Ik heb geen idee. Zag net een gif waarin 2 indianen met pijl en boog werden neergeschotenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, dat is toch net zoiets als World Of Warcraft?
Wat een oude game dan. Anno 2016 heb je gewoon pistolen en gewerenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zag net een gif waarin 2 indianen met pijl en boog werden neergeschoten
Misschien kun je kiezen?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een oude game dan. Anno 2016 heb je gewoon pistolen en geweren
A tropical paradise seethes with hidden evil in Far Cry®, a cunningly detailed action shooter that pushes the boundaries of combat to shocking new levels. Freelance mariner Jack Carver is cursing the day he ever came to this island.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat soort spellen spreken mij sowieso niet zo aan.
Je ziet er zelf wel mooi uitquote:Op maandag 7 maart 2016 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
A tropical paradise seethes with hidden evil in Far Cry®, a cunningly detailed action shooter that pushes the boundaries of combat to shocking new levels. Freelance mariner Jack Carver is cursing the day he ever came to this island.
Het is een shooter. Jammer. Het zag er wel mooi uit namelijk.
Ik denk dat je Far Cry Primal bedoelt, dan ben je iemand uit de oertijd die andere mensen met stokken en stenen moet doodvermoorden.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zag net een gif waarin 2 indianen met pijl en boog werden neergeschoten
Oeh dat klinkt wel vet. Dan heb je dus niet call of duty dingen die je moet doen?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Far Cry Primal bedoelt, dan ben je iemand uit de oertijd die andere mensen met stokken en stenen moet doodvermoorden.
Nee het is echt totaal primitief, geen geweren ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel vet. Dan heb je dus niet call of duty dingen die je moet doen?
En moet je bepaalde route lopen of mag je zelf kiezen?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee het is echt totaal primitief, geen geweren ofzo.
Waarom negeer je mij nouquote:Op maandag 7 maart 2016 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En moet je bepaalde route lopen of mag je zelf kiezen?
Er zit een verhaallijn in met diverse opties, maar je bent vrij om rond te lopen. Net zoiets als GTA.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En moet je bepaalde route lopen of mag je zelf kiezen?
Heb jij dat spel?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zit een verhaallijn in met diverse opties, maar je bent vrij om rond te lopen. Net zoiets als GTA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |