Voordat dit weer ondergesneeuwd raakt in allerlei offtopics over hete mannen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:11 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
B&H / Friese Jildau is mooiste boerin van 2016
Niet mijn type.
Ging per ongeluk. Ik heb alleen de topictitel veranderd.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:15 schreef Fokker89 het volgende:
Wel leuk hoor, maar waarom weer de Yasmin SC? Straks gaat ze nog buiten haar schoenen lopen.
Mooie tractor, leuke schaapjes.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:11 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
B&H / Friese Jildau is mooiste boerin van 2016
Niet mijn type.
Hoezo niet je type dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voordat dit weer ondergesneeuwd raakt in allerlei offtopics over hete mannen.
Liever niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:23 schreef Specularium het volgende:
Kijk Elflettering eens een erectie hebben.
Gannicus +Oquote:Op zondag 6 maart 2016 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voordat dit weer ondergesneeuwd raakt in allerlei offtopics over hete mannen.
Dat wil ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb er trouwens ook wle een beetje last van, blijft telkens op ''bezig..'' staan.
Heb ik ook heel vaak.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb er trouwens ook wle een beetje last van, blijft telkens op ''bezig..'' staan.
Jij toch ook, Sjaak?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee Braddie, je was toch gestopt met FOK! ?
Was er even helemaal klaar mee Woensdag avond... Niet zo zeer door FOK! Maar gewoon door alles. Even een tijdelijke dip zeg maar.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee Braddie, je was toch gestopt met FOK! ?
Zo is dat.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Was er even helemaal klaar mee Woensdag avond... Niet zo zeer door FOK! Maar gewoon door alles. Even een tijdelijke dip zeg maar.
Maar heb zoiets van, fuck it. InternetFok
(
)
Nooit. Die schaarse keren dat ik optreed doe ik dat samen met mensen die een ander instrument spelen dan het mijne.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo is dat.
Wanneer ga je samen met Elfletterig optreden?
Ik bedoel ook meer hij als toetsenist, en dat jij dan gaat rappen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit. Die schaarse keren dat ik optreed doe ik dat samen met mensen die een ander instrument spelen dan het mijne.
Nee, ik maak muziek.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer hij als toetsenist, en dat jij dan gaat rappen.
Elfrapperig ...quote:Op zondag 6 maart 2016 17:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer hij als toetsenist, en dat jij dan gaat rappen.
Ik moest wel een heel klein beetje lachen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elfrapperig ...
Ik vind de weg naar buiten wel
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo is dat.
Wanneer ga je samen met Elfletterig optreden?
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit. Die schaarse keren dat ik optreed doe ik dat samen met mensen die een ander instrument spelen dan het mijne.
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elfrapperig ...
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elfrapperig ...
Oh. Vind'm helemaal niet zo denderendquote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oudje. Deze bij was een tijdje hot in deze SC.
Minder tenenkrommend dan andere muziek in dit genre. De rappers klinken ook wat minder zwakzinnig. Hier kan ik langer dan 5 seconden naar luisteren, zeg maar.quote:
Oeh op deze plaatje kan ik de hele nacht doordansenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Minder tenenkrommend dan andere muziek in dit genre. De rappers klinken ook wat minder zwakzinnig. Hier kan ik langer dan 5 seconden naar luisteren, zeg maar.
Dansplaat vond ik wel een leuke track destijds.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh. Vind'm helemaal niet zo denderend
Nou, dat valt me allemaal toch nog mee.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Minder tenenkrommend dan andere muziek in dit genre. De rappers klinken ook wat minder zwakzinnig. Hier kan ik langer dan 5 seconden naar luisteren, zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Treehut362 op 06-03-2016 20:31:42 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
En dan iets over LTKDV durven zeggenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Zulu!!!!quote:Op zondag 6 maart 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga het wel even bekijken.
[..]
Uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel hem eens.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die met de latte macchiato in de auto blijft ook erg leuk.
5 / 10quote:Op zondag 6 maart 2016 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer, misschien was dat je eerste post geweest waar iemand om moest lachen.
Ik heb dit voor het eerst gezien.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had die show al eens gezien, maar het was wel leuk om nog eens terug te zien.
Ik zal er eens tijd voor maken ja. Kan ik die op YouTube of zoiets vinden?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn andere shows moet je dan ook even kijken.
Geen idee, ik zoek altijd losse stukjes om er dan achter te komen dat de grap die ik het leukst vind helemaal niet geupload is en de rest wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik zal er eens tijd voor maken ja. Kan ik die op YouTube of zoiets vinden?
Fijn is datquote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik zoek altijd losse stukjes om er dan achter te komen dat de grap die ik het leukst vind helemaal niet geupload is en de rest wel.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dedication staat er wel in delen op.
Ik lach altijd uit beleefdheid.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind je van Elfletterig zijn humor?
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Alles wat ik doe is toch wel leuk.'
Hallo ochtendploeg.quote:Op maandag 7 maart 2016 06:46 schreef anonymoussie het volgende:
Word ik wakker. Te laat eigenlijk.
Is het helemaal sneeuwwit buiten.
Hier níet gelukkig.quote:Op maandag 7 maart 2016 06:46 schreef anonymoussie het volgende:
Word ik wakker. Te laat eigenlijk.
Is het helemaal sneeuwwit buiten.
Ik snap het niet, trouwens. Wat is het verband tussen die lekkage en het geluid?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Niemand zegt dat ze het geluid zo hard hebben aanstaan.
Niemand... Dan heb ik het geluid ook niet zo hard aanstaan.
Niks. De lekkage was vannochtend. Nja nog steeds maar toen stonden ze aan de deur terwijl ik om 0600 ging slapen. Het is ook wel een klote lekkage trouwens. En dan nu weer die hoerenmuziek en bel net weer bij 2 verdachte aan maar ook zij zeggen het niet te zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het niet, trouwens. Wat is het verband tussen die lekkage en het geluid?
Vervelend.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niks. De lekkage was vannochtend. Nja nog steeds maar toen stonden ze aan de deur terwijl ik om 0600 ging slapen. Het is ook wel een klote lekkage trouwens. En dan nu weer die hoerenmuziek en bel net weer bij 2 verdachte aan maar ook zij zeggen het niet te zijn.
Dat effect van de UI heeft LTVDK er ingebouwd trouwens.
Das een nieuwe functie. Zitten nog wat bugs in, hij doet het niet altijdquote:Op maandag 7 maart 2016 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend.![]()
Ik snap wel hoe je UI werkt hoor. Maar normaal loopt het altijd synchroon, deze keer niet, omdat je bericht er nieuw bij kwam terwijl ik net onderaan het topic was.
ff serieus..... Roken in de trein en dan klappen uitdelen als je daar op wordt aangesproken...quote:Op het station van Nijmegen is gisteravond een militair aangehouden die een conducteur heeft mishandeld. De 19-jarige Arnhemmer stond in de trein te roken en toen de NS-medewerker daar wat van zei, vielen er klappen.
Volgens de politie liep de NS'er lichte verwondingen op en heeft hij meteen aangifte gedaan. Tijdens het incident viel de conducteur uit de trein op het perron. Een collega en enkele omstanders konden de beroepsmilitair overmeesteren en overdragen aan de politie. Die heeft hem voor verhoor meegenomen naar het politiebureau.
De Arnhemmer is vanochtend overgedragen aan de marechaussee, die het onderzoek heeft overgenomen.
http://nos.nl/artikel/209(...)-van-conducteur.html
Wat is er nou weer mis met slangen?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Net middag en het gaat hier alweer over slangen en lekkages. Lekker hoor.
Je wilt gewoon dat we over jouw nieuwe UI gaan praten.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Net middag en het gaat hier alweer over slangen en lekkages. Lekker hoor.
Hij is niet nieuw.Kijk maar :quote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat we over jouw nieuwe UI gaan praten.
Oh jeetje. Lees het helemaal verkeerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze is vanavond bij DWDD ouwe geilneef. En vanochtend al bij Giel, check die stem! Wat een geluid!quote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vergeef je.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jeetje. Lees het helemaal verkeerd.
Sorry Mani. Ga even naar je nieuwe ui kijken.
Dankjewel lieve meid.quote:
I CAN BE THE ONEEEquote:Op maandag 7 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is vanavond bij DWDD ouwe geilneef. En vanochtend al bij Giel, check die stem! Wat een geluid!
http://giel.vara.nl/media/354236
En ze speelde ook nog jouw favoriete nummer.
http://giel.vara.nl/media/354240
Ah, Dua Lipaquote:Op maandag 7 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is vanavond bij DWDD ouwe geilneef. En vanochtend al bij Giel, check die stem! Wat een geluid!
http://giel.vara.nl/media/354236
En ze speelde ook nog jouw favoriete nummer.
http://giel.vara.nl/media/354240
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:17 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij is FarCry echt zo'n game voor mensen die dag en nacht hebben om te spelen.
Ik heb geen idee. Zag net een gif waarin 2 indianen met pijl en boog werden neergeschotenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, dat is toch net zoiets als World Of Warcraft?
Wat een oude game dan. Anno 2016 heb je gewoon pistolen en gewerenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zag net een gif waarin 2 indianen met pijl en boog werden neergeschoten
Misschien kun je kiezen?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een oude game dan. Anno 2016 heb je gewoon pistolen en geweren
A tropical paradise seethes with hidden evil in Far Cry®, a cunningly detailed action shooter that pushes the boundaries of combat to shocking new levels. Freelance mariner Jack Carver is cursing the day he ever came to this island.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat soort spellen spreken mij sowieso niet zo aan.
Je ziet er zelf wel mooi uitquote:Op maandag 7 maart 2016 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
A tropical paradise seethes with hidden evil in Far Cry®, a cunningly detailed action shooter that pushes the boundaries of combat to shocking new levels. Freelance mariner Jack Carver is cursing the day he ever came to this island.
Het is een shooter. Jammer. Het zag er wel mooi uit namelijk.
Ik denk dat je Far Cry Primal bedoelt, dan ben je iemand uit de oertijd die andere mensen met stokken en stenen moet doodvermoorden.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zag net een gif waarin 2 indianen met pijl en boog werden neergeschoten
Oeh dat klinkt wel vet. Dan heb je dus niet call of duty dingen die je moet doen?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Far Cry Primal bedoelt, dan ben je iemand uit de oertijd die andere mensen met stokken en stenen moet doodvermoorden.
Nee het is echt totaal primitief, geen geweren ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel vet. Dan heb je dus niet call of duty dingen die je moet doen?
En moet je bepaalde route lopen of mag je zelf kiezen?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee het is echt totaal primitief, geen geweren ofzo.
Waarom negeer je mij nouquote:Op maandag 7 maart 2016 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En moet je bepaalde route lopen of mag je zelf kiezen?
Er zit een verhaallijn in met diverse opties, maar je bent vrij om rond te lopen. Net zoiets als GTA.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij dat spel?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zit een verhaallijn in met diverse opties, maar je bent vrij om rond te lopen. Net zoiets als GTA.
Het is een open wereld, je bent vrij om te gaan en staan waar je wil.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klinkt wel vet. Al vind ik 60 wel veelquote:Op maandag 7 maart 2016 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een open wereld, je bent vrij om te gaan en staan waar je wil.
Dan komt ie uit.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan komt die uit? Of kan je nog zolang spelen en moet je dan naar bed?
Piratenbaai. Of katten dus.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klinkt wel vet. Al vind ik 60 wel veel
Daarom downloaden voor geen geld.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klinkt wel vet. Al vind ik 60 wel veel
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond de beta van The Division heel erg saai.
ben wel benieuwd naar no mans skyquote:Op maandag 7 maart 2016 18:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, alsof ze geen zin meer hadden om het af te maken.
Ik game echt heel weinig, daarom is zo'n spel wat 2 uur duurt leuk voor mij, speel ik elke dag 20 minuten en klaar.quote:
Af en toe een rondje racen is nog wel leuk ja. Voor de rest ben ik eigenlijk helemaal gestopt met gamen.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
Vind het ook nog wel eens leuk om een racegame te spelen even, of minecraft minigames, maar meer ook niet eigenlijk.
Ik heb dat minecraft dus welles geprobeerd maar begreep er geen flikker vanquote:Op maandag 7 maart 2016 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
Minecraft survival lijkt me trouwens ook wel wat voor Yasmin.
Net zo iets als met lego spelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb dat minecraft dus welles geprobeerd maar begreep er geen flikker van
Ja maar kreeg helemaal geen blokken ofzo te zien... Vond het maar vaag.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Net zo iets als met lego spelen.
Maar met de minigames kun je alle kanten op.
Nee, die moet je MINE'en.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar kreeg helemaal geen blokken ofzo te zien... Vond het maar vaag.
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te lachen joh.
Gewoon hakkenquote:Op maandag 7 maart 2016 18:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Werd ook niet aangegeven dat ik dat moest doen ofzo....
Omdat het RTS genre helemaal dood is.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit een nieuwe Age of Empires gekomen?
Nee dat AOE Online, en dat is gewoon kut natuurlijk.quote:
Oh... Hoezo?quote:Op maandag 7 maart 2016 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat AOE Online, en dat is gewoon kut natuurlijk.
Buiten dat het irritant is dat je dan heel de tijd online moet werkt het ook niet meer: http://www.gamespot.com/a(...)online/1100-6420872/quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buiten dat het irritant is dat je dan heel de tijd online moet werkt het ook niet meer: http://www.gamespot.com/a(...)online/1100-6420872/
Heb je een link?quote:Op maandag 7 maart 2016 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet gewoon een leuk flipperspelletje uitzoeken.
Waar is het vlees?!quote:Op maandag 7 maart 2016 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
DWDD is weer niks vandaag. Wat eten we vanavond?
Ik ga dit maken
http://chickslovefood.com(...)ardappel-en-avocado/
Op mijn heupenquote:
Ben een beetje aangekomen sinds onze laatste meet.quote:
Nou, dan moet je toch minimaal elke dag een speklap gegeten hebben, en dat geloof ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben een beetje aangekomen sinds onze laatste meet.
Ja ik zou ook niet weten wat je er onder moet, hij heeft al een vriendin.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten wat ik zou moeten onder mijn ochtendcrewploeg-maatje
Be Tony chocolonely'squote:Op maandag 7 maart 2016 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je toch minimaal elke dag een speklap gegeten hebben, en dat geloof ik niet.
Maar daar mag hij niet meer op kruipen de komende 9 maanden.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet weten wat je er onder moet, hij heeft al een vriendin.
Is d1v4d nu zijn toyboy?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar daar mag hij niet meer op kruipen de komende 9 maanden.
zonderquote:Op maandag 7 maart 2016 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 7 maart 2016 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als het caramel met zeezout is is het goed.
In alle vroegte een vluggertje op de parkeerplaats voordat ze naar hun werk moeten.quote:
Vind uccie dat wel goed?quote:
uccietquote:
Wutquote:Op maandag 7 maart 2016 20:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten wat ik zou moeten onder mijn ochtendcrewploeg-maatje
Mijn eerste gedachte toen ik het las.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
Zie je wel dat wij voor elkaar gemaakt zijn!
Zo is het maar netquote:Op maandag 7 maart 2016 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Lekker ongegeneert grammaticafouten maken.
keiharde vette dikke karma.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo dom...
https://www.facebook.com/(...)os/1694435300768173/
Nieuwsgierig hoe het is. Heb jij dat niet?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef Specularium het volgende:
Yasmin, waarom ben je nieuwsgierig naar de dood?
Je bent zo'n levensgenieter.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig hoe het is. Heb jij dat niet?
Dit is wel zorgwekkend, maar ook wel weer begrijpelijk als LTDKV achter je aan zit.quote:en soms bang dat nieuwsgierigheid wint.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel zorgwekkend, maar ook wel weer begrijpelijk als LTDKV achter je aan zit.
Ik zou haar nooit pijn doenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is wel zorgwekkend, maar ook wel weer begrijpelijk als LTDKV achter je aan zit.
Nee, niet echt meer.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig hoe het is. Heb jij dat niet?
Doe even normaal joh.quote:
Zo gaat dat, als je de juiste keuzes maakt en je team goed managed dan kan je vanzelf steeds betere aankopen doen.quote:
Maar lees dat de eerste ronde 18 maart is. Tot die tijd kan ik geen geld verdienen?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo gaat dat, als je de juiste keuzes maakt en je team goed managed dan kan je vanzelf steeds betere aankopen doen.
Nouja, misschien achter het station...quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar lees dat de eerste ronde 18 maart is. Tot die tijd kan ik geen geld verdienen?
Nope.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar lees dat de eerste ronde 18 maart is. Tot die tijd kan ik geen geld verdienen?
Dat kan ik wel doen. Dit is namelijk echt niks wat ik nu heb.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, misschien achter het station...
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
Zie je wel dat wij voor elkaar gemaakt zijn!
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Lekker ongegeneert grammaticafouten maken.
Ik zie je er gewoon tussenstaan hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik sta niet in de lijst van alle teams...?
Oh... Oke :pquote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie je er gewoon tussenstaan hoor.
Nee, kwartiertje of zo.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je toch weer 2 uur bezig geweest.
Hiervoor zat ik in andere topics. Ik weet dat het voor jullie nauwelijks voor te stellen is, maar er zijn ook NWS-SC-users die wel eens daadwerkelijk in het NWS-forum posten.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet liegen... Heb je al de hele avond niet gezien.
Nee johquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hiervoor zat ik in andere topics. Ik weet dat het voor jullie nauwelijks voor te stellen is, maar er zijn ook NWS-SC-users die wel eens daadwerkelijk in het NWS-forum posten.
Doe eens niet zo gekquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hiervoor zat ik in andere topics. Ik weet dat het voor jullie nauwelijks voor te stellen is, maar er zijn ook NWS-SC-users die wel eens daadwerkelijk in het NWS-forum posten.
Goeie grap dit.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappen waar ik een kwartier aan werk gaan ongemerkt voorbij en een opmerking die ik in 15 seconden intyp, is grappig.quote:
Zie het als feedbackquote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappen waar ik een kwartier aan werk gaan ongemerkt voorbij en een opmerking die ik in 15 seconden intyp, is grappig.
Zo is de leven.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappen waar ik een kwartier aan werk gaan ongemerkt voorbij en een opmerking die ik in 15 seconden intyp, is grappig.
U mad bro?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ga ook geen nieuwe maken, zoek het maar lekker uit met jullie handel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |