Eh okay Hans, bedankt voor je antwoordquote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou.
Vitesse kan me niet ver genoeg afzinken, en dat gaat het snelst met een complete randdebiel aan het roer.
Jopie belt.quote:
Vind je het soms eng dat een club progressie probeert te boeken op sportief niveau?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het gaat me wat ver om te degradatie toe te wensen, maar Utrecht dient gewoon grijs en grauw in de middenmoot te voetballen. Heb ik er geen last van, is er geen hype, kan ik lekker de krantjes openslaan zonder te moeten lezen over de 'Guardiola van de Domstad'. Eng, eng, eng.
Wat een domme kut.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
We verliezen een keer en gelijk is het ondermaats?
Zijn ze wel beter dan het vrouwenelftal van Bahrein?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is gewoon een pak minder dan Noorwegen en Zweden joh.
Mogen vrouwen daar voetballen?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn ze wel beter dan het vrouwenelftal van Bahrein?
Jammer voor je, moet je maar niet naar darten kijken.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef Pascalus het volgende:
Wat gebeurde er
ik was naar de topsport die darten heet aan het kijken
Ik heb zelfs niet gekeken.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer voor je, moet je maar niet naar darten kijken.
Nee, maar ik vind het wel eng als ik er direct last van heb, als mensen in mijn omgeving me platbombarderen met de geweldige Haller en de briljante Ayoub.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het soms eng dat een club progressie probeert te boeken op sportief niveau?
s' nachtsquote:Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef Joezi het volgende:
Wisten jullie nog dat we s' nachts gingen kijken naar onze vrouwen
Echt een boutwedsrijd die door de tegenstander in de laatste paar minuten werd gewonnen toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef Joezi het volgende:
Wisten jullie nog dat we s' nachts gingen kijken naar onze vrouwen
Ah, zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel eng als ik er direct last van heb, als mensen in mijn omgeving me platbombarderen met de geweldige Haller en de briljante Ayoub.
Blijkbaar boeit het meer mensen iets dan PSV.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:59 schreef Vatta het volgende:
Godverdomme wat boeit mij dat stomme wijvenvoetbal nou.
lol niet om aan te glurenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt een boutwedsrijd die door de tegenstander in de laatste paar minuten werd gewonnen toch?
Dat zou een goed moment zijn voor een wandeling in de frisse buitenlucht.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, vrouwenvoetbal is alleen oke om naar te kijken als er ECHT niks anders op is.
Dit roep je 7 keer maar niemand haptquote:Op zondag 6 maart 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het meer mensen iets dan PSV.
Niemand neemt Willem Vissers meer serieus nadat @jvermeer3 hem voor schut zette.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Vrouwen zijn motorisch wat minder hoorde ik Willem Vissers zeggen. Toen Frank de Boer dat over homo's zei was de wereld in rep en roer.
Dat is dan ook een autoriteit op Twitter.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niemand neemt Willem Vissers meer serieus nadat @jvermeer3 hem voor schut zette.
Ja, dit.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
Ik wil Joop horen. Niemand geeft een fuck om vrouwenvoetbal.
Scherp.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef Coco98 het volgende:
Bij de mannen zijn toch ook 2 clubs veel beter dan de rest?
Toch jammer dat we niet dezelfde club kozen.quote:
Coen Dillen?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien hebben ze bij het laatste item van dit programma wel een oud speler van PSV, iets van 60 jaar geleden ofzo.
Wel een Scandinavische.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch jammer dat we niet dezelfde club kozen.
Een paar net aan denk ik.quote:
Dat wist ik.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'Kvinner' betekent 'vrouwen' in het Noors.
Bedankt, maar dat wisten opper en ik al.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'Kvinner' betekent 'vrouwen' in het Noors.
Hahahaaahahaquote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze moeten af en toe ook groente en fruit binnenkrijgen.
Ha ha haquote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ha Ha Haquote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer komt Cavaliers terug?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:05 schreef Koffieplanter het volgende:
VBL / Voorspel hier wat er met FC Twente gebeurd
De ironie ITT.
Dat zijn vast Woudfriezen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor hier geen oerwoudgeluiden, gewoon geschreeuw
Misschien was ie bang klappen te krijgen.quote:
Gozobuyuk vindt dit leukquote:Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Iets meer respect voor de scheids zou die assistent sieren.
Hebben ze bij VVOG wel ervaring meequote:Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien was ie bang klappen te krijgen.
idd het ging alleen maar over Ajax.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat het weinig over voetbal is gegaan.
Overleden talentje van NAC in 2001 ofzoquote:
Eens.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
Ze kunnen beter na dat filmpje de eindleader instarten.
Kees het laatste woord geven.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
Ze kunnen beter na dat filmpje de eindleader instarten.
Joezi heeft niet zo'n leuk leven.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Verheugen op SV lijkt me nogal bijzonder
In combinatie van ons samenzijn hier natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Verheugen op SV lijkt me nogal bijzonder
Dat kan haast niet anders inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Joezi heeft niet zo'n leuk leven.
Zo'n indruk maakt hij inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Joezi heeft niet zo'n leuk leven.
twitter:VoetbalInside twitterde op zondag 06-03-2016 om 19:57:56Aad de Mos nomineert Riechedly Bazoer voor de Speler van de Week. #wilaja #voetbalinside https://t.co/0fxqsJqY6d reageer retweet
En de redactie moet natuurlijk een Feyenoorder kiezen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:VoetbalInside twitterde op zondag 06-03-2016 om 19:57:56Aad de Mos nomineert Riechedly Bazoer voor de Speler van de Week. #wilaja #voetbalinside https://t.co/0fxqsJqY6d reageer retweet
huilenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de redactie moet natuurlijk een Feyenoorder kiezen.
Nahja er zijn wel minder leuke dingen des levens, dat jij vaak zo naar tegen mij doet bijvoorbeeldquote:
Daar ben jij ooit mee begonnen. Nu ik verbaal sterker blijk te zijn (wat voornamelijk komt doordat jij het niveau van een 12jarige achterstandsleerling hebt) begin je er over te zeiken. Tja, dat is nogal zielig natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja er zijn wel minder leuke dingen des levens, dat jij vaak zo naar tegen mij doet bijvoorbeeldpestkop!
http://vocaroo.com/i/s0lSeJDq3cjfquote:Op zondag 6 maart 2016 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de redactie moet natuurlijk een Feyenoorder kiezen.
quote:
En hier gewoon verder gaan hequote:Op zondag 6 maart 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja er zijn wel minder leuke dingen des levens, dat jij vaak zo naar tegen mij doet bijvoorbeeldpestkop!
Ja zo ben je, altijd de zwakkere pakken, lekker makkelijk..quote:Op zondag 6 maart 2016 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben jij ooit mee begonnen. Nu ik verbaal sterker blijk te zijn (wat voornamelijk komt doordat jij het niveau van een 12jarige achterstandsleerling hebt) begin je er over te zeiken. Tja, dat is nogal zielig natuurlijk.
omg..quote:
johquote:Op zondag 6 maart 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt gewoon eroverheen gehoverd met je muis en daarna dat tekstje getypt
Oh kan datquote:Op zondag 6 maart 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt gewoon eroverheen gehoverd met je muis en daarna dat tekstje getypt
Ik benoem gewoon de feiten , die calimero kaart begint een beetje zielig te worden.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
Waar zou dit forum toch zijn zonder oppercalimero's als PSVCL en Davy.
Een 'sneer' nog welquote:Op zondag 6 maart 2016 23:24 schreef GGMM het volgende:
davy is al door 4 man uitgelachen vanwege zijn post.
Ik zie geen mannen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:24 schreef GGMM het volgende:
davy is al door 4 man uitgelachen vanwege zijn post.
En toch ken je zijn stem niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een erg warme band met hem
Zo zijn we zelfs samen op vakantie geweest
Oh ja sorry je hebt gelijk. Ik dacht even dat dit zijn interpretatie was maar dat was een andere. Omdat ik ondertussen muziek luisterde was die stem even vervormdquote:
Ik ga lekker slapen, maar ik weet zeker dat de rest nog zin heeft om even gezellig met jou te kletsenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:26 schreef Joezi het volgende:
Wat zullen we nu gaan kijken, of zullen we even naar de SC met z' n allen?
Slaap lekker, hoop je morgen weer te treffenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen, maar ik weet zeker dat de rest nog zin heeft om even gezellig met jou te kletsen
Dan hoop ik dat ajax ook volgende week "niet slecht" speelt.quote:
Omdat hij niet zo goed isquote:Op zondag 13 maart 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom is Hoedt niet opgeroepen voor Oranje?
Danny Blind mag Italie niet inquote:Op zondag 13 maart 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom is Hoedt niet opgeroepen voor Oranje?
Of Furbyquote:Op zondag 13 maart 2016 22:21 schreef Bolasie het volgende:
Als je iemand selecteert uit Italië, dan moet dat De Roon zijn
Niks mis mee.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha die Opper, weer een puntje erbij vandaag. Prima
Ik welquote:Op zondag 13 maart 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
Weten jullie wie de assistenkoning is in de Eredivisie?
Nee vertel.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
Mesut Özilquote:Op zondag 13 maart 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
Wordt gewoon 3-0quote:Op zondag 13 maart 2016 22:28 schreef Caland het volgende:
PSV'ers die denken dat ze kans hebben dinsdag
Nee hoor, eigen goal van Atleti mag ook.quote:
Van Peppenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
Duplan heeft toch evenveel?quote:Op zondag 13 maart 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is niet Ziyech, Guardado of Locadia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |