SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Dacht dat ik hem wel kon kapenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Wow dat duurde lang.. dacht niet dat ik hem zou krijgen
Precies mijn gedachtequote:Op zondag 6 maart 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
Ok dat zou wel heel knap zijn. Als Braddie precies op zelfde moment onder 2 accounts kan posten.
2 browsers deed het regelmatig hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
Ok dat zou wel heel knap zijn. Als Braddie precies op zelfde moment onder 2 accounts kan posten.
Gewoon 2 keer wat typen en tegelijk op invoeren drukken, niet echt moeilijkquote:Op zondag 6 maart 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
precies zelfde seconde posten?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2 browsers deed het regelmatig hoor
ja wow ;squote:Op zondag 6 maart 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
Idd, maar wie weet heeft hij een van zijn 'vrienden' ingezet.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
En dat kan in 1 seconde?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon 2 keer wat typen en tegelijk op invoeren drukken, niet echt moeilijk
dit dus... xDxD en die rel met S_Zquote:Op zondag 6 maart 2016 16:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon 2 keer wat typen en tegelijk op invoeren drukken, niet echt moeilijk
Ja wij wel idd.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:03 schreef MrBradge het volgende:
Ik zie het nut niet in van én al onder mijn eigen account posten én een kloon
hahah so akward en dan toch doen he pffff XDquote:Op zondag 6 maart 2016 16:03 schreef MrBradge het volgende:
Wat is het nut van op FOK! posten dan eigenlijk? Is er nut?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:03 schreef MrBradge het volgende:
ja om te melden hoe hetero je bentquote:Op zondag 6 maart 2016 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is het nut van op FOK! posten dan eigenlijk? Is er nut?
Ik schat dat ze heel veel sport en een snel metabolisme heeftquote:Op zondag 6 maart 2016 16:05 schreef defokkingfoker het volgende:
KAn iemand mij uitleggen hoe deze chick zo dun blijft???????
elke dag post ze zulke video's
haha wil je niet meer op mij reageren svpquote:Op zondag 6 maart 2016 16:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En dat je alles en iedereen gewoon in elkaar slaat vanuit je zolderkamer
Omdat mensen al denken dat we kloons zijn, daarom. Dan ben je al gedoemd om te falen. Net als Blondje_93 xdxdxDxDDDquote:Op zondag 6 maart 2016 16:05 schreef ApacheRosePeacock het volgende:
waarom kan ik geen niewe user zijn?
waarom niet?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:05 schreef zeer het volgende:
[..]
haha wil je niet meer op mij reageren svp
Fick ein ente.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:05 schreef zeer het volgende:
[..]
haha wil je niet meer op mij reageren svp
Maak een nieuw account aanquote:Op zondag 6 maart 2016 16:05 schreef ApacheRosePeacock het volgende:
waarom kan ik geen niewe user zijn?
Wowowowowow dat mag alleen Geert Wilders zeggen tegen een buitenlander he, een buitenlander mag dit NIET tegen een nederlander zeggen.quote:
Uitkotsen?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:05 schreef defokkingfoker het volgende:
KAn iemand mij uitleggen hoe deze chick zo dun blijft???????
elke dag post ze zulke video's
haha echt grappigquote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wowowowowow dat mag alleen Geert Wilders zeggen tegen een buitenlander he, een buitenlander mag dit NIET tegen een nederlander zeggen.
braddie dus nietquote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zal vast wel iemand lukken met hogere snelheidsskills.
Nog hogere snelheid skills? Dan moet 'ie sowieso industrieel internet hebben en 2 ziek snelle computers anders blijf je vertraging houden G.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zal vast wel iemand lukken met hogere snelheidsskills.
Vertraging maakt niet uit als het maar in dezelfde seconde is.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nog hogere snelheid skills? Dan moet 'ie sowieso industrieel internet hebben en 2 ziek snelle computers anders blijf je vertraging houden G.
Zeg gewoon "ik ben kut"quote:Op zondag 6 maart 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
Hoe moeilijk moet het schrijven van een reflectieverslag zijn.
al voor de 2de keer afgekeurd en ik heb werkelijk geen idee wat er fout aan is
kutvent
Geen eens feedback?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
kutvent
Reflectie kan toch nooit verkeerd zijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
kutvent
jawel, het moet allemaal 'concreter' en ik moet vertellen wat ik er van heb geleerdquote:
Ben je al gestopt met roken?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel, het moet allemaal 'concreter' en ik moet vertellen wat ik er van heb geleerd
ja euhhhweet ik niet? ik heb gewoon gedaan wat je van me vroeg.
Nog steeds ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suck my dick schrijven en inleveren lekker badass rebelsquote:Op zondag 6 maart 2016 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel, het moet allemaal 'concreter' en ik moet vertellen wat ik er van heb geleerd
ja euhhhweet ik niet? ik heb gewoon gedaan wat je van me vroeg.
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog steeds ja.Haha evengoed niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoop dat je het volhoudt. Wou dat ik ook af en toe eens kon cheaten
.
ok nicequote:Op zondag 6 maart 2016 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met heroïne. Ik injecteerde wel 24x per dag.
keihard gelachen om mustruberenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben gestopt met mustruberen. Ik spoot wel 8x per dag.
Tot welke x was het nog spuiten te noemen?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben gestopt met mustruberen. Ik ejaculeerde wel 8x per dag.
3quote:Op zondag 6 maart 2016 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Tot welke x was het nog spuiten te noemen?
Eet eens gezond man gek jemigquote:Op zondag 6 maart 2016 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
zou ik naar de supermarkt gaan weer een pizza te kopen ??
of zou ik gewoon een tosti maken voor avondeten
Eerste minuut zo duizelig, maar het is o zo lekkerquote:Op zondag 6 maart 2016 16:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Haha evengoed nice. Hoop dat je het volhoudt. Wou dat ik ook af en toe eens kon cheaten
.
Ja kreeg een keer een spuitgifje in dm, was zeer opwindend.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vinden meisjes dat geil?
zo'n spuitertje??
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met dirty eten al moeilijk om aan genoeg kcals te komen, laat staan met gezond pfff
Ja zo werkt het niet hequote:Op zondag 6 maart 2016 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met dirty eten al moeilijk om aan genoeg kcals te komen, laat staan met gezond pfff
Denk dat ik stijl achterover zou slaan inmiddelsquote:Op zondag 6 maart 2016 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerste minuut zo duizelig, maar het is o zo lekker
En toen dacht ik; godver Ets, wat doe je![]()
Toen maar toch maar opgemaakt...
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat ik stijl achterover zou slaan inmiddels
Ik krijg er een opvlieger van en moet even gaan liggen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat ik stijl achterover zou slaan inmiddels
quote:
laten we met z'n alle een soort crack den maar dan met sigaretten beginnenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg er een opvlieger van en moet even gaan liggen.
Is goedquote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb niks gehaald voor morgen, we kijken morgen wel.
dierenmoordenaarquote:Op zondag 6 maart 2016 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga broodjes met gehakt eten. Niet veel honger vandaag.
ze begonnen zelf he... het was eten of gegeten worden, hun eigen regels he... nou prima toch gvd ze vroegen eromquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze begonnen zelf he... het was eten of gegeten worden, hun eigen regels he... nou prima toch gvd ze vroegen erom
Dit is weer een teken dat wij echt nodig seks met elkaar moeten hebben.quote:
hey HPLCquote:
hey dikke mensen haterquote:Op zondag 6 maart 2016 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet zo dat de aapachtige een sierlijk roofdier was... we waren in het nadeel...
McGrath wilde geen trio gisterenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is weer een teken dat wij echt nodig seks met elkaar moeten hebben.
is ie ook nietquote:Op zondag 6 maart 2016 16:28 schreef Etsu het volgende:
Ik vind Der_Mann niet aardig, hij begroet alleen HPLC en WCH
goed zoquote:Op zondag 6 maart 2016 16:28 schreef Etsu het volgende:
jij gelooft in dikke mensen en WCH nietquote:Op zondag 6 maart 2016 16:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Huh, sinds wanneer krijg ik een begroeting
kunnen wel 4 users in zijn plekquote:Op zondag 6 maart 2016 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zonde. Misschien wil Der_Mann wel zijn plek innemen.
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kunnen wel 4 users in zijn plek
Ik geloof alleen in rellenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij gelooft in dikke mensen en WCH niet
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:30 schreef defokkingfoker het volgende:
lol
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik wil ook wel een aboquote:Op zondag 6 maart 2016 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga jou een abo geven zodat je hem kan blokkeren
Ik krijg een aboquote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wil ook wel een abo
chai is een knappe meid
ik ben een knappe jongen
kies maar
Aardigste user hier, weet niet hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:28 schreef Etsu het volgende:
prima als ik dan abo krijgquote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg een abo
Jou geeft hij liever andere dingen.
Niets mis meequote:Op zondag 6 maart 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Walgelijke linkse propaganda
https://www.facebook.com/(...)os/1104514616259558/
Jeetje man, wees blij dat jij de eer had. Ik moest toch die functie testenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit was gelijk de laatste keer dat ik aardig tegen je doe diarreelikker
ik val op vrouwtjes, dus keuze is snel gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wil ook wel een abo
chai is een knappe meid
ik ben een knappe jongen
kies maar
Ewa bieteltjequote:
zeer eet alleen maar planten dus is ook net een wijfquote:Op zondag 6 maart 2016 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik val op vrouwtjes, dus keuze is snel gemaakt
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
willy vanilllyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
zou maar uitkijken, met jouw hersenactiviteit is een vergissing snel gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2016 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeer eet alleen maar planten dus is ook net een wijf
[..]
dacht dat jij op jongens viel ;squote:Op zondag 6 maart 2016 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik val op vrouwtjes, dus keuze is snel gemaakt
Als je vlees eet ben je dan een man?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:30 schreef defokkingfoker het volgende:
lol
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
TacoMundoquote:Op zondag 6 maart 2016 16:35 schreef Dimachaerus het volgende:
heeft iemand een aanrader thuisbezorgd.nl ? ?
pizza met hotdogs in de zijkant, echt lekker manquote:Op zondag 6 maart 2016 16:35 schreef Dimachaerus het volgende:
heeft iemand een aanrader thuisbezorgd.nl ? ?
Bedoel je op de markt of de brink?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:36 schreef zeer het volgende:
[..]
De Turk op de markt in Deventer die falafel verkoopt![]()
. Mis die mannen.
Is een man zonder pener geen man meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |