Voordat dit weer ondergesneeuwd raakt in allerlei offtopics over hete mannen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:11 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
B&H / Friese Jildau is mooiste boerin van 2016
Niet mijn type.
Ging per ongeluk. Ik heb alleen de topictitel veranderd.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:15 schreef Fokker89 het volgende:
Wel leuk hoor, maar waarom weer de Yasmin SC? Straks gaat ze nog buiten haar schoenen lopen.
Mooie tractor, leuke schaapjes.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:11 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
B&H / Friese Jildau is mooiste boerin van 2016
Niet mijn type.
Hoezo niet je type dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voordat dit weer ondergesneeuwd raakt in allerlei offtopics over hete mannen.
Liever niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:23 schreef Specularium het volgende:
Kijk Elflettering eens een erectie hebben.
Gannicus +Oquote:Op zondag 6 maart 2016 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voordat dit weer ondergesneeuwd raakt in allerlei offtopics over hete mannen.
Dat wil ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb er trouwens ook wle een beetje last van, blijft telkens op ''bezig..'' staan.
Heb ik ook heel vaak.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb er trouwens ook wle een beetje last van, blijft telkens op ''bezig..'' staan.
Jij toch ook, Sjaak?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee Braddie, je was toch gestopt met FOK! ?
Was er even helemaal klaar mee Woensdag avond... Niet zo zeer door FOK! Maar gewoon door alles. Even een tijdelijke dip zeg maar.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee Braddie, je was toch gestopt met FOK! ?
Zo is dat.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Was er even helemaal klaar mee Woensdag avond... Niet zo zeer door FOK! Maar gewoon door alles. Even een tijdelijke dip zeg maar.
Maar heb zoiets van, fuck it. InternetFok
(
)
Nooit. Die schaarse keren dat ik optreed doe ik dat samen met mensen die een ander instrument spelen dan het mijne.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo is dat.
Wanneer ga je samen met Elfletterig optreden?
Ik bedoel ook meer hij als toetsenist, en dat jij dan gaat rappen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit. Die schaarse keren dat ik optreed doe ik dat samen met mensen die een ander instrument spelen dan het mijne.
Nee, ik maak muziek.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer hij als toetsenist, en dat jij dan gaat rappen.
Elfrapperig ...quote:Op zondag 6 maart 2016 17:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer hij als toetsenist, en dat jij dan gaat rappen.
Ik moest wel een heel klein beetje lachen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elfrapperig ...
Ik vind de weg naar buiten wel
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo is dat.
Wanneer ga je samen met Elfletterig optreden?
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit. Die schaarse keren dat ik optreed doe ik dat samen met mensen die een ander instrument spelen dan het mijne.
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elfrapperig ...
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elfrapperig ...
Oh. Vind'm helemaal niet zo denderendquote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oudje. Deze bij was een tijdje hot in deze SC.
Minder tenenkrommend dan andere muziek in dit genre. De rappers klinken ook wat minder zwakzinnig. Hier kan ik langer dan 5 seconden naar luisteren, zeg maar.quote:
Oeh op deze plaatje kan ik de hele nacht doordansenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Minder tenenkrommend dan andere muziek in dit genre. De rappers klinken ook wat minder zwakzinnig. Hier kan ik langer dan 5 seconden naar luisteren, zeg maar.
Dansplaat vond ik wel een leuke track destijds.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh. Vind'm helemaal niet zo denderend
Nou, dat valt me allemaal toch nog mee.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Minder tenenkrommend dan andere muziek in dit genre. De rappers klinken ook wat minder zwakzinnig. Hier kan ik langer dan 5 seconden naar luisteren, zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Treehut362 op 06-03-2016 20:31:42 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
En dan iets over LTKDV durven zeggenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Zulu!!!!quote:Op zondag 6 maart 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga het wel even bekijken.
[..]
Uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel hem eens.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die met de latte macchiato in de auto blijft ook erg leuk.
5 / 10quote:Op zondag 6 maart 2016 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer, misschien was dat je eerste post geweest waar iemand om moest lachen.
Ik heb dit voor het eerst gezien.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had die show al eens gezien, maar het was wel leuk om nog eens terug te zien.
Ik zal er eens tijd voor maken ja. Kan ik die op YouTube of zoiets vinden?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn andere shows moet je dan ook even kijken.
Geen idee, ik zoek altijd losse stukjes om er dan achter te komen dat de grap die ik het leukst vind helemaal niet geupload is en de rest wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik zal er eens tijd voor maken ja. Kan ik die op YouTube of zoiets vinden?
Fijn is datquote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik zoek altijd losse stukjes om er dan achter te komen dat de grap die ik het leukst vind helemaal niet geupload is en de rest wel.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dedication staat er wel in delen op.
Ik lach altijd uit beleefdheid.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind je van Elfletterig zijn humor?
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Alles wat ik doe is toch wel leuk.'
Hallo ochtendploeg.quote:Op maandag 7 maart 2016 06:46 schreef anonymoussie het volgende:
Word ik wakker. Te laat eigenlijk.
Is het helemaal sneeuwwit buiten.
Hier níet gelukkig.quote:Op maandag 7 maart 2016 06:46 schreef anonymoussie het volgende:
Word ik wakker. Te laat eigenlijk.
Is het helemaal sneeuwwit buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |