ScotRail voor Alloa - Stirling, Virgin Trains East Coast naar London King's Cross, Eurostar naar Brussel, Thalys naar A'dam, NS naar Zwolle. Zoiets?quote:
Mja, ik kijk voor de trip naar Londen wel ff op nationalrail.co.uk. Misschien maak ik nog een uitstapje naar Weston-Super-Mare in de buurt van Bristol.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
ScotRail voor Alloa - Stirling, Virgin Trains East Coast naar London King's Cross, Eurostar naar Brussel, Thalys naar A'dam, NS naar Zwolle. Zoiets?
Nee, dat heb je niet helemaal juist. Via de GSM-R heb je tot Weener contact met Nederland, maar vanaf de grens valt het baanvak officieel onder Fahrdienstleiter Ihrhove. Het is ook nu nog steeds een grensbaanvak, we hebben ook nog steeds een geldige grensbaanvakovereenkomst. En wij moeten inderdaad nog steeds Duitse Befehlen afgeven mocht er een trein rijden en er is iets aan de hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb ik niets van mee gekregen, dat volg ik ook niet om eerlijk te zijn
Als het een grensbaanvak wordt dan kunnen ze iedereen met een cursus opleiden om daar heen te rijden. Tot aan Weener valt het nog onder de treindienstleiders in Groningen. De vraag is (en dat weet ik niet) of zij dan ook Duitse aanwijzingen moeten/mogen geven, of dat men het spoor 'vernederlandst', ondanks dat er Duitse seinen staan. Wordt een interessant verhaal.
Wtf is daarmee gebeurdquote:
Wel hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vermoed dat die niet de dienst in is gegaan
Als voormalig electricien weet ik echt hoe schakelingen werkt, dan nog is het zeer lastig om tradionele techniek meerdere motoren gelijk aan te sturen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
ELEKTRISCH ja. Schakelingen bestaan niet pas sinds er elektronica is. Godzijdank. Hoe denk je dat een hotelschakeling werkt.
Zou je jezelf ook op "stil" kunnen zetten, dan hoef ik geen abo te nemen om jouw gezwets te negeren, dank je.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:33 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als voormalig electricien weet ik echt hoe schakelingen werkt, dan nog is het zeer lastig om tradionele techniek meerdere motoren gelijk aan te sturen.
Het feit dat je zoiets ingewikkelds vergelijkt met een simpele hotelschakeling laag zien hoe groot jouw kennis van zaken is.
Ik begrijp dat je geen verstand hebt van dit onderwerp en alleen probeer mij uit de tent te lokken, je gaat een paar maanden op de negeer, ik zal later bekijken of je nog ietd zinnigs toevoegd aan dit topic,
Siddert en beeft vrienden, De Majesteit gaat het even bepalenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:33 schreef Merode32 het volgende:
je gaat een paar maanden op de negeer, ik zal later bekijken of je nog ietd zinnigs toevoegd aan dit topic,
Mwoa, vind je? Beter een beetje leuk uitzicht over de ijssel dan eoa grijze hangar die daar maar lelijk staat te zijn. Dat Voith ding aan de andere kant bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi
Bij die laatste is het wel kaal zo zonder de oude werkplaats van Strukton die helaas al enige tijd geleden gesloopt is.
Een ouder pand heeft wel wat, maar aan de andere kant heeft de sloop Zutphen wel wat gebracht, want eindelijk van die giga overweg af en je kunt het gebied daar wat een nieuwe impuls geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, vind je? Beter een beetje leuk uitzicht over de ijssel dan eoa grijze hangar die daar maar lelijk staat te zijn. Dat Voith ding aan de andere kant bijvoorbeeld
Dat KUN je doen ja. Voorlopig zijn het een paar extra parkeerplekken en wat hekwerkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een ouder pand heeft wel wat, maar aan de andere kant heeft de sloop Zutphen wel wat gebracht, want eindelijk van die giga overweg af en je kunt het gebied daar wat een nieuwe impuls geven.
Majesteit Troll.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Siddert en beeft vrienden, De Majesteit gaat het even bepalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |