Dat kan ik wel doen. Dit is namelijk echt niks wat ik nu heb.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, misschien achter het station...
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
Zie je wel dat wij voor elkaar gemaakt zijn!
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Lekker ongegeneert grammaticafouten maken.
Ik zie je er gewoon tussenstaan hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik sta niet in de lijst van alle teams...?
Oh... Oke :pquote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie je er gewoon tussenstaan hoor.
Nee, kwartiertje of zo.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je toch weer 2 uur bezig geweest.
Hiervoor zat ik in andere topics. Ik weet dat het voor jullie nauwelijks voor te stellen is, maar er zijn ook NWS-SC-users die wel eens daadwerkelijk in het NWS-forum posten.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet liegen... Heb je al de hele avond niet gezien.
Nee johquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hiervoor zat ik in andere topics. Ik weet dat het voor jullie nauwelijks voor te stellen is, maar er zijn ook NWS-SC-users die wel eens daadwerkelijk in het NWS-forum posten.
Doe eens niet zo gekquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hiervoor zat ik in andere topics. Ik weet dat het voor jullie nauwelijks voor te stellen is, maar er zijn ook NWS-SC-users die wel eens daadwerkelijk in het NWS-forum posten.
Goeie grap dit.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappen waar ik een kwartier aan werk gaan ongemerkt voorbij en een opmerking die ik in 15 seconden intyp, is grappig.quote:
Zie het als feedbackquote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappen waar ik een kwartier aan werk gaan ongemerkt voorbij en een opmerking die ik in 15 seconden intyp, is grappig.
Zo is de leven.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappen waar ik een kwartier aan werk gaan ongemerkt voorbij en een opmerking die ik in 15 seconden intyp, is grappig.
U mad bro?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ga ook geen nieuwe maken, zoek het maar lekker uit met jullie handel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |