Caroline is een van de vaste klanten van dr Schumacherquote:Op zondag 6 maart 2016 21:49 schreef doeka het volgende:
Heeft Carolien iets aan haar gezicht laten doen? Ze ziet er zo anders uit, met zo'n verbaasde blik.
Zij blijkbaar nietquote:Op zondag 6 maart 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ESF-tune kent iedereen toch wel?
Lever je tagje maar in.quote:
paardensportquote:
Ik vind die van Herman leuker dan die van Clouseauquote:Op zondag 6 maart 2016 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Anne als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen
Ja ik vind het ook kut maar dit wist ik wel.quote:
Ik ook. De desbetreffende Anne is best welquote:Op zondag 6 maart 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die van Herman leuker dan die van Clouseau
pauzequote:
Nee, die vind ik niet echt knap eigenlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook. De desbetreffende Anne is best wel
Aah hier zit je, leukquote:Op zondag 6 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet echt knap eigenlijk.
Halloquote:Op zondag 6 maart 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
Grote Smurf in de Donald DUck?
Wat een debiel is deze man.
Vroeger stonden de smurfen in de donald duck ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
Grote Smurf in de Donald DUck?
Wat een debiel is deze man.
Bron?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger stonden de smurfen in de donald duck ja.
Sta jij even voor lul zeg!
https://www.donaldduck.nl/duckipedia/artikel/71quote:
Omdat hij het goed had.quote:
Veel kandidaten hadden hier een escape genomenquote:
Peter R de Vries ook, maar die weet allesquote:
Mijn Phoenix Wright geheugen ookquote:
Ik bij het horen van Jos Brink. Carlo BOszhardquote:
De naam misschien, maar ik ken het wel hoor. Je moest geen witte onderbroek onder je zwarte kleren aan hebbenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
Sorry Karina!
Maar kom op zeg, blacklightDat is toch heel dom?
Ik haal dan altijd gin met sap, dat licht dan blauw op in de discoquote:Op zondag 6 maart 2016 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
De naam misschien, maar ik ken het wel hoor. Je moest geen witte onderbroek onder je zwarte kleren aan hebben
Oh had ik dat maar gewetenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik haal dan altijd gin met sap, dat licht dan blauw op in de disco
Hij wist het niet, anders had hij niet zo gereageerd.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is met deze vraag Joezi
Neuh hij zit je te dissen man. En jij hapt (zogenaamdquote:Op zondag 6 maart 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wist het niet, anders had hij niet zo gereageerd.
Nope, hij disst me omdat hij het zelfniet wist en gefrustreerd is.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh hij zit je te dissen man. En jij hapt (zogenaamd).
lol jij snapt hetquote:Op zondag 6 maart 2016 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh hij zit je te dissen man. En jij hapt (zogenaamd).
Tom Egbersquote:Op zondag 6 maart 2016 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
We gaan naar Studio Voetbal kijken met zn allen
Spannend en dan kom je vanzelf bij de 100? Geen idee hoedat gaatquote:Op zondag 6 maart 2016 22:35 schreef MaJo het volgende:
Goffer helemaal vergeten te kijken![]()
Ik ben trouwens door de selectie heen dus binnenkort op de tribune
Ja dan mag je plaatsnemen in het publiekquote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend en dan kom je vanzelf bij de 100? Geen idee hoedat gaat
Ben er nog nooit geweest, haha. Bij dezen blijf ik er ook weg.quote:
We Will Rock you ging ook niet over Queen..quote:Op zondag 13 maart 2016 21:46 schreef richolio het volgende:
Een musical over The Police lijkt me echt saai
zaterdag?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom zijn al die mensen overdag thuis?
Tis zondag nu tochquote:Op zondag 13 maart 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom zijn al die mensen overdag thuis?
ja, ooit wel eens.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:01 schreef franklop het volgende:
Is die verdubbelaar ooit wel eens ingezet?
Bij foute antwoordenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:01 schreef franklop het volgende:
Is die verdubbelaar ooit wel eens ingezet?
Dan past ze niet meer in beeldquote:
Is dat positief of negatief bedoeld?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:38 schreef Nizno het volgende:
wat een verschil is carolien als je net linda op je scherm had
minder kinderlijkquote:
Dacht ik ook jaquote:
Wikipedia:quote:
probeer nu eens in t nederlands?quote:
Carolien ziet in haar de toekomst als ze zich overgeeft aan de koekjestrommelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |