Ik vind Botteghin geen slechte verdediger, maar als je hem laat staan moet je bijna wel countervoetbal gaan spelen met Van der Heijden er naast. Dat is zo'n beetje de slechtst mogelijke optie en het voetbal wordt zo mogelijk nog minder om aan te zien.quote:
Feyenoord wint van AZ, Utrecht en Cambuur!!!!!!!! Stunt! Feest!quote:Twee vrije dagen voor Feyenoord-selectie na 'topweek' zondag 6 maart 2016 19:58 3.478 keer bekeken 64 reacties Pro Shots
Feyenoord begint woensdagochtend aan de voorbereiding op het duel met Vitesse. De (uitloop)training van maandag vervalt. De spelers van de Rotterdammers krijgen daardoor twee vrije dagen na de drie winstpartijen in de 'week van de waarheid'.
''Juist in deze cruciale week stonden de jongens er. Ik ben trots op het team'', sprak coach Giovanni van Bronckhorst tijdens de persconferentie na afloop van de wedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden (3-1). ''Vooraf hebben we met elkaar afgesproken er een topweek van te maken. Dat is gelukt. Een groot compliment voor de spelers.''
Dat het tegen de nummer zeventien van de Eredivisie allesbehalve eenvoudig ging, had Van Bronckhorst ook gezien. ''We speelden met minder energie dan afgelopen donderdag, het moest echt uit onze tenen komen. We stonden niet zo compact als tegen FC Utrecht en AZ. Op die manier maakten we het onszelf lastig, terwijl Cambuur steeds sterker werd.''
Ik ga niet fluiten maar ik kan met het gefluit leven deze keer. Protesteren doe je niet door op een semi-agressieve manier vakken leeg te houden terwijl er amper draagvlak voor de actie is. Ga lekker verder met ludieke acties organiseren of die stomme bordjes omhoog te houden, ga niet voor anderen bepalen of zij wel of niet een vak op mogen. Ik ben gewoon X opgegaan, ik laat niet 150 andere lui bepalen of ik wel of geen voetbal kijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef H.FR het volgende:
Dat gefluit richting de actie was trouwens ook triest..
Klopt ja. Kwam aanlopen en er staat een meut jongeren voor de trap, gewoon het vak opgegaan en er zat nog niemand.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:17 schreef XSbig het volgende:
Y2 waren denk ik +- 10 mensen het vak opgelopen voor de wedstrijd. De rest bleef beneden staan.
1. Ontbreken van topsportklimaat zoals trainingsfaciliteiten;quote:Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga niet fluiten maar ik kan met het gefluit leven deze keer. Protesteren doe je niet door op een semi-agressieve manier vakken leeg te houden terwijl er amper draagvlak voor de actie is. Ga lekker verder met ludieke acties organiseren of die stomme bordjes omhoog te houden, ga niet voor anderen bepalen of zij wel of niet een vak op mogen. Ik ben gewoon X opgegaan, ik laat niet 150 andere lui bepalen of ik wel of geen voetbal kijk.
Over vakken leeghouden gesproken, die actie bij NAC uit jaren terug, dat was een statement, dit niet.
Wat is 'wanbeleid'? Ja, het gaat sportief niet best maar volgens mij schrijven we al jaren zwarte cijfers. Van Bronckhorst, dat is het wanbeleid, maar daar hoor je Lunaticnews niet over.
Tuurlijk zitten er een paar punten in die waar zijn. Maar kijk naar die boete van de UEFA, die krijgen we omdat bij ons standaard de trappen vol staan. Elke Feyenoord supporter weet dat Feyenoord te bang is die trappen leeg te vegen, dat is meer de schuld van de supporter dan van Feyenoord.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Dat noemt Vak Z Rotterdam, initiatiefnemers van het protest met de bordjes, wanbeleid.
Het geschiedt dan ook op vrijwillige basis. Althans, zo ervoer ik het vandaag op W. Die gastjes hadden me dan natuurlijk niet echt moeten proberen me tegen te houden, maar het werd gewoon gevraagd.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten er een paar punten in die waar zijn. Maar kijk naar die boete van de UEFA, die krijgen we omdat bij ons standaard de trappen vol staan. Elke Feyenoord supporter weet dat Feyenoord te bang is die trappen leeg te vegen, dat is meer de schuld van de supporter dan van Feyenoord.
Die 'échte fans' groepen van Feyenoord misdragen zich vaak structureel en denken dat ze voor alle supporters spreken en dat is gewoon niet zo. Hoe kun je jezelf Feyenoord supporter noemen als je een trap gaat blokkeren voor een andere supporter? Dan mag je van mij een stadionverbod krijgen.
Dat is natuurlijk zo. Kijk een meerderheid mag een minderheid al geen dwang op leggen, laat staan dat het andersom wel zou mogenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Keyos het volgende:
Zodra groeperingen zich gaan uitspreken als 'Voor Alle Fans' krijg je 410 praktijken, dat is de dag dat Feyenoord bezoeken voor mij passé is.
Zolang het vrijwillig is vind ik het ook helemaal prima, ik ga dan ook niet fluiten als ze het vak op komen, dat doe ik niet naar de eigen spelers of supporters. Ik vrees alleen wel dat dit gedoe gaat doorslaan naar ergere 'negatieve' acties voor veel supporters. Een vak leeghalen is iets wat bij andere clubs gebeurt en daar ook moet blijven, lachen dat we allemaal deden toen 410 op intimiderende wijze het vak dichtgooide, moet je het niet zelf gaan doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo. Kijk een meerderheid mag een minderheid al geen dwang op leggen, laat staan dat het andersom wel zou mogen
Is toch wel eens vaker gedaan. Ook voordat 410 het zogenaamd uitgevonden hadquote:Op zondag 6 maart 2016 21:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang het vrijwillig is vind ik het ook helemaal prima, ik ga dan ook niet fluiten als ze het vak op komen, dat doe ik niet naar de eigen spelers of supporters. Ik vrees alleen wel dat dit gedoe gaat doorslaan naar ergere 'negatieve' acties voor veel supporters. Een vak leeghalen is iets wat bij andere clubs gebeurt en daar ook moet blijven, lachen dat we allemaal deden toen 410 op intimiderende wijze het vak dichtgooide, moet je het niet zelf gaan doen.
Omdat het één daadwerkelijk is gebeurd en het andere enkel in jouw hoofd.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef H.FR het volgende:
Waarom lees ik alleen dat de 1 0 zo oneerlijk en onrechtmatig was en niet dat Elia ruim daarvoor een tik op zijn enkela kreeg toen hij de bal vrij voor het inschieten had?
Er staan gewoon teveel zwakke punten in.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten er een paar punten in die waar zijn. Maar kijk naar die boete van de UEFA, die krijgen we omdat bij ons standaard de trappen vol staan. Elke Feyenoord supporter weet dat Feyenoord te bang is die trappen leeg te vegen
Nice onequote:Op zondag 6 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het één daadwerkelijk is gebeurd en het andere enkel in jouw hoofd.
Precies. De intenties van die jongens is niet verkeerd. Ze zetten het alleen verkeerd op papier. Daar komt bij dat ze wel wat marketing les kunnen gebruiken om een breder draagvlak te creëren.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:18 schreef eight het volgende:
[..]
Er staan gewoon teveel zwakke punten in.
Als je wilt dat een statement overeind blijft dan moet je met louter sterke punten komen (en die zijn er ook genoeg).
http://nos.nl/uitzending/nos-studio-sport-eredivisiequote:Op zondag 6 maart 2016 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja, is de samenvatting al ergens te zien?
Precies ja, vandaar dat hij een blessurebehandeling nodig had.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het één daadwerkelijk is gebeurd en het andere enkel in jouw hoofd.
Ik ben ook niet zeker niet voor het blokkeren van de toegang naar vakken voor anderen. Meedoen aan protestacties moet uiteraard iedereen zelf kunnen uitmaken. Met dat gefluit naar de mensen die wel protesteren kan ik echter ook zeker niet leven en vond ik echt misselijkmakend. Zum kotzen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga niet fluiten maar ik kan met het gefluit leven deze keer. Protesteren doe je niet door op een semi-agressieve manier vakken leeg te houden terwijl er amper draagvlak voor de actie is. Ga lekker verder met ludieke acties organiseren of die stomme bordjes omhoog te houden, ga niet voor anderen bepalen of zij wel of niet een vak op mogen. Ik ben gewoon X opgegaan, ik laat niet 150 andere lui bepalen of ik wel of geen voetbal kijk.
Over vakken leeghouden gesproken, die actie bij NAC uit jaren terug toen je na de verbouwing amper door het glas kon kijken, dat was een statement, dit niet.
Wat is 'wanbeleid'? Ja, het gaat sportief niet best maar volgens mij schrijven we al jaren zwarte cijfers. Van Bronckhorst, dat is het wanbeleid, maar daar hoor je Lunaticnews niet over.
Ik ben ook niet blij met de sportieve successen maar dat ligt niet bij department Gudde maar voornamelijk bij Van Geel en Gio. Ze hadden van Bronckhorst nooit voor deze groep moeten gooien, zoals het nu gaat is het volstrekt destructief voor onze eigen jeugdopleiding.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:32 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zeker niet voor het blokkeren van de toegang naar vakken voor anderen. Meedoen aan protestacties moet uiteraard iedereen zelf kunnen uitmaken. Met dat gefluit naar de mensen die wel protesteren kan ik echter ook zeker niet leven en vond ik echt misselijkmakend. Zum kotzen.
Het 'wanbeleid' dat aangevoerd wordt, komt in mijn beleving voort uit de jarenlange sportieve malaise, aangesterkt door de steeds grotere kloof tussen supporters en club.
Die zwarte cijfers zijn, ondanks dat we voorheen op omvallen stonden, toch een soort basisvereiste en vrij irrelevant voor supporters. Uiteindelijk zijn het de sportieve prestaties waar het om draait. (Dat goede financiën indirect 'kunnen' zorgen voor die prestaties klopt, maar mag geen meetlat zijn)
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Feyenoord om week in week uit te kijken naar een Kuyt die geen toegevoegde waarde is
Kan je lachen, maar zorgt er wel voor dat je Achahbar en Schuurman zo langzamerhand kunt dumpen. Leuke vent hoor die Kuyt, maar elke keer dat systeem aanpassen om hem een plek te geven word ik moe van. Desnoods gooi je Fernandes op rechts maar die krijgt, zolang Kuyt speelt, geen kans terwijl je het moeilijk nog slechter kunt doen op rechts.quote:
Laten we onze topscorer er maar uit halen dan inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan je lachen, maar zorgt er wel voor dat je Achahbar en Schuurman zo langzamerhand kunt dumpen. Leuke vent hoor die Kuyt, maar elke keer dat systeem aanpassen om hem een plek te geven word ik moe van.
Ditquote:Op zondag 6 maart 2016 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we onze topscorer er maar uit halen dan inderdaad.
Als Kuyt dan zo nodig moet spelen maak dan wel een systeem waar dat in werkt. Als je met Kuyt op 10 gaat spelen en Kramer in de spits MOETEN er ballen van de zijkant komen, die komen er amper tot niet met Elia en Toornstra aan de zijkant en backs die - middels de nieuwe tactiek - minder vaak eroverheen gaan. Nu is het van alles half, en dat werkt duidelijk niet. Had je nou een Schaken gehad die elke (goede) wedstrijd 10-15 ballen in die 16 pompt is het prima.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we onze topscorer er maar uit halen dan inderdaad.
Als spelers gewoon goed druk zetten, zoals de 1e helft tegen AZ, dan kan het allemaal prima.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als Kuyt dan zo nodig moet spelen maak dan wel een systeem waar dat in werkt. Als je met Kuyt op 10 gaat spelen en Kramer in de spits MOETEN er ballen van de zijkant komen, die komen er amper tot niet met Elia en Toornstra aan de zijkant en backs die - middels de nieuwe tactiek - minder vaak eroverheen gaan. Nu is het van alles half, en dat werkt duidelijk niet. Had je nou een Schaken gehad die elke (goede) wedstrijd 10-15 ballen in die 16 pompt is het prima.
Als je zoveel moeite hebt tegen de slechtste ploeg in de eredivisie in eigen huis is er echt iets mis. Van elke ander team hadden we vandaag verloren.
Als Kuyt slim is stopt hij lekker na de gewonnen bekerfinale.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:23 schreef Vasion het volgende:
Je moet in je handjes knijpen en hopen dat Kuyt volgend seizoen nog bij dit teringzooitje wilt voetballen.
Je hebt gelijk. Met ons team valt verder in ieder geval geen eer te behalen. Troosteloze bende.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Kuyt slim is stopt hij lekker na de gewonnen bekerfinale.
Slim is door te zeggen dat hij pas aan het einde v/h seizoen wilt nadenken over zijn contract.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat hij ze allemaal blind gaf en er dus 9-14 ballen niet aankwamen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had je nou een Schaken gehad die elke (goede) wedstrijd 10-15 ballen in die 16 pompt is het prima.
Misschien wil ie nog een jaartje in Europa spelen met Feyenoord, kunnen toch 6 leuke wedstrijdjes zijn. Als er dan weer fatsoenlijk voetbal gespeeld wordt tenminste.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was eindelijk dat verhaal met die teen vergeten. Bedankt don.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:39 schreef DonRaja het volgende:
Wil er nu serieus iemand Schaken terug? Dan wil ik De Teen terug... Die was even goed.
De man met de meest bazige bijnaam.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik was eindelijk dat verhaal met die teen vergeten. Bedankt don.
Die keken lekker met z'n alle de andere kant op toen de vakken weer vol waren.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:26 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dat wel veel indruk heeft gemaakt bij het bestuur.
Terechtquote:Op maandag 7 maart 2016 00:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die keken lekker met z'n alle de andere kant op toen de vakken weer vol waren.
Die heb ik al een tijdje niet zien posten, whats up met terecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |