Wowowowowow dat mag alleen Geert Wilders zeggen tegen een buitenlander he, een buitenlander mag dit NIET tegen een nederlander zeggen.quote:
Uitkotsen?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:05 schreef defokkingfoker het volgende:
KAn iemand mij uitleggen hoe deze chick zo dun blijft???????
elke dag post ze zulke video's
haha echt grappigquote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wowowowowow dat mag alleen Geert Wilders zeggen tegen een buitenlander he, een buitenlander mag dit NIET tegen een nederlander zeggen.
braddie dus nietquote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zal vast wel iemand lukken met hogere snelheidsskills.
Nog hogere snelheid skills? Dan moet 'ie sowieso industrieel internet hebben en 2 ziek snelle computers anders blijf je vertraging houden G.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zal vast wel iemand lukken met hogere snelheidsskills.
Vertraging maakt niet uit als het maar in dezelfde seconde is.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nog hogere snelheid skills? Dan moet 'ie sowieso industrieel internet hebben en 2 ziek snelle computers anders blijf je vertraging houden G.
Zeg gewoon "ik ben kut"quote:Op zondag 6 maart 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
Hoe moeilijk moet het schrijven van een reflectieverslag zijn.
al voor de 2de keer afgekeurd en ik heb werkelijk geen idee wat er fout aan is
kutvent
Geen eens feedback?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
kutvent
Reflectie kan toch nooit verkeerd zijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
kutvent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |