abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2016 @ 20:11:00 #1
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160472137

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Hier vind je de OP.

Poll: Gio moet het veld ruimen.
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:12:10 #2
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160472176
Bestuur zal wel iig weer staan te juichen....
pi_160472308
Y2 waren denk ik +- 10 mensen het vak opgelopen voor de wedstrijd. De rest bleef beneden staan.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:21:19 #4
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_160472402
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan Van Beek er uit. Maar voor wie?
Ik vind Botteghin geen slechte verdediger, maar als je hem laat staan moet je bijna wel countervoetbal gaan spelen met Van der Heijden er naast. Dat is zo'n beetje de slechtst mogelijke optie en het voetbal wordt zo mogelijk nog minder om aan te zien.

Eigenlijk zou je Van Beek en Kongolo weer moeten herenigen in het centrum met Woudenberg ernaast, maar die zit nog bij NEC. Nelom erin is ook geen optie. Ik zou Verdonk wel eens op linksback willen zien, maar ze zullen wel vinden dat ie er nog niet klaar voor is en dat moeten we dan maar geloven.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:25:34 #5
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160472510
Eeuh opeens fc Rijnmond d'r uit.
pi_160472629
quote:
Twee vrije dagen voor Feyenoord-selectie na 'topweek' zondag 6 maart 2016 19:58 3.478 keer bekeken 64 reacties Pro Shots
Feyenoord begint woensdagochtend aan de voorbereiding op het duel met Vitesse. De (uitloop)training van maandag vervalt. De spelers van de Rotterdammers krijgen daardoor twee vrije dagen na de drie winstpartijen in de 'week van de waarheid'.
''Juist in deze cruciale week stonden de jongens er. Ik ben trots op het team'', sprak coach Giovanni van Bronckhorst tijdens de persconferentie na afloop van de wedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden (3-1). ''Vooraf hebben we met elkaar afgesproken er een topweek van te maken. Dat is gelukt. Een groot compliment voor de spelers.''
Dat het tegen de nummer zeventien van de Eredivisie allesbehalve eenvoudig ging, had Van Bronckhorst ook gezien. ''We speelden met minder energie dan afgelopen donderdag, het moest echt uit onze tenen komen. We stonden niet zo compact als tegen FC Utrecht en AZ. Op die manier maakten we het onszelf lastig, terwijl Cambuur steeds sterker werd.''
Feyenoord wint van AZ, Utrecht en Cambuur!!!!!!!! Stunt! Feest!
Topsportklimaat
  zondag 6 maart 2016 @ 20:48:13 #7
263417 Keyos
Like a Boss
pi_160473237
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef H.FR het volgende:
Dat gefluit richting de actie was trouwens ook triest..
Ik ga niet fluiten maar ik kan met het gefluit leven deze keer. Protesteren doe je niet door op een semi-agressieve manier vakken leeg te houden terwijl er amper draagvlak voor de actie is. Ga lekker verder met ludieke acties organiseren of die stomme bordjes omhoog te houden, ga niet voor anderen bepalen of zij wel of niet een vak op mogen. Ik ben gewoon X opgegaan, ik laat niet 150 andere lui bepalen of ik wel of geen voetbal kijk.

Over vakken leeghouden gesproken, die actie bij NAC uit jaren terug toen je na de verbouwing amper door het glas kon kijken, dat was een statement, dit niet.

Wat is 'wanbeleid'? Ja, het gaat sportief niet best maar volgens mij schrijven we al jaren zwarte cijfers. Van Bronckhorst, dat is het wanbeleid, maar daar hoor je Lunaticnews niet over.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:49:27 #8
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_160473279
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:17 schreef XSbig het volgende:
Y2 waren denk ik +- 10 mensen het vak opgelopen voor de wedstrijd. De rest bleef beneden staan.
Klopt ja. Kwam aanlopen en er staat een meut jongeren voor de trap, gewoon het vak opgegaan en er zat nog niemand. :')
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 20:50:34 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160473318
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik ga niet fluiten maar ik kan met het gefluit leven deze keer. Protesteren doe je niet door op een semi-agressieve manier vakken leeg te houden terwijl er amper draagvlak voor de actie is. Ga lekker verder met ludieke acties organiseren of die stomme bordjes omhoog te houden, ga niet voor anderen bepalen of zij wel of niet een vak op mogen. Ik ben gewoon X opgegaan, ik laat niet 150 andere lui bepalen of ik wel of geen voetbal kijk.

Over vakken leeghouden gesproken, die actie bij NAC uit jaren terug, dat was een statement, dit niet.

Wat is 'wanbeleid'? Ja, het gaat sportief niet best maar volgens mij schrijven we al jaren zwarte cijfers. Van Bronckhorst, dat is het wanbeleid, maar daar hoor je Lunaticnews niet over.
1. Ontbreken van topsportklimaat zoals trainingsfaciliteiten;

2. Respectloze omgang met vrijwilligers van de sfeergroepen;

3. Betutteling van supporters zaken en het op Noord-Koreaanse wijze censureren van de achterban;

4. Onnodig geven van stadionverboden. Extra aanvullende regels en extra zware straffen (bovenop de KNVB regels) erop na houden die supporters alleen maar negatief raken;

5. Onverantwoordelijk financieel beleid (15 milj in 1 jaar in de selectie en niet terugkopen aandelen of investeren in trainingscomplex);

6. Veiligheid; 6 boetes van de UEFA omtrent incompetente organisatie. Need i say more?

7. Liegen in elke vorm van communicatie. Tegen iedereen. Geen openheid van zaken durven geven uit zelfbescherming;

8. Totaal gebrek aan commerciële vaardigheden en verstand omtrent benadering van de achterban;

9. Te weinig kwaliteit om IT projecten goed te begeleiden (zie totaal geflopt nieuwe ticketing systeem met alle kansloze foutjes die erin;

10. Stadiontraject. Enige club ter wereld die hun eigen stadion zwart maakt en tegen alle begrip in ook nog eens per se een nieuw stadion willen en daarvoor ook nog eens het enige argument hebben: ‘anders doen we niet meer mee en winnen we nooit meer wat’;

11. Leren niet van fouten. Maken continu dezelfde fouten. Herhaling van zetten. De eeuwige cyclus van ellende;

12. Asociale omgang met spelers, oud-spelers, bedrijfsleven en achterban;

13. Structureel mensen aannemen zonder clubgevoel met tot gevolg diverse problemen op diverse fronten;

14. Gemeente Rotterdam heeft geen enkele vertrouwen in de huidige directie op gebied van zowel veiligheid en het huisvestingsvraagstuk;

15. Totaal gebrek aan zelfreflectie en zelfreinigend vermogen;

16. Wegjagen van supporters door middel van excessieve en overbodige maatregelen die ook nog eens geen enkel effect sorteren (extreme fouillering van bijv. kinderen en baby’s die hun flesjes in moeten leveren);

17. Misselijkmakende toonzetting in de communicatie. Achterban wordt als kleine kinderen benadert én behandeld;

18. Te pas en te onpas zwart maken, beschuldigen en beledigen van eigen supporters én het stadion;

19. Compleet verziekte relatie met de supporters(verenigingen). Al bijna 900 dagen worden getekende documenten niet nagekomen;

20. Tradities worden VERMOORD, zie eerste training als voorbeeld;

Kameraden, bedankt!

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 20:51:02 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160473336
Dat noemt Vak Z Rotterdam, initiatiefnemers van het protest met de bordjes, wanbeleid.
4045
onlogisch
  zondag 6 maart 2016 @ 20:54:40 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160473452
Veiligheid; 6 boetes van de UEFA omtrent incompetente organisatie. Need i say more?

Die boetes worden eigenlijk altijd gegeven omdat er mensen op de trappen staan. Zelfs PSV krijgt die boete elke wedstrijd. Maar incompetente organisatie bekt natuurlijk wel lekker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 maart 2016 @ 20:55:31 #12
263417 Keyos
Like a Boss
pi_160473480
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Dat noemt Vak Z Rotterdam, initiatiefnemers van het protest met de bordjes, wanbeleid.
Tuurlijk zitten er een paar punten in die waar zijn. Maar kijk naar die boete van de UEFA, die krijgen we omdat bij ons standaard de trappen vol staan. Elke Feyenoord supporter weet dat Feyenoord te bang is die trappen leeg te vegen, dat is meer de schuld van de supporter dan van Feyenoord.

Die 'échte fans' groepen van Feyenoord misdragen zich vaak structureel en denken dat ze voor alle supporters spreken en dat is gewoon niet zo. Hoe kun je jezelf Feyenoord supporter noemen als je een trap gaat blokkeren voor een andere supporter? Dan mag je van mij een stadionverbod krijgen.

Die actie met die dozen vond ik ontzettend goed en ludiek, ging met een misselijkmakend gevoel over de politie naar huis die avond, maar als die groep doorslaat met acties als vandaag ben ik snel genoeg weg uit het stadion.

Zodra groeperingen zich gaan uitspreken als 'Voor Alle Fans' krijg je 410 praktijken, dat is de dag dat Feyenoord bezoeken voor mij passé is.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 20:57:17 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160473543
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Keyos het volgende:

[..]

Tuurlijk zitten er een paar punten in die waar zijn. Maar kijk naar die boete van de UEFA, die krijgen we omdat bij ons standaard de trappen vol staan. Elke Feyenoord supporter weet dat Feyenoord te bang is die trappen leeg te vegen, dat is meer de schuld van de supporter dan van Feyenoord.

Die 'échte fans' groepen van Feyenoord misdragen zich vaak structureel en denken dat ze voor alle supporters spreken en dat is gewoon niet zo. Hoe kun je jezelf Feyenoord supporter noemen als je een trap gaat blokkeren voor een andere supporter? Dan mag je van mij een stadionverbod krijgen.
Het geschiedt dan ook op vrijwillige basis. Althans, zo ervoer ik het vandaag op W. Die gastjes hadden me dan natuurlijk niet echt moeten proberen me tegen te houden, maar het werd gewoon gevraagd.

Je kon gewoon je kon @ W iig gewoon je vak op.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 20:58:01 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160473562
quote:

Zodra groeperingen zich gaan uitspreken als 'Voor Alle Fans' krijg je 410 praktijken, dat is de dag dat Feyenoord bezoeken voor mij passé is.
Dat is natuurlijk zo. Kijk een meerderheid mag een minderheid al geen dwang op leggen, laat staan dat het andersom wel zou mogen :D
4045
onlogisch
  zondag 6 maart 2016 @ 21:03:34 #15
263417 Keyos
Like a Boss
pi_160473756
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk zo. Kijk een meerderheid mag een minderheid al geen dwang op leggen, laat staan dat het andersom wel zou mogen :D
Zolang het vrijwillig is vind ik het ook helemaal prima, ik ga dan ook niet fluiten als ze het vak op komen, dat doe ik niet naar de eigen spelers of supporters. Ik vrees alleen wel dat dit gedoe gaat doorslaan naar ergere 'negatieve' acties voor veel supporters. Een vak leeghalen is iets wat bij andere clubs gebeurt en daar ook moet blijven, lachen dat we allemaal deden toen 410 op intimiderende wijze het vak dichtgooide, moet je het niet zelf gaan doen.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:10:28 #16
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160474014
quote:
9s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor een fantopic.
VBL / Eric Botteghin Fantopic #1
Ik ben inmiddels overleden.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:11:16 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160474044
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:03 schreef Keyos het volgende:

[..]

Zolang het vrijwillig is vind ik het ook helemaal prima, ik ga dan ook niet fluiten als ze het vak op komen, dat doe ik niet naar de eigen spelers of supporters. Ik vrees alleen wel dat dit gedoe gaat doorslaan naar ergere 'negatieve' acties voor veel supporters. Een vak leeghalen is iets wat bij andere clubs gebeurt en daar ook moet blijven, lachen dat we allemaal deden toen 410 op intimiderende wijze het vak dichtgooide, moet je het niet zelf gaan doen.
Is toch wel eens vaker gedaan. Ook voordat 410 het zogenaamd uitgevonden had :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 21:13:40 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160474138
Het meest treurige van de dag was nog wel het uitfluiten van de supporters die een vreedzaam protest hielden. Ik stel voor dat al die fluiters de volgende keer maar het WE SHALL NOT BE MOVED inzetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 06-03-2016 21:20:59 ]
4045
onlogisch
pi_160474170
Waarom lees ik alleen dat de 1 0 zo oneerlijk en onrechtmatig was en niet dat Elia ruim daarvoor een tik op zijn enkela kreeg toen hij de bal vrij voor het inschieten had?

En hoe komt VI erbij om Toornstra te nomineren voor speler vd week :X

[ Bericht 33% gewijzigd door H.FR op 06-03-2016 21:19:38 ]
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Forum Admin zondag 6 maart 2016 @ 21:16:49 #20
35723 crew  GGMM
pi_160474247
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef H.FR het volgende:
Waarom lees ik alleen dat de 1 0 zo oneerlijk en onrechtmatig was en niet dat Elia ruim daarvoor een tik op zijn enkela kreeg toen hij de bal vrij voor het inschieten had?
Omdat het één daadwerkelijk is gebeurd en het andere enkel in jouw hoofd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 21:16:54 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160474252
Oh ja, is de samenvatting al ergens te zien?
4045
onlogisch
pi_160474295
quote:

[..]

Tuurlijk zitten er een paar punten in die waar zijn. Maar kijk naar die boete van de UEFA, die krijgen we omdat bij ons standaard de trappen vol staan. Elke Feyenoord supporter weet dat Feyenoord te bang is die trappen leeg te vegen
Er staan gewoon teveel zwakke punten in.
Als je wilt dat een statement overeind blijft dan moet je met louter sterke punten komen (en die zijn er ook genoeg).
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_160474361
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nice one
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 21:20:12 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160474381
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:18 schreef eight het volgende:

[..]

Er staan gewoon teveel zwakke punten in.
Als je wilt dat een statement overeind blijft dan moet je met louter sterke punten komen (en die zijn er ook genoeg).
Precies. De intenties van die jongens is niet verkeerd. Ze zetten het alleen verkeerd op papier. Daar komt bij dat ze wel wat marketing les kunnen gebruiken om een breder draagvlak te creëren.
4045
onlogisch
  zondag 6 maart 2016 @ 21:20:19 #25
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160474385
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 21:20:57 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160474417
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Precies ja, vandaar dat hij een blessurebehandeling nodig had.

In de samenvatting trouwens ook vrij duidelijk te zien dat hij op zn enkel stapt. Rood en een penalty is dat.

[ Bericht 9% gewijzigd door H.FR op 06-03-2016 21:28:23 ]
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 6 maart 2016 @ 21:32:13 #28
438851 Oldground
El Poderoso
pi_160474853
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef Keyos het volgende:

[..]

Over vakken leeghouden gesproken, die actie bij NAC uit jaren terug toen je na de verbouwing amper door het glas kon kijken, dat was een statement, dit niet.

Ik ben ook niet zeker niet voor het blokkeren van de toegang naar vakken voor anderen. Meedoen aan protestacties moet uiteraard iedereen zelf kunnen uitmaken. Met dat gefluit naar de mensen die wel protesteren kan ik echter ook zeker niet leven en vond ik echt misselijkmakend. Zum kotzen.

Het 'wanbeleid' dat aangevoerd wordt, komt in mijn beleving voort uit de jarenlange sportieve malaise, aangesterkt door de steeds grotere kloof tussen supporters en club.

Die zwarte cijfers zijn, ondanks dat we voorheen op omvallen stonden, toch een soort basisvereiste en vrij irrelevant voor supporters. Uiteindelijk zijn het de sportieve prestaties waar het om draait. (Dat goede financiën indirect 'kunnen' zorgen voor die prestaties klopt, maar mag geen meetlat zijn)
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:04:40 #29
263417 Keyos
Like a Boss
pi_160476071
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:32 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zeker niet voor het blokkeren van de toegang naar vakken voor anderen. Meedoen aan protestacties moet uiteraard iedereen zelf kunnen uitmaken. Met dat gefluit naar de mensen die wel protesteren kan ik echter ook zeker niet leven en vond ik echt misselijkmakend. Zum kotzen.

Het 'wanbeleid' dat aangevoerd wordt, komt in mijn beleving voort uit de jarenlange sportieve malaise, aangesterkt door de steeds grotere kloof tussen supporters en club.

Die zwarte cijfers zijn, ondanks dat we voorheen op omvallen stonden, toch een soort basisvereiste en vrij irrelevant voor supporters. Uiteindelijk zijn het de sportieve prestaties waar het om draait. (Dat goede financiën indirect 'kunnen' zorgen voor die prestaties klopt, maar mag geen meetlat zijn)
Ik ben ook niet blij met de sportieve successen maar dat ligt niet bij department Gudde maar voornamelijk bij Van Geel en Gio. Ze hadden van Bronckhorst nooit voor deze groep moeten gooien, zoals het nu gaat is het volstrekt destructief voor onze eigen jeugdopleiding.

Ik ben niet voor Feyenoord om week in week uit te kijken naar een Kuyt die geen toegevoegde waarde is, te kijken naar een Veijnovic die geen bal raakt. Ik wil dat de jeugd weer een kans krijgt, dat jeugd het gevoel krijgen dat ze dicht tegen die eerste groep aan zitten. Jammer genoeg krijgt de jeugd onder Gio geen kans en daar is hij (op dit moment) hoofdverantwoordelijke voor.

Waar is Achahbar die elke wedstrijd wel een goal maakt?!!!
  zondag 6 maart 2016 @ 22:06:27 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160476133
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik ben niet voor Feyenoord om week in week uit te kijken naar een Kuyt die geen toegevoegde waarde is
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 maart 2016 @ 22:09:42 #31
263417 Keyos
Like a Boss
pi_160476226
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:06 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-
Kan je lachen, maar zorgt er wel voor dat je Achahbar en Schuurman zo langzamerhand kunt dumpen. Leuke vent hoor die Kuyt, maar elke keer dat systeem aanpassen om hem een plek te geven word ik moe van. Desnoods gooi je Fernandes op rechts maar die krijgt, zolang Kuyt speelt, geen kans terwijl je het moeilijk nog slechter kunt doen op rechts.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:10:29 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160476243
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:09 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kan je lachen, maar zorgt er wel voor dat je Achahbar en Schuurman zo langzamerhand kunt dumpen. Leuke vent hoor die Kuyt, maar elke keer dat systeem aanpassen om hem een plek te geven word ik moe van.
Laten we onze topscorer er maar uit halen dan inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 maart 2016 @ 22:16:28 #33
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160476389
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit _O- zit het echt met verbazing te lezen. Wees blij dat we onze jeugdspelers niet meer gelijk in het eerste moeten dumpen omdat er geen finacieele middelen zijn. Waar je je eerder kwaad om moet maken is dat er geen jong Feyenoord in de JL mee doet. Dat zou nou een goede springplank zijn voor de jeugd en dan had je misschien een Janssen wel kunnen behouden voor de club.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:17:55 #34
263417 Keyos
Like a Boss
pi_160476424
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Als Kuyt dan zo nodig moet spelen maak dan wel een systeem waar dat in werkt. Als je met Kuyt op 10 gaat spelen en Kramer in de spits MOETEN er ballen van de zijkant komen, die komen er amper tot niet met Elia en Toornstra aan de zijkant en backs die - middels de nieuwe tactiek - minder vaak eroverheen gaan. Nu is het van alles half, en dat werkt duidelijk niet. Had je nou een Schaken gehad die elke (goede) wedstrijd 10-15 ballen in die 16 pompt is het prima.

Als je zoveel moeite hebt tegen de slechtste ploeg in de eredivisie in eigen huis is er echt iets mis. Van elke ander team hadden we vandaag verloren.
pi_160476542
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:17 schreef Keyos het volgende:

[..]

Als Kuyt dan zo nodig moet spelen maak dan wel een systeem waar dat in werkt. Als je met Kuyt op 10 gaat spelen en Kramer in de spits MOETEN er ballen van de zijkant komen, die komen er amper tot niet met Elia en Toornstra aan de zijkant en backs die - middels de nieuwe tactiek - minder vaak eroverheen gaan. Nu is het van alles half, en dat werkt duidelijk niet. Had je nou een Schaken gehad die elke (goede) wedstrijd 10-15 ballen in die 16 pompt is het prima.

Als je zoveel moeite hebt tegen de slechtste ploeg in de eredivisie in eigen huis is er echt iets mis. Van elke ander team hadden we vandaag verloren.
Als spelers gewoon goed druk zetten, zoals de 1e helft tegen AZ, dan kan het allemaal prima.

Maar als types als Kea en karsdorp een beetje lopen sjokken en zich niet aanbieden, dan wordt het lastig.
pi_160476573
Je moet in je handjes knijpen en hopen dat Kuyt volgend seizoen nog bij dit teringzooitje wilt voetballen. :')
  zondag 6 maart 2016 @ 22:24:25 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160476602
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:23 schreef Vasion het volgende:
Je moet in je handjes knijpen en hopen dat Kuyt volgend seizoen nog bij dit teringzooitje wilt voetballen. :')
Als Kuyt slim is stopt hij lekker na de gewonnen bekerfinale.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160476742
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Met ons team valt verder in ieder geval geen eer te behalen. Troosteloze bende.
pi_160477511
quote:

[..]

Slim is door te zeggen dat hij pas aan het einde v/h seizoen wilt nadenken over zijn contract.

Media is er tot dusverre best rustig over. Over Vilhena en destijds Koeman werd zowat elke week de vraag gesteld of ze zouden bijtekenen.
  zondag 6 maart 2016 @ 23:06:17 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160477937
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:17 schreef Keyos het volgende:

[..]
Had je nou een Schaken gehad die elke (goede) wedstrijd 10-15 ballen in die 16 pompt is het prima.
Jammer dat hij ze allemaal blind gaf en er dus 9-14 ballen niet aankwamen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 maart 2016 @ 23:36:59 #41
262211 hhh38
pi_160478689
quote:

[..]

Misschien wil ie nog een jaartje in Europa spelen met Feyenoord, kunnen toch 6 leuke wedstrijdjes zijn. Als er dan weer fatsoenlijk voetbal gespeeld wordt tenminste.
pi_160478741
Wil er nu serieus iemand Schaken terug? Dan wil ik De Teen terug... Die was even goed. :{
BFF met GGMM
  zondag 6 maart 2016 @ 23:43:06 #43
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160478816
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef DonRaja het volgende:
Wil er nu serieus iemand Schaken terug? Dan wil ik De Teen terug... Die was even goed. :{
Ik was eindelijk dat verhaal met die teen vergeten. Bedankt don. _O-
pi_160478846
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:43 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik was eindelijk dat verhaal met die teen vergeten. Bedankt don. _O-
De man met de meest bazige bijnaam. :Y
BFF met GGMM
pi_160479539
Het lek is boven :)
blablablabla
  Forum Admin maandag 7 maart 2016 @ 00:26:09 #46
35723 crew  GGMM
pi_160479593

Wel een enorm stoer indrukwekkend doek, zo met die middelvinger.

Denk dat dat wel veel indruk heeft gemaakt bij het bestuur.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 7 maart 2016 @ 00:27:46 #47
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160479613
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:26 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Denk dat dat wel veel indruk heeft gemaakt bij het bestuur.
Die keken lekker met z'n alle de andere kant op toen de vakken weer vol waren. :')
pi_160479629
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:27 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Die keken lekker met z'n alle de andere kant op toen de vakken weer vol waren. :')
Terecht
  maandag 7 maart 2016 @ 00:29:28 #49
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160479646
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:28 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Terecht
Die heb ik al een tijdje niet zien posten, whats up met terecht?
  maandag 7 maart 2016 @ 01:18:51 #50
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_160480293

_O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_160482111
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:18 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Geniaal gifje wel :P
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 08:43:22 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160482662
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 06:53 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dit gifje + die actie van Bottegod waren wel weer tekenend voor de hele wedstrijd. Droefenis ten top.
4045
onlogisch
pi_160482735
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

1. Ontbreken van topsportklimaat zoals trainingsfaciliteiten;

2. Respectloze omgang met vrijwilligers van de sfeergroepen;

3. Betutteling van supporters zaken en het op Noord-Koreaanse wijze censureren van de achterban;

4. Onnodig geven van stadionverboden. Extra aanvullende regels en extra zware straffen (bovenop de KNVB regels) erop na houden die supporters alleen maar negatief raken;

5. Onverantwoordelijk financieel beleid (15 milj in 1 jaar in de selectie en niet terugkopen aandelen of investeren in trainingscomplex);

6. Veiligheid; 6 boetes van de UEFA omtrent incompetente organisatie. Need i say more?

7. Liegen in elke vorm van communicatie. Tegen iedereen. Geen openheid van zaken durven geven uit zelfbescherming;

8. Totaal gebrek aan commerciële vaardigheden en verstand omtrent benadering van de achterban;

9. Te weinig kwaliteit om IT projecten goed te begeleiden (zie totaal geflopt nieuwe ticketing systeem met alle kansloze foutjes die erin;

10. Stadiontraject. Enige club ter wereld die hun eigen stadion zwart maakt en tegen alle begrip in ook nog eens per se een nieuw stadion willen en daarvoor ook nog eens het enige argument hebben: ‘anders doen we niet meer mee en winnen we nooit meer wat’;

11. Leren niet van fouten. Maken continu dezelfde fouten. Herhaling van zetten. De eeuwige cyclus van ellende;

12. Asociale omgang met spelers, oud-spelers, bedrijfsleven en achterban;

13. Structureel mensen aannemen zonder clubgevoel met tot gevolg diverse problemen op diverse fronten;

14. Gemeente Rotterdam heeft geen enkele vertrouwen in de huidige directie op gebied van zowel veiligheid en het huisvestingsvraagstuk;

15. Totaal gebrek aan zelfreflectie en zelfreinigend vermogen;

16. Wegjagen van supporters door middel van excessieve en overbodige maatregelen die ook nog eens geen enkel effect sorteren (extreme fouillering van bijv. kinderen en baby’s die hun flesjes in moeten leveren);

17. Misselijkmakende toonzetting in de communicatie. Achterban wordt als kleine kinderen benadert én behandeld;

18. Te pas en te onpas zwart maken, beschuldigen en beledigen van eigen supporters én het stadion;

19. Compleet verziekte relatie met de supporters(verenigingen). Al bijna 900 dagen worden getekende documenten niet nagekomen;

20. Tradities worden VERMOORD, zie eerste training als voorbeeld;

Kameraden, bedankt!

[ afbeelding ]
Deze post _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_160482807
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik ben niet voor Feyenoord om week in week uit te kijken naar een Kuyt die geen toegevoegde waarde is
_O-

Zonder Dirk stonden we in het rechter rijtje lul :')
pi_160482814
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]

_O-

Zonder Dirk stonden we in het rechter rijtje lul :')
Dit dus. Ik snap niet dat mensen dat niet zien :').
pi_160482819
Keyos is een infiltrant overigens. Probeert hier de mening te bespelen van dit forum. Ik denk dat het Gudde zelf is.
pi_160482842
quote:
15s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Het meest treurige van de dag was nog wel het uitfluiten van de supporters die een vreedzaam protest hielden. Ik stel voor dat al die fluiters de volgende keer maar het WE SHALL NOT BE MOVED inzetten.
Misschien omdat het toch wel erg 410-erig over kwam, protest naar het bestuur iets is wat niet wenselijk wordt geacht tijdens de wedstrijden? Dat de complete sfeer overkoepeld door dit soort uitingen? Mensen niet achter deze actiegroep geschaard wilden worden als een "dit is namens alle supporters"? Het was in ieder geval wel duidelijk dat er een behoorlijke tweedeling was op de tribunes.

Wat mij betreft wordt het bestuur er te zwart neergezet, ik ize wel een hoop goede dingen die zij hebben gedaan, die teveel worden weggemoffeld met de '10 jaar verder niets opgeschoten'. Van diepe schulden, op Twente-scenarios afkoersend, is er een geheel nieuwe weg ingeslagen, zijn de belastende schulden weggewerkt (op wat dividend en privileges na), worden jaarlijks zwarte cijfers gepresenteerd, en als je naar het aankoopbeleid kijkt is dat over de jaren heen gewoon goed te noemen. Ongeacht je twijfels over de aankopen van dit seizoen, kun je de prestaties uit het recente verleden wat mij betreft niet zomaar van tafel vegen.

Er zijn binnen de afgelopen 10 jaar natuurlijk ook de nodige incidenten geweest (waardoor het uit-supportersverbod tot stand kwam en de bestorming van het maasgebouw bijvoorbeeld), waartoe je ook zou kunnen zeggen dat de actiegroepen nou ook niet de beste naam hebben. Het feit dat Feyenoord daartoe een eigen/ strenger regime hanteert tegen overtreders van de regels is wat mij betreft dan ook niet zo vreemd. Ook het (al dan niet terecht) van tafel vegen van het HNS heeft natuurlijk niet geholpen de band met het bestuur te verbeteren.

Ik ben het ermee eens dat ze ook een hoop dingen fout doen, en snap daartoe de onvrede ook wel. Zeker de communicatie en behandeling van de achterban is ronduit belachelijk te noemen. Er is in het maasgebouw inderdaad een bepaalde bloed-onder-de-nagels-vandaan-halende arrogantie waartoe de 'klanten' meer als last worden gezien dan als doel of medestander. Maar als je kritisch naar het "vak Z-lijstje" kijkt, zou je toch moeten opvallen dat punt 2,3,4,(7),8,(9),(12),16,17,18,19,20 allemaal (tussen haakjes gedeeltelijk) gebaseerd zijn op onvrede van behandeling van/communicatie naar de achterban. Das wel erg vaak en veel hetzelfde punt met verschillende woorden. Dit is maar rakelings gerelateerd aan het daadwerkelijk gevoerde technisch beleid.

Je zou bijvoorbeeld ook het aanstellen van Gio ook een van de punten kunnen maken (wat overigens indruist tegen punt 13) wat ik wel een terecht pijnpunt zou vinden, maar dan zou ook Gio in het schotveld komen, en dat moet dan weer voorkomen worden. Het laten bijsluiten van Advocaat lijkt me overigens weer een teken van goed technisch beleid, het tot dusverre succesvol lijkende bijsturen van problematische situatie. Op basis van punt 13 zou je je ook af kunnen vragen wie er dan in godsnaam WEL de leiding zou moeten gaan voeren. Zo een Eenhoorn of Gerbrands zouden dan ook ineens niet voldoen, terwijl me dat toch vrij capabele bestuurders lijken.

Hetgeen wat mij betreft overigens het meest trieste was, is dat de protestgroepen de doelpunten voor en tegen gebruikten als 'dit wordt zeker uitgezonden, laten we nu maar een "Gudde rot op" inzetten'. Totaal niet met de wedstrijd bezig. Dan kun je net zo goed in je blote bast met je rug naar het veld gaan staan.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_160482863
quote:
13s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Misschien omdat het toch wel erg 410-erig over kwam
Want?
pi_160482890
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Want?
Meer interesse in je eigen feestje/protest dan jezelf op de wedstrijd te focussen? Ik zie graag de wedstrijd centraal staan bij een stadionbezoek :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_160482898
Ze vinden zichzelf vooral heel belangrijk. Kan er wel om lachen, maar ergens is het wel een beetje triest.
pi_160482907
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:07 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Meer interesse in je eigen feestje/protest dan jezelf op de wedstrijd te focussen? Ik zie graag de wedstrijd centraal staan bij een stadionbezoek :)
Jij ja. En dat geeft jou het recht een '410' actie te noemen? Nogmaals; waarom?

Het was geen feestje, het was een protest. Maar ik geef het door dat ze de volgende keer op dinsdagavond hun protestje moeten doen, heel effectief.
pi_160482929
Overigens was het vrij zinloos, dat vakken leeghouden en heb ik er ook wel een mening over, maar ik ga anderen daar niet op veroordelen, en al helemaal niet vergelijken met iets uit Amsterdam. Helemaal niet om de meest belachelijke redenen.
pi_160482937
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij ja. En dat geeft jou het recht een '410' actie te noemen? Nogmaals; waarom?
Omdat het zielig over komt.

quote:
Het was geen feestje, het was een protest. Maar ik geef het door dat ze de volgende keer op dinsdagavond hun protestje moeten doen, heel effectief.
Waarom? Als zij zichzelf zo neer willen zetten moeten ze het vooral volgende keer weer doen. Maar dan kun je ook verwachten dat er weer reacties zijn als dit. Want het is lachwekkend.
  maandag 7 maart 2016 @ 09:14:15 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160482987
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:08 schreef Typisch het volgende:
Ze vinden zichzelf vooral heel belangrijk. Kan er wel om lachen, maar ergens is het wel een beetje triest.
Ze voeren zo nu en dan best goede punten aan, alleen slaan ze de plank volledig mis als het gaat om de manier waarop.

Ze zitten constant te zeiken dat 'het bestuur' ervoor zorgt dat er verdeeldheid komt binnen het legioen (iets wat er wat mij betreft altijd is geweest) maar doen daar zelf net zo hard aan mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160483060
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Omdat het zielig over komt.

[..]

Waarom? Als zij zichzelf zo neer willen zetten moeten ze het vooral volgende keer weer doen. Maar dan kun je ook verwachten dat er weer reacties zijn als dit. Want het is lachwekkend.
Ga er dan om lachen in plaats van dat gefluit.
  maandag 7 maart 2016 @ 09:26:06 #66
262211 hhh38
pi_160483146
quote:

[..]
-knip-
Goede post ^O^
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 09:26:46 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160483161
quote:

[..]
-goede post-
Grotendeels met je eens hoor. Het Vak Z lijstje vind ik ook niet sterk. Er zijn degelijkere argumenten aan te dragen. Maar je 410-opmerking deel ik niet echt met je.

Deze supporters zijn het bestuur meer dan zat. Een normale protestmars buiten het stadion zit er niet meer in want dat wordt al de kiem in gesmoord door de ME. Je wordt er een beetje moedeloos van. Wat je ook probeert, op de één of andere manier wordt het je zwijgen wel opgelegd. Wanneer zij dan middels ludieke doeken iets aan de kaak willen stellen en ook dat mislukt, wenden zij zich tot een boycot van de eerste 12 minuten.

Ik kan er wel begrip voor opbrengen. Wel eens met Caland dat het treurig geregeld is. Ik zei gisteren ook tegen die Vak_W boys dat ze voor lul stonden.

Regel het goed, of die het niet. Nu sla je de plank compleet mis.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 09:26:52 #68
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_160483163
Ben het een beetje met Keyos eens. Hoe belangrijk Kuyt kennelijk ook is, al dat balverlies van em is geen gezicht. Dat dat dan onze belangrijkste speler is zegt ook genoeg over de rest.
pi_160483430
quote:

[..]

protest naar het bestuur iets is wat niet wenselijk wordt geacht tijdens de wedstrijden? Dat de complete sfeer overkoepeld door dit soort uitingen?

[..]

Hetgeen wat mij betreft overigens het meest trieste was, is dat de protestgroepen de doelpunten voor en tegen gebruikten als 'dit wordt zeker uitgezonden, laten we nu maar een "Gudde rot op" inzetten'. Totaal niet met de wedstrijd bezig.
Klapvee. Het is eigenlijk heel simpel; wil je de slag/wedstrijd winnen, of de oorlog/het kampioenschap. Met dit bestuur gaat dat laatste simpelweg nooit gebeuren, want zesjescultuur.

Hun aanpak is misschien niet geweldig, maar ze doen tenminste iets. Alsnog beter dan de gelatenheid die onder de rest van het legioen heerst.
  maandag 7 maart 2016 @ 10:17:51 #70
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_160483881
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:42 schreef De_Pel het volgende:
Hun aanpak is misschien niet geweldig, maar ze doen tenminste iets. Alsnog beter dan de gelatenheid die onder de rest van het legioen heerst.
Dat is geen gelatenheid. Het is meer dat ze er geen fuck om geven wat het bestuur doet. Zolang er maar voetbal gekeken kan worden, want dat is waar ze, het gros, voor komen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_160484183
Als een stel kleine kinderen een paar minuten buiten blijven wachten vind ik niks. Beter doe je het goed zoals de harde kern van Lazio en boycot je alle thuiswedstrijden. Feyenoord is in principe de grootste club van Nederland. Ongekend hoe weinig er gepresteerd wordt. En dan mag er na het neerzetten van een nieuw negatief clubrecord en 9 wedstrijden zonder overwinning geeneens protest gevoerd worden van die machtswellustelingen. Gewoon lekker wegblijven met z'n allen. Al lost dat waarschijnlijk ook niks op. Ik überhaupt zie geen oplossing eigenlijk. Gudde heeft een plaat voor zijn kop en kan het belang van Feyenoord kennelijk niet boven zijn eigen belang plaatsen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 7 maart 2016 @ 10:40:06 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160484286
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als een stel kleine kinderen een paar minuten buiten blijven wachten vind ik niks. Beter doe je het goed zoals de harde kern van Lazio en boycot je alle thuiswedstrijden. Feyenoord is in principe de grootste club van Nederland. Ongekend hoe weinig er gepresteerd wordt. En dan mag er na het neerzetten van een nieuw negatief clubrecord en 9 wedstrijden zonder overwinning geeneens protest gevoerd worden van die machtswellustelingen. Gewoon lekker wegblijven met z'n allen. Al lost dat waarschijnlijk ook niks op. Ik überhaupt zie geen oplossing eigenlijk. Gudde heeft een plaat voor zijn kop en kan het belang van Feyenoord kennelijk niet boven zijn eigen belang plaatsen.
De vraag is meer of het vervangen van Gudde voor een verandering gaat zorgen. Ik vind het ook geen waardige algemeen directeur, dat hoort een wat sterkere persoonlijkheid te zijn als je het mij vraagt. Maar uiteindelijk is Gudde gewoon een marionet van oa de VvF. Wil je echt een koerswijziging aangaan dan zal je dus de RvC op meerdere plekken moeten vervangen en de VvF moeten uitkopen. Iets dat simpelweg niet gaat gebeuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 maart 2016 @ 10:42:18 #73
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_160484329
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 06:53 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb die hele fucking tweede helft terug moeten kijken om 'm te maken. ;( Kon me niet meer herinneren wanneer deze typerende actie plaatsvond.
  maandag 7 maart 2016 @ 10:47:28 #74
262211 hhh38
pi_160484433
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:42 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb die hele fucking tweede helft terug moeten kijken om 'm te maken. ;( Kon me niet meer herinneren wanneer deze typerende actie plaatsvond.
_O-

Dedication _O_
pi_160484583
Vind het wel typerend voor het gebrek aan realiteitsbesef bij veel van onze spelertjes dat ze op hun piemeltjes getrapt zijn als een speler van de tegenstander het waagt om te zeggen dat Ajax beter voetbal speelt, om een paar dagen later wederom pure stront te laten zien in De Kuip. En als ze dan weer een keer winnen, doorgaans met de nodige mazzel en met slecht voetbal, hebben ze weer 'mondjes gesnoerd' Kut mentaliteit
pi_160484704
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:26 schreef onlogisch het volgende:
Maar je 410-opmerking deel ik niet echt met je.
Ja, ok, beetje gechargeerd neergezet. Mijn voornaamste punt is dat de onvrede over het protest niet zo uit de lucht viel als je deed voorkomen.

Verder wel eens dat het censuurbeleid erg frustrerend (spandoeken verbieden) / onwettig (zoals de demonstratie indammen, massa-arrestaties) is en snap ik inderdaad wel dat dit als een van de weinige manieren wordt gezien om toch zichtbaar protest te kunnen aantekenen.

quote:
Wel eens met Caland dat het treurig geregeld is.
Ik ook :P
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 11:02:12 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_160484741
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:26 schreef Slobeend het volgende:
Ben het een beetje met Keyos eens. Hoe belangrijk Kuyt kennelijk ook is, al dat balverlies van em is geen gezicht. Dat dat dan onze belangrijkste speler is zegt ook genoeg over de rest.
"Kennelijk"? "Al dat balverlies?" Vreemd dit. Wat zit hier achter, doorgeschoten Achahbar verering? Het is triest om te moeten constateren, maar de 35-jarige Kuyt steekt met kop en schouders boven de rest uit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_160484815
Het enige wat Feyenoord er nog als een topclub uit laat zien, zijn de fans. Volgens mij wordt vergeten dat als het meest fanatieke deel het zat is en ermee kapt zo fanatiek te zijn, dat we niks echt onderscheidends hebben van de retteketet AZs en de Vitesses van deze wereld.
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 11:10:42 #79
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_160484898
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:02 schreef Gert het volgende:

[..]

"Kennelijk"? "Al dat balverlies?" Vreemd dit. Wat zit hier achter, doorgeschoten Achahbar verering? Het is triest om te moeten constateren, maar de 35-jarige Kuyt steekt met kop en schouders boven de rest uit.
Kuyt kan niet meer voetballen, dat zit er achter. Krijg er regelmatig oogaids van. Maar hij staat heel vaak op de juiste plek en kan goed penalties nemen. Dan ben je al de beste bij Feyenoord tegenwoordig.
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 11:14:43 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160484976
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:10 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Kuyt kan niet meer voetballen, dat zit er achter. Krijg er regelmatig oogaids van. Maar hij staat heel vaak op de juiste plek en kan goed penalties nemen. Dan ben je al de beste bij Feyenoord tegenwoordig.
Volgens mij is dat een onderdeel van goed kunnen voetballen.
4045
onlogisch
pi_160485051
Schuift bij bekerwinst van Feyenoord de 'prijs' voor plek drie neem ik aan door naar p4 en dan play-offs voor p5t/m8?
pi_160485159
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Schuift bij bekerwinst van Feyenoord de 'prijs' voor plek drie neem ik aan door naar p4 en dan play-offs voor p5t/m8?
Als Feyenoord 3e wordt wel ja.
pi_160485165
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:24 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als Feyenoord 3e wordt wel ja.
Ik ben er voor 100% van overtuigd dat Feyenoord derde wordt.
pi_160485201
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

dan ben je de enige....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_160485216
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:26 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

dan ben je de enige....
Dat kan.

Ik voorzie geen problemen met het schema van Feyenoord.
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 11:30:13 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_160485261
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:10 schreef Slobeend het volgende:

[..]

:D Ach, ieder z'n mening.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_160485300
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat kan.

Vitesse, Twente en Heracles-uit. Altijd lastig.
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 11:32:39 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_160485302
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja.
Alleen wordt Feyenoord geen 3e. Vanaf volgende week zondagavond 6e.
  maandag 7 maart 2016 @ 11:33:40 #89
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160485319
quote:

[..]

Dat kan.

Vitesse uit, Twente uit, Heracles uit. Lach me maar uit maar ik zie die wedstrijden nog wel verloren worden. -O-
pi_160485327
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:32 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Vitesse, Twente en Heracles-uit. Altijd lastig.
Ik ben de laatste weken totaal niet onder de indruk van Vitesse.

Heracles begint ook met de week een lachwekkender niveau te bereiken. Twente is ook op de een of andere manier omhooggeluld maar als ik wekelijks kijk, zie ik alleen Ziyech stabiel blijven.

De thuiswedstrijden ben je gewoon verplicht om de volle score te halen in ieder geval.
  maandag 7 maart 2016 @ 11:36:00 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160485356
quote:

[..]

Dat kan.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160485366
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:36 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_160485377
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heracles begint ook met de week een lachwekkender niveau te bereiken. Twente is ook op de een of andere manier omhooggeluld maar als ik wekelijks kijk, zie ik alleen Ziyech stabiel blijven.

De thuiswedstrijden ben je gewoon verplicht om de volle score te halen in ieder geval.
I think you support Ajax.
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 11:38:25 #94
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_160485396
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:30 schreef Gert het volgende:

[..]

:D Ach, ieder z'n mening.
Dankje. Over z'n cijfers kan ik helemaal niks zeggen. In die zin onmisbaar ja.
pi_160485398
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wel van Feyenoord?
pi_160485618
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dank voor je vertrouwen.
  Forum Admin maandag 7 maart 2016 @ 11:54:31 #97
35723 crew  GGMM
pi_160485706
Feyenoord zou best derde kunnen worden, opzich. Maar het zou me ook niet verbazen als ze geen derde worden.

Scherpe menging he?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160485734
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:54 schreef GGMM het volgende:

Scherpe menging he?
Hier gaat iets mis.
pi_160485740
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Wel van Feyenoord?
Nee, maar vind jij Ajax indruk maken?
pi_160485744
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, maar vind jij Ajax indruk maken?
Ajax en PSV steken er ver bovenuit. Niet te vergelijken met Feyenoord.
pi_160485758
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:56 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ajax en PSV steken er ver bovenuit. Niet te vergelijken met Feyenoord.
Dat begrijp ik, maar ik heb het idee dat Feyenoord weer het geluk van voor de winterstop te pakken heeft.
pi_160485764
Feyenoord hoort de resterende thuiswedstrijden natuurlijk te winnen, dat zou dan nog 12 punten opleveren (of dat gebeurd is een tweede natuurlijk).

Uit is het gewoon punten sprokkelen, waarbij ik vooral bij Willem II uit wel perspectief zie.

Maar als Feyenoord uit de resterende 8 wedstrijden 16 punten pakt mogen we heel blij zijn.

Dat zou betekenen dat we daarmee op 59 punten uitkomen (evenveel als vorig seizoen onder Rutten). Ik denk niet dat we daarmee 3e worden, maar 4e is best mogelijk. Niet dat we daar tevreden mee moeten zijn natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_160485789
Laten we ook niet vergeten dat AZ niet heilig is. Die hebben veel meer wedstrijden die lastig kunnen worden. FC Utrecht zie ik ook niet derde worden omdat die gegarandeerd nog choken tegen kleine ploegen.
pi_160485842
Ik zie ons gewoon derde worden, puur omdat 'de rest' net zo wisselvallig is als wij.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:07:02 #105
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_160485964
quote:
Feyenoord zoekt nieuwe hoofd jeugdopleiding

Damien Hertog, nu nog hoofd Feyenoord Academy, keert volgend seizoen terug op het veld als trainer van Feyenoord Onder 19. Hertog volgt daarmee Marcel Koning op, van wie al bekend was dat hij de club aan het einde van dit seizoen verlaat om aan de slag te gaan bij topklasser HBS uit Den Haag.

Hertog legt zijn huidige functie als hoofd van Feyenoords internationaal hoog aangeschreven jeugdopleiding eind dit seizoen op eigen verzoek neer. ‘Na drie jaar als trotse manager van de Academy te hebben gewerkt, merkte ik de afgelopen maanden steeds meer dat ik het dagelijks werken met een eigen groep jonge gasten echt begon te missen. Ik heb dat in alle openheid besproken met de clubleiding en ben dan ook blij dat ik dat straks weer mag doen door de Onder 19 onder mijn hoede te nemen’, aldus Hertog.
De terugkeer van Hertog op het veld maakt dat Feyenoord op zoek gaat naar een nieuw hoofd Feyenoord Academy. Technisch directeur Martin van Geel: ‘We weten al geruime tijd dat Damien met de groeiende wens rond liep om na drie jaar als manager weer dagelijks op het veld te staan. Dat betekent dat we weliswaar nog niet met mogelijke kandidaten hebben gesproken, maar wel al weten wie wij geschikt zouden achten voor deze zware en verantwoordelijke functie. Nu de kogel door de kerk is, kunnen we de komende weken met mogelijke opvolgers in gesprek.’ Damien Hertog

Damien Hertog is sinds het seizoen 2010-2011 werkzaam bij Feyenoord Academy, waar hij assisteerde bij diverse elftallen en vaste assistent was van Feyenoord Onder 19, dat onder leiding stond van Jean-Paul van Gastel. Vanaf het seizoen 2011-2012 was hij hoofdtrainer van Feyenoord Onder 19. In het seizoen 2012-2013 wist Hertog met dat team kampioen van Nederland te worden. Met ingang van de voetbaljaargang 2013-2014 werd hij hoofd Feyenoord Academy.
Dat zal wel Wim Jonk worden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:14:03 #106
262211 hhh38
pi_160486077
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie ons gewoon derde worden, puur omdat 'de rest' net zo wisselvallig is als wij.
Precies, ik ook. Al zijn er wel nog 2 speelrondes na de bekerfinale. Als die gewonnen wordt kan het best dat er nog een team overheen gaat omdat de competitie dan toch niets meer boeit.
pi_160486880
Hardop gelachen om het verhaaltje van Schelvis.
blablablabla
pi_160487332
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
Hardop gelachen om het verhaaltje van Schelvis.
Wat had die te melden?
pi_160487462
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat had die te melden?
Moet je ff FC Rijnmond terugkijken op Youtube.

Hij had het o.a. over de aankopen en verweet de club dat ze niet Ziyech gehaald hebben in de winterstop in plaats van De Taap, dat toonde volgens hem gebrek aan sportieve ambitie :') .
blablablabla
pi_160487464
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat zal wel Wim Jonk worden.
Sjaak Swart.
BFF met GGMM
pi_160487629
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar ik heb het idee dat Feyenoord weer het geluk van voor de winterstop te pakken heeft.
Je mag het op geluk gooien.

Toch, hoewel het niveau bedenkelijk blijft, waren ze de afgelopen 4 wedstrijden "gewoon" beter (of minder slecht) dan de tegenstander. Geluk dwing je af.
pi_160487667
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Je mag het op geluk gooien.

Toch, hoewel het niveau bedenkelijk blijft, waren ze de afgelopen 4 wedstrijden "gewoon" beter (of minder slecht) dan de tegenstander. Geluk dwing je af.
Met wederom een beetje hulp van de scheidsrechter moet het lukken die derde plek.
blablablabla
pi_160487674
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet je ff FC Rijnmond terugkijken op Youtube.

Hij had het o.a. over de aankopen en verweet de club dat ze niet Ziyech gehaald hebben in de winterstop in plaats van De Taap, dat toonde volgens hem gebrek aan sportieve ambitie :') .
Oh :')
Wilde hij het verschil wel bijleggen?
pi_160487746
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Oh :')
Wilde hij het verschil wel bijleggen?
Echt hé.
En bij VI was zijn stokpaardje altijd als het over Feyenoord ging dat de club vooral financieel gezond moest blijven en geen onverantwoorde risico's meer moest nemen.
blablablabla
pi_160487894
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Echt hé.
En bij VI was zijn stokpaardje altijd als het over Feyenoord ging dat de club vooral financieel gezond moest blijven en geen onverantwoorde risico's meer moest nemen.
Ja.. Journalisten :')
  maandag 7 maart 2016 @ 13:36:02 #116
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_160487952
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Sjaak Swart.
Dat zal dan ongetwijfeld de functie van Wim Jansen overnemen.
pi_160488081
Kuipvrees begint vroeg...

BFF met GGMM
pi_160488129
quote:
Ik word vrolijk van het sprookje van Leicester City

Ajax won dik, PSV ook. Dit was alweer zo'n weekend waarin je tot de conclusie komt dat de verschillen in de eredivisie te groot zijn.
Ook zoiets, Feyenoord staat - na die slechte serie van negen wedstrijden - derde. Derde!

Vandaag wil ik het daarom hebben over het sprookje van Leicester City, de verrassende koploper in Engeland. Ik word daar vrolijk van. Ik hoorde het verhaal over een man die aan het begin van het seizoen in het gokkantoor honderd pond inzette op een kampioenschap van Leicester. Hij had daar uiteindelijk een godsvermogen aan kunnen verdienen, maar heeft het toch maar vast laten afkopen voor 45.000 pond. Ook een mooi bedrag.

Ze hebben daar een aardige ploeg hoor. Een hecht team, met een paar goede spelers. Die spits, Vardy, is een openbaring. Mahrez is ook een geweldige speler. Achterin heb je Huth. Daar hebben we veel om gelachen, want die is zó groot. Die heeft een club of vier, vijf gehad, maar die weet nu wat-ie kan en niet kan. Opbouwen kan hij bijvoorbeeld niet, verdedigen wel. Naast hem staat Wes Morgan. Die kan ook niet opbouwen, maar hij vreet iedereen op. Nee, van die gasten win je bijna nooit een duel. En als je achter komt, heb je echt een probleem, want va banque spelen heeft tegen die twee geen zin. Je klopt ze niet in de lucht.

Ik hoor mensen weleens mopperen over de speelstijl van Leicester. 'Ze willen de bal niet,' zeggen ze dan. Heb je ooit gehoord dat een voetballer de bal niet wil? Onzin dus. Wat is er mis met reactievoetbal? Ajax doet het tegenwoordig ook.

Met twee, drie balcontacten is Leicester in staat tot een kans te komen. Die spits, die Vardy, die heeft het. Eerst dacht ik dat hij vooral mazzel had, maar hij heeft echt klasse. Hij wordt steeds goed bediend door zijn medespelers, heel belangrijk. Maar hij heeft zo'n goed gevoel voor het moment om diep te gaan, dat is heel bijzonder.

Hij heeft iets wat iemand als Van Nistelrooy ook had: het instinct van een roofdier. Hij wacht en wacht. Doet dan opeens net alsof hij diep gaat. Wacht dan nog eens. Loopt even breed weg. En dan is-ie opeens weg. Soms in de rug van niet een, maar twee spelers. Hij is zo snel. Als-ie weg is, is-ie weg. En krijgt hij dan die kans, dan heeft hij altijd veel tijd, lijkt het wel. Want hij blijft steeds rustig. Vardy kan een grote club aan, dat is zeker.

De vraag is altijd hoe zo'n elftal als Leicester opeens zo goed kan worden. Dat kan toeval zijn. Over die coach, Ranieri, hoor ik al jaren niet erg positieve verhalen. Spelers die met hem hebben gewerkt, vertelden dat hij er niet veel van kan. Maar Ranieri maakt in de media een leuke indruk. Misschien heeft hij van Leicester een vriendenploeg gemaakt, maar het zou ook kunnen dat hij deze speelwijze heeft bedacht.

Dat het zo zou gaan lopen, heeft hij natuurlijk ook niet kunnen weten. Soms klopt gewoon opeens alles, ik heb dat als trainer ook weleens meegemaakt. Dan zat ik op de bank en dan dacht ik: 'Wat is dit nou? Alles lukt!' Dan liep iedereen de goede ruimte in en gaf iedereen de bal op het goede moment, met de juiste snelheid. Mooi om te zien.

Ja, ik hoop dat Leicester City kampioen wordt. Al die rijke clubs in Engeland hebben voor miljoenen en miljoenen geïnvesteerd, maar als dat clubje het dan wordt, dan is dat prachtig. Het is het bewijs dat het dus nog kan in de voetballerij, als minder rijke club kampioen worden. Daar is niet altijd heel veel geld voor nodig, of een gloednieuw duur stadion. Nee, dat kan ook als je niet klaagt over je budget, maar in jezelf gelooft en dat ook uitstraalt.

#Willemgod sneert #Guddekapot ^O^
pi_160488516
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Spijker, kop, etc.
pi_160488541
Wat een faalactie dat 'protest' van gisteren.
  Forum Admin maandag 7 maart 2016 @ 13:55:43 #121
35723 crew  GGMM
pi_160488567

[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 07-03-2016 13:56:49 (Voegt niks toe.) ]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160488578
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ja, lekker makkelijk.
pi_160488595
In een van de grote competities is na jaren weer eens een klein clubje die goed mee kan doen met de toppers en dan moet Gudde dat ook maar zo even regelen?

Ofzo.
  Forum Admin maandag 7 maart 2016 @ 13:58:59 #124
35723 crew  GGMM
pi_160488661
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
In een van de grote competities is na jaren weer eens een klein clubje die goed mee kan doen met de toppers en dan moet Gudde dat ook maar zo even regelen?

Ofzo.
Dat dus. Echt volslagen debiel.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160488709
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:

Ofzo.
De toon is natuurlijk veel meer dat geld wellicht belangrijk is maar niet perse doorslaggevend.

Atletico werkt bijvoorbeeld ook al sinds mensenheugenis met een aanzienlijk minder budget dan Real maar presteerde het toch om kampioen te worden.

Daarbij zijn de financiële verschillen met een Ajax en PSV nu ook weer niet zo groot als Leicester en een City of Chelsea.
blablablabla
pi_160488862
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef Elan het volgende:

[..]

De toon is natuurlijk veel meer dat geld wellicht belangrijk is maar niet perse doorslaggevend.

Atletico werkt bijvoorbeeld ook al sinds mensenheugenis met een aanzienlijk minder budget dan Real maar presteerde het toch om kampioen te worden.

Daarbij zijn de financiële verschillen met een Ajax en PSV nu ook weer niet zo groot als Leicester en een City of Chelsea.
He, er zijn nog verstandige mensen hier.
pi_160488937
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, een keertje kampioen geworden inderdaad.

Noem eens clubs die structureel met een significant minder budget meedoen in de top van hun land? Atletico de laatste jaren, dan houd het wel op. Misschien Dortmund ook wel. Natuurlijk is er genoeg aan te merken op het beleid, maar een punt proberen te maken en dan wijzen naar een lucky shot (want zo zie ik het) als Leicester is niet iets wat je punt versterkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 14:09:44 ]
pi_160489061
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Noem eens clubs die structureel met een significant minder budget meedoen in de top van hun land? Atletico de laatste jaren, dan houd het wel op. Misschien Dortmund ook wel. Natuurlijk is er genoeg aan te merken op het beleid, maar een punt proberen te maken en dan wijzen naar een lucky shot (want zo zie ik het) als Leicester is niet iets wat je punt versterkt.
AZ een poos geleden?
In potentie is Feyenoord trouwens gewoon groter dan PSV. Als je dus nooit kampioen kan worden doe je ergens iets zo enorm verkeerd.
blablablabla
pi_160489088
Je hoeft ook niet perse elke 2 jaar kampioen te worden maar het begint nu wel heel treurige vormen aan te nemen.
blablablabla
pi_160489211
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Elan het volgende:

[..]

AZ een poos geleden?
In potentie is Feyenoord trouwens gewoon groter dan PSV. Als je dus nooit kampioen kan worden doe je ergens iets zo enorm verkeerd.
AZ betaalde flinke salarissen natuurlijk, dat is niet te vergelijken met Feyenoord van nu. Daar zat ook gewoon Van Gaal met zijn gouden pik op de bank.

Ja, in potentie al dat allemaal best. Maar als je naar de geschiedenis kijkt waren de laatste structurele succsen in 69 en de jaren 70. De jaren daarna, zat Gudde toen ook al aan het roer? Het is iets structureels binnen deze club.

Ik zou ook graag een type als Brands en dat met name Gerbrands hebben bij ons, maar die komen niet naar Feyenoord. ;(
pi_160489338
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

AZ betaalde flinke salarissen natuurlijk, dat is niet te vergelijken met Feyenoord van nu. Daar zat ook gewoon Van Gaal met zijn gouden pik op de bank.

Ja, in potentie al dat allemaal best. Maar als je naar de geschiedenis kijkt waren de laatste structurele succsen in 69 en de jaren 70. De jaren daarna, zat Gudde toen ook al aan het roer? Het is iets structureels binnen deze club.

Ik zou ook graag een type als Brands en dat met name Gerbrands hebben bij ons, maar die komen niet naar Feyenoord. ;(
1993 en 1999 staan me anders nog redelijk helder voor de geest.
En dan had je in die jaren ook nog het beste Ajax uit de geschiedenis.

Zo'n tijdspanne moet gewoon te realiseren zijn. Alleen niet met deze beleidsbepalers :').

Daarom moet je een keer vanaf 0 willen en durven beginnen.
blablablabla
pi_160489357
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:25 schreef Elan het volgende:

[..]

1993 en 1999 staan me nog redelijk helder voor de geest.
En dan had je in die jaren ook nog het beste Ajax uit de geschiedenis.

Zo'n tijdspanne moet gewoon te realiseren zijn. Alleen niet met deze beleidsbepalers :').
Ik hoop het van harte, maar ik geloof er niet meer in eigenlijk. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 14:26:38 ]
  maandag 7 maart 2016 @ 14:56:22 #133
262211 hhh38
pi_160489996
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind Besiktas en Sporting Lissabon wel vergelijkbare clubs. Die zijn allebei na 1999 nog een of meerdere keren kampioen geworden en moeten opboksen tegen 2 clubs die duidelijk meer te besteden hebben. Ik zeg niet dat we hen dan maar moeten kopiëren, maar je doet toch echt iets fout als je als 3e club zó weinig kans maakt op de landstitel.
pi_160490033
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vind Besiktas en Sporting Lissabon wel vergelijkbare clubs. Die zijn allebei na 1999 nog een of meerdere keren kampioen geworden en moeten opboksen tegen 2 clubs die duidelijk meer te besteden hebben. Ik zeg niet dat we hen dan maar moeten kopiëren, maar je doet toch echt iets fout als je als 3e club zó weinig kans maakt op de landstitel.
13-14 had dat ook gewoon gekund hoor trouwens.
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 15:02:53 #135
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160490151
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

13-14 had dat ook gewoon gekund gemoeten hoor trouwens.
4045
onlogisch
pi_160490174
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gudde en Van Geel hebben dat elftal ook in elkaar gezet. :@
pi_160490208
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die hebben beiden aanzienlijk meer te besteden dan Feyenoord. Daarnaast heeft Sporting volgens mij nooit een jaar Europees voetbal gemist én kunnen zij makkelijk Braziliaanse talentjes binnenhalen.
BFF met GGMM
  maandag 7 maart 2016 @ 15:15:02 #138
262211 hhh38
pi_160490475
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die hebben beiden aanzienlijk meer te besteden dan Feyenoord. Daarnaast heeft Sporting volgens mij nooit een jaar Europees voetbal gemist én kunnen zij makkelijk Braziliaanse talentjes binnenhalen.
De concurrentie heeft ook meer te besteden natuurlijk. Je moet het wel verhoudingsgewijs zien.

Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat er op dit moment niet het maximale uit wordt gehaald. Twee jaar geleden gebeurde dat nog wel, nu is er wat geld en doen we het eigenlijk alleen maar slechter.
pi_160490546
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De concurrentie heeft ook meer te besteden natuurlijk. Je moet het wel verhoudingsgewijs zien.

Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat er op dit moment niet het maximale uit wordt gehaald. Twee jaar geleden gebeurde dat nog wel, nu is er wat geld en doen we het eigenlijk alleen maar slechter.
Koeman had ook een instorting, die is toen de laatste 8 wedstrijden als 'finales' gaan bestempelen en dat pakte toen (gelukkig/per toeval) goed uit. Het hangt bij ons al jaren van geluk en toevalstreffers aan elkaar, voor mijn gevoel is dat al vanaf 1984...
BFF met GGMM
pi_160491173
Hopen dat Karsdorp na zijn operatie weer wat beter gaat spelen.
blablablabla
pi_160491221
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:18 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Koeman had ook een instorting, die is toen de laatste 8 wedstrijden als 'finales' gaan bestempelen en dat pakte toen (gelukkig/per toeval) goed uit. Het hangt bij ons al jaren van geluk en toevalstreffers aan elkaar, voor mijn gevoel is dat al vanaf 1984...
Toen wijzigde hij naar 5-3-2 die resterende wedstrijden. Als je het over zijn laatste seizoen hebt tenminste. Feyenoord begon toen ook met drie nederlagen op rij ofzo. Er zijn bij Feyenoord altijd fases in het seizoen dat het tegenzit en ja slechte wedstrijden winnen kunnen we niet.
  maandag 7 maart 2016 @ 15:46:23 #142
262211 hhh38
pi_160491369
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:41 schreef Vasion het volgende:

[..]

Toen wijzigde hij naar 5-3-2 die resterende wedstrijden. Als je het over zijn laatste seizoen hebt tenminste. Feyenoord begon toen ook met drie nederlagen op rij ofzo. Er zijn bij Feyenoord altijd fases in het seizoen dat het tegenzit en ja slechte wedstrijden winnen kunnen we niet.
Dat is dit seizoen wel anders :D
pi_160491608
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:39 schreef Elan het volgende:
Hopen dat Karsdorp na zijn operatie weer wat beter gaat spelen.
Nou! Bakt er momenteel exht geen klote van.
  maandag 7 maart 2016 @ 16:04:55 #144
262211 hhh38
pi_160491860
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:56 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nou! Bakt er momenteel exht geen klote van.
Het is hem allemaal een beetje naar het hoofd gestegen volgens mij. Hij is veel laconieker en slordiger sinds ie zoveel geprezen werd in oktober/november. Ik denk nog steeds dat ie veel beter kan en niet dat dit zijn 'ware' niveau is.
pi_160492248
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het is hem allemaal een beetje naar het hoofd gestegen volgens mij. Hij is veel laconieker en slordiger sinds ie zoveel geprezen werd in oktober/november. Ik denk nog steeds dat ie veel beter kan en niet dat dit zijn 'ware' niveau is.
Denk het ook, maar hij loopt erbij alsof hij er geen zin in heeft. Die had gisteren gewoon 3 minuten na rudt gewisseld moeten worden.
pi_160492332
Zou graag een nieuwe rechtsback zien en Karsdorp op het middenveld na de zomer.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 16:24:05 ]
pi_160492593
Liever eerst een andere linksachter dan rechts. Ben heel benieuwd hoe Woudenberg het gaat doen in de voorbereiding.
  maandag 7 maart 2016 @ 16:36:56 #148
262211 hhh38
pi_160492676
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:23 schreef Typisch het volgende:
Zou graag een nieuwe rechtsback zien en Karsdorp op het middenveld na de zomer.
Wat voor middenveld zie je dan het liefst?

Tapia - El Ahmadi
Karsdorp

?
pi_160492714
quote:
Feyenoord-aanvaller Eljero Elia wordt verdacht van enkelvoudige mishandeling. Dat meldt De Telegraaf zojuist. De voetballer zou in de Rotterdamse Club VIP een klap hebben uitegedeeld na afloop van de halve finale Feyenoord - AZ in de KNVB-beker.
''Eljero heeft een oproep van de politie gekregen om te worden gehoord en zichzelf bij de politie gemeld'', bevestigt zijn advocaat Jan Kabalt aan de krant. Elia scoorde afgelopen zondag nog in de 3-1 gewonnen competitiewedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden.
pi_160492740
Feyenoord zou gewoon 5-3-2 moeten spelen voor een langere periode.
pi_160492750
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:20 schreef H.FR het volgende:

[..]

Denk het ook, maar hij loopt erbij alsof hij er geen zin in heeft. Die had gisteren gewoon 3 minuten na rudt gewisseld moeten worden.
Denk niet dat dat het is.
Hij is gewoon totaal niet fit.
liep gisteren tijdens de wedstrijd aantal keren te trekkebenen bij de zijlijn.

Zijn kracht ligt juist in zijn opkomende kwaliteiten.

Nu moet hij wellicht toch met de handrem erop spelen uit angst voor erger.
blablablabla
  maandag 7 maart 2016 @ 16:44:44 #152
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_160492881
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:38 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Zal je rechtsback van Cambuur wel zijn geweest.
#BacksSlopen
pi_160492897
quote:

[..]

Vorige week nog jankend op het veld, dat zijn vriend werd doodgeschoten. En nu weer klapjes uitdelen. En zelf maar roepen dat de wereld zo raar is geworden.

Elia het hobbelend paard kan nog geen man passeren. Pisvlek eerste klas.
pi_160492913
quote:

[..]

Afscheid van nemen komende zomer. Klaar met dit gezanik.
pi_160492992
quote:

[..]

:|W
pi_160493083
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Denk niet dat dat het is.
Hij is gewoon totaal niet fit.
liep gisteren tijdens de wedstrijd aantal keren te trekkebenen bij de zijlijn.

Zijn kracht ligt juist in zijn opkomende kwaliteiten.

Nu moet hij wellicht toch met de handrem erop spelen uit angst voor erger.
Dan moet die gewoon om een wissel vragen.
  maandag 7 maart 2016 @ 16:53:29 #157
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_160493097
Elia in kofferbak? Wtf :') :D _O-
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_160493106
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Vorige week nog jankend op het veld, dat zijn vriend werd doodgeschoten. En nu weer klapjes uitdelen. En zelf maar roepen dat de wereld zo raar is geworden.

Elia het hobbelend paard kan nog geen man passeren. Pisvlek eerste klas.
Was gisteren anders de gevaarlijkste man van onze kant.
  maandag 7 maart 2016 @ 17:01:51 #159
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160493339
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Was gisteren anders de gevaarlijkste man van onze kant.
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien.

of ben je sarcastisch?
pi_160493385
OEH AH ELIA
blablablabla
pi_160493402
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dan moet die gewoon om een wissel vragen.
Wie had je rechtsback willen zetten dan, Kuyt?
blablablabla
pi_160493414
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dan heb ik een andere wedstrijd gezien.

of ben je sarcastisch?
Nee, andere wedstrijd gezien dan.
pi_160493610
quote:
9s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Wie had je rechtsback willen zetten dan, Kuyt?
Dat is Gio zijn probleem, dan moet hij maar iemand meebrengen die daar kan spelen. En hij speelde trouwens 3 4 3. Dus het had ook een middenvelder kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door H.FR op 07-03-2016 17:25:24 ]
  maandag 7 maart 2016 @ 18:40:45 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160495970
Haalt Elia eindelijk eens een keer rendement uit een actie is het weer niet goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 maart 2016 @ 18:49:01 #165
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160496157
#Gajemee naar het politiebureau.
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 18:59:27 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_160496406
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Afscheid van nemen komende zomer. Klaar met dit gezanik.
Eens.
Hij blijft vannacht ook vastzitten lees ik net. Lekker dan.
En sowieso, dat je tot 's ochtends gaat stappen als er zondag weer een wedstrijd is. Mafkees.
  maandag 7 maart 2016 @ 19:07:54 #167
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_160496635
#teamelia
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_160496856
Boelers
pi_160496875
Van Benthem, kom er maar in.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_160497595
Elia nachtje in de cel :')
pi_160499182
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Eens.
Hij blijft vannacht ook vastzitten lees ik net. Lekker dan.
En sowieso, dat je tot 's ochtends gaat stappen als er zondag weer een wedstrijd is. Mafkees.
Als je presteert mag je zuipen en doen wat je wil, maar zijn prestaties zijn nou niet echt top om het zwak uit te drukken. En dan zo'n actie. En dan nog een nacht moeten blijven ook.. Te kansloos.
  maandag 7 maart 2016 @ 20:36:57 #172
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_160499589
Ach hij had toch twee dagen vrij gekregen van Gio. :')
  maandag 7 maart 2016 @ 21:10:14 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160501117
Niet slim van Elia.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 21:55:13 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_160503079
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als je presteert mag je zuipen en doen wat je wil, maar zijn prestaties zijn nou niet echt top om het zwak uit te drukken. En dan zo'n actie. En dan nog een nacht moeten blijven ook.. Te kansloos.
Met maar twee hersteldagen tot de volgende wedstrijd vind ik het belachelijk om als profvoetballer tot 's ochtends vroeg te gaan stappen. Zelfs als je geweldig speelt, maar helemáál als je dat niet doet.
En dan ook nog aangeklaagd worden wegens mishandeling. Sjongejonge zeg. Maar goed, dit soort gezeik rond Elia kon je verwachten.
pi_160505831
Mishandeld worden door Elia :') Wat voor een ecto ben je dan.
  Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 09:23:39 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160510690
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:17 schreef Bronson_ het volgende:
Dit.
4045
onlogisch
pi_160510706
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sowieso op de avond na de wedstrijd. Dan herstel je ook lekker, als je de nacht doorhaalt.

Onprofessioneel, nog los van de mishandeling.
pi_160510815
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Sowieso op de avond na de wedstrijd. Dan herstel je ook lekker, als je de nacht doorhaalt.

Onprofessioneel, nog los van de mishandeling.
Tuurlijk, het is onprofessioneel, en dom en al die ongein, helemaal eens. Maar als Elia er die avond 3 had ingelegd en onze dragende speler was het hele seizoen was ik de laatste die ging zeuren of ie wat zuipt of niet (los van de mishandeling, dat is gewoon dom) ;).
pi_160510852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tuurlijk, het is onprofessioneel, en dom en al die ongein, helemaal eens. Maar als Elia er die avond 3 had ingelegd en onze dragende speler was het hele seizoen was ik de laatste die ging zeuren of ie wat zuipt of niet (los van de mishandeling, dat is gewoon dom) ;).
Klopt, maar gasten die gaan stappen na de wedstrijd - ook al presteren ze - redden het uiteindelijk meestal niet in de topsport. Zie Elia.

Maar goed. Snel lozen die gast.
  Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 10:03:33 #180
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160511333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En hier gaat het mis met onze fopneger. Hij bakt er gewoon niks van. Dan is de link gauw gelegd met het stappen. Super onverantwoord. En gewoon dom.
4045
onlogisch
pi_160511541
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En hier gaat het mis met onze fopneger. Hij bakt er gewoon niks van. Dan is de link gauw gelegd met het stappen. Super onverantwoord. En gewoon dom.
Zeker, helemaal eens.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:43:02 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160512005
Bilal speelde gisteren al bij Jong Feyenoord vanaf links, schorsing vanuit de club?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160512546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:43 schreef Caland het volgende:
Bilal speelde gisteren al bij Jong Feyenoord vanaf links, schorsing vanuit de club?
Zal vandaag wel iets van bekend worden neem ik aan. Kan me niet voorstellen dat er helemaal geen bericht van de club komt.
pi_160515799
quote:
Teamgenoot lyrisch over 'slimme' Immers: 'Heeft het heel, héél goed gedaan'

Lex Immers maakte in januari de overstap van Feyenoord naar Cardiff City. De aanvallende middenvelder doet het tijdens zijn eerste maanden in Wales uitstekend, vindt ook zijn teamgenoot Stuart O'Keefe.

Immers (29) staat inmiddels op drie treffers in zes competitieduels. Dinsdagavond speelt Cardiff tegen Leeds United. O'Keefe hoopt dat de oud-speler van ADO Den Haag ook in die wedstrijd weer belangrijk is voor The Bluebirds, die op de zevende plaats staan en daarmee volop uitzicht hebben op deelname aan de play-offs voor promotie naar de Premier League.

"Hij kwam hier binnen onder moeilijke omstandigheden", aldus O'Keefe in gesprek met de BBC. "Hij heeft het heel, héél erg goed gedaan. Hij is een echte verbindingsspeler, een slimme speler die het spel goed leest. Hij vindt de ruimtes makkelijk en hij werkt hard voor het team. Immers is echt een goede aanwinst voor ons gebleken."
Premier League miljoenen _O_
pi_160517878
Gelukkig spelen we dit seizoen geen Europees, want Elia passeert nog geeneens de douane!
pi_160517935
Waarschijnlijk dienen zijn tatoeages ervoor zodat hij er niet uitziet als een net aan wal gespoelde bootvluchteling.
pi_160518405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Premier LeagueChampionoship miljoenen _O_
pi_160518474
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 15:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:N
Lex schiet ze zo de PL in.
pi_160518788
Zou die opleiding van Qäbälä PFK nou al eens opgetuigd zijn?
Kunnen ze Stanley terughalen voor komend jaar.
pi_160522103
quote:
'Lex is een slimme speler. Hij ziet de ruimtes heel goed en werkt hard voor het team. Hij is een waardevolle toevoeging voor ons', aldus O'Keefe, die zelf voor het andere doelpunt tegen Bristol tekende.
Is hij nou zo slim of zijn zij nou zo dom.
BFF met GGMM
pi_160523218
quote:
Elia en clubleiding in gesprek over incident

Eljero Elia sluit woensdagochtend nog niet aan bij de groepstraining van Feyenoord. De aanvaller komt in de loop van de dag wel naar de club, maar dient zich dan eerst te melden bij de leiding voor een gesprek naar aanleiding van zijn aanhouding door de politie. Hiertoe is besloten om te zorgen dat de staf en selectie woensdag in alle rust kunnen beginnen aan de voorbereiding op de uitwedstrijd van komende zondag tegen Vitesse.

Eljero Elia moest zich maandag op het politiebureau melden om te worden verhoord naar aanleiding van een voorval in Rotterdam, afgelopen donderdagavond na de gewonnen bekerwedstrijd tegen AZ. De aanvaller mocht daar dinsdagmiddag weer vertrekken.
EljeroElia twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 18:52:05 Jullie komen snel achter de waarheid. 1 ding heb niemand aangeraakt. reageer retweet
14.gif

[ Bericht 19% gewijzigd door Ajacied422 op 08-03-2016 18:58:18 ]
pi_160523496
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:17 schreef Bronson_ het volgende:
Voor het eerst eens met jou.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 19:09:13 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160523638
#freeElly
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160524696
quote:
Feyenoorder Eljero Elia ontkent dat hij iemand heeft aangeraakt. ,,Jullie komen snel achter de waarheid'', laat hij via Twitter weten, nadat hij door zijn vrouw werd opgehaald om weer naar huis te gaan na een nachtje in de politiecel. ,,Hij wil vanavond met zijn gezin zijn. Even tot rust komen'', zegt zijn advocaat Jan Kabalt. Maar niet voor hij via Twitter de wereld informeert dat hij onschuldig zou zijn.

Elia is vrijgelaten maar blijft nog wel verdacht van betrokkenheid bij een vechtpartij op het Rotterdamse Stadhuisplein vorige week, waarbij een 26-jarige man uit Delft buiten bewustzijn raakte. De voetballer zou volgens bronnen als eerste een klap hebben uitgedeeld vanwege een zakelijk geschil met het slachtoffer. Dit ontkent hij dus echter.

Het onderzoek naar de vechtpartij loopt nog. Pas later wordt beslist of Elia wordt vervolgd. Dit mag hij dus thuis afwachten. Zo ja, dan duurt het meestal geruime tijd voor er een rechtszaak is.

Ook de twee andere verdachten die vastzaten, een 31-jarige man uit Den Haag en een 24-jarige man uit Leiden, zijn weer vrij. De politie is nog wel op zoek naar meer verdachten.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 20:53:09 #195
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160526708
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

EljeroElia twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 18:52:05 Jullie komen snel achter de waarheid. 1 ding heb niemand aangeraakt. reageer retweet
[ afbeelding ]
Niemand aangeraakt? Hij heeft met een bierflesje gemept?
  Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 20:55:58 #196
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160526796
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Een zakelijk geschil. Handelt ie in bontjassen of zo?
4045
onlogisch
pi_160526842
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het maakt het allemaal nog triester dan het al is :').
pi_160526895
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij moet trouwens een sollicitatie doen naar nieuwe mod hier. Er stopt weer iemand.
  Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 21:01:48 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160526963
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij moet trouwens een sollicitatie doen naar nieuwe mod hier. Er stopt weer iemand.
Dan solliciteer ik standaard.

Wie stopt ermee? Roland?
4045
onlogisch
pi_160526997
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan solliciteer ik standaard.

Wie stopt ermee? Roland?
Nee, Johannes :).
  Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 21:05:38 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160527072
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, Johannes :).
Ik had het gezien ja. Jammer, johannes was wel een goeie mod.
4045
onlogisch
pi_160527089
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik had het gezien ja. Jammer, johannes was wel een goeie mod.
Niets mis mee nee :).

Ik ben alvast campagne aan het voeren voor je, in de SC.
  Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 21:20:19 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160527638
Een reactie op FR12 omtrent Elia-gate. _O-

4045
onlogisch
pi_160527901
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:

[ afbeelding ]
Je moet ook nooit reacties lezen op die site.
pi_160527927
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:

[ afbeelding ]
:D
  Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 21:43:17 #206
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160528513

FRFCGODEN
4045
onlogisch
pi_160528659
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

FRFCGODEN
_O-

Die is tof :)
pi_160529515
Wil iedereen dit uitprinten en de volgende wedstrijd meenemen?

Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 22:10:55 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160529651
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:07 schreef Scrummie het volgende:

[ afbeelding ]
:')
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 22:11:07 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160529663
Je UI ook echt _O-
4045
onlogisch
pi_160529715
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

FRFCGODEN
Heb ik afgelopen zondag al gespot in een auto die op dr Olympiaweg geparkeerd stond ja _O-
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:16:31 #212
269692 Divje
brr brr patapim
pi_160529861
quote:

[ afbeelding ]
:D _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_160530227
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:16 schreef Divje het volgende:

[..]

:D _O_
DIVGOD _O_
pi_160530245
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Je UI ook echt _O-
Ik voer campagne voor je!
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:29:15 #215
262211 hhh38
pi_160530358
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Reactie op die tweet:
FRFC1908 twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 18:54:37 @EljeroElia netjes gozerT! Maak je niet druk. Feyenoord-supporters malen hier echt niet om hoor!! reageer retweet
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:29:15 #216
451123 Katoenplukkert
Plukt katoen.
pi_160530359
quote:

[ afbeelding ]
_O-
FR1908
pi_160530467
quote:

[ afbeelding ]
_O-
pi_160530566
quote:

[ afbeelding ]
Nice
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:35:16 #219
269692 Divje
brr brr patapim
pi_160530635
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

DIVGOD _O_
Wat een baas ben je ook _O-
pi_160530698
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat een baas ben je ook _O-
:D. Hoe is het?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:41:30 #221
269692 Divje
brr brr patapim
pi_160530904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D. Hoe is het?
Clean as a whistle. jaja :') verkeerde uitdrukking yadayada en dat bevalt me zeer goed tot uitstekend.
Jij gaat van onze nieuwe TD naar onlogischesche campagneleider? Schuift dat een beetje?

Ook alles goed daar? ;)
pi_160530979
quote:

[ afbeelding ]
Waar is het middelvingertje?
pi_160531060
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Clean as a whistle. jaja :') verkeerde uitdrukking yadayada en dat bevalt me zeer goed tot uitstekend.
Jij gaat van onze nieuwe TD naar onlogischesche campagneleider? Schuift dat een beetje?

Ook alles goed daar? ;)
Van alle markten thuis, je weet toch. ;)

Goed om te horen dat het goed gaat :). Hier ook alles prima.
pi_160531252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Reactie op die tweet:
FRFC1908 twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 18:54:37 @EljeroElia netjes gozerT! Maak je niet druk. Feyenoord-supporters malen hier echt niet om hoor!! reageer retweet
Das me dan ook een helder licht die frfc1908
Poez'nderwijs deur de krochten van het heelal.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:53:14 #225
269692 Divje
brr brr patapim
pi_160531367
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Van alle markten thuis, je weet toch. ;)

Goed om te horen dat het goed gaat :). Hier ook alles prima.
^O^
Jaa, dat was zeker bekend ja ;)
Ik ben om iig. onlogisch 4 mod *O*
Nu even bedenken of er nog meer waardevolle zaken zijn waarvoor we je in kunnen zetten!
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 07:56:46 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160535707
quote:

[..]

Reactie op die tweet:
FRFC1908 twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 18:54:37 @EljeroElia netjes gozerT! Maak je niet druk. Feyenoord-supporters klanten malen hier echt niet om hoor!! reageer retweet
4045
onlogisch
pi_160535977
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:53 schreef Divje het volgende:

[..]

^O^
Jaa, dat was zeker bekend ja ;)
Ik ben om iig. onlogisch 4 mod *O*
Nu even bedenken of er nog meer waardevolle zaken zijn waarvoor we je in kunnen zetten!
_O_ De kracht van mijn campagnes _O_
pi_160536814
quote:
Dirk Kuyt kwam met hoge verwachtingen naar Feyenoord. De teruggekeerde publiekslieveling geloofde in de landstitel met deze spelersgroep. Jong talent, spelers uit de subtop die willen doorgroeien én ervaring. ''We hebben alle ingrediënten om te kunnen meedraaien'', vindt Kuyt nog steeds.

De aanvoerder moet het dit seizoen slechts doen met de bekerfinale, die hij uiteraard wil winnen. ''Dat is mijn doel, maar het gaat eigenlijk nog verder dan die finale: wij willen bij Feyenoord het karakter terugbrengen van prijzen wíllen winnen'', aldus Kuyt in Voetbal International. ''Prijzen winnen moet je leren. Dat gevoel moeten ze beleven, daarna willen ze niet anders meer.''

Van de reeks nederlagen - liefst zeven achter elkaar - kan de selectie echter ook leren. ''De pijn die zo’n negatieve reeks geeft, wil je nooit meer voelen. Daarin zit het leermoment. en aantal jaar geleden verloor Feyenoord met 10-0 bij PSV. De spelers die toen op dat veld stonden, wilden zoiets ook nooit meer meemaken. Je trekt er dus lering uit. Het is allemaal niet leuk, maar we nemen het mee in onze bagage. De boodschap is simpel: Dit nooit meer.''

Zolang Kuyt het gevoel heeft prijzen te kunnen winnen en fit blijft, plakt hij er één seizoen aan vast. De schaduwspits wil het gat met PSV en Ajax verkleinen volgend seizoen. ''Het verschil zit ’m juist in de andere duels: NEC-uit, ADO Den Haag-uit, die reeks van zeven nederlagen. We verliezen de aansluiting niet tegen Ajax of PSV, we verliezen ’m in andere wedstrijden waarin we kwalitatief beter waren en toch niet wonnen. Dát moeten we nu eens goed gaan analyseren. Ik heb daarover wel ideeën, maar die houd ik nog voor me.''
pi_160536824
Er zijn toch ook helemaal geen andere serieuze opties, los van onlogisch?
pi_160536915
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:53 schreef H.FR het volgende:

We verliezen de aansluiting niet tegen Ajax of PSV, we verliezen ’m in andere wedstrijden waarin we kwalitatief beter waren en toch niet wonnen. Dát moeten we nu eens goed gaan analyseren. Ik heb daarover wel ideeën, maar die houd ik nog voor me.''
Zolang ze dat blijven geloven zal er niet veel veranderen vrees ik.

Op papier hebben wij een betere selectie inderdaad, een selectie die eigenlijk minimaal 3e zou moeten worden, maar qua spel, organisatie, en tactiek komt het er nog niet uit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 maart 2016 @ 11:54:05 #231
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_160538670
quote:

[..]

Reactie op die tweet:
Hij stond ook met zo'n blaadje met een middelvinger erop omhoog zeker afgelopen zondag?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 12:10:29 #232
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160538949
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)5-000-plaatsen.dhtml

Kijk Gudde, bij Barça kunnen ze het wel, paardenlul.
4045
onlogisch
pi_160539105
quote:
6s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:10 schreef onlogisch het volgende:

Kost dat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160539288
quote:
Eljero Elia sluit donderdag (morgen) weer aan bij de selectie tijdens de besloten training in de aanloop naar de wedstrijd van aanstaande zondag tegen Vitesse. De aanvaller pakt daarmee de draad weer op na een tumultueus begin van de week, waarin hij maandag en dinsdag werd verhoord vanwege vermeende betrokkenheid bij een mishandeling.

De politie liet hem dinsdagmiddag vertrekken, waarna hij vandaag in De Kuip over de gebeurtenissen sprak met de clubleiding en de hoofdtrainer.

Eljero Elia: ‘Ik heb niemand mishandeld, maar het is natuurlijk stom van me dat ik in de situatie terechtkom dat de verdenking tegen me kan ontstaan dat ik zoiets heb gedaan. Als voetballer moet ik voorkomen dat ik in opspraak kom. Dat heb ik niet gedaan en daar bied ik zowel de club als de supporters mijn excuses voor aan.’

De clubleiding gaf de speler vandaag een boete. Elia: ‘Die heb ik direct geaccepteerd, want ze hebben gelijk dat ik donderdagavond na afloop van de gewonnen bekerwedstrijd tegen AZ de stad helemaal niet meer in had moeten gaan. Had ik dat niet gedaan, dan had ik mezelf en mijn omgeving achteraf gezien een hele hoop ellende bespaard.’

Martin van Geel maakte hem dat gisteren ook nog eens duidelijk. ‘Het is weer eens een harde en hopelijk ook wijze les geweest dat er op je wordt gelet als je een topvoetballer bent en je een voorbeeldfunctie hebt. Eljero heeft zijn excuses aangeboden, de opgelegde boete geaccepteerd en sluit weer aan bij de groep.’
Scheelt weer een paar euro.
pi_160539835
quote:

FR1908
pi_160539915
quote:

Zitte weer te slapen in het Maasgebouw hor
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:50:22 #237
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160540729
Hoe oud is Elia nou? En dan dat nog niet snappen..... Terrrrrrrrrring :')
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:15:01 #238
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_160541289
Dijks boven Kongolo verkozen door Danny Jood. HAHA!
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 14:19:29 #239
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160541407
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:50 schreef MPC60 het volgende:
Hoe oud is Elia nou? En dan dat nog niet snappen..... Terrrrrrrrrring :')
Ik denk ook niet dat je Elia aan een IQ-test moet onderwerpen...
4045
onlogisch
pi_160541436
quote:
9s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat je Elia aan een IQ-test moet onderwerpen...
Moet je bij de meesten van ons elftal niet doen. Schat Dirk en Kenneth als de slimsten in.
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:22:29 #241
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_160541462
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:21 schreef exile79 het volgende:

[..]

Moet je bij de meesten van ons elftal niet doen. Schat Dirk en Kenneth als de slimsten in.
Minst domste*
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 14:27:13 #242
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160541551
quote:

[..]

True.

Ik denk dat een Vilhena/Karsdorp niet boven de 50 uitkomen :')
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 14:27:53 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160541569
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Minst domste domme*
4045
onlogisch
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:29:26 #244
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_160541606
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Auto correct.

:{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_160541662
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O-
BFF met GGMM
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 14:33:53 #246
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_160541711
quote:

[..]

De Toorn zonder twijfel, heeft op UvA gezeten. Vejinovic is ook wel aardig slim volgens mij.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 14:35:09 #247
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160541744
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:29 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Auto correct.

:{
;)
4045
onlogisch
pi_160542637
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:33 schreef Slobeend het volgende:

[..]

De Toorn zonder twijfel, heeft op UvA gezeten. Vejinovic is ook wel aardig slim volgens mij.
Rechten zeker. Zegt niks dus.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 15:11:25 ]
pi_160542944
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het zegt dat je vwo of havo + hbo Propedeuse hebt afgerond.

Dat is altijd nog meer dan de meeste voetballers, zeker binnen onze selectie met spelers als Elia, Karsdorp, Bilal en Vilhena. Volgens mij komen die samen nog niet eens tot een IQ van 40-45.
pi_160542977
Kuyt, Bilal en Vilhena op scherp tegen Vitesse.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 15:39:21 #251
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_160543282
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bedrijfskunde en economie. Zegt ook niks :P.
pi_160561710
Wedstrijd vóór de bekerfinale is een dag vervroegd. Uit naar Almelo.
  Moderator donderdag 10 maart 2016 @ 10:06:40 #253
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160561808
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
Goed nieuws.
4045
onlogisch
pi_160564146
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
Mooi.
pi_160564160
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Goed nieuws.
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:23 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mooi.
Niet voor mij. Al tijden via via kaarten geregeld, en die vroeg me dus net of ik wel kon. Ik controleren, is m'n oma de 20e jarig :').
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:50:23 #256
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_160564655
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Niet voor mij. Al tijden via via kaarten geregeld, en die vroeg me dus net of ik wel kon. Ik controleren, is m'n oma de 20e jarig :').
Weet jij niet uit je hoofd wanneer je oma jarig is?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_160564807
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:50 schreef avotar het volgende:

[..]

Daar heb je zussen en moeders voor die het je helpen herinneren. Weet niet eens welke datum moeders jarig is, en die van m'n zusje weet ik alleen omdat die vlak voor de mijne is.
What Would Goku Do
pi_160565391
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:50 schreef avotar het volgende:

[..]

Nee. Dat onthouden andere mensen voor mij.
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:37:26 #259
262211 hhh38
pi_160565547
Volgende week vrijdag wordt bekend WAAR het nieuwe stadion komt. #vooruitgang #spannend
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:46:46 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160565723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:37 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week vrijdag wordt bekend WAAR het nieuwe stadion komt. #vooruitgang #spannend
Waarschijnlijk komt de gemeente met Rotterdam-Zuid.

#knopendoorgehakt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 10 maart 2016 @ 13:49:04 #261
35723 crew  GGMM
pi_160565767
Stel dat het stadion nou heel kut wordt. :{

Dan heeft Feyenoord niks meer...
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:53:19 #262
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160565843
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:49 schreef GGMM het volgende:

Geen zorgen, Gudde zit bovenop de zaak. Dat komt dus helemaal goed.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:01:27 #263
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_160565991
quote:

Dan hebben we Bilal nog.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:03:43 #264
269692 Divje
brr brr patapim
pi_160566030
Ik gooi al m'n hoop op Scrummie.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:12:29 #265
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160566211
Gefeliciteerd met je oma scrummie, begrijpt ze echt niet dat jij naar Feyenoord wil? Ga je toch een dagje eerder naar je oma? :)
pi_160566225
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:59 schreef viagraap het volgende:

[..]

Daar heb je zussen en moeders voor die het je helpen herinneren. Weet niet eens welke datum moeders jarig is, en die van m'n zusje weet ik alleen omdat die vlak voor de mijne is.
stoer zeg
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:15:02 #267
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160566255
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

stoer zeg
Je moeders verjaardag niet weten. :') Dat je die van de zaaddonor niet weet, ok, maar je eigen moeder? :')
pi_160566346
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:15 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Je moeders verjaardag niet weten. :') Dat je die van de zaaddonor niet weet, ok, maar je eigen moeder? :')
Die weet ik ook wel, en ik wist ook wel dat m'n oma in April jarig was, en ook rond die datum, maar niet de exacte datum.

Ik ga 's middags naar oma, 's avonds naar Feyenoord, opgelost dus :P
pi_160566357
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:03 schreef Divje het volgende:
Ik gooi al m'n hoop op Scrummie.
Zet 'm op een zuip, ik regel die nieuwe Kuip!
pi_160566400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Oh, dat is wel klote inderdaad, moet je de verjaardag van je oma missen...
pi_160566422
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:24 schreef H.FR het volgende:

[..]

Oh, dat is wel klote inderdaad, moet je de verjaardag van je oma missen...
Normaal gesproken had ik het niet eens overlegd, ben oud en wijs genoeg om zoiets te beslissen, maar nadat ik m'n andere oma vorige week heb begraven, toch maar even overlegd ;). Opgelost dus, zoals hierboven staat.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:29:23 #272
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160566478
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die weet ik ook wel, en ik wist ook wel dat m'n oma in April jarig was, en ook rond die datum, maar niet de exacte datum.

Ik ga 's middags naar oma, 's avonds naar Feyenoord, opgelost dus :P
Ik had het niet tegen jou hoor. :D
pi_160566492
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:29 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou hoor. :D
Weet ik, maar vond 't gewoon even leuk om op je te reageren.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:30:57 #274
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160566502
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Weet ik, maar vond 't gewoon even leuk om op je te reageren.
Scrummiegod _O_
pi_160566848
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Normaal gesproken had ik het niet eens overlegd, ben oud en wijs genoeg om zoiets te beslissen, maar nadat ik m'n andere oma vorige week heb begraven, toch maar even overlegd ;). Opgelost dus, zoals hierboven staat.
Ja, had die comments nog niet gezien. Goede oplossing en nog gecondoleerd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160566959
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, had die comments nog niet gezien. Goede oplossing en nog gecondoleerd!
SPOILER
Dank! En je oma is een eindbazin. Koesteren, dat soort mensen :P
pi_160567028
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dank! En je oma is een eindbazin. Koesteren, dat soort mensen :P
Dat doe ik ook zeker ^O^

Overigens heb ik laatst uit vrije wil wel een pot gemist omdat de hele familie op vakantie was en er anders het hele weekend niemand zou komen :@
pi_160567089
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat doe ik ook zeker ^O^

Overigens heb ik laatst uit vrije wil wel een pot gemist omdat de hele familie op vakantie was en er anders het hele weekend niemand zou komen :@
Goede reden wel, het is je vergeven ;)
  donderdag 10 maart 2016 @ 15:12:30 #279
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_160567222
pi_160567398
quote:
Ja, het is een heuse lolbroek die Kramer.
pi_160568274
Extra controle bij Vitesse, wegens de verwachte drukte en loslopende Feyenoord hooligans.
  donderdag 10 maart 2016 @ 16:40:25 #282
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160568828
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:10 schreef H.FR het volgende:
Extra controle bij Vitesse, wegens de verwachte drukte en loslopende Feyenoord klanten.
O~)
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:10:36 #283
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160571667
quote:

Dan hebben we altijd nog Lee Towers.
pi_160573179
Wordt een beetje moe van die Kramer GIF's.
Van alles is weer waardeloos.
pi_160582094
Het doet wel pijn als er echt een nieuw stadion zou komen... Geen kuip meer :'(
Poez'nderwijs deur de krochten van het heelal.
pi_160583892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:40 schreef MPC60 het volgende:

[..]

O~)
:X

Er is trouwens weer een artikel vol lof over Immers verschenen.
pi_160586618
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:24 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lijkt me ondertussen vrijwel zeker dat hij daar gaat blijven. Kun je nog wel 2-3 miljoen voor krijgen ook.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 11:19:41 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160586710
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:24 schreef H.FR het volgende:

[..]

'Hij vroeg zich niet af wat Cardiff City als club zou kunnen doen voor hem, maar wat hij zou kunnen doen voor de club'', aldus Slade in De Telegraaf.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160589848

DennisVanEersel twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 13:58:11 Het is rustig in De Kuip. Weinig pers aanwezig om vooruit te blikken op de uitwedstrijd bij Vitesse. https://t.co/WmIEWyruGj reageer retweet
pi_160589893
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

DennisVanEersel twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 13:58:11 Het is rustig in De Kuip. Weinig pers aanwezig om vooruit te blikken op de uitwedstrijd bij Vitesse. https://t.co/WmIEWyruGj reageer retweet
Enige boeiende wedstrijd is nog de bekerfinale :')
pi_160589963
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Enige boeiende wedstrijd is nog de bekerfinale :')
De hoogst geklasseerde ploeg die Feyenoord ook nog treft, staat momenteel zesde :').

De fatale reeks is ook ten einde dus de pers heeft niets meer te zoeken in De Kuip, hoe pijnlijk.
pi_160589990
quote:
Gio: "We willen derde staan, nog voordat we de bekerfinale spelen. Daar wil ik nu dus ook mijn spelers even niet meer over horen."
Dan moet je wel een groot altaar kopen en knielen dat AZ en consorten nog zes punten verspelen.

Verder heeft Elia een boete gekregen (staat gewoon in de basis) en moet Karsdorp na het einde van het seizoen onder het mes wegens aanhoudende liesklachten
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:27:24 #293
262211 hhh38
pi_160590364
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan moet je wel een groot altaar kopen en knielen dat AZ en consorten nog zes punten verspelen.

Verder heeft Elia een boete gekregen (staat gewoon in de basis) en moet Karsdorp na het einde van het seizoen onder het mes wegens aanhoudende liesklachten
Ik denk niet dat ie veiligstellen bedoelde. Meer dat ie de derde plaats nog in eigen hand wil hebben ten tijde van de bekerfinale.
pi_160590792
Achja. als je de gespeelde wedstrijden van dit seizoen 1 op 1 vergelijkt met vorig seizoen lopen we maar 1 puntje achter op het schema om hetzelfde puntenaantal te behalen..... :+

en als we zondag winnen van Vitesse zelfs alweer 1 punt voor op schema. *O*
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_160591998
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef ender_xenocide het volgende:
Achja. als je de gespeelde wedstrijden van dit seizoen 1 op 1 vergelijkt met vorig seizoen lopen we maar 1 puntje achter op het schema om hetzelfde puntenaantal te behalen..... :+

en als we zondag winnen van Vitesse zelfs alweer 1 punt voor op schema. *O*

En toen werden we 4e...
pi_160592951
quote:
Bikkelende Kramer: 'Wie ben ik om dat te zeggen, dat kan natuurlijk niet'

Michiel Kramer is al het gehele seizoen één van de meest besproken spelers van Feyenoord. De lange spits is vaak het mikpunt van kritiek: hij zou te weinig arbeid leveren binnen te lijnen. Daarom viel het ook zo op dat Kramer tijdens de bekerzege op AZ fanatiek aan het sleuren en bikkelen was.

"Als het team nodig heeft dat ik meters maak, doe ik dat", lacht de voormalig ADO Den Haag-spits in gesprek met RTV Rijnmond. "Ik heb voor die wedstrijd tegen AZ al gezegd dat er momenten komen dat mensen zich gaan irriteren aan mij. Dat is gebleken, ik wist dat dat zou komen."

"Als het team vraagt om een ander type spits, wie ben ik dat om te zeggen: krijg de ... maar, dat kan natuurlijk niet", vervolgt de targetman, die dit seizoen tien keer scoorde in competitieverband. "Dan doe ik dat. Ik doe wat het team nodig heeft, meer is het niet."

Zondag staat voor Feyenoord en Kramer een bezoek aan Vitesse op het programma. "We zitten in een fase van de competitie dat de beslissing kan vallen. Als je een concurrent op zes punten kunt zetten, wil je dat graag doen. Het zal niet makkelijk worden, maar wij gaan daar heen voor drie punten."
Spreekt enigszins voor hem dat hij nu eindelijk, na driekwart jaar, wel zijn best gaat doen. Daarentegen, hoe je het ook bekijkt, hij is gewoon niet goed genoeg. 10 doelpunten als eerste spits van Feyenoord. Dat mag als je noodgedwongen, zoals Castaignos, als tiener wordt gebracht, maar voor een 27 jarige speler is dat gewoon een lachertje. Zeker als je analyseert tegen wie hij heeft gescoord:

Cambuur (1)
Roda (1)
De graafschap (1)
Heerenveen (1)
Twente (1)
Excelsior (3)
Heracles (1)
AZ (1)

2 doelpunten tegen de clubs uit het linker rijtje.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:22:51 #297
319979 Fok-it
All is well
pi_160593187
quote:

[..]

Geloof dat je nog niet zo lang geleden zei dat ze eenvoudig derde zouden worden?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_160593196
quote:

[..]

Elia in de basis... Een boete.....

Stelletje bangeriken
pi_160593274
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geloof dat je nog niet zo lang geleden zei dat ze eenvoudig derde zouden worden?
Stijn is niet zo standvastig.
pi_160593646
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Citeer dat eens
  Moderator vrijdag 11 maart 2016 @ 17:35:51 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160594989
dicht
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: