denk dat dat idd icm met de zaterdag was om meer mensen te trekken naar widmquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk idd dat ze vanuit de regie een andere insteek hebben gehad dit seizoen. Hoop wel dat ze dan volgend jaar weer een tandje bijzetten voor de die-hard WIDM-pro's die alles op het internet verzamelen en er dus vrij snel achter komen als er hints zijn.
Ditquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat dat idd icm met de zaterdag was om meer mensen te trekken naar widm
Dit dus, maar die kruizen zijn gewoon veel te voor de hand liggend. Voor volgend jaar: of geen aanwijzingen of heel subtiel dat ze niet de volgende dag op internet staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk idd dat ze vanuit de regie een andere insteek hebben gehad dit seizoen. Hoop wel dat ze dan volgend jaar weer een tandje bijzetten voor de die-hard WIDM-pro's die alles op het internet verzamelen en er dus vrij snel achter komen als er hints zijn.
Ik ook, maar ik heb jullie wel gemist omdat ik zo weinig live heb gekekenquote:
je wilt mn whatsappgroep niet zien. Echt zo negatief.quote:
Bij ons zat wel iedereen op Klaas. Maar de opdrachten waren wel leuk dit seizoen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wilt mn whatsappgroep niet zien. Echt zo negatief.
Dus ik zeg daar... Ja het was idd zo'n slecht seizoen. Vandaar dat iedereen op Klaas zat in de finale.. Ow wacht. nee dat was niet zo omdat sommigen niet wilden geloven dat die hints echt waren.
Tuulk.
er waren gewoon zo veel die niet wilden dat die klaashints echt waren. Dus ja...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons zat wel iedereen op Klaas. Maar de opdrachten waren wel leuk dit seizoen.
Het lag er inderdaad bovenop.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
er waren gewoon zo veel die niet wilden dat die klaashints echt waren. Dus ja...
Vond er dit jaar wel heel veel opdrachten (zoals die brug) die gewoon niet goed kúnnen gaan met mol.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons zat wel iedereen op Klaas. Maar de opdrachten waren wel leuk dit seizoen.
De productie liet men nog even geloven dat er wat op Tim zaten om wat twijfel te zaaien. Dus ik schonk daar geen aandacht aan. Wat betreft stemgedrag waren er 2 opties, voor de kijker tenminste..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:55 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Maarrrrrrr
Annemieke en Tim zaten beide op de mol....
Tim geeft credits aan Teake....die zat dus ook op de mol (alle halve finalisten)
De ronde ervoor vloog Rob eruit op tijd terwijl Tim, Annemieke en Teake op Klaas zaten...dus Rob ook.
De laatste 4 kandidaten zaten dus allemaal al vrij vroeg op de juiste mol
Dat is het nadeel van samen online speuren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ben ik ook altijd van plan, maar het komt er nooit van.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan het vaker terug kijken naar de ontknoping, heb het namelijk opgenomen😄!
Ik had een proteststem op Annemieke.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:55 schreef Nizno het volgende:
er waren gewoon zo veel die niet wilden dat die klaashints echt waren. Dus ja...
Ik heb die van vorig jaar nog terug gekeken. En die staat er nog steeds op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef svann het volgende:
Dat ben ik ook altijd van plan, maar het komt er nooit van.
Ik helemaal niks. Spelen voor plek 20quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond had ik in de prono alleen Klaas goed.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:57 schreef svann het volgende:
[..]
Het gevaar is dan weer wel dat je in andermans tunnels verdwaald raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |