SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieėn topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaļek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierPlease consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
"Al die faders, AAAAAAAAAAHHH"quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef jcdragon het volgende:
Annemieke en Klaas bij elkaar. Tim tegenover.
Wil niks zeggen hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef jcdragon het volgende:
Annemieke en Klaas bij elkaar. Tim tegenover.
Ja, ik vind monden altijd een vrij belangrijke maatstaf voor aantrekkelijkheid. Zou er niet overheen gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:48 schreef franklop het volgende:
Annemieke blijft een vreemde mond hebben
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die doet nu net alsof hij nooit op tv komt.
Kan nog altijd zak over dr hoofdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik vind monden altijd een vrij belangrijke maatstaf voor aantrekkelijkheid. Zou er niet overheen gaan.
Kom maarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Ohjeejmag ik iemands hand vasthouden?
*knijpt in handje*quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:49 schreef houdjemond het volgende:
hier.....is mijn handquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:49 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Auquote:
en allemaal onthoudenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft 't wel zelf geschreven dus da's wel knaprepsetc voor Art
Meer dan dat hoeft hij ook niet te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft 't wel zelf geschreven dus da's wel knaprepsetc voor Art
timquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:51 schreef Moira. het volgende:
Wiens hand was het nou die 2345 euro opschreef?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:52 schreef Nizno het volgende:
maar er was 1 hoger dan 2345 dus tim was t niet.
spot met je eigen vleeswarenquote:
Lul.quote:
dat wel iddquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
Lieve mensen, jullie mogen pas zeiken dat hij een kutmol is als jullie de molacties hebben gezien
tssquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
Lieve mensen, jullie mogen pas zeiken dat hij een kutmol is als jullie de molacties hebben gezien
TIM IS DE MOLquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
dat blijkt iddquote:
Maar dat zou betekenen dat zij op de hoogte was.quote:
Leek wel fast forward via de vhsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Wat een vreemde ontknoping
Let je heel even niet op, want wachten op de onthulling
Meestal is er een overleg met oudmollen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat zij op de hoogte was.
Waarom zou zij het weten?
dat idd ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:56 schreef Moira. het volgende:
Ik vind dat anders best een toffe mollenstreekZo veel dingen die je niet ziet.
Voor TV was Klaas misschien matig, dankzij de regie. Maar als mol in 't spel is hij volgens mij best tof
Hoop dat we zo nog wat toffe acties te zien krijgen
Jou houd ik in de gaten volgend jaarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:55 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel weer mijn traditie goed in ere gehouden. Ook al heb ik niet aldoor in de prono gezet, ik verdacht eigenlijk Taeke. En geheel in lijn met alle andere jaren is mijn mol de laatste afvaller![]()
gebeurt ieder jaarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:56 schreef Yaku het volgende:
Altijd zeuren dat je de mol niet kan raden en nu lukt het eindelijk en dan is het alsnog niet goed.
jupquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:58 schreef vrouwtje het volgende:
Dat verklaart inderdaad waarom Tim zo nerveus is.
ow gelukkig t komtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:59 schreef Nizno het volgende:
Maar eigenlijk wil ik liever lang met molacties bezig zijn dan met de winnaar
Hoezo? Mensen verdachten hem er juist niet door doordat Art vlak daarvoor nog had gezegd tegen de mol dat hij 'm pas in de finale weer zou sprekenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:59 schreef R-K het volgende:
Best een slecht script om de mol in aflevering 1 apart te nemen
Ik zat heul niet in een tunnel, ik hoopte enorm dat het Tim was. Of zelfs Annemieke.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
gebeurt ieder jaarMensen die al vroeg in een tunnel zitten en dan blijkt hun tunnel toevallig de juiste te zijn. Dus is het seizoen kut want het ligt er te dik bovenop
Meh, ik ben het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zat heul niet in een tunnel, ik hoopte enorm dat het Tim was. Of zelfs Annemieke.
Maar aan alles dit seizoen merkte je dat het een soort Mol voor beginners was op de zaterdag. Al die extra uitleg etc.
Normaal knipt de redactie zo dat je in een tunnel naar de verkeerde geleid wordt, nu knipten ze de afleveringen gewoon naar Klaas.
Meh.
Nee, Timquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Begin gemist, Klaas is het blijkbaar?
Art.quote:
Nee er zit er volgens mij eentje scheef voor waardoor die ander in de schaduw valtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef Butterflower het volgende:
Lijkt net of klaas een tand mist, of is dat ook zo
Zoals de helft van de opdrachten dit jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef franklop het volgende:
dit was al een vrij onmogelijke opdracht
Dan kijk je nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef Maartel het volgende:
Urgh, bijna elk jaar vind ik dat zelfvoldane toontje van de Mol over matige acties alleen maar irritant
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:07 schreef Maartel het volgende:
Maar gaan ze nou doen alsof die hint met zijn naam niet bestaan heeft?
Die komt waarschijnlijk nog met de verborgen hintsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:07 schreef Maartel het volgende:
Hints doen ze normaal gesproken apart nog melden. Dit zijn puur de actiesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:07 schreef Maartel het volgende:
Misschien horen we die straks nog, maar meestal hoor je heel weinig over hints die voor de kijker bedoeld waren, sommigen daarvan komen daarna nog wel op de sitequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:07 schreef Maartel het volgende:
Vaak doen ze die op het laatst, omdat de kandidaten dat niet konden weten. Die weten de afleveringtitel niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:07 schreef Maartel het volgende:
Gelijk aan.quote:
maar juist omdat het zo duidelijk was... dachten veel aan tunnelvisiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:10 schreef Moira. het volgende:
Wel mooi dat ze iig goed toegeven dat veel kijkers het al heel vroeg wisten door die hint
Uhu, had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:10 schreef Moira. het volgende:
Wel mooi dat ze iig goed toegeven dat veel kijkers het al heel vroeg wisten door die hint
Dat was waarschijnlijk ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:10 schreef Moira. het volgende:
Dat was gewoon een fout van Klaas denk ik. Onderschat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:11 schreef Wave103 het volgende:
Ze gaan zeker niet dat tafelduw-fragment laten zien
fout van montagequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was gewoon een fout van Klaas denk ik. Onderschat.
De individuele kijker waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:10 schreef Moira. het volgende:
daar kon je als mol alleen maar hopen dat de rest meer dan 0 boodquote:
absoluutquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
daar kon je als mol alleen maar hopen dat de rest meer dan 0 bood
Denk ik ook niet nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:13 schreef svann het volgende:
[..]
De individuele kijker waarschijnlijk niet.
Ja dusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:13 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop echt dat Klaas hier wat uit de kist heeft gegooid
Dat was het moment dat ik er vrijwel zeker van was dat de hint wel klopte ja, en alleen nog maar tegen beter weten in op Tim ging vanwege novelty reasons.quote:
ik vermoed van welquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:15 schreef franklop het volgende:
Als hij in de grot dat nogmaals heeft gedaan, dan vind ik dat een betere molactie
Je wordt op je wenken bediendquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:15 schreef franklop het volgende:
Als hij in de grot dat nogmaals heeft gedaan, dan vind ik dat een betere molactie
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:15 schreef franklop het volgende:
Inderdaad, maar Rick is irritanterquote:
Daar gaan we weer.quote:
Ze kregen een meetlint mee dus denk 't welquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:20 schreef franklop het volgende:
Net of ze daarop het hadden afgekeurd op die paar cm
vunzquote:
Blauwbekken op een plein om televisie te kijken op een groot scherm.quote:
quote:
Sowieso een heel flauwe opdracht.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:20 schreef franklop het volgende:
Net of ze daarop het hadden afgekeurd op die paar cm
Iedereen wil natuurlijk een glimp van deze ontzettende supersterren opvangen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blauwbekken op een plein om televisie te kijken op een groot scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |