abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160533741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:12 schreef hardewerker3 het volgende:
Volgens mij begrijpen jullie geen van alle wat de biologie met 'aangeboren' bedoeld. Als homoseksualiteit aangeboren is, is je kind vanaf de geboorte een 100% vlammende flikker. Zonder nuance of later blootstellingen die de schaal doen tippen etc.

Lees anders dit eens: https://en.wikipedia.org/wiki/Congenital_disorder
Fuck die semantiek. Het gaat er om dat het in de baarmoeder gevormd wordt; genetisch of door de hormoonhuishouding van de moeder. Dat het later in de puberteit tot uiting komt omdat je normaal gesproken dan pas seksueel geïnteresseerd raakt, betekent niet dat er ineens allerlei wazige externe factoren in het spel zijn geweest die die persoon ineens homo hebben gemaakt.
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:16:24 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160533767
quote:
Volgens mij begrijpen jullie geen van alle wat de biologie met 'aangeboren' bedoeld. Als homoseksualiteit aangeboren is, is je kind vanaf de geboorte een 100% vlammende flikker.
Onzin. Niemand beweert dat.

Je vecht tegen een stropop.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160533775
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onzin. Niemand beweert dat.

Je vecht tegen een stropop.
Nogmaals: ok.
pi_160533778
Bij aandoeningen als psoriasis wat eventueel op je 50e naar boven komt, wat een erfelijke aandoening is, wordt in de volksmond ook wel "aangeboren" genoemd.
Ja, puur wetenschappelijk klopt die term niet helemaal, maar om te gaan mierenneuken over specifieke woordjes terwijl het duidelijk is dat het in de baarmoeder tot ontwikkeling is gekomen, is wel erg makkelijk om een discussie te verdraaien.

Maar goed, whatever. Homo's zijn evil en moeten veroordeeld worden volgens de ene, en de ander zegt dat iemand door onbekende factoren homo is geworden.

Het zal allemaal wel. :')
pi_160533829
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:17 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Dus er is geen probleem? Jouw zoon kan gewoon homo zijn.
pi_160533885
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik had niet de indruk dat hij per definitie anti-homo over kwam. Dat was PSVCL. :)
pi_160533896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat kan zeker.
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:24:02 #158
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160533902
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:17 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Je kunt je verlies natuurlijk ook met wat meer eer nemen, maar vooruit.
pi_160533907
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:23 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Dat kan zeker.
Mijn excuus dan. Soms haal ik mensen door elkaar.
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:48:29 #160
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_160534257
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Niemand wordt als homo geboren
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:50 schreef PSVCL het volgende:
Die zijn theorieën geen feiten.. er is nooit bewezen dat je als homo wordt geboren.
Ik geloof dat mensen homo worden door de opvoeding/omgeving invloeden van buitenaf etc etc etc
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:06 schreef hardewerker3 het volgende:
Nee, ik zei dat hij een punt had dat homoseksualiteit niet per definitie aangeboren is.
Er is meer dan alleen aangeboren of aangeleerd.
Nou kom maar op stelletje overtuigde homo-is-niet-aangeboren zeikwijven :{
Ik ben gay, blij ermee, inmiddels wel, maar ergens tussen miijn 11e en 14e absoluut niet, vriendjes gingen voor de wijven, ik was in opperste verwarring en half om half verliefd op jongens in mijn omgeving, erover durven praten, no way, want gay, en dat was zo lang gelden dat homosexualiteit nog amper bespreekbaar was op die leeftijd....

Maar als ik toen de keuze had gehad, dan was ik voor hetero gegaan, maar dat gaat niet want homo zijn zit van binnen, diep in je, daar kan je geen ja of nee tegen zeggen, dat ben je, maar dat kan er bij jullie kennelijk niet in, dat zoiets bestaat, want je bent hetero en dat homo zijn zal wel aangeleerd zijn...waardoor? een absente vader? een homo oom? een leraar die andere vormen van relaties laat zien dan het normaal geachte?

Je weet niet waarover je praat, je blaat maar wat semi-wetenschappelijk gelul en zet daarmee een aanzienlijk deel van de maatschappij in de hoek, hoe durf je, op basis van religie? shame on you....

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:.
Religieuzen hebben het recht om homo's te veroordelen net zoals homo's of andere mensen het recht hebben om religies te veroordelen. Het werkt beide kanten op.
Al werkt het beide kanten op, ik heb geen homoseksuele knokploegen gezien die moslims, of christenen in elkaar rammen, het leven onmogelijk maken of KO slaan, misschien zou dat eens helpen, een handtas met een strijkijzer erin loslaten op een stel dickheads als jullie om een punt te maken hoe t voelt zo behandeld en besproken te worden :r
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_160534324
YuckFou, ik ben atheïst.
  woensdag 9 maart 2016 @ 06:33:59 #162
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_160535329
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:56 schreef hardewerker3 het volgende:
YuckFou, ik ben atheïst.
So?
quote:
Als homoseksualiteit aangeboren is, is je kind vanaf de geboorte een 100% vlammende flikker.
Ik ken jongens die vanaf hun geboorte 100% vlammende flikker zijn :')
meer meisje dan jongen in hun gedrag en zijn, vanaf piepjong, toen er nog niks aan te leren viel, willen slapen in een nachtpon, prinsesje willen zijn, hoge stem, dat is niet aangeleerd, dat zit erin gebakken. :')
pi_160535374
Wat doen iedereen hier moeilijk?
Volgens mij bedoelt iedereen praktisch hetzelfde. Hardewerker heeft het over semantiek en wetenschappelijke definitie maar volgens mij zegt ie ook steeds dat homoseksualiteit niet aangeleerd is en geen keuze is. Hij maakt alleen de nuance dat de basis wel voor de geboorte gelegd kan zijn, maar dat het gedurende de ontwikkeling pas tot uiting komt. Net als een hoop andere dingen.

Als ik dat verkeerd lees, ga vooral door ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_160538960
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 06:33 schreef YuckFou het volgende:

[..]

So?

[..]

Ik ken jongens die vanaf hun geboorte 100% vlammende flikker zijn :')
meer meisje dan jongen in hun gedrag en zijn, vanaf piepjong, toen er nog niks aan te leren viel, willen slapen in een nachtpon, prinsesje willen zijn, hoge stem, dat is niet aangeleerd, dat zit erin gebakken. :')
Dit is irrelevant als het om homoseksualiteit gaat. Of anders: dit bewijst helemaal niets.
pi_160538965
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 06:47 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij bedoelt iedereen praktisch hetzelfde. Hardewerker heeft het over semantiek en wetenschappelijke definitie maar volgens mij zegt ie ook steeds dat homoseksualiteit niet aangeleerd is en geen keuze is. Hij maakt alleen de nuance dat de basis wel voor de geboorte gelegd kan zijn, maar dat het gedurende de ontwikkeling pas tot uiting komt. Net als een hoop andere dingen.

Inderdaad.
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:44:29 #166
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160539492
quote:

Het punt is dat hij moeilijk loopt te doen zonder reden. Alleen maar omdat hij zich vastklampt aan het feit dat wetenschappelijk gezien nog niet alles bekend is. De rest negeert hij simpelweg.

De reden daarvoor laat zich raden.
pi_160540685
quote:

"aanleren" betekend toch al iets anders dan van nature zo zijn?
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:51:51 #168
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_160540769
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:11 schreef hardewerker3 het volgende:

Dit is irrelevant als het om homoseksualiteit gaat. Of anders: dit bewijst helemaal niets.
Wat wil je nou uiteindelijk met je posts bewijzen?
Is je punt nou dat homoseksualiteit niet is aangeboren en juist aangeleerd of is je punt jou dat je eigenlijk geen idee hebt waar je het over hebt?
Overigens ligt mijn grootste probleem bij PSVCL die beweert dat het niet aangeboren is, als hetero heb je daar geen idee van, als homo weet je wel heter....
pi_160541752
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het punt is dat hij moeilijk loopt te doen zonder reden. Alleen maar omdat hij zich vastklampt aan het feit dat wetenschappelijk gezien nog niet alles bekend is. De rest negeert hij simpelweg.

De reden daarvoor laat zich raden.
Jij bent vooral paranoïde.
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:00:32 #170
176916 Karrs
2007-2017
pi_160542389
quote:
Volgens mij begrijpen jullie geen van alle wat de biologie met 'aangeboren' bedoeld. Als homoseksualiteit aangeboren is, is je kind vanaf de geboorte een 100% vlammende flikker. Zonder nuance of later blootstellingen die de schaal doen tippen etc.

Lees anders dit eens: https://en.wikipedia.org/wiki/Congenital_disorder
Wat is jouw definitie van "een vlammende flikker"? Het komt over als iemand die op de Gay Parade in z'n tuigje enorm verwijfd staat te dansen op een boot. Bedoel je dat?

Want dan onderschat je cultuur, opvoeding en het kuddegedrag van de mens. Kortom, 'het hoort zo'. De reden dat er zoveel onderdrukte nichten bij clubs als de Pinkstergemeente zitten. :')

En het is niet zwart-wit. Het hoeft niet het één of het ander te zijn. Ik ken homo's die flamboyante nichten zijn, ik ken homo's waar je 't helemaal niet aan 'merkt' of 'ziet'. De ene is echter niet meer of minder homo dan de ander.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')