Was wel jouw schuldquote:Op maandag 7 maart 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oei, vorige keerdat jij kwam was hij binnen eenhalf uur dicht
Slecht, ben weer hetero.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:44 schreef McGrath het volgende:
HPLC, hoe gaat het met jouw denkbeeldige homoseksualiteit?
Snel, post een vrouwenplaatjequote:
nog altijd niet aanwezig. slechte grap van je.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey mcgrath hoe gaat het met je kaasliefde
Ik ben met deze bezig:quote:Atlas Professionals is specialized in Marine Environmental. At the moment we have an opening for the permanent position of HSE Technician to work in Brazil.
quote:On behalf of a new client we are looking for an experienced Dutch speaking Electrician who will be heavily involved in heavy lifting and salvage operations on board a floating crane barge.
ik at gisteren pasta met gorgonzola (kaas) sausquote:Op maandag 7 maart 2016 10:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog altijd niet aanwezig. slechte grap van je.
1 seconde te laatquote:Op maandag 7 maart 2016 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik at gisteren pasta met gorgonzola (kaas) saus
lekkerquote:Op maandag 7 maart 2016 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag zoiets gemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat je het lekker vond.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Heftige shit deze.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |