Was wel jouw schuldquote:Op maandag 7 maart 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oei, vorige keerdat jij kwam was hij binnen eenhalf uur dicht
Slecht, ben weer hetero.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:44 schreef McGrath het volgende:
HPLC, hoe gaat het met jouw denkbeeldige homoseksualiteit?
Snel, post een vrouwenplaatjequote:
nog altijd niet aanwezig. slechte grap van je.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey mcgrath hoe gaat het met je kaasliefde
Ik ben met deze bezig:quote:Atlas Professionals is specialized in Marine Environmental. At the moment we have an opening for the permanent position of HSE Technician to work in Brazil.
quote:On behalf of a new client we are looking for an experienced Dutch speaking Electrician who will be heavily involved in heavy lifting and salvage operations on board a floating crane barge.
ik at gisteren pasta met gorgonzola (kaas) sausquote:Op maandag 7 maart 2016 10:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog altijd niet aanwezig. slechte grap van je.
1 seconde te laatquote:Op maandag 7 maart 2016 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik at gisteren pasta met gorgonzola (kaas) saus
lekkerquote:Op maandag 7 maart 2016 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag zoiets gemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat je het lekker vond.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Heftige shit deze.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft
doodsverwensing TRquote:Op maandag 7 maart 2016 11:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft
Ik denk dat je even een weekje op vakantie mag hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja jeetje, is gewoon rijmpje van vroeger
verplichte strandvakantiequote:Op maandag 7 maart 2016 11:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat je even een weekje op vakantie mag hoor.
met madeliefff wel..quote:Op maandag 7 maart 2016 11:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou niet met HPLC op een strand gaan liggen.
wie?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:09 schreef McGrath het volgende:
Maar wat is er gisteren gebeurd, ik zie dat er weer mensen een ban hebben?
In bed is beterquote:Op maandag 7 maart 2016 11:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou niet met HPLC op een strand gaan liggen.
450, helemaal fantastischquote:Op maandag 7 maart 2016 11:09 schreef McGrath het volgende:
wie danquote:Op maandag 7 maart 2016 11:09 schreef McGrath het volgende:
dmquote:Op maandag 7 maart 2016 11:10 schreef HPLC het volgende:
Wil het graag typen, maar wil niet weer een ban
nietesquote:Op maandag 7 maart 2016 11:11 schreef Catkiller het volgende:
Ik niet in ieder geval want ik ben een brave jongen.
Vast een hele dure grap geweest met al die gebroken spiegels.quote:Op maandag 7 maart 2016 07:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb het hele weekeind in de spiegel gekeken en moet wel zeggen dat het een hele erge straf was
Ben alleen stout in bed hihiquote:
Schouderklopje heb je verdiend.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:11 schreef Catkiller het volgende:
Ik niet in ieder geval want ik ben een brave jongen.
Limburgers zijn niet meer welkom hier.quote:
Waarvoor dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:17 schreef PeZu het volgende:
ik heb er ook notes bij , de tandjes, je mag echt niks meer zeggen heh![]()
TR, notemeldingquote:Op maandag 7 maart 2016 11:17 schreef PeZu het volgende:
ik heb er ook notes bij , de tandjes, je mag echt niks meer zeggen heh![]()
okequote:Op maandag 7 maart 2016 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Limburgers zijn niet meer welkom hier.
Te veel kaas gegeten, denk ikquote:Op maandag 7 maart 2016 11:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo dat blind worden gaat wel heel plotseling tegenwoordig.
De verrechtsing van Fok en de stormfrontpage. Heb je het veranderende klimaat jegens allochtone Nederlanders niet opgemerkt?quote:
geen idee echt, niks geks of grofs gezegd...quote:
Oh.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De verrechtsing van Fok en de stormfrontpage. Heb je het veranderende klimaat jegens allochtone Nederlanders niet opgemerkt?
Il Duce is gereïncarneerd.
Wat staat hier? Ik zie niksquote:Op maandag 7 maart 2016 11:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zeg al jaren dat kaas niet goed voor je is.
quote:Op maandag 7 maart 2016 11:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
serieuze vraag, waarom kom je hier nog?
10/10 goede vraagquote:Op maandag 7 maart 2016 11:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
serieuze vraag, waarom kom je hier nog?
is dat srs niet met je kont door de helft?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja jeetje, is gewoon rijmpje van vroeger
denk het wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is maastricht de tofste stad van limburg?
nee kopquote:Op maandag 7 maart 2016 11:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is dat srs niet met je kont door de helft?
Jeetje, zieke geestquote:Op maandag 7 maart 2016 11:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is dat srs niet met je kont door de helft?
ben je nu trots op jezelf?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
Best goed van mezelf, ik heb madeliefff een dm gestuurd en meteen nergens te bekennen
Ze zit nu bij me uit te huilen, viespeukquote:Op maandag 7 maart 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
Best goed van mezelf, ik heb madeliefff een dm gestuurd en meteen nergens te bekennen
Lag aan jouquote:Op maandag 7 maart 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oei, vorige keerdat jij kwam was hij binnen eenhalf uur dicht
Ah, noemen jullie dat zoquote:Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zit nu bij me uit te huilen, viespeuk
Ik heb een schaafwond van het kunstgras op mijn knie, er komt allemaal vocht uit, wil je dat ik je daar een dm over stuur? ik hoorde dat je een viespeuk was.quote:
Is het niet normaal dat iemand waar je seks mee hebt moet huilen dan?quote:
jaquote:Op maandag 7 maart 2016 11:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het niet normaal dat iemand waar je seks mee hebt moet huilen dan?
SOLAAAAAAARquote:Op maandag 7 maart 2016 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel.
maar roermond is ook wel aardig
ik ben het met sg eensquote:Op maandag 7 maart 2016 11:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat lelijk. Al die logo's op de mouwen.
Inb4 je bent zelf lelijk
Hoeft niet, want als je dat doet heb je dm al geopenbaardquote:Op maandag 7 maart 2016 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb een schaafwond van het kunstgras op mijn knie, er komt allemaal vocht uit, wil je dat ik je daar een dm over stuur? ik hoorde dat je een viespeuk was.
Wist niet dat Remqo zo slecht wasquote:Op maandag 7 maart 2016 11:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het niet normaal dat iemand waar je seks mee hebt moet huilen dan?
Boks broeder, heb het ook ;squote:Op maandag 7 maart 2016 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb een schaafwond van het kunstgras op mijn knie, er komt allemaal vocht uit, wil je dat ik je daar een dm over stuur? ik hoorde dat je een viespeuk was.
heel weekend op de camping ook?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Elk jaar
Alleen afgelopen keer niet toen was ik op vakantie
Echt kut, alles blijft er nu ook aan plakken.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boks broeder, heb het ook ;s
Kutgras, al valt het bij mij mee. Al droog nu dus geen vocht gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |