Twee plekken gestegen, maar niet eennalaatste hoor. 855 van 880.quote:Op zondag 3 april 2016 23:37 schreef flipsen het volgende:
Sainz en Haryanto... ik ga niet eens meer de moeite nemen om te kijken, ik stond al één na laatste, daar zal weinig in veranderd zijn
je hebt verstand van het spelletje of je hebt er geen verstand vanquote:
Ik had nogal groot ingezet op FI aan het begin van het seizoenquote:Op maandag 4 april 2016 09:27 schreef WEST het volgende:
[..]
je hebt verstand van het spelletje of je hebt er geen verstand van
Bij mij 75% van het team...quote:Op maandag 4 april 2016 09:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Vanavond vliegt Perez er bij mij uit in ieder geval. FI valt erg tegen tot nu toe
Ongeveer een vergelijkbare duikeling gamaaktquote:Op maandag 4 april 2016 12:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
Holy shit, van 33 naar 605
Fucking Palmer en Saintz
Bedankt voor de heads up. Motor en chassis upgraden naar Sauber is de enige verstandige upgrade die ik zou kunnen maken. Al weet ik niet of ik dat zou redden qua budget...quote:Op maandag 4 april 2016 11:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Irritant dat Sauber niet gaat rijden waarschijnlijk..
RIP dusquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Nattekat het volgende:
FI is eruit gebonjourd![]()
Een top 100 is al zo goed als uitgesloten, dus zonder goede score in China is dit mijn laatste wissel geweest...
Onze divateam doet het ook maar matig.quote:Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef Beach het volgende:
3 keer haas en 1 manor onderdeel ik kan wel inpakken
quote:Wolff: Met vingers van Formule 1 afblijven
Het is voor de Formule 1 beter als voorlopig alles bij het oude blijft en de geplande grondige technische vernieuwingen in 2017 niet worden uitgevoerd. Dat zei teambaas Toto Wolff van Mercedes na de Grand Prix van China. ,,We kunnen er beter met onze vingers afblijven.''
Wolff wijst erop dat stabiele regels de competitie spannender maken. ,,Dat zien we dit jaar. We hebben drie heerlijke races gezien; de verschillen tussen de topteams zijn echt kleiner geworden. We moeten nu even niets veranderen.''
Eind april beslissen de Formule 1 en de autosportbond FIA over nieuwe hervormingen. Er bestaan plannen om de bolides in de Formule 1 een aerodynamischer uiterlijk te geven, waardoor ze nog sneller kunnen, maar ook moeilijker te besturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |