SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 07-03-2016 17:44:07 ]![]()
MrB trouwens 1.15.43! Fok! is on a roll today!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Knap trouwens hoe sportief jij er mee omgaat terwijl je hier zelf had willen lopen. Hoe gaat het met de voet? Al een nieuw doel op het oog?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:48 schreef GotC het volgende:
En idd, eerste HM zo lopenPfoeh! Ik ben jaloers.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:En Murmeli ook wow!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Even om de partymood niet te verwoestenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Knap trouwens hoe sportief jij er mee omgaat terwijl je hier zelf had willen lopen. Hoe gaat het met de voet? Al een nieuw doel op het oog?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow DeLuna, Murmeli, LT, Guard, Steffalonio, Gups, flipsen, en ik vergeet vast mensen.
Maar vooral wow, wow, wow DeLuna! Eerste HM in zo'n bazentijd! En ook nog vlak gelopen! En Murmeli, snellie!!![]()
![]()
Ik zie ook een mooie tijd van "Daniel" (aka Tarahumara) op Strava, net een paar sec boven de 1:30Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Devv heeft trouwens ook al zijn afstanden in ongeveer dezelfde pace heel netjes gelopen
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Even om de partymood niet te verwoesten.
Ik snap het gevoel helemaal.. helaas kun je het herstel niet afdwingen en lijkt het juist vaak dat hoe meer je het wil, hoe langer het duurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja met alternatief trainen kun je ook fit blijven, weet niet of je kan spinnen of zo met je voet? Dan gaat je opgebouwde conditie iig niet verloren..!
Wat een supertijden worden er vandaag gelopen zeg! Jaloers!
En GotC: ja, onwijs klote. Dit had jouw loopje moeten zijn. Wel heel tof dat je toch bent gaan kijken!![]()
De tijd vliegt voorbij en het gaat wel steeds beter, maar er gaat geen uur voorbij zonder pijn. Fietsen gaat opzich wel, maar afzetten doet zeer. Ga wel vanaf volgende week zwemmenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap het gevoel helemaal.. helaas kun je het herstel niet afdwingen en lijkt het juist vaak dat hoe meer je het wil, hoe langer het duurtMaarja met alternatief trainen kun je ook fit blijven, weet niet of je kan spinnen of zo met je voet? Dan gaat je opgebouwde conditie iig niet verloren..!
![]()
![]()
![]()
mooie berichten hier
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Uitslagen in Moergestel zijn inmiddels ook opgemaakt, Fok! heeft maar liefst 2 vertegenwoordigers in de top 5 zitten in de taaie mannen categorie
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:![]()
![]()
en ook voor Murmel
![]()
![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pijn gaat voorbij, de prestatie blijft staan!
w000t!quote:Op zondag 6 maart 2016 17:10 schreef Guard het volgende:
Uitslagen in Moergestel zijn inmiddels ook opgemaakt, Fok! heeft maar liefst 2 vertegenwoordigers in de top 5 zitten in de taaie mannen categorieZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben 48e vd 51 geworden in mijn categorie. Ik had de 5km moeten lopen, dan had ik top 10 kunnen lopen van de m35 categorie.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:10 schreef Guard het volgende:
Uitslagen in Moergestel zijn inmiddels ook opgemaakt, Fok! heeft maar liefst 2 vertegenwoordigers in de top 5 zitten in de taaie mannen categorie![]()
WOOOW DeLuna!! Vet knap en dat de eerste keer!Murmeli ook top met je ruime sub 2!
DaPluiz ook super gedaan!
@GotC, ik weet ook hoe je je voelt . Maar zoals je zelf al zei, en als ik je ook zo hoor is het idd verstandig geweest! En mag/kun je niet iets als alternatief doen idd??
Ik fitness nu, vind het eigenlijk niks maarja. Wil ook de conditie niet kwijt.Gelukkig is daar mijn 'hardloop'trainer aanwezig dus dat helpt wel veel voor mijn motivatie
[ Bericht 0% gewijzigd door xMissi op 06-03-2016 17:56:30 ]![]()
Ja de 10 km was ook een officiële wedstrijd, meetellend voor een of ander circuit, dus dan kun je wel verwachten dat de meesten op de 10 km meedoen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:31 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik ben 48e vd 51 geworden in mijn categorie. Ik had de 5km moeten lopen, dan had ik top 10 kunnen lopen van de m35 categorie.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Pffff ik leef nog!![]()
Met levensgrote aanhalingstekens viel het mee in de zin dat ik niet echt gewandeld heb onderweg, alleen bij drink punten en begin boulevard maar dat was bewust en op aanraden van YUR
Voelde net wel al de eerste kramp komen dus dat gaat leuk worden vanavond en morgen![]()
Nu in de trein naar huis, uitrusten!![]()
Nog maar een:quote:Op zondag 6 maart 2016 18:00 schreef dapluiz het volgende:
Pffff ik leef nog!![]()
Met levensgrote aanhalingstekens viel het mee in de zin dat ik niet echt gewandeld heb onderweg, alleen bij drink punten en begin boulevard maar dat was bewust en op aanraden van YUR
Voelde net wel al de eerste kramp komen dus dat gaat leuk worden vanavond en morgen![]()
Nu in de trein naar huis, uitrusten!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:00 schreef dapluiz het volgende:
Pffff ik leef nog!![]()
Nu in de trein naar huis, uitrusten!![]()
![]()
![]()
Weet je waar ik nou nog het meest van genoten heb vandaag? Het moment dat je zo'n evenementterrein oploopt en die sfeer ervaart.. Gezonde spanning maar ook heel veel zin die je bij iedereen voelt en allemaal gelijkgestemden! Dat geeft heel veel zin in weer meer wedstrijden
MrB hier trouwens nog niet gespot, zou die dood neer zijn gevallen na zijn toptijd?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vandaag was een leuke dag. 2 mensen van Haag naar een tijd ruim onder de 2 uur kunnen helpen
En tsja...selfies maken met 4m55 is gewoon kunst
F means you're fucked![]()
Die gezonde spanning had ik ook ja, vooral voordat ik thuis vertrokken was. Ik zal de details besparen![]()
![]()
Dat is nog eens een vlak schema!quote:Op zondag 6 maart 2016 18:37 schreef DeLuna het volgende:
Mijn 5km tijden![]()
28:54, 28:48, 28:52 en 28:52
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat had sneller gekundquote:Op zondag 6 maart 2016 18:37 schreef DeLuna het volgende:
Mijn 5km tijden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:37 schreef DeLuna het volgende:
Mijn 5km tijden![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op zondag 6 maart 2016 18:37 schreef DeLuna het volgende:
Mijn 5km tijden![]()