is voor een play-off seed en de Jazz hebben wel een rustdag gehad.
Pardon?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:49 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Wel fijn moment voor de Heat. Easy win vanacht en laatste keer Kobe Vs Wade.
Heel netjes.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef danusz1986 het volgende:
What about Draymond Green!
1000 Points
500 Rebounds
500 Assists
100 Blocks
100 Steals
Alles in een seizoen. Heel indrukwekkend. Eerste ooit in de geschiedenis van de NBA.
twitter:SportsCenter twitterde op donderdag 31-03-2016 om 07:25:20Kobe shows what it looks like playing in 1,339 games over 20 seasons. https://t.co/vEoJmLJis3 reageer retweet
En een schotpercentage van 35,5%.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:15 schreef wimderon het volgende:
twitter:SportsCenter twitterde op donderdag 31-03-2016 om 07:25:20Kobe shows what it looks like playing in 1,339 games over 20 seasons. https://t.co/vEoJmLJis3 reageer retweet
twitter:netw3rk twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 07:09:21When the greatest shooter ever is open but it's your time to shine https://t.co/eBmCGpuLZM reageer retweet
Rose en Noah era verkloot..quote:Op zondag 3 april 2016 13:10 schreef Hathor het volgende:
Vergeet het maar Chicago.tijd voor een rebuild daar.
Ik lees een paar dagen geleden ook nog eens dat Butler de verkoop in gaat.quote:Op zondag 3 april 2016 14:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Rose en Noah era verkloot..
Injuries suck.
Zou kansloos zijn. Heeft net een max contract getekend.quote:Op zondag 3 april 2016 14:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik lees een paar dagen geleden ook nog eens dat Butler de verkoop in gaat.
ik heb het ook maar van een artikel op nba.com, of het waar is laat ik maar even in het midden. Je leest momenteel wel meer rare dingen, zoals dat dikke maatjes Wade, James, Paul en Anthony voor het einde van hun carriere nog een of twee seizoenen samen in hetzelfde team willen spelen. Of zoiets haalbaar is zonder daarbij de salarycap te overschrijden lijkt me sterk, tenzij ze allemaal dik willen inleveren. Maar als die vier ervoor kiezen die twee jaar bij de Bulls te willen spelen, hoor je mij niet klagen.quote:Op zondag 3 april 2016 14:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zou kansloos zijn. Heeft net een max contract getekend.
Met het resterende schema moet playoffs toch makkelijk haalbaar zijn.quote:
East worden mooie PO's denk ik;quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Met het resterende schema moet playoffs toch makkelijk haalbaar zijn.
En dan in de eerste ronde Cleveland eruit flikkeren.
Hoop t ook want dan kan ik er tenminste heen maar denk dat pdx nog wel boven Memphis gaat eindigen. Daarnaast slacht okc ons al het hele seizoenquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoop dat we OKC-Portland krijgen.
Dat wordt met afstand de beste eerste-ronde serie.
Als ik jou was zou ik sowieso blij zijn dat Portland in de play-offs zit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoop t ook want dan kan ik er tenminste heen maar denk dat pdx nog wel boven Memphis gaat eindigen. Daarnaast slacht okc ons al het hele seizoen
Als ze vanavond winnen hebben ze dat thuisvoordeel al binnen. Dat gaan ze echt niet weggeven.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:38 schreef danusz1986 het volgende:
En ze moeten uit gaan kijken dat ze geen thuisvoordeel over de hele playoffs kwijt raken. Erg slecht een 17 punten voorsprong weggeven thuis tegen Minneosta.
Niet mee eens.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef Hathor het volgende:
Er zit nou toch echt zand in de motor daar in Oakland, en dat komt dan ook nog eens op psychologisch ongelukkig moment.
Dat hele makkelijke qua turn-overs weggeven en het hele matige verdedigen is al een tijdje aan de gang hoor . Kan zomaar dat ze weer scherp zijn tijdens de play-offs maar dan moet er structureel wel iets gaan veranderen in hun hele manier van denken/spelenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet mee eens.
De boog kan niet 6 maanden gespannen zijn. Beter dat ze nu even wat gas terug nemen en in (de twee ronde van) de play-offs weer scherp zijn.
Elke wedstrijd tegen een tegenstander die per se van je wil winnen in een jacht op illuster record vreet energie.
Spurs doen ook niet anders. Maar dat home record is wel veilig, daar ben ik niet bang voor.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Dat record halen ze toch niet meer. Zodra het thuis voordeel binnen is, zou ik lekker het B-team opstellen om de starters wat rust te geven. Iets wat vaak wordt gedaan. Bv de Heat afgelopen jaren. Hebben vaak hun b-team opgesteld om zo fit en uitgerust aan de playoffs te beginnen.
Leuk feitje: Lebron heeft nog nooit 82 wedstrijden gehaald in het reguliere seizoen.
Single Game Promotion Codes:quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef matthijst het volgende:
Als iemand nog 2 wedstrijden wil kijken...
Single Game Promotion Codes:
CODE 1: 6TG7Y73B9DWT
CODE 2: KRFR6CFH38CB
Note: Each code can only be redeemed once.
Instructions To Redeem:
1. Visit watch.nba.com
2. Select the game you want to watch and click "Buy This Game."" Use the "Calendar" button to select a game in the future.
3. Enter your unique promotion code in the textbox on the left and select "Check" to verify the code.
Toedeledokie Houston. Lekker voor de beard.quote:Op donderdag 7 april 2016 06:05 schreef popolon het volgende:
Dirk met een van z'n beste defensive moves ooit op Harden i de laatste seconden.![]()
Benieuwd of ze het record gaan pakken, nog drie keer winnen. Al moeten ze natuurlijk nog tegen Spurs in San Antonioquote:Op vrijdag 8 april 2016 07:34 schreef PippenScottie het volgende:
Warriors tweede team ooit met 70 wins.
+1quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze het record gaan pakken, nog drie keer winnen. Al moeten ze natuurlijk nog tegen Spurs in San Antonio
Ja, Wolves 3 wins op rij weer eens. Ben echt benieuwd wat ze kunnen volgend jaar.quote:Op zondag 10 april 2016 11:22 schreef pfaf het volgende:
Gsw @ SA wordt echt tof met beide records aanstaande.
Twolves volgend jaar wordt ook mooi. Die spelen echt top de laatste weken.
quote:Op maandag 11 april 2016 03:45 schreef oompaloompa het volgende:
die driepunter net na de zoemer in 3rd quarter
Ja vind ik ook echt on Amerikaans.quote:Op maandag 11 april 2016 11:16 schreef Hathor het volgende:
Toch best bizar dat er regelmatig oud spelers zijn die met zo weinig respect praten over wat de Warriors aan het presteren zijn, zo heb ik laatst bv een interview met Pippen gelezen waarin hij vertelde dat de 95-96 Bulls dit Golden State zouden sweepen. Ik vind dat nogal een uitspraak, temeer omdat zoiets natuurlijk ook nooit getest kan worden.
twitter:ScottiePippen twitterde op maandag 11-04-2016 om 03:42:21Giving credit where credit is due. Congrats to @SteveKerr and his @warriors on win no. 72. They earned it tonight. reageer retweet
twitter:ScottiePippen twitterde op maandag 11-04-2016 om 03:49:03.@StephenCurry30 showed why he's the MVP. As cold blooded shooter as I've ever seen and a basketball IQ that is off the charts. reageer retweet
Wat zou die ouwe Jackson ervan vinden ? Of is die nog steeds doodsbang dat hij en zijn team van vroeger vergeten worden ?quote:Op maandag 11 april 2016 14:35 schreef Zipportal het volgende:
twitter:ScottiePippen twitterde op maandag 11-04-2016 om 03:42:21Giving credit where credit is due. Congrats to @SteveKerr and his @warriors on win no. 72. They earned it tonight. reageer retweet
twitter:ScottiePippen twitterde op maandag 11-04-2016 om 03:49:03.@StephenCurry30 showed why he's the MVP. As cold blooded shooter as I've ever seen and a basketball IQ that is off the charts. reageer retweet
quote:Op maandag 11 april 2016 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat zou die ouwe Jackson ervan vinden ? Of is die nog steeds doodsbang dat hij en zijn team van vroeger vergeten worden ?
Een beetje too little too late na:twitter:PhilJackson11 twitterde op maandag 11-04-2016 om 13:43:50Way-to-Go!! Congrats to GSt Warriors,SKerr&LWalton et al. The journey to 72 wins is a remarkable achievement-very impressive-now get #73. reageer retweet
entwitter:PhilJackson11 twitterde op zondag 10-05-2015 om 19:28:19NBA analysts give me some diagnostics on how 3pt oriented teams are faring this playoffs...seriously, how's it goink? reageer retweet
twitter:PhilJackson11 twitterde op zondag 28-02-2016 om 17:56:48Never seen anything like SCurry? Remind you of Chris Jackson/ Mahmoud Abdul-Rauf, who had a short but brilliant run in NBA? reageer retweet
Na die tweets komt dit een beetje ... geforceerd en formeel over ?quote:Op maandag 11 april 2016 15:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]Een beetje too little too late na:twitter:PhilJackson11 twitterde op maandag 11-04-2016 om 13:43:50Way-to-Go!! Congrats to GSt Warriors,SKerr&LWalton et al. The journey to 72 wins is a remarkable achievement-very impressive-now get #73. reageer retweet
entwitter:PhilJackson11 twitterde op zondag 10-05-2015 om 19:28:19NBA analysts give me some diagnostics on how 3pt oriented teams are faring this playoffs...seriously, how's it goink? reageer retweet
twitter:PhilJackson11 twitterde op zondag 28-02-2016 om 17:56:48Never seen anything like SCurry? Remind you of Chris Jackson/ Mahmoud Abdul-Rauf, who had a short but brilliant run in NBA? reageer retweet
Op twitter wordt hij ook flink in de zeik genomen. Maar ja, dat is twitter...quote:Op maandag 11 april 2016 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na die tweets komt dit een beetje ... geforceerd en formeel over ?
Misschien moet die maar iets gaan doen wat die wel beheerst (dus geen president/executive of wat dan ook in die trant) Want wat hij bij de Knicks heeft neergezet is echt om droevig van te worden iddquote:Op maandag 11 april 2016 16:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op twitter wordt hij ook flink in de zeik genomen. Maar ja, dat is twitter...
Toch jammer wat Phil Jackon nu aan het doen is, rare tweets, zijn vage parttime job in New York, aanstellen van Kurt Rambis als coach.
Dit wordt toch een nare plek op een verder fantastische basketbal-CV.
De twee ultieme shooters, wat gaat dat smullen worden als dat free agents worden zeg.quote:Op maandag 11 april 2016 16:10 schreef PippenScottie het volgende:
En deze kwam ik ook tegen.
Ook lost in al het Curry geweld, het aantal drietjes van Klay Thompson dit seizoen. Nummer 3 all-time:
1. Stephen Curry 392 2015-16 GSW
2. Stephen Curry 286 2014-15 GSW
3. Stephen Curry 272 2012-13 GSW
3. Klay Thompson 272 2015-16 GSW
5. Ray Allen 269 2005-06 SEA
Nou die verwacht ik dan wel tegen Memphis.quote:Op maandag 11 april 2016 17:05 schreef Zipportal het volgende:
Curry moet nog 8 3-punters gooien om de 400 aan te tikken.
Een CV die geheel gedragen is door MJ en Kobe overigens.quote:Op maandag 11 april 2016 16:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op twitter wordt hij ook flink in de zeik genomen. Maar ja, dat is twitter...
Toch jammer wat Phil Jackon nu aan het doen is, rare tweets, zijn vage parttime job in New York, aanstellen van Kurt Rambis als coach.
Dit wordt toch een nare plek op een verder fantastische basketbal-CV.
Nu wilde de huisbaas dus 42.000 dollar ontvangen van Noel voor de gemaakte schade. Een dag later vond de huisbaas dit in de tuin:quote:– “Splashed neon colored sports drinks (such as Gatorade) on the carpets throughout the home.”
– $30,000 in other damage to carpets
– Extreme water damage throughout the home
– Clogged toilets filled with cotton balls and feces
(In fact, the owners say the plumber who fixed the toilet told them the damage was so bad he told them, “Someone must not like you.”)
– Broken elevator (it’s a baller house)
– $4,000 in damage to the stove
– damage to the fridge
– damage to the blinds
– damage to dishwasher
– torn window screens
The owners say they also found weed and roaches from joints in the home — including pieces of marijuana in the master bathroom drawers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisbaas laat het er niet bij zitten, en eist nu als compensatie 75.000 dollar.
Wordt vervolgd.
My friends all drive horses
Ik moet morgen afrijden om 8.55quote:Op woensdag 13 april 2016 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Laatste wedstrijd Kobe.
Warriors gunning for 73.
Ik ga een nachtje doorhalen.
Succes man!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:01 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik moet morgen afrijden om 8.55Maar ga daarna wel lekker veel terugkijken ja
Lekkere tijd om af te rijdenquote:Op woensdag 13 april 2016 21:01 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik moet morgen afrijden om 8.55Maar ga daarna wel lekker veel terugkijken ja
Ach, ze worden er ook 100x om gevraagd. En die gasten zijn nu eenmaal extreem competitief, snap dat ze het liever niet gebroken zien.quote:Op maandag 11 april 2016 14:32 schreef popolon het volgende:
MJ had natuurlijk alijd een enorm ego maar dit is nu de derde Bulls speler die denkt te moeten gaan piepen om wat GSW doet. 't Is zo kinderachtig gewoon. Misschien heeft 't ook wat te maken met het beroerde Bulls team op dit moment, geen playoffs in Chicago is een big deal.
Nu hoop ik echt dat ze die laatste win pakken woensdag.
Whooooopss.....quote:Op donderdag 14 april 2016 03:12 schreef D-Wade het volgende:
Heat vermorzeld de Celtics straight up....
Een van de mooiste avonden uiteindelijk zo.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 08:43 schreef matthijst het volgende:
Mooi wakker worden zo
Laatste minuutje van Lakers meepakken. Toch wel indrukwekkend om te zien zo
Warriors 73 heeft niemand het meer over
Heb je de line up van de Pelicans gezien?quote:Op donderdag 14 april 2016 09:24 schreef Mykonos het volgende:
Warriors en Kobe natuurlijk hét verhaal van de avond.
Toch in de schaduw daarvan er even op wijzen dat de Wolves er 144 inleggen tegen New Orleans
twitter:WojVerticalNBA twitterde op donderdag 14-04-2016 om 06:18:33Wizards have informed Randy Wittman that he's been fired, league source tells @TheVertical. reageer retweet
Basketball reference heeft game by game data vanaf 1983.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:20 schreef truedestiny het volgende:
60 puntenWel 50 schoten voor nodig gehad.
Lakers 17-65quote:Op donderdag 14 april 2016 08:43 schreef matthijst het volgende:
Warriors 73 heeft niemand het meer over
Jeff Withey niet hoor.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:09 schreef Klopkoek het volgende:
Zit het nu te kijken maar het lijkt soms net alsof de tegenstander Kobe expres laat scoren
Speelden nog wel voor een playoff plek. (Maar misschien wilden ze die juist niet, gezien een kansloze opkomende Nederland tegen GSW. Een voordeel bij de draft lijkt mij véél voordeliger.)quote:Op donderdag 14 april 2016 14:09 schreef Klopkoek het volgende:
Zit het nu te kijken maar het lijkt soms net alsof de tegenstander Kobe expres laat scoren
quote:Op donderdag 14 april 2016 15:21 schreef Hathor het volgende:
GSW![]()
En nou in de eerste ronde gesweept worden door Houston.
Howard moet daar om lachenquote:Op donderdag 14 april 2016 15:21 schreef Hathor het volgende:
GSW![]()
Houston verdient een pak slaag. Het lag niet aan de coach.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:21 schreef Hathor het volgende:
GSW![]()
Was wel effe schrikken toch?quote:
Denk je?quote:
Howard kan het niks meer schelen , als die zijn geld maar krijgt.quote:
Eens met dat laatste, zou geen probleem mogen zijn voor GSW. Ik ben altijd een soort van doemdenker, na zo'n seizoen kan je het eigenlijk niet maken om geen kampioen te worden, en dus ga ik altijd meteen uit van het ergste scenario.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Howard kan het niks meer schelen , als die zijn geld maar krijgt.
Heel dat team bestaat trouwens uit BVtjes .
Ze zijn nu wel verplicht om die ring te pakken ja . Denk dat ze het in de finale van de western het heel moeilijk krijgen tegen de Spurs. Ben daar niet echt gerust op voor ze .quote:Op donderdag 14 april 2016 20:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eens met dat laatste, zou geen probleem mogen zijn voor GSW. Ik ben altijd een soort van doemdenker, na zo'n seizoen kan je het eigenlijk niet maken om geen kampioen te worden, en dus ga ik altijd meteen uit van het ergste scenario.
Ik ook niet echt, maar ik kan niet wachten tot het begint eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zijn nu wel verplicht om die ring te pakken ja . Denk dat ze het in de finale van de western het heel moeilijk krijgen tegen de Spurs. Ben daar niet echt gerust op voor ze .
Kan ook niet wachten . Van de eerste ronde kijk ik vooral uit naar Portland-Clippers . Kwalitatief wel aardig en het kan bovendien erg spannend wordenquote:Op donderdag 14 april 2016 20:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar ik kan niet wachten tot het begint eigenlijk.
Bovendien kan dat een Clippers-GSW serie opleveren, en daar mag je me elke willekeurige nacht voor wakker maken.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ook niet wachten . Van de eerste ronde kijk ik vooral uit naar Portland-Clippers . Kwalitatief wel aardig en het kan bovendien erg spannend worden
Daar moeten de Warriors ook geen grote problemen mee hebben . Reserves van de Clippers zijn behoorlijk matig op Crawford naquote:Op donderdag 14 april 2016 20:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bovendien kan dat een Clippers-GSW serie opleveren, en daar mag je me elke willekeurige nacht voor wakker maken.
Ik beschouw de Clippers als de ultieme wildcard, net zoals ze vorig seizoen de Spurs elimineerden, zijn ze ook in staat dit met de Warriors te doen. Rare ploeg.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar moeten de Warriors ook geen grote problemen mee hebben . Reserves van de Clippers zijn behoorlijk matig op Crawford na
Ik denk dat Portland te sterk is voor ze . Die kunnen ook iedereen opblazen met die 2quote:Op donderdag 14 april 2016 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik beschouw de Clippers als de ultieme wildcard, net zoals ze vorig seizoen de Spurs elimineerden, zijn ze ook in staat dit met de Warriors te doen. Rare ploeg.
Heb je ook weer gelijk in, laat het maar beginnen nu.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat Portland te sterk is voor ze . Die kunnen ook iedereen opblazen met die 2
Even snel ingevuld. Spurs for the win!quote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
Over brackets gesproken...
Zullen we weer een play-off bracket game doen? Heb een FOK Groep aangemaakt:
http://nbabracketology.com/group/view/5026
Naam groep: FOK Hoops!
Wachtwoord: fokhoops
Nee, ze lagen er sowieso al uit. Rockets hadden beter onderling resultaat volgens mij.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Speelden nog wel voor een playoff plek. (Maar misschien wilden ze die juist niet, gezien een kansloze opkomende Nederland tegen GSW. Een voordeel bij de draft lijkt mij véél voordeliger.)
Als de Rockets game al afgelopen was toen de Jazz-Lakers game begon heb je gelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:22 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Nee, ze lagen er sowieso al uit. Rockets hadden beter onderling resultaat volgens mij.
I'm in!quote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
10 deelnemers al! Netjes!quote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
Rijbewijs gehaald?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:04 schreef TheGOAT het volgende:
Net in gevuld idd.
Heb gister en vandaag de tijd genomen om Warriors en Kobe terug te kijken. Kwart voor kwart en dan schakelen. Man man man wat een heerlijke wedstrijden. Het respect wat Kobe krijgt van iedereen is onbeschrijvelijk. Oud spelers, spelers van nu, van coaches, van celerbirties, man man man. Kan me nog goed herinneren toen iedereen deze man haatte, rond 2006/7/8. Man stayed true. Hij ziet er heel dankbaar en gelukkig uit, en dat is iets waar ik heel blij mee ben. Hoop dat z'n transitie naar het volgende deel van z'n leven geen al te lastige wordt en dat hij voldoening en rust vind.
#mambaout
quote:De NBA staat vanaf het seizoen 2017-2018 shirtreclame toe. Dat besliste het bestuur van de Noord-Amerikaanse professionele basketbalcompetitie vrijdag in New York. Het gaat voorlopig om een proefproject van drie jaar.
De sterren uit de NBA spelen op dit moment met enkel hun clublogo op de borst en hun naam en rugnummer op de rug, maar dat zal vanaf het seizoen 2017-2018 veranderen. Er wordt op de linkerkant van het shirt een kleine ruimte van 6,35 centimeter op 6,35 centimeter beschikbaar gesteld voor de sponsors. De clubs zijn zelf verantwoordelijk voor het zoeken van de sponsors.
“De nieuwe investeringen moeten het spel helpen ontwikkelen”, verklaart NBA-voorzitter Adam Silver. “We proberen altijd nieuwe manieren te bedenken om de NBA wereldwijd competitief te houden, en kijken er naar uit de resultaten te zien van deze driejarige proefperiode.”
Tof!quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:16 schreef RipCity het volgende:
Onderweg naar OKC. Potje play-offs meepakken vs Dallas. Hopelijk zit de sfeer er een beetje in vanavond.
twitter:netw3rk twitterde op zaterdag 16-04-2016 om 21:01:43live look at the raptors trying to defend paul george https://t.co/Z4lGPuOYpY reageer retweet
Even de kont erinquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
En dan krijgen we zo Michael Beasley en Josh Smith nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |