Tot welke x was het nog spuiten te noemen?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben gestopt met mustruberen. Ik ejaculeerde wel 8x per dag.
3quote:Op zondag 6 maart 2016 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Tot welke x was het nog spuiten te noemen?
Eet eens gezond man gek jemigquote:Op zondag 6 maart 2016 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
zou ik naar de supermarkt gaan weer een pizza te kopen ??
of zou ik gewoon een tosti maken voor avondeten
Eerste minuut zo duizelig, maar het is o zo lekkerquote:Op zondag 6 maart 2016 16:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Haha evengoed nice. Hoop dat je het volhoudt. Wou dat ik ook af en toe eens kon cheaten
.
Ja kreeg een keer een spuitgifje in dm, was zeer opwindend.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vinden meisjes dat geil?
zo'n spuitertje??
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met dirty eten al moeilijk om aan genoeg kcals te komen, laat staan met gezond pfff
Ja zo werkt het niet hequote:Op zondag 6 maart 2016 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met dirty eten al moeilijk om aan genoeg kcals te komen, laat staan met gezond pfff
Denk dat ik stijl achterover zou slaan inmiddelsquote:Op zondag 6 maart 2016 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerste minuut zo duizelig, maar het is o zo lekker
En toen dacht ik; godver Ets, wat doe je![]()
Toen maar toch maar opgemaakt...
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat ik stijl achterover zou slaan inmiddels
Ik krijg er een opvlieger van en moet even gaan liggen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat ik stijl achterover zou slaan inmiddels
quote:
laten we met z'n alle een soort crack den maar dan met sigaretten beginnenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg er een opvlieger van en moet even gaan liggen.
Is goedquote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb niks gehaald voor morgen, we kijken morgen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |