Eensquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:06 schreef Redefine het volgende:
Net zoals vorig jaar vind ik de ontkopingsaflevering in deze opzet gewoon niet passen bij WIDM. Het is nu net alsof de mensen daar drie Olympische helden aan onthalen. Zoals het tot twee jaar terug was, vind ik veel beter.
Zelfs deze was gevonden geloof ik. Ik kan me iig herinneren dat er een gezicht gespot was dat niet 1 van de oud mollen was.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die had echt niemand gespot terwijl iedereen dat stukje 100x opnieuw gekeken heeft
Moltalk in deze setting vond ik ook niet echt passen nee. In een amateuristische opzet zoals met Lubach hoorde het wel. Voor een TV-programma is de manier waarop je het bespreekt juist weer veel te kneuterig en te chaotisch. Wat juist prima kan bij een online programma door liefhebbers, maar niet op TV.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
EensEn met Arjen Lubach in een keldertje in Amsterdam lekker amateuristische Moltalk online
Oooh oke, maar dan is er iig niet duidelijk Klaas uit gekomen anders had je 't overal wel gehoord. Moet zeggen dat wat ik op TV zag ook niet bijster herkenbaar vondquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Zelfs deze was gevonden geloof ik. Ik kan me iig herinneren dat er een gezicht gespot was dat niet 1 van de oud mollen was.
Dat was een beetje het probleem dit seizoen. Ik denk dat zeker 70% van de verborgen hints/molacties ondekt waren. Zelfs die 2x dat Klaas geld uit de kist had gehaald hebben we voorspeld.
Ik vond Klaas prima als mol, gedurfde acties gedaan, het was echt de productie die elke twijfel wegnam
Ja, het wordt dan gauw allemaal te gestructureerd en vooropgezet. Zonde, maarja, vast ook weer genoeg mensen die dit júíst trekt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moltalk in deze setting vond ik ook niet echt passen nee. In een amateuristische opzet zoals met Lubach hoorde het wel. Voor een TV-programma is de manier waarop je het bespreekt juist weer veel te kneuterig en te chaotisch. Wat juist prima kan bij een online programma door liefhebbers, maar niet op TV.
Vind ik ook. Klaas was wat mij betreft niet de allerbeste Mol, maar zeker ook geen slechte. Dat de makers dit jaar hebben gekozen om de hints te makkelijk te maken voor ervaren kijkers, is hem niet aan te rekenen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vond Klaas prima als mol, gedurfde acties gedaan, het was echt de productie die elke twijfel wegnam
Volgend jaar is de eerste zaterdag in 2017 de 7e, dus heb je nog enige tijd om te herstellen van Oud&Nieuwquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:25 schreef geitenbrei het volgende:
En nu weer 10 maanden wachten voordat ik op de eerste of tweede van januari met een enorme kater en een geweldig seretoninetekort toch zo blij als een kind voor de telebuis kan zitten
Deze was gepost op 23 januariquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oooh oke, maar dan is er iig niet duidelijk Klaas uit gekomen anders had je 't overal wel gehoord. Moet zeggen dat wat ik op TV zag ook niet bijster herkenbaar vond
Maar je hebt gelijk hoor, denk wat dat betreft inderdaad dat ze er een soort 'WIDM voor beginners' van hebben gemaakt dit seizoen. Hoop dat ze volgend jaar weer een tandje bijzetten voor de echte molloten, want voor de mensen die op internet alles volgen is het wel minder leuk zo.
Dit heb ik ook wel enigszins. Maar aan de andere kant, dat laat je ook lekker in het ongewis.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:27 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk maken ze het volgend jaar wel wat lastiger m.b.t. de regie inderdaad. En mogen wat mij betreft de opdrachten waar grote bedragen uit de pot gehaald kunnen worden, ook wel achterwege gelaten worden. Persoonlijk vind ik dat de Mol in het begin lekker geld mag pakken, omdat het er toch wel weer uitgaat, nogal kinderachtig.
Ik weet niet hoe ik die dagen dan doorkomquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgend jaar is de eerste zaterdag in 2017 de 7e, dus heb je nog enige tijd om te herstellen van Oud&Nieuw![]()
Of gewoon WIDM op oudjaarsdag
Ik vind dit nou niet bepaald overtuigend. Kijkend naar de ogen zie ik er toch meer Annemieke in.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Deze was gepost op 23 januari
[ afbeelding ]
Die Klaas zonder gips lijkt echt bedenkelijk weinig op Klaas van Kruistum.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:35 schreef opreis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had die niet gezien, en persoonlijk vind ik het werkelijke hoofd van klaas ook echt niet goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:35 schreef opreis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ah gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:40 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Die Klaas zonder gips lijkt echt bedenkelijk weinig op Klaas van Kruistum.
Opdrachten als de taalopdracht op de brug en het spiegelen van de kamers in het theater, zijn inderdaad opdrachten die je als groep zonder Mol, waarschijnlijk negen van de tien keer niet haalt. Zeker omdat alles exact moest kloppen. Meestal deden ze dan wel dat je een X bedrag kon verdienen en dan per fout X procent van het bedrag verloor. Maar zoals hier het geval was, is het met de Mol erbij gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:37 schreef texelonia het volgende:
Meh. Jammer dat het toch Klaas was. Nu was echt het hele seizoen verpest. Kan hij ook niks aan doen idd, maar ja.
Volgend jaar minder duidelijke hints. Idd geen grote bedragen uit de pot. Überhaupt minder opdrachten die al bijna onmogelijk zijn zonder mol laat staan met. En wat minder jokers en vrijstellingen. Zal wel weer teveel gevraagd zijn
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dit nou niet bepaald overtuigend. Kijkend naar de ogen zie ik er toch meer Annemieke in.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dit nou niet bepaald overtuigend. Kijkend naar de ogen zie ik er toch meer Annemieke in.
Hij is later ook duidelijker vergeleken met alleen de ogen, die werd toen al wat iets overtuigender.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:40 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Die Klaas zonder gips lijkt echt bedenkelijk weinig op Klaas van Kruistum.
Die Klaas als gipsen hoofd, was inderdaad al gevonden. Maar volgens mij is in dit voorbeeld het hoofd van Dennis genomen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:35 schreef opreis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De brugopdracht was inderdaad bizar, een ingewikkelde versie van een opdracht in de junior versie (en dat zijn kinderen die juist meer kunnen onthouden dan bv. een aantal 40+ vrouwen).quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:57 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Vond er dit jaar wel heel veel opdrachten (zoals die brug) die gewoon niet goed kúnnen gaan met mol.
Wel leuke kandidaten dit jaar
Dat is alleen het gezicht van Dennisquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:35 schreef opreis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad wel Klaas zijn hoofd. In het andere voorbeeld werd Klaas zijn hoofd over dat van Dennis geplakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |