Het spugen is al een molactiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Redefine het volgende:
Ik mis nog wel of Klaas bij de restaurant opdracht, de mensen langzaam aan heeft laten doen. Maar die staat misschien wel op de site.
quote:
En toch was susan die de mol klaas noemde?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Sofie was Klaas' vertrouwenspersoon.twitter:SofievandenEnk twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 21:39:42Susan is mijn mol 4ever! Maar ik ben heel trots dat ik @klaasmans vertrouwenspersoon mocht zijn. Goed gedaan!! #widm https://t.co/aIoilrMAVh reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Sofie was Klaas' vertrouwenspersoon.twitter:SofievandenEnk twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 21:39:42Susan is mijn mol 4ever! Maar ik ben heel trots dat ik @klaasmans vertrouwenspersoon mocht zijn. Goed gedaan!! #widm https://t.co/aIoilrMAVh reageer retweet
Ja, echt te vertrouwen ja. Niet dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Stond hij ook helemaal nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Teleurstellende ontknoping, als je vanaf het begin bij alle kandidaten op de radar staat dan ben je geen goede mol
Bij aflevering 2 pas, toen Susan hem noemde in Moltalk.quote:
Watte?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:41 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ja, echt te vertrouwen ja. Niet dus.
De kokkin zeggen dat het niet zo'n haast heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Redefine het volgende:
Ik mis nog wel of Klaas bij de restaurant opdracht, de mensen langzaam aan heeft laten doen. Maar die staat misschien wel op de site.
Was gewoon een verspreking. Snap echt niet wat er zo bijzonder is aan een Klaas-Kees verspreking, heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
En toch was susan die de mol klaas noemde?
das wel bijzonder
Idd. De regie had veel minder moeten laten zien. Veel lag er bovenop.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:38 schreef zoem het volgende:
De molloten hebben dit jaar veel kunnen vinden
Dat bedoel ik. Of hij dat inderdaad gedaan heeft. Bij beide afhaaltenten dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef svann het volgende:
[..]
De kokkin zeggen dat het niet zo'n haast heeft.
En Kees Tol ook zei ie bij Pauw.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Pino112 het volgende:
ik ook niet, maar dan nogquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was gewoon een verspreking. Snap echt niet wat er zo bijzonder is aan een Klaas-Kees verspreking, heb ik ook altijd
Denk idd dat ze vanuit de regie een andere insteek hebben gehad dit seizoen. Hoop wel dat ze dan volgend jaar weer een tandje bijzetten voor de die-hard WIDM-pro's die alles op het internet verzamelen en er dus vrij snel achter komen als er hints zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd. De regie had veel minder moeten laten zien. Veel lag er bovenop.
Uiteindelijk vond ik het wel een leuk seizoen
Die was een van de helpende oud-mollen.quote:
Ja, enorme anticlimax. Tim of Annemieke was veel leuker geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Teleurstellende ontknoping, als je vanaf het begin bij alle kandidaten op de radar staat dan ben je geen goede mol
Vertrouwenspersoon is iets anders dan advies van ex-mollen. Van Kees Tol en andere ex-mollen kreeg hij dan eenmalig tips en hints om mol te zijn, maar met Sophie kon hij de hele tijd door praten over het programma. Iedere kandidaat heeft een vertrouwenspersoon.quote:
Inderdaad, maar sommige mensen zijn wel geobsedeerd natuurlijk. Hoeveel mensen zouden Mol cf Klaas nou daadwerkelijk vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk idd dat ze vanuit de regie een andere insteek hebben gehad dit seizoen. Hoop wel dat ze dan volgend jaar weer een tandje bijzetten voor de die-hard WIDM-pro's die alles op het internet verzamelen en er dus vrij snel achter komen als er hints zijn.
Omdat het er dik bovenop lag, maar achquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:46 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja, enorme anticlimax. Tim of Annemieke was veel leuker geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |