Ze zit nu bij me uit te huilen, viespeukquote:Op maandag 7 maart 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
Best goed van mezelf, ik heb madeliefff een dm gestuurd en meteen nergens te bekennen
Lag aan jouquote:Op maandag 7 maart 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oei, vorige keerdat jij kwam was hij binnen eenhalf uur dicht
Ah, noemen jullie dat zoquote:Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zit nu bij me uit te huilen, viespeuk
Ik heb een schaafwond van het kunstgras op mijn knie, er komt allemaal vocht uit, wil je dat ik je daar een dm over stuur? ik hoorde dat je een viespeuk was.quote:
Is het niet normaal dat iemand waar je seks mee hebt moet huilen dan?quote:
jaquote:Op maandag 7 maart 2016 11:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het niet normaal dat iemand waar je seks mee hebt moet huilen dan?
SOLAAAAAAARquote:Op maandag 7 maart 2016 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel.
maar roermond is ook wel aardig
ik ben het met sg eensquote:Op maandag 7 maart 2016 11:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat lelijk. Al die logo's op de mouwen.
Inb4 je bent zelf lelijk
Hoeft niet, want als je dat doet heb je dm al geopenbaardquote:Op maandag 7 maart 2016 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb een schaafwond van het kunstgras op mijn knie, er komt allemaal vocht uit, wil je dat ik je daar een dm over stuur? ik hoorde dat je een viespeuk was.
Wist niet dat Remqo zo slecht wasquote:Op maandag 7 maart 2016 11:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het niet normaal dat iemand waar je seks mee hebt moet huilen dan?
Boks broeder, heb het ook ;squote:Op maandag 7 maart 2016 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb een schaafwond van het kunstgras op mijn knie, er komt allemaal vocht uit, wil je dat ik je daar een dm over stuur? ik hoorde dat je een viespeuk was.
heel weekend op de camping ook?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Elk jaar
Alleen afgelopen keer niet toen was ik op vakantie
Echt kut, alles blijft er nu ook aan plakken.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boks broeder, heb het ook ;s
Kutgras, al valt het bij mij mee. Al droog nu dus geen vocht gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |