Ben noodles aan het eten. En mijn haar is bijna droogquote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Etsu het volgende:
Ama, waarom kom je niet al hierheen? We zitten wel gezellig te FOK!ken nu...
Ik zal doorgaan tot ik dood ben of we geen vrienden meer zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik geen nieuwe meer krijg of als ik ieder land en iedere stad heb.
Okequote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben noodles aan het eten. En mijn haar is bijna droog
Stil jij nekbaard.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echte playboy die Mikey
Hij gaat nu zelfs op de internationale toer
Ik zeg toch ook niet dat het grammaticaal fout isquote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onduidelijk maar niet grammaticaal fout
Aristoteles was ook niet altijd te begrijpen.
Momenteel ben ik een boek over hem aan het lezen.
Erg interessant figuur veel raakvlakken zie ik met mezelf.
Zoals?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onduidelijk maar niet grammaticaal fout
Aristoteles was ook niet altijd te begrijpen.
Momenteel ben ik een boek over hem aan het lezen.
Erg interessant figuur veel raakvlakken zie ik met mezelf.
Aardig weer natuur veel groen meren/zee en redelijk veilig.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wensen zijn. En ik weet niet wat je goedkoop vindt. Maar het is in Europa lastig om goedkopere lokaties te vinden, dat staat vast.
Maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar niet echt heel erg op elkaar lijken. En 12 van 1 plek is misschien een beetje veel haha. Heb een keer 12 van Spitsbergen gehad, super lief hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool.
wil je wel dubbele kaarten of liever niet
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar niet echt heel erg op elkaar lijken. En 12 van 1 plek is misschien een beetje veel haha. Heb een keer 12 van Spitsbergen gehad, super lief hoorMaar was misschien wel iets teveel van het goede haha.
Ja zei die : Bleef maar kaartjes tegenkomen die ik leuk vond.quote:
Goede troll wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar niet echt heel erg op elkaar lijken. En 12 van 1 plek is misschien een beetje veel haha. Heb een keer 12 van Spitsbergen gehad, super lief hoorMaar was misschien wel iets teveel van het goede haha.
Hoezo? Die user is gewoon super lief. Neemt wel vaker kaartjes mee voor mij op vakantiequote:
Onbegrepen ''zijn tijd ver vooruit''.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onbegrepen ''zijn tijd ver vooruit''.
Alleen werd hij niet uitgelachen om zijn wijsheden zo als Da Vinci eerst.
Zo begon het ook met de buurvrouw.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
We could waste the night with an old film
Smoke a little weed on the couch in the back room
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Elan het volgende:
Mikey je bent echt een fucking erge narcist man
ben gelukkig singlequote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo begon het ook met de buurvrouw.
oh en drie relaties in het verleden.
Ik haal ook altijd een local biertje mee voor Johannes. Volgens mij bewaart hij de flessen zelfs.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar waardeer het wel enorm hoor. Vind het ook super lief dat zoveel FOK!kers (en een paar niet FOK!kers) aan mij denken op vakantie als ze kaartjes zien
lekker in het zuidoosten gaan zitten dan. bij Kiten, Lozenets, Primorsko etc.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Aardig weer natuur veel groen meren/zee en redelijk veilig.
Om de zoveel tijd produceert moeder aarde in elke soort op aarde een uniek individu die de link is naar de nieuwe evolutie van de soort.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Oke uitgelachen.
Waarom vind je jezelf voor deze tijd ver voorut?
Heb jij dat boek van Isa Hoes over Antonie Kamerling gelezen?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef Elan het volgende:
Mikey je bent echt een fucking erge narcist man
Ah dus je vind jezelf een soort übermensch.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd produceert moeder aarde in elke soort op aarde een uniek individu die de link is naar de nieuwe evolutie van de soort.
gewoon opetenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Damn mijn noodles zijn nog steeds te warm
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
lekker in het zuidoosten gaan zitten dan. bij Kiten, Lozenets, Primorsko etc.
Ga zelf altijd graad naar Ropotamo
[ afbeelding ]
Dat boek over Antonie is ook wel goed voor jou.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dus je vind jezelf een soort übermensch.
Je moet Dostojevski gaan lezen. Vind je jezelf ook boven de wet staan?
Nee. Aandachtshoer dat wijf.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij dat boek van Isa Hoes over Antonie Kamerling gelezen?
Goed boekje.
de dokter in dr mikey komt naar boven hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat boek over Antonie is ook wel goed voor jou.
Over zijn depressies en dat soort dingen.
Deels mee eens al is ze niet zo erg als Mevrouw Brood en Mevrouw Hazés.quote:
Ja hoor. Noord-Bulgaarse kust is waar de meeste toeristen heengaan. Zuid-Bulgaarse kust is mooier en voornamelijk bevolkt door Bulgaren.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Beetje betaalbaar nog?
We wilden eigenlijk weer naar de Kroatische kust, Dnoprovo alleen de prijzen zijn verdubbeld tov 4 jaar geleden
Ik ben me in buitenlandse literatuur aan het verdiepen. Hou niet zo van (auto)biografieënquote:Op maandag 7 maart 2016 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat boek over Antonie is ook wel goed voor jou.
Over zijn depressies en dat soort dingen.
Ik kan jou het grote nederwiet boek aanraden.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de dokter in dr mikey komt naar boven hoor
hou niet van boekenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan jou het grote nederwiet boek aanraden.
Die heb ik ooit gewonnen op fok!
En spreken die gewoon Engels??quote:Op maandag 7 maart 2016 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor. Noord-Bulgaarse kust is waar de meeste toeristen heengaan. Zuid-Bulgaarse kust is mooier en voornamelijk bevolkt door Bulgaren.
Zeg maar vanaf Chernomorets naar het zuiden toe. Sozopol is ook goed te doen.
Ik neem hem altijd mee op vakantie maar kom nooit verder dan een paar pagina's \quote:
neem wel gewoon graphic novel mee op vakantiequote:Op maandag 7 maart 2016 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik neem hem altijd mee op vakantie maar kom nooit verder dan een paar pagina's \
Wel leuk met je schoonouders op reis en dan dat boek tevoorschijn halen.
Ik had heel de planet hulk storyline gedownload op mijn telefoon toen ik met ze op vakantie was.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neem wel gewoon graphic novel mee op vakantie
en ik heb geen meid dus ook geen schoonouders
had 2 weken terug in duitsland gewoon lappie meegenomenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had heel de planet hulk storyline gedownload op mijn telefoon toen ik met ze op vakantie was.
God wat was ik daar dankbaar voor.
Ik kijk wel uitquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vanavond laat niet hier reageer dan moeten jullie 112 bellen.
Is iets heel anders. Strips neigt meer naar film kijken imo.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen strips over boeken kunnen verkiezen
Personal preferencequote:Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen strips over boeken kunnen verkiezen
Wat vind je er leuker aan dan? Dat het grafischer is ofzo?quote:
Nou zegquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vanavond laat niet hier reageer dan moeten jullie 112 bellen.
Vind de inhoud ook nooit zo boeiend en oppervlakkig blijven. Maar dat ligt misschien aan mijquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is iets heel anders. Strips neigt meer naar film kijken imo.
oaquote:Op maandag 7 maart 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je er leuker aan dan? Dat het grafischer is ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:KimKardashian twitterde op maandag 07-03-2016 om 09:11:38When you're like I have nothing to wear LOL https://t.co/UlSLZb1fp1 reageer retweet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Saai is gewoon kwestie van onderwerp kiezen wat je interessant vind tochquote:Op maandag 7 maart 2016 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oa
heb met boeken altijd moeite om mijn aandacht erbij te houden (het is te saai) en met strips heb ik daar geen last van
Korte sketches zijn soms wel grappig.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind de inhoud ook nooit zo boeiend en oppervlakkig blijven. Maar dat ligt misschien aan mij
Hangt er natuurlijk helemaal net vanaf wat je leest.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind de inhoud ook nooit zo boeiend en oppervlakkig blijven. Maar dat ligt misschien aan mij
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik word hier toch zo treurig van he
Smerig vies wijf jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:KimKardashian twitterde op maandag 07-03-2016 om 09:11:38When you're like I have nothing to wear LOL https://t.co/UlSLZb1fp1 reageer retweet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
zou best kunnen maar ik voel het vaak gewoon niet bij boekenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Saai is gewoon kwestie van onderwerp kiezen wat je interessant vind toch
Daarom zeg ik dan ook ligt aan mij spuit 11quote:Op maandag 7 maart 2016 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk helemaal net vanaf wat je leest.
Je kan niet een mediavorm zo beoordelen zo als je nu doet.
Moet je fables gaan lezenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dan ook ligt aan mij spuit 11
Heb er gewoon een verkeerd beeld bij omdat ik alleen strips en comics ken die of voor kinderen zijn of dat hele Marvel actiehelden gebeuren.
Zum kotsen jaquote:
Goeie tip ik heb ooit een hardcover Fables voor mijn vriendin gekocht.quote:
Ja neequote:
Fables is wel echt een van de vetste series die ik tot nu toe gelezen hebquote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie tip ik heb ooit een hardcover Fables voor mijn vriendin gekocht.
Was ook niet van de comics. Ze heeft daarna zelf heel de serie gekocht.
Maar waar gaat het over?quote:
je hebt er alleen jezelf meequote:Op maandag 7 maart 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja neewat jij bij boeken hebt heb ik bij strips. Komt ook gewoon niet in me op dat een keer te lezen
Ik zou dat graag als televisie serie zien.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fables is wel echt een van de vetste series die ik tot nu toe gelezen heb
Sproookjes figuren zo als Sneeuwwitje en de wolf die vast zitten in New York.quote:
klinkt heel kinderachtig maar is het zeker nietquote:
Hmm.. Apart. Als ik het een keer tegenkom zal ik het weleens bekijkenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klinkt heel kinderachtig maar is het zeker niet
gaat over sprookjesfiguren die in een wijk in new york wonen omdat ze gevlucht zijn voor oorlog in hun thuisland(en). maar het is allemaal wat duisterder dan je normaal van sprookjesfiguren verwacht.
Anders eerste story arc keertje downloaden en op je laptop/tabletquote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Apart. Als ik het een keer tegenkom zal ik het weleens bekijken![]()
Maar ben gister net aan een boek van 1300 bladzijdes begonnen dus ik ben nog wel even zoet
Klinkt realistisch, komen ze uit Syrie?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klinkt heel kinderachtig maar is het zeker niet
gaat over sprookjesfiguren die in een wijk in new york wonen omdat ze gevlucht zijn voor oorlog in hun thuisland(en). maar het is allemaal wat duisterder dan je normaal van sprookjesfiguren verwacht.
Kan ook inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2016 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anders eerste story arc keertje downloaden en op je laptop/tablet
Oh nice. Klopt inderdaad. Vannacht om 12 uur première in Murica zwker?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it.. Vanavond begint Bates Motel weer
Geen idee hoe laat eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice. Klopt inderdaad. Vannacht om 12 uur première in Murica zwker?
Wanneer komt het weer op Netflix?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it.. Vanavond begint Bates Motel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |