Swansea City ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:07 schreef Tagliano het volgende:
Laat alsjeblieft een of andere idioot bij een leuke Engelse club het in zijn hoofd krijgen om De Boer te halen
John van Zweden ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat hij zelf niet willen denk ik
Ja, en dan? Zitten we met nog een spits die nog moet wennen aan het systeemquote:
Frank wilt 10 jaar bij Ajax blijven tenzij Barca (quote:Op zondag 6 maart 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat hij zelf niet willen denk ik
Dat heeft hij een tijdje geleden gezegd ja, ik heb wel het idee dat hij nu ook naar een andere interessante club zou willenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frank wilt 10 jaar bij Ajax blijven tenzij Barca () hem zou vragen.
komt door jullie matige reeks tegen de kleintjes.quote:
Tottenham had een aantal jaar terug nog interesse meen ik me te herinneren. Maar Tottenham was niet blij met De Boer dat hij dat openlijk uitsprak ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heeft hij een tijdje geleden gezegd ja, ik heb wel het idee dat hij nu ook naar een andere interessante club zou willen
Oké Firefoxquote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat er momenteel niets anders is. Anders had ik gezapt.
hoe was je prono bij P_N?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat er momenteel niets anders is. Anders had ik gezapt.
En nu ze meedoen voor de titel is Tottenham 3 maatjes te groot voor Frons.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tottenham had een aantal jaar terug nog interesse meen ik me te herinneren. Maar Tottenham was niet blij met De Boer dat hij dat openlijk uitsprak ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |