Bedankt Hansquote:
Misschien zit er soms een autobiografisch sprookje tussen.quote:
Braaf.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:38 schreef RubenSosa het volgende:
oja, ff aan denken.. niks negatiefs over ajax zeggen...
Hallo PSVCL/Sunri5equote:Op zondag 6 maart 2016 14:38 schreef RubenSosa het volgende:
zo wat zijn ze goed die ajacieden..... van willem II
Die winnen jullie normaal gesproken toch welquote:Op zondag 6 maart 2016 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
verlies nu niet alle hoop jongens
anders is de kampioenswedstrijd niet meer spannend
Andersen en Milik lijken mij wel leuke spelers voor het Nederlands Elftal.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:39 schreef RubenSosa het volgende:
Danny zal die ajacieden van willem II wel willen selecteren denk ik zo.
Madquote:Op zondag 6 maart 2016 14:39 schreef RubenSosa het volgende:
Danny zal die ajacieden van willem II wel willen selecteren denk ik zo.
Goed. Ze domineren.quote:
Omdat hij een paar negatieve dingetjes over Ajax zegt, het is wat.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:40 schreef Tagliano het volgende:
Teeling vond ik altijd wel prima, maar gaat toch ook richting mijn lijstje van wancommentatoren
Niet om mijn gelijk te halen, maar ... of ja, toch wel.quote:
Nee hoor, omdat hij inconsequent isquote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat hij een paar negatieve dingetjes over Ajax zegt, het is wat.
Ik heb geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed. Ze domineren.
Het Ajax in het groen speelt nog wat minder.
RubenSosa vindt dit een grappige post.
die zou op fok een ban krijgenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die commentator is anti Ajax jongens!
die spelen al in de eerste divisie.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willem II heeft 2 spelers met een Ajax-verleden, dus is Willem II eigenlijk Ajax II.
Die maakt straks nog wel een bewuste fout als ex-joodquote:
Nou nou nouquote:Op zondag 6 maart 2016 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die maakt straks nog wel een bewuste fout als ex-jood
HAHAHAHAquote:Op zondag 6 maart 2016 14:45 schreef Bronson_ het volgende:
Willem 2 blijft maar ontsnappen, dan zal zo de 1-0 wel vallen.
NEE IK BESPREEK HET LEKKER HIER!quote:Op zondag 6 maart 2016 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bespreek dit lekker in het Schoen Opeten-topic.
melding gemaaktquote:
deze grap is nog leuker als je weet dat het w2-stadion 500 meter van het gevang zitquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
deze grap is nog leuker als je weet dat het w2-stadion 500 meter van het gevang zit
Dit klopt.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
deze grap is nog leuker als je weet dat het w2-stadion 500 meter van het gevang zit
Ja rot eens opquote:Op zondag 6 maart 2016 14:48 schreef Bronson_ het volgende:
De 1-0 gaat zo vallen omdat Willem 2 blijft ontsnappen.
Niemand moet lachen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:48 schreef RubenSosa het volgende:
maakt die commentator nou een wilders opmerking met zijn hij is hier vaak bij betrokken..
De commentator was als een kind zo blij bij Feyenoord - AZ.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:48 schreef RubenSosa het volgende:
maakt die commentator nou een wilders opmerking met zijn hij is hier vaak bij betrokken..
Ik had zojuist een TR gezet.quote:
Goedzo Mex.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had zojuist een TR gezet.
Goed van mij he?
En terechtquote:Op zondag 6 maart 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De commentator was als een kind zo blij bij Feyenoord - AZ.
Doe ik iets verkeerd dan? Zo gaat het toch standaard hier?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had zojuist een TR gezet.
Goed van mij he?
Beter dan het verhaal over een jongetjes met puistjes die het mooiste meisje van de klas wilde.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:48 schreef RubenSosa het volgende:
Dat vonden Davy en ik ook vrij genant ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter dan het verhaal over een jongetjes met puistjes die het mooiste meisje van de klas wilde.
Ik vind het wel een leuke wedstrijd eigenlijk, de leukste eredivisiepot van het weekend voorlopigquote:
Terwijl het niet een heetgebakerd potje was, verre vanquote:Op zondag 6 maart 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soow hey, 9 kaarten bij Nec-Heracles.
Hoeveel pestkaarten?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soow hey, 9 kaarten bij Nec-Heracles.
Opmerkelijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl het niet een heetgebakerd potje was, verre van
5.7 / 10quote:
Ik vond Heerenveen - Utrecht ook verre vansaai.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke wedstrijd eigenlijk, de leukste eredivisiepot van het weekend voorlopig
Willem II ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is weer genieten . Ze waren toch zo goed in vorm ?
Hoe was Ado-Twente voor de foxsports kijker?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Heerenveen - Utrecht ook verre vansaai.
Hey PowerLoungenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is weer genieten . Ze waren toch zo goed in vorm ?
De tweede helft was als koude koffie.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was Ado-Twente voor de foxsports kijker?
Had al 2 jaar terug naar NAC gemoeten.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klaassen is toch wel de beste speler van de Eredivisie.
hoevaak ga je dit nog proberen?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:53 schreef Bronson_ het volgende:
Ajax ontsnapt. Dan zal zo de 0-1 wel vallen.
Dat is zo ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tweede helft was als koude koffie.
Kan een mod hier iets aan doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:53 schreef Bronson_ het volgende:
Ajax ontsnapt. Dan zal zo de 0-1 wel vallen.
Wel binnen de 90quote:Op zondag 6 maart 2016 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Roda JC eigenlijk binnen de minuut al een doelpunt gemaakt?
Jij bent er tochquote:Op zondag 6 maart 2016 14:57 schreef Buitendam het volgende:
Tijdens dit soort wedstrijden mis je totaalidioten als DeNummer10.
Eensquote:Op zondag 6 maart 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent wel eens grappiger geweest.
Er gebeurt nu al meer in een half uur dan bij NEC - Heracles de hele pot.quote:
Hij zal het nooit toegeven, maar Buitendam heeft tranen in zijn ogen staan.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had ik hem even goed te pakken hahah !
Het verdedigen in Nederland is gestegen tot een ongekend niveau.quote:
Vertel.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter dan het verhaal over een jongetjes met puistjes die het mooiste meisje van de klas wilde.
Het verdedigend denken wel, helaasquote:Op zondag 6 maart 2016 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het verdedigen in Nederland is gestegen tot een ongekend niveau.
Lekker voor mij praten. Idioot.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal het nooit toegeven, maar Buitendam heeft tranen in zijn ogen staan.
Ja, daar dachten ze vorige week bij Heracles anders over.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het verdedigen in Nederland is gestegen tot een ongekend niveau.
npo.nl, uitzending gemist en dan samenvatting groningen-psv kijken.quote:
Dat is dan ook de enige ploeg met een tegengoal vandaag.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar dachten ze vorige week bij Heracles anders over.
Wij kijken liever naar Klaassen vs Andersenquote:
Feyenoord-Cambuur kan best 4-0 worden ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige ploeg met een tegengoal vandaag.
Wie is Camuur?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord-Camuur kan best 4-0 worden ofzo.
Ho, hier gaat iets mis.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar gaat niemand voor zijn plezier naar zitten kijken.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik las Chloorrondesquote:Op zondag 6 maart 2016 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax kan maar beter niet gaan deelnemen aan de clvoorrondes . Voor je het weet tref je teams als Rapid Wien
Ook geen deelname aan de EL. Molde is al te moeilijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax kan maar beter niet gaan deelnemen aan de clvoorrondes . Voor je het weet tref je teams als Rapid Wien
Haha, dit Ajax tegen Real.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
En Ajax is de beste.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wint dit nog wel. Het is namelijk Ajax.
maar w2 is ook ajax.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wint dit nog wel. Het is namelijk Ajax.
Swansea City ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:07 schreef Tagliano het volgende:
Laat alsjeblieft een of andere idioot bij een leuke Engelse club het in zijn hoofd krijgen om De Boer te halen
John van Zweden ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat hij zelf niet willen denk ik
Ja, en dan? Zitten we met nog een spits die nog moet wennen aan het systeemquote:
Frank wilt 10 jaar bij Ajax blijven tenzij Barca (quote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat hij zelf niet willen denk ik
Dat heeft hij een tijdje geleden gezegd ja, ik heb wel het idee dat hij nu ook naar een andere interessante club zou willenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frank wilt 10 jaar bij Ajax blijven tenzij Barca () hem zou vragen.
komt door jullie matige reeks tegen de kleintjes.quote:
Tottenham had een aantal jaar terug nog interesse meen ik me te herinneren. Maar Tottenham was niet blij met De Boer dat hij dat openlijk uitsprak ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heeft hij een tijdje geleden gezegd ja, ik heb wel het idee dat hij nu ook naar een andere interessante club zou willen
Oké Firefoxquote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat er momenteel niets anders is. Anders had ik gezapt.
hoe was je prono bij P_N?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat er momenteel niets anders is. Anders had ik gezapt.
En nu ze meedoen voor de titel is Tottenham 3 maatjes te groot voor Frons.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tottenham had een aantal jaar terug nog interesse meen ik me te herinneren. Maar Tottenham was niet blij met De Boer dat hij dat openlijk uitsprak ofzo.
Zoiets inderdaad, weet niet meer precies hoe dat zatquote:Op zondag 6 maart 2016 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tottenham had een aantal jaar terug nog interesse meen ik me te herinneren. Maar Tottenham was niet blij met De Boer dat hij dat openlijk uitsprak ofzo.
Thomas achter Contador zettenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindklassement he
1. Contador
2. Porte
3. Thomas
4. Bardet
5. Dumoulin
Not sure of het juist is.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milik moet niet janken maar eens beter gaan spelen. Hij laat al bijna anderhalf seizoen geen kut zien.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milik moet niet janken maar eens beter gaan spelen. Hij laat al bijna anderhalf seizoen geen kut zien.
Boymans ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef GGMM het volgende:
Als Milik gewoon alles had gespeeld was hij nu topscorer.
Mwa, hij is niet echt goed, maar de rest maakt er ook niet heel veel, dus zegt dan nog weinig over hem.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef GGMM het volgende:
Als Milik gewoon alles had gespeeld was hij nu topscorer.
0-2 eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2016 15:14 schreef Bronson_ het volgende:
Ajax blijft maar ontsnappen en de 0-1 valt. Je verwacht het niet.
Ik voorspel een 2e helft zoals tegen Rodaquote:
Maar die klote Pool heeft weer gescoordquote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Welnee
Ajax legt opportunistisch voetbal op de mat.
Mi gadotwitter:OptaJohan twitterde op zondag 06-03-2016 om 15:15:5614 - @arekmilik9 is the first Ajax player with 14 league goals in a season since Suárez & Pantelic in 2009/10. Fury. reageer retweet
Jij zou geen fan meer zijn van je club als ze wat minder spelen? Oke.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap niet dat je fan kan zijn van dit Ajax.
En?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mi gadotwitter:OptaJohan twitterde op zondag 06-03-2016 om 15:15:5614 - @arekmilik9 is the first Ajax player with 14 league goals in a season since Suárez & Pantelic in 2009/10. Fury. reageer retweet
Dat is dan ook niemand, van dit spel althansquote:Op zondag 6 maart 2016 15:17 schreef Doublepain het volgende:
DIT Ajax, stop met zuigen GGMMquote:Op zondag 6 maart 2016 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou geen fan meer zijn van je club als ze wat minder spelen? Oke.
Fan ben je niet voor de lol.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:17 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |