abonnement Unibet Coolblue
pi_160443927




SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160443956
Een vraag in het verlengde van m'n vorige vragen, sta op het punt e.e.a. te bestellen. Catch22 raadde me kortgeleden de eVic VTC Mini 75W aan, maar die is 200 gram tegenover 120 gram voor de 60W. Zijn er voordelen aan de 75W versie die de toename in gewicht rechtvaardigen? Ik vind enigszins licht wel fijn, daar ik er de hele dag mee sleep.
pi_160444194
oi ik rook shag!
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:23:26 #4
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160444585
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 17:55 schreef no1uknow het volgende:
Een vraag in het verlengde van m'n vorige vragen, sta op het punt e.e.a. te bestellen. Catch22 raadde me kortgeleden de eVic VTC Mini 75W aan, maar die is 200 gram tegenover 120 gram voor de 60W. Zijn er voordelen aan de 75W versie die de toename in gewicht rechtvaardigen? Ik vind enigszins licht wel fijn, daar ik er de hele dag mee sleep.
Da's raar, want de 75W is de 60W met een firmware upgrade... Zou die firmware 80 gram wegen :?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160444692
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:23 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Da's raar, want de 75W is de 60W met een firmware upgrade... Zou die firmware 80 gram wegen :?
kutwebshops en hun crappy informatie :') Thanks!
pi_160444756
Is het overigens safe om coils te bestellen via Fasttech? De gebruikelijke termen 'authentic' of 'styled' worden niet gebruikt, ik neem dus aan van wel? nevermind

Ik ga denk ik zo een eVic VTC Mini 75w met een Subtank Mini bestellen.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:30:45 #7
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160444803
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:29 schreef no1uknow het volgende:
Is het overigens safe om coils te bestellen via Fasttech? De gebruikelijke termen 'authentic' of 'styled' worden niet gebruikt, ik neem dus aan van wel?

Ik ga denk ik zo een eVic VTC Mini 75w met een Subtank Mini bestellen.
Al mijn Subtank coils komen van FastTech, en hebben wél authentic in de titel staan.
Geweldig setje, maar ik zou een TopTank nemen ipv een Subtank.
Heb ze zelf allebei :
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160444865
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Al mijn coils komen van FastTech, en hebben wél authentic in de titel staan.
ninja-edit 8-)
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:17:18 #9
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160445800
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:29 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga denk ik zo een eVic VTC Mini 75w met een Subtank Mini bestellen.
Vaping that as we speak..



Prima combo.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_160446020
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 19:17 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Vaping that as we speak..

[ afbeelding ]

Prima combo.


Hoe vaak komt Fasttech met couponcodes? Die 'RMBBUST' is al verlopen
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:36:10 #11
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160446182
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 19:28 schreef no1uknow het volgende:
Hoe vaak komt Fasttech met couponcodes? Die 'RMBBUST' is al verlopen
Ik heb geen idee. Afwachten geblazen. Ik hoop ook op een kleine coupon aangezien de aankoop die ik wil doen in Euro's net een paar cent boven de 22 zit. :{

Overigens heb je nu een toptank in je kar zitten en geen subtank.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_160446447
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 19:36 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Afwachten geblazen. Ik hoop ook op een kleine coupon aangezien de aankoop die ik wil doen in Euro's net een paar cent boven de 22 zit. :{

Overigens heb je nu een toptank in je kar zitten en geen subtank.
Correct, na wat geDM besloten voor de Toptank te gaan.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:47:30 #13
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160446451
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 19:36 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Afwachten geblazen. Ik hoop ook op een kleine coupon aangezien de aankoop die ik wil doen in Euro's net een paar cent boven de 22 zit. :{

Overigens heb je nu een toptank in je kar zitten en geen subtank.
TopTank is SubTank, maar dan langs boven te vullen...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160446889
Hoi bestaan er ook vapers geschikt voor rookhaters?
pi_160447797
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:01 schreef possetje het volgende:
Hoi bestaan er ook vapers geschikt voor rookhaters?
:{w rookhaters dampen niet :|W .
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160448181
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 19:28 schreef no1uknow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoe vaak komt Fasttech met couponcodes? Die 'RMBBUST' is al verlopen
Splits die order anders houden die onderste 2 items de bovenste 2 onnodig op ;) Alhoewel je waarschijnlijk niet veel kan doen als bepaalde items al binnen zijn aangezien je het als 1 set gaat gebruiken.
pi_160449660
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:40 schreef RodimusPrime het volgende:

[..]

Splits die order anders houden die onderste 2 items de bovenste 2 onnodig op ;) Alhoewel je waarschijnlijk niet veel kan doen als bepaalde items al binnen zijn aangezien je het als 1 set gaat gebruiken.
ga ik inderdaad doen, al is het maar voor mogelijke douanekosten
  zondag 6 maart 2016 @ 00:48:58 #18
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160455622
Hoi allemaal, ik ben vandaag begonnen met vapen, en hoop hiermee van de analoge sigaret af te kunnen blijven. Ik heb een eenvoudige e-sigaret. Het is een batterij, met een tankje en een mondstukje erop. Allemaal los te draaien en het tankje vul ik bij met een flesje liquid.

Tot nu toe ben ik heel tevreden, het was even wennen want je hijst toch anders, en geen grafsmaak meer in mijn mond. Alleen het doseren vind ik lastig, ik heb 12mg liquid, maar geen idee hoeveel trekjes gelijk staan aan een sigaret. Maargoed, dat zal ik langzaam maar zeker wel ontdekken.

Nu heb ik niet zo heel veel zin om liquids steeds bij de tabakszaak te halen, maar ik ben totaal niet thuis in webshops, en ook niet echt in smaken. Eigenlijk zou ik het liefst een wat neutrale smaak willen, licht vanille of iets frissigs. Daarom wil ik jullie ervaren dampers graag om tips vragen. Weten jullie een betrouwbare webshop? En zijn er merken / smaken die ik echt moet mijden?
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2016 @ 00:52:03 #19
230491 Zith
pls tip
pi_160455659
Gezien je omstandigheden (beginnend, niet veel eisen, ex-roker, licht vanille) raadt ik je RY4 aan :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 6 maart 2016 @ 01:02:53 #20
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160455761
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:52 schreef Zith het volgende:
Gezien je omstandigheden (beginnend, niet veel eisen, ex-roker, licht vanille) raadt ik je RY4 aan :P
Dank je voor de tip. Ik ga daar morgen eens rondneuzen. Als ik dit topic zo lees, en ook op andere plekken kijk gaat het me een beetje duizelen, als beginner wil ik het nu vooral even simpel houden.

Mogelijk dat als het bevalt ik een tweede aanschaf en dan eens wat ga experimenteren met smaakjes enzo, maar voor nu vind ik het al heel wat dat ik de gewone peuken laat liggen. :)
  zondag 6 maart 2016 @ 01:28:26 #21
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160455974
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal, ik ben vandaag begonnen met vapen, en hoop hiermee van de analoge sigaret af te kunnen blijven. Ik heb een eenvoudige e-sigaret. Het is een batterij, met een tankje en een mondstukje erop. Allemaal los te draaien en het tankje vul ik bij met een flesje liquid.

Tot nu toe ben ik heel tevreden, het was even wennen want je hijst toch anders, en geen grafsmaak meer in mijn mond. Alleen het doseren vind ik lastig, ik heb 12mg liquid, maar geen idee hoeveel trekjes gelijk staan aan een sigaret. Maargoed, dat zal ik langzaam maar zeker wel ontdekken.

Nu heb ik niet zo heel veel zin om liquids steeds bij de tabakszaak te halen, maar ik ben totaal niet thuis in webshops, en ook niet echt in smaken. Eigenlijk zou ik het liefst een wat neutrale smaak willen, licht vanille of iets frissigs. Daarom wil ik jullie ervaren dampers graag om tips vragen. Weten jullie een betrouwbare webshop? En zijn er merken / smaken die ik echt moet mijden?
Qua webshop voor e-liquids; probeer Zwoofs. Flinke collectie en geen verzendkosten en ze verzenden binnen een dag.

Qua smaak; dat is echt heel subjectief bij vapen. Zelf gaan testen dus. :)
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zondag 6 maart 2016 @ 03:22:03 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160456726
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Qua webshop voor e-liquids; probeer Zwoofs. Flinke collectie en geen verzendkosten en ze verzenden binnen een dag.

Qua smaak; dat is echt heel subjectief bij vapen. Zelf gaan testen dus. :)
Of Eliquidmania, of Smokesmarter, of Googelen en ze van over de hele wereld behalve China aan laten rukken :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 6 maart 2016 @ 03:22:47 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160456730
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:52 schreef Zith het volgende:
Gezien je omstandigheden (beginnend, niet veel eisen, ex-roker, licht vanille) raadt ik je RY4 aan :P
Da's wel een allemansvriendje idd ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 6 maart 2016 @ 10:24:22 #24
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160458714
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Qua webshop voor e-liquids; probeer Zwoofs. Flinke collectie en geen verzendkosten en ze verzenden binnen een dag.

Qua smaak; dat is echt heel subjectief bij vapen. Zelf gaan testen dus. :)
Ik zal eens wat uit gaan proberen dan.
Het valt me trouwens op dat vergeleken met een gewone Gauloises Blondes de e-sigaret mijn keel meer prikkelt. Is dat normaal? Ik had eigenlijk verwacht dat vapen een stuk lichter zou zijn maar dit voelt bij een goeie hijs alsof ik zware shag rook qua prikkel dan.
pi_160458869
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik zal eens wat uit gaan proberen dan.
Het valt me trouwens op dat vergeleken met een gewone Gauloises Blondes de e-sigaret mijn keel meer prikkelt. Is dat normaal? Ik had eigenlijk verwacht dat vapen een stuk lichter zou zijn maar dit voelt bij een goeie hijs alsof ik zware shag rook qua prikkel dan.
goed mogelijk.
waarschijnlijk het nicotine gehalte, maar kan net zo goed zijn dat je liever een liquid met een iets hoger vg gehalte hebt. dat is wat zachter voor je keel.
beetje met de sterkte en verhouding spelen, totdat je wat hebt wat bij je past.
beetje extra prikkel in het begin hoeft niet slecht te zijn.
dat kan je precies van de peuken af houden ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 6 maart 2016 @ 11:00:51 #26
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160459150
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:40 schreef marc0871 het volgende:

[..]

goed mogelijk.
waarschijnlijk het nicotine gehalte, maar kan net zo goed zijn dat je liever een liquid met een iets hoger vg gehalte hebt. dat is wat zachter voor je keel.
beetje met de sterkte en verhouding spelen, totdat je wat hebt wat bij je past.
beetje extra prikkel in het begin hoeft niet slecht te zijn.
dat kan je precies van de peuken af houden ;)
Ik heb 12 mg vloeistof gehaald en ben daarbij afgegaan op 'net geen pakje per dag roken, maar wel Gauloises, waarvan gezegd wordt dat ze vrij zwaar zijn. Ik zal je advies opvolgen en eens uitproberen of minder nicotine en/of een hoger vg gehalte verschil maken.

Overigens, hoewel ik regelmatig denk van 'hey, moet ik niet een sigaret roken?!' en dan bedenk dat ik nu een e-peuk heb en dat dus niet hoeft, heb ik geen ontwenningsverschijnselen. En dat is stiekem wel hetgeen waar ik altijd het meest tegenop zie als ik stop met sigaretten roken.
pi_160459389
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb 12 mg vloeistof gehaald en ben daarbij afgegaan op 'net geen pakje per dag roken, maar wel Gauloises, waarvan gezegd wordt dat ze vrij zwaar zijn. Ik zal je advies opvolgen en eens uitproberen of minder nicotine en/of een hoger vg gehalte verschil maken.

Overigens, hoewel ik regelmatig denk van 'hey, moet ik niet een sigaret roken?!' en dan bedenk dat ik nu een e-peuk heb en dat dus niet hoeft, heb ik geen ontwenningsverschijnselen. En dat is stiekem wel hetgeen waar ik altijd het meest tegenop zie als ik stop met sigaretten roken.
ik ben ook met 12mg begonnen.
binnen 2 dagen vond ik een shaggie echt niet lekker meer.
daarna 3 dagen als een idioot aan dat pijpje lopen lurken, met een wat opgejaagd gevoel.
daarna was dat over en heb geen sigaret meer aangeraakt. zelfs de behoefte niet meer gehad.

via 6mg zit ik nu <3mg en heb niet de behoefte om hoger te pakken.
het is dat ik net dat beetje prikkel mis bij 0mg, anders zou ik dat ook nog doen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160459771
Het verschilt echt per persoon wat betreft de nicotine behoefte. Ik zit nu na 2 jaar nog op 9mg (begonnen op 12mg en ik was een light roker). Ik doe dan ook voornamelijk mouth to lung met een istick 20w & 40w en een subtank mini en 1.2 ohm coils op een watt of 17-18 (en nog een istick 10w met een kanger emow voor stealth vaping).

Je kan het ook niet vergelijken met roken vind ik zelf. Het belangrijkste is dat het je in je behoefte voldoet. Omrekenen naar hoeveelheid in analoog heeft niet veel zin imo.

Ik principe zou 6mg mij nu ook wel voldoen dus ik stap daar nu langzaam naar toe.
pi_160459810
Begonnen met Sensations appel.

[ Bericht 45% gewijzigd door hoas op 06-03-2016 12:35:20 ]
  zondag 6 maart 2016 @ 12:01:32 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160459930
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal, ik ben vandaag begonnen met vapen, en hoop hiermee van de analoge sigaret af te kunnen blijven. Ik heb een eenvoudige e-sigaret. Het is een batterij, met een tankje en een mondstukje erop. Allemaal los te draaien en het tankje vul ik bij met een flesje liquid.

Tot nu toe ben ik heel tevreden, het was even wennen want je hijst toch anders, en geen grafsmaak meer in mijn mond. Alleen het doseren vind ik lastig, ik heb 12mg liquid, maar geen idee hoeveel trekjes gelijk staan aan een sigaret. Maargoed, dat zal ik langzaam maar zeker wel ontdekken.

Nu heb ik niet zo heel veel zin om liquids steeds bij de tabakszaak te halen, maar ik ben totaal niet thuis in webshops, en ook niet echt in smaken. Eigenlijk zou ik het liefst een wat neutrale smaak willen, licht vanille of iets frissigs. Daarom wil ik jullie ervaren dampers graag om tips vragen. Weten jullie een betrouwbare webshop? En zijn er merken / smaken die ik echt moet mijden?
Da's nogal veel nicotine! Hoeveel rook je? Ik rookte iets van 5-6 Marlboro lights en ik heb aan de 3mg nicotine genoeg, ik damp wel veel meer als ik drink.

Wat voor kit gebruik je nu?

Ik heb een blueberry eliquid gekregen bij mijn starterskit en die is nog niet op, dus aangaande die vraag kan ik je niet helpen. Maar blueberry is redelijk zoet. Sowieso: zoet :9 . Ik krijg binnenkort mijn 'vanilla/toasted marshmellow' en 'vanilla custard', ben benieuwd.
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:05:00 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160459982
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:07:00 #32
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160460010
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Da's nogal veel nicotine! Hoeveel rook je? Ik rookte iets van 5-6 Marlboro lights en ik heb aan de 3mg nicotine genoeg, ik damp wel veel meer als ik drink.

Wat voor kit gebruik je nu?

Ik heb een blueberry eliquid gekregen bij mijn starterskit en die is nog niet op, dus aangaande die vraag kan ik je niet helpen. Maar blueberry is redelijk zoet. Sowieso: zoet :9 . Ik krijg binnenkort mijn 'vanilla/toasted marshmellow' en 'vanilla custard', ben benieuwd.
Ik rookte zo'n 15 sigaretten per dag, en dan redelijk zware sigaretten. Ik heb een starterskit van Bookwill, batterij met een CE4 of CE5 clearomizer.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2016 @ 12:13:24 #33
230491 Zith
pls tip
pi_160460098
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Da's nogal veel nicotine! Hoeveel rook je? Ik rookte iets van 5-6 Marlboro lights en ik heb aan de 3mg nicotine genoeg, ik damp wel veel meer als ik drink.

Hij rookte waarschijnlijk 4x zo veel (20), dus dan is 4x zo veel nic ook wel ok :P
Edit: ah hij reageerde zelf ook al
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 6 maart 2016 @ 12:37:46 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160460500
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Hij rookte waarschijnlijk 4x zo veel (20), dus dan is 4x zo veel nic ook wel ok :P
Edit: ah hij reageerde zelf ook al
Ik denk dat het een dame betreft hier :+
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:44:19 #35
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160460589
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat het een dame betreft hier :+
:Y Inderdaad, ik ben een vrouwtje.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:45:47 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160460607
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb 12 mg vloeistof gehaald en ben daarbij afgegaan op 'net geen pakje per dag roken, maar wel Gauloises, waarvan gezegd wordt dat ze vrij zwaar zijn. Ik zal je advies opvolgen en eens uitproberen of minder nicotine en/of een hoger vg gehalte verschil maken.

Overigens, hoewel ik regelmatig denk van 'hey, moet ik niet een sigaret roken?!' en dan bedenk dat ik nu een e-peuk heb en dat dus niet hoeft, heb ik geen ontwenningsverschijnselen. En dat is stiekem wel hetgeen waar ik altijd het meest tegenop zie als ik stop met sigaretten roken.
ALS.. je nou een liquid hebt aangeschaft die je wel lekker, maar te sterk op de keel vindt, en je wilt proberen of dat aan de nicotine ligt: nóg eentje erbij kopen, in jouw geval met 0 Mg, en bij elkaar kieperen, 10 ml 12mg + 10ml 0mg maakt 20 ml 6mg ;)

Als dat niet het gewenste effect geeft, moet je domweg een hoger VG percentage pakken. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 6 maart 2016 @ 13:16:40 #37
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160461135
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ALS.. je nou een liquid hebt aangeschaft die je wel lekker, maar te sterk op de keel vindt, en je wilt proberen of dat aan de nicotine ligt: nóg eentje erbij kopen, in jouw geval met 0 Mg, en bij elkaar kieperen, 10 ml 12mg + 10ml 0mg maakt 20 ml 6mg ;)

Als dat niet het gewenste effect geeft, moet je domweg een hoger VG percentage pakken. :)
Ik heb nu liquid van 6 mg besteld, en met 50% VG percentage. Kan ik het lekker uitproberen.
En een reserve e-cig want ik weet nu al dat ik m vast een keer ergens ga vergeten, of vergeet op te laden. En ik wil eigenlijk best graag van de peuken af.
  zondag 6 maart 2016 @ 13:28:22 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160461383
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb nu liquid van 6 mg besteld, en met 50% VG percentage. Kan ik het lekker uitproberen.
En een reserve e-cig want ik weet nu al dat ik m vast een keer ergens ga vergeten, of vergeet op te laden. En ik wil eigenlijk best graag van de peuken af.
Ik heb geloof ik nog 4 van die ego-style batterijen liggen ergens, zal eens kijken of ze het nog doen, en dan er iemand blij mee maken.

Niet te veel van die starterspullen kopen, want over een tijdje wil je ws iets wat kwalitatief beter is, en dan gaat het de kast in, net als bij iedereen ;) Als je namelijk op dat moment kiest voor iets wat écht een stap vooruit is, wil je die stokkies niet meer :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160461740
Ik ben begonnen met 18 mg, daarna overgestapt op 15 (18 en 12 gemengd) daarna 12, toen 9 (12 en 6 gemengd) toen 6 en nu bijna 2 jaar later zit ik op 3. Heb nog een halve liter 3 mg staan en hierna ga ik de 0 proberen.
  zondag 6 maart 2016 @ 14:46:54 #40
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160463368
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
en dan gaat het de kast in, net als bij iedereen ;)
:Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zondag 6 maart 2016 @ 16:43:30 #41
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160466596
Ik loop nu dus echt al de hele dag aan dat ding te lurken. :@ Is dat normaal?
Overigens begint het nu wat meer te wennen, die keelirritatie komt denk ik omdat je iets anders inhaleert.
  zondag 6 maart 2016 @ 16:44:29 #42
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160466616
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:46 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

:Y
Ik gebruik m stiekem vooral om met het roken van sigaretten te stoppen. Eigenlijk vind ik dit wel lekkerder dan sigaretten.
pi_160468895
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik loop nu dus echt al de hele dag aan dat ding te lurken. :@ Is dat normaal?
Overigens begint het nu wat meer te wennen, die keelirritatie komt denk ik omdat je iets anders inhaleert.
hehehe _O-
weet je nog wat ik vanmorgen schreef?

quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik gebruik m stiekem vooral om met het roken van sigaretten te stoppen. Eigenlijk vind ik dit wel lekkerder dan sigaretten.

ook zo. nog niet eens om te stoppen met nicotine inname.
ik had alleen nooit kunnen denken dat ik het roken zo snel zou vervangen door het dampen.

maar de verhalen verschillen nogal;
de een zegt na 2 maanden zijn damper al aan de kant te gooien en helemaal te stoppen,
een ander geeft het dampen op en gaat weer roken,
dan heb je er ook die roken en dampen afwisselen,
en je hebt er die het dampen en alles eromheen meer als een hobby gaan zien, met het kopen van allerlei mods en toppers, het zelf draaien van allerlei exotische coils en het zelf maken van e-liquids.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 6 maart 2016 @ 18:29:38 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160469216
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik loop nu dus echt al de hele dag aan dat ding te lurken. :@ Is dat normaal?
Overigens begint het nu wat meer te wennen, die keelirritatie komt denk ik omdat je iets anders inhaleert.
In de winkel zeiden ze tegen mij dat ik de eerste paar weken waarschijnlijk veel meer zou dampen dan roken. Iets met gewenning. Maar ik heb mezelf dat na 2 dagen afgeleerd, wel thuis wat meer dampen dan ik zou roken omdat ik nu niet naar buiten hoef te gaan.
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2016 @ 18:38:30 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160469440
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

In de winkel zeiden ze tegen mij dat ik de eerste paar weken waarschijnlijk veel meer zou dampen dan roken. Iets met gewenning. Maar ik heb mezelf dat na 2 dagen afgeleerd, wel thuis wat meer dampen dan ik zou roken omdat ik nu niet naar buiten hoef te gaan.
Zeker als je eens een ander lekker smaakje hebt is het hek weer helemaal van de dam, maar ik damp tegenwoordig minder als dat ik rookte volgens mij,
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 6 maart 2016 @ 19:33:29 #46
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160471135
Goddamn, hier in België is het ook niet van de poes, krijg net onderstaande van 1 van mijn vaste shops :

quote:
Op 3 maart heeft de Belgische regering internetaankopen van elektronische sigaretten en toebehoren verboden met Koninklijk besluit.

Kort samengevat staat hierin het volgende:
• maximaal 2ml inhoud voor de tankjes
• maximaal 10ml per flesje liquid
• maximaal 20mg/ml nicotine
• elektronische sigaret geeft nicotine af in constante doses
• elektronische sigaretten en navullingen zijn kind- en manipulatief veilig, mogen niet breken en lekken en moeten 100% lekvrij afgevuld kunnen worden.
product registratieplicht importeurs: kosten ¤ 4000,= per product.
• verkoop en aankoop van elektronische sigaretten en liquids op afstand zijn verboden.



Het Vapuri assortiment bestaat uit meer dan 1300 verschillende producten. In ons geval betekent dit dus een minimum van 5.200.000 ¤ aan registratierechten mochten we overwegen om de online shop om te vormen naar een fysieke winkel. Een hallucinant bedrag voor een kleine zelfstandige. België kent slechts een beperkt aantal stenen winkels waar je terecht kan voor degelijk dampgerief. Ook deze worden niet gerund door grote multinationals en vallen onder dezelfde wetgeving. De krantenkop ‘E-sigaret volledig legaal in België’, die afgelopen week de kranten sierde, heeft dus een wrange bijsmaak. ‘Opmars e-sigaret succesvol gestopt door Belgische regering’ is een betere beschrijving van de realiteit. We vinden het vreselijk dat de overheid het spel op deze manier speelt en winstbejag voor volkgsgezondheid plaatst. Uiteraard zijn we voorstander van regulering, meer controle en onafhankelijk onderzoek maar dat is duidelijk niet wat deze wet beoogt.

Overal in Europa werken de nationale regeringen momenteel aan een nieuwe wetgeving. Het is duidelijk dat de EU en aangesloten landen zich schaamteloos zullen engageren voor de overheidsfinanciën en het marktbehoud van de tabaksindustrie en de farmaceutische bedrijven.

Minister van volksgezondheid Maggy De Block is belast met de uitvoering van het KB. Dit zal gebeuren op 13/03/2016. We veronderstellen niet dat er in een overgangsregeling zal worden voorzien.

Concreet betekent dit dat je bij ons nog tot 12/03/2016 23h59 online terecht kan. Tankjes met een inhoud van meer dan 2 ml en flesjes liquid van meer dan 10 ml mogen daarna niet meer verkocht worden. De overige zaken in ons assortiment zijn beschikbaar voor afhaling/aankoop ter plaatse zolang de voorraad strekt. Zorg ervoor dat je voldoende gerief in huis hebt om een tijd verder te kunnen.

Heb je niet kunnen vinden wat je zoekt, laat het ons weten en we doen er alles aan om dit nog te regelen voor 13/03.

Momenteel zitten we rond de tafel met advocaten, andere shophouders en dampers in een poging om toch wat weerwerk te bieden. Het gaat ten slotte om onze gezondheid en het recht op vrije keuze. Heb je geen zin om machteloos vanaf de zijlijn toe te kijken hoe onze rechten met de voeten worden getreden weet dan dat we nog op zoek zijn naar medestanders in de strijd. Er zijn geen pasklare oplossingen maar als we ons ongenoegen niet uiten dan is het normaal dat er over ons heen gewalst zal worden.

Bedankt voor het vertrouwen en de positieve feedback doorheen de afgelopen jaren. Met pijn in het hart nemen we afscheid van velen. Voor zij die de reis naar Schulen overwegen, altijd welkom.
Eén en ander is in overeenstemming zijn met de buurlanden, maar volgens mij wordt er ook een heel erg vuil spelletje gespeeld in de achterkamertjes vw. die registratieplicht van 4000¤ per product.
Dus als je in je krantenwinkeltje 10 verschillende liquids wil verkopen ben je 40K kwijt aan registatiekosten 8)7
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 6 maart 2016 @ 19:39:28 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160471288
quote:
12s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:33 schreef dodge_911 het volgende:
Goddamn, hier in België is het ook niet van de poes, krijg net onderstaande van 1 van mijn vaste shops :

[..]

Eén en ander is in overeenstemming zijn met de buurlanden, maar volgens mij wordt er ook een heel erg vuil spelletje gespeeld in de achterkamertjes vw. die registratieplicht van 4000¤ per product.
Dus als je in je krantenwinkeltje 10 verschillende liquids wil verkopen ben je 40K kwijt aan registatiekosten 8)7
Grapje toch?!

:X
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2016 @ 19:40:53 #48
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160471323
quote:
12s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:33 schreef dodge_911 het volgende:
Goddamn, hier in België is het ook niet van de poes, krijg net onderstaande van 1 van mijn vaste shops :

[..]

Eén en ander is in overeenstemming zijn met de buurlanden, maar volgens mij wordt er ook een heel erg vuil spelletje gespeeld in de achterkamertjes vw. die registratieplicht van 4000¤ per product.
Dus als je in je krantenwinkeltje 10 verschillende liquids wil verkopen ben je 40K kwijt aan registatiekosten 8)7
Kreeg deze ook. Onzinnige zooi.

Blij dat ik zowat nicotinevrij kan dampen , op de wijze hoe ik damp. Net weer 2 liter VG op 0, zooitje flesjes PG op 6, nog even en ik ga helemaal op 0.

Fasttech e.a. gaat het druk krijgen.
Mai pben rai~!
  zondag 6 maart 2016 @ 19:41:21 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160471337
Nee, dat is geen grapje.

En als ze dat andere regeltje er ook bijgooien is het dus ook over met de webshops.

• verkoop en aankoop van elektronische sigaretten en liquids op afstand zijn verboden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 6 maart 2016 @ 19:43:46 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160471405
Maar dan werk je toch juist wantoestanden in de hand? Lekker in China bestellen allemaal.

Blij dat ik in de UK woon. Maar goed, kan nog veranderen hier.
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2016 @ 19:44:53 #51
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160471437
quote:
11s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef Seven. het volgende:
Maar dan werk je toch juist wantoestanden in de hand? Lekker in China bestellen allemaal.

Blij dat ik in de UK woon. Maar goed, kan nog veranderen hier.
Flinke NEE stemmen van de zomer ;)
Mai pben rai~!
  zondag 6 maart 2016 @ 19:46:12 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160471474
quote:
11s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef Seven. het volgende:
Maar dan werk je toch juist wantoestanden in de hand? Lekker in China bestellen allemaal.

Blij dat ik in de UK woon. Maar goed, kan nog veranderen hier.
Regeringen snappen het niet.. die denken nog steeds dat we in 1970 leven en zij nog steeds heel veel invloed hebben over consumentengedrag.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160471536
quote:
11s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef Seven. het volgende:
Maar dan werk je toch juist wantoestanden in de hand? Lekker in China bestellen allemaal.

Blij dat ik in de UK woon. Maar goed, kan nog veranderen hier.
in de uk heb je volgende maand ook aan ban op alles dat je 'high' kan maken. technisch gezien zou nicotine daar ook onder kunnen vallen :P
..///
  zondag 6 maart 2016 @ 20:41:34 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160472969
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:48 schreef wipes66 het volgende:

[..]

in de uk heb je volgende maand ook aan ban op alles dat je 'high' kan maken. technisch gezien zou nicotine daar ook onder kunnen vallen :P
:{w
Resistance is futile.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:47:26 #55
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160473213
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Grapje toch?!

:X
Nope, was het maar een grap.

Net nu hier in Belgie het dampen 'n beetje voet aan de grond begon te krijgen qua serieuze shops met kennis van zaken, die niet zomaar van die klotesetjes verkopen die twee jaar geleden de shit waren, maar nu hopeloos achterhaald (zoals de bladhandel hier in mijn dorp waar ik hoopvol binnenging maar na een halve minuut alweer ontgoocheld buiten stond)

Ik heb bij Vapuri 3 uur zitten proeven en lullen met die mensen, erg jammer dit...

quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Regeringen snappen het niet.. die denken nog steeds dat we in 1970 leven en zij nog steeds heel veel invloed hebben over consumentengedrag.
Regeringen snappen enkel dat ejuice hen geen accijnzen oplevert.
Dit ruikt zo hard naar vieze achterkamerdealtjes en gelobby :( :(

[ Bericht 12% gewijzigd door dodge_911 op 06-03-2016 20:58:24 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 6 maart 2016 @ 22:52:37 #56
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160477419
quote:
12s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:33 schreef dodge_911 het volgende:
Goddamn, hier in België is het ook niet van de poes, krijg net onderstaande van 1 van mijn vaste shops :

[..]

Eén en ander is in overeenstemming zijn met de buurlanden, maar volgens mij wordt er ook een heel erg vuil spelletje gespeeld in de achterkamertjes vw. die registratieplicht van 4000¤ per product.
Dus als je in je krantenwinkeltje 10 verschillende liquids wil verkopen ben je 40K kwijt aan registatiekosten 8)7
Worden liquids dan door elke winkel apart geimporteerd? Meestal gaat dat toch via een tussenpersoon?
  zondag 6 maart 2016 @ 22:54:56 #57
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160477525
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:17 schreef marc0871 het volgende:

[..]

hehehe _O-
weet je nog wat ik vanmorgen schreef?

[..]

ook zo. nog niet eens om te stoppen met nicotine inname.
ik had alleen nooit kunnen denken dat ik het roken zo snel zou vervangen door het dampen.

maar de verhalen verschillen nogal;
de een zegt na 2 maanden zijn damper al aan de kant te gooien en helemaal te stoppen,
een ander geeft het dampen op en gaat weer roken,
dan heb je er ook die roken en dampen afwisselen,
en je hebt er die het dampen en alles eromheen meer als een hobby gaan zien, met het kopen van allerlei mods en toppers, het zelf draaien van allerlei exotische coils en het zelf maken van e-liquids.
Ja nu je t zegt. Achja, even een paar dagen wennen en dan proberen wat te minderen.

Ik weet nog niet hoe het gaat lopen, ik stak vanavond een sigaret op en vond t al niet meer lekker smaken en de nicotine miste ik ook niet. Ik hoop dat t zo blijft. En misschien ben ik over n half jaar wel mijn eigen shizzle aan het bouwen, we gaan t zien.
  maandag 7 maart 2016 @ 01:41:30 #58
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160480574
Als je een stap verder gaat zetten kan je hier genoeg kennis op doen. De dampers hier hebben volop geduld kan ik beamen *) Ik heb destijds iedereen dikke eeltlagen bezorgd :Y)

Overigens, peuken de vuilnisbak in. Bij een craving wennen aan het alleen nog maar in bezit zijn van een e-peuk, en die dan ook als enige pakken!
Mai pben rai~!
pi_160480837
..///
pi_160482903
Hmmm ben ik weer, na de Puff Avatar die niet zo goed beviel, van mn vriendin de vapeonly gehad, maar eigenlijk wil ik nu toch wel "wat meer" nu kwam ik op de nebox uit via TiaVapes maar die mag dus niet verkocht worden hier. Toen zag ik de istick basic of de mini. Wat kan ik het beste kiezen? Ik wil nu eigenlijk wel nog 1 goede set kopen maar daarna stoppen met kopen. Wil echt stoppen met roken ivm de kosten. Mn favo liquid heb jk al gevonden (50 shades of vape cappuchino) dus daar hoef ik denk ik niet meer in te wisselen. Nu debasis nog goed hebben.


Ik zie op oliespuitje een istick mini voor 18.50 in een oem doos. Is dat wat? Of kan ik beter voor de 100 gaan. Of helemaal een andere.

[ Bericht 12% gewijzigd door Pindasoepje op 07-03-2016 09:38:25 ]
  maandag 7 maart 2016 @ 09:51:53 #61
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160483556
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Worden liquids dan door elke winkel apart geimporteerd? Meestal gaat dat toch via een tussenpersoon?
Welke importeur gaat beginnen met voor elk product dat'ie wil verkopen 4000¤ ophoesten ?
En als ze 1 variant e-liquid dan ook nog zien als 1 product, kost dus 1 soort liquid in 0, 6, 12 en 18mg je al 24000¤, en heb je nog geen bal verkocht. Dat gaat denk ik dus niet lukken.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 7 maart 2016 @ 12:52:47 #62
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160486871
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Hmmm ben ik weer, na de Puff Avatar die niet zo goed beviel, van mn vriendin de vapeonly gehad, maar eigenlijk wil ik nu toch wel "wat meer" nu kwam ik op de nebox uit via TiaVapes maar die mag dus niet verkocht worden hier. Toen zag ik de istick basic of de mini. Wat kan ik het beste kiezen? Ik wil nu eigenlijk wel nog 1 goede set kopen maar daarna stoppen met kopen. Wil echt stoppen met roken ivm de kosten. Mn favo liquid heb jk al gevonden (50 shades of vape cappuchino) dus daar hoef ik denk ik niet meer in te wisselen. Nu debasis nog goed hebben.

Ik zie op oliespuitje een istick mini voor 18.50 in een oem doos. Is dat wat? Of kan ik beter voor de 100 gaan. Of helemaal een andere.
Het hangt er vanaf welke tank je wilt gebruiken en op welk wattage je wilt gaan dampen en of je wel of niet TC wilt gaan dampen. Persoonlijk zou ik gaan voor de Evic Mini, die gaat tot 75 watt, is lich, want maar 1 batterij en kan prima met TC omgaan en is bovendien vrij goedkoop. Het is volgens mij ruimschoots de populairste boxmod van dit moment.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_160487766
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:52 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Het hangt er vanaf welke tank je wilt gebruiken en op welk wattage je wilt gaan dampen en of je wel of niet TC wilt gaan dampen. Persoonlijk zou ik gaan voor de Evic Mini, die gaat tot 75 watt, is lich, want maar 1 batterij en kan prima met TC omgaan en is bovendien vrij goedkoop. Het is volgens mij ruimschoots de populairste boxmod van dit moment.
Ik ben er nog niet helemaal in thuis hoor. Maar vond een 2ml tankje net te weinig dus wilde een grotere, maar dat mag dus niet in nl?
Ik ga eens kijken naar de evic. Is dat qua kosten ongeveer gelijk aan de eleaf?
  maandag 7 maart 2016 @ 13:40:07 #64
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160488085
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:30 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet helemaal in thuis hoor. Maar vond een 2ml tankje net te weinig dus wilde een grotere, maar dat mag dus niet in nl?
Ik ga eens kijken naar de evic. Is dat qua kosten ongeveer gelijk aan de eleaf?
Tanks die groter zijn dan 2ml mogen niet in Nederland worden verkocht maar je mag ze natuurlijk wel gewoon in bezit hebben. Die zou je dus in het buitenland moeten kopen.

De eVic Mini is momenteel 36,43 bij Fasttech.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_160488731
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Tanks die groter zijn dan 2ml mogen niet in Nederland worden verkocht maar je mag ze natuurlijk wel gewoon in bezit hebben. Die zou je dus in het buitenland moeten kopen.

De eVic Mini is momenteel 36,43 bij Fasttech.
Hmm ik ga eens kijken naar fasttech dan. Is alles daar authentic of moet ik goed zoeken? (Bummer, zie net dat ze een grote sale hadden)
pi_160489917
Klopt het dat je bij FT alleen met Bitcoin kan betalen?
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 7 maart 2016 @ 15:01:44 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160490124
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Klopt het dat je bij FT alleen met Bitcoin kan betalen?
Nee, Paypal, CC en nog wat andere optie's.

Niet alles kan met PP, sommige dingen zijn CC only.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 7 maart 2016 @ 15:04:02 #68
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160490177
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Hmm ik ga eens kijken naar fasttech dan. Is alles daar authentic of moet ik goed zoeken? (Bummer, zie net dat ze een grote sale hadden)
Het is authentic als dat er specifiek bij staat. Als er staat Crius-style, is het een neppie.. Als er staat authentic Crius, issie the real deal. Goed opletten, want ze verkopen ook nog wel eens diverse modellen, versies en uitvoeringen door elkaar, dus goed de pics checken. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160490211
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, Paypal, CC en nog wat andere optie's.

Niet alles kan met PP, sommige dingen zijn CC only.
Ik wilde wat Nautilus BVC coils bestellen en de site geeft aan dat ik alleen met bitcoins kan dokken. Raar verhaal
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 7 maart 2016 @ 15:05:47 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160490230
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ik wilde wat Nautilus BVC coils bestellen en de site geeft aan dat ik alleen met bitcoins kan dokken. Raar verhaal
Ja nogal. linkje?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160490616
Ik probeer voor een vriend de Nautilus mini te bestellen bij fasttech maar krijg de melding dat Paypal niet beschikbaar is, Googlen levert het volgende van het fasttechforum op:

quote:
Hi KOSTAS1979R. PayPal is unavailable for this item due to their AUP policies. You may order this product by credit card. Thank you.
Nou krijg ik alleen ook niet de creditcardoptie te zien, maar alleen bitcoin. Laat ik dat laatste nou net niet hebben. Hebben jullie een oplossing?
pi_160490872
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:20 schreef no1uknow het volgende:
Ik probeer voor een vriend de Nautilus mini te bestellen bij fasttech maar krijg de melding dat Paypal niet beschikbaar is, Googlen levert het volgende van het fasttechforum op:

[..]

Nou krijg ik alleen ook niet de creditcardoptie te zien, maar alleen bitcoin. Laat ik dat laatste nou net niet hebben. Hebben jullie een oplossing?
Had net precies hetzelfde dus.
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 7 maart 2016 @ 15:33:36 #73
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160490977
Iets bestellen van dezelfde prijs, en dan deze cancellen. De waardebon/coupon wat je ervoor terug krijgt gebruiken om het artikel mee te bestellen

- zoiets las ik ergens op het fasttech forum
Mai pben rai~!
pi_160491031
Hmm... Ik heb eennvaporizer gekocht. Gewoon om weet eens ouderwets een wietje te doen...

Ben ik in het goede topic?

Roken vind ik niets en ben al vele jaren gestopt. Echter een thc roesje... Hmmm ....
Whatever...
  maandag 7 maart 2016 @ 15:38:37 #75
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160491131
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:35 schreef Spanky78 het volgende:
Hmm... Ik heb eennvaporizer gekocht. Gewoon om weet eens ouderwets een wietje te doen...

Ben ik in het goede topic?

Roken vind ik niets en ben al vele jaren gestopt. Echter een thc roesje... Hmmm ....
Jij blaast hete lucht door je wietje heen, Das wat anders dan wat wij doen met onze sapjes
Mai pben rai~!
  maandag 7 maart 2016 @ 16:09:28 #76
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160491976
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ik wilde wat Nautilus BVC coils bestellen en de site geeft aan dat ik alleen met bitcoins kan dokken. Raar verhaal
Is van Aspire en shizzle van dat merk kun je dus op fasttech niet met PayPal betalen. De hierboven omschreven gift certificate omweg schijnt inderdaad gewoon goed te werken. Ik heb dat zelf echter niet uitgeprobeerd.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_160517587
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Had net precies hetzelfde dus.
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:33 schreef KNAK het volgende:
Iets bestellen van dezelfde prijs, en dan deze cancellen. De waardebon/coupon wat je ervoor terug krijgt gebruiken om het artikel mee te bestellen

- zoiets las ik ergens op het fasttech forum
Uiteindelijk besteld op gearbest.com, daar kan het blijkbaar wel gewoon met Paypal en lijkt ook wel legit.

M'n Kanger Toptank is inmiddels verzonden ^O^ Nu nog duimen dat de douane niks onderschept.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:56:18 #78
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160520092
Kangertech heeft weer wat nieuws :
quote:
The Subdrip atomizer is specifically designed for ease-of-use. The Subdrip allows the user to swap a prebuilt coil within seconds. Pull out the old, pop in the new, its as simple as that. No more needing to build your own coils if you like dripping atomizers. No more mess and hassle of taking the top off your dripper/ juice, re juicing, and putting it all back away – only to take it right back out again.The Juice Filler sits just below the 510 connection of the Dripmod. Once the juice filler is filled with juice, simply squeeze the bottom of the bottle to allow the juice to flow into the prebuilt coil.


Kwam 'm tegen bij de new arrivals bij FastTech.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160522034
eigenlijk een soort van squonkbox, dus.
en een dripper met pre-build decks :?

alle voordelen van een non-rebuildable tank in een dripper 8)7 _O- .
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160524510
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef dodge_911 het volgende:
Kangertech heeft weer wat nieuws :

[..]

[ afbeelding ]

Kwam 'm tegen bij de new arrivals bij FastTech.
Deze zag ik in de presale bij efun voor 25 dollar. Misschien is het wel wat?
pi_160525282
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:40 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Deze zag ik in de presale bij efun voor 25 dollar. Misschien is het wel wat?
laat ik het zo zeggen; dat is geen stap, maar een behoorlijke sprong hoger dan een startsetje.
hele andere manier van inhaleren; direct over de longen ipv eerst in je mond.
beter neem je een boxje met een tank, waarmee je gaandeweg in de directe longhits kan groeien. iets van een mvp mini en een subtank mini of zo.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 20:30:14 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160526005
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:40 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Deze zag ik in de presale bij efun voor 25 dollar. Misschien is het wel wat?
Niet om mee te beginnen.

En die coils gaan pijn doen als je ze moet bestellen.. reken maar van yes.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:58:07 #83
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160529097
Istickje-achtige box met nautilus mini? Is dat niet de standaard bij het gros van de starters ?
Mai pben rai~!
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:02:10 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160529261
Dat is een dripper met een 7ml tank :X _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160529557
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
Dat is een dripper met een 7ml tank :X _O-
valt dat muntje nu pas? :X
feitelijk is dat verwisselbare deck het enige nieuwe.
squonkboxen en drippers met een holle 510 bestaan al langer.
todd laat er nog wel eens een de revue passeren.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:33:32 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160530569
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:08 schreef marc0871 het volgende:

[..]

valt dat muntje nu pas? :X
feitelijk is dat verwisselbare deck het enige nieuwe.
squonkboxen en drippers met een holle 510 bestaan al langer.
todd laat er nog wel eens een de revue passeren.
Nee, ik las zijn post verkeerd; gebrek aan een quote enzow... ;)

Die Big-nogwat was de eerste volgens mij, en die is er al een tijdje.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:42:06 #87
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160530926
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:52 schreef Zith het volgende:
Gezien je omstandigheden (beginnend, niet veel eisen, ex-roker, licht vanille) raadt ik je RY4 aan :P
Zojuist heb ik de RY4 geprobeerd maar het is niet echt mijn smaak. Ik vind m erg zoet. Maar niet erg, ik probeer graag dingetjes uit. Ik denk dat ik een volgende keer iets met munt ga bestellen, maar de gewone tobacco smaak met een beetje vanille vind ik ook heel prima.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 23:21:05 #88
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160532386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Zojuist heb ik de RY4 geprobeerd maar het is niet echt mijn smaak. Ik vind m erg zoet. Maar niet erg, ik probeer graag dingetjes uit. Ik denk dat ik een volgende keer iets met munt ga bestellen, maar de gewone tobacco smaak met een beetje vanille vind ik ook heel prima.
Zoektocht naar lekkere smaakjes is iets wat continue doorgaat. Na een jaar ben ik nog steeds vanalles aan het proberen.
Mai pben rai~!
pi_160532453
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Zojuist heb ik de RY4 geprobeerd maar het is niet echt mijn smaak. Ik vind m erg zoet. Maar niet erg, ik probeer graag dingetjes uit. Ik denk dat ik een volgende keer iets met munt ga bestellen, maar de gewone tobacco smaak met een beetje vanille vind ik ook heel prima.
Blue magic van Flavourtech is zoetig maar al 2 maanden lang elke dag hierzo
pi_160532707
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, ik las zijn post verkeerd; gebrek aan een quote enzow... ;)

Die Big-nogwat was de eerste volgens mij, en die is er al een tijdje.
de big dripper.
daar zat de tank boven de dripper.
die druppelde een paar druppels sap op de coils, als je op de driptip drukte.

ik bedoelde echt drippers met een flesje in de box, waarmee je sap via een holle centerpin in de juicewell krijgt, door in het flesje te knijpen.

zoiets, dus

In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 23:37:48 #91
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160532867
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Blue magic van Flavourtech is zoetig maar al 2 maanden lang elke dag hierzo
Ik hou niet zo van zoete smaken, de lichte vanillesmaak bij de USA tobacco vind ik nog te doen maar het moet niet zoeter worden. Vandaar dat ik munt wil uitproberen. :)
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:39:13 #92
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160534128
Wellicht een handige site; http://www.smokerainbow.com/

Hier kan je voor minder dan ¤1 test flesjes van 1ml kant&klaar bestellen van een hele hoop merken/smaken. Op deze wijze kan je kosten besparen en goedkoop achter een lekker smaakje komen. Het is zonde als je iets van meer dan ¤5 bestelt (en dat meerdere malen) om erachter te komen dat het ranzig is en het weg flikkert

Wel even opletten op de nicotine %. Heb er destijds wat besteld en ging prima. Nu niet meer relevant voor mij daar ik sapjes zelf meng

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 09-03-2016 00:44:33 ]
Mai pben rai~!
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:43:41 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160534203
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:35 schreef Spanky78 het volgende:
Hmm... Ik heb eennvaporizer gekocht. Gewoon om weet eens ouderwets een wietje te doen...

Ben ik in het goede topic?

Roken vind ik niets en ben al vele jaren gestopt. Echter een thc roesje... Hmmm ....
Check het wiet topic in drugs, staat bomvol met vaporise posts.
Resistance is futile.
  woensdag 9 maart 2016 @ 10:19:32 #94
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160537202
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:39 schreef KNAK het volgende:
Wellicht een handige site; http://www.smokerainbow.com/

Hier kan je voor minder dan ¤1 test flesjes van 1ml kant&klaar bestellen van een hele hoop merken/smaken. Op deze wijze kan je kosten besparen en goedkoop achter een lekker smaakje komen. Het is zonde als je iets van meer dan ¤5 bestelt (en dat meerdere malen) om erachter te komen dat het ranzig is en het weg flikkert

Wel even opletten op de nicotine %. Heb er destijds wat besteld en ging prima. Nu niet meer relevant voor mij daar ik sapjes zelf meng
Dank je voor de tip! Ik ga er meteen even neuzen. Ik had nu besteld bij e-smokershop en vond de service heel goed. Bij de bestelling miste een flesje maar binnen een uur kreeg ik een reactie toen ik erover mailde.
pi_160539510
Hmmm het wordt dus de evic mini, nu even kijken naar batterijen. Ik heb nog 55 euro op paypal staan, denk dat ik het wel red ermee toch? Ik las trouwens wel op een aantal oaginas dat de batterijen beschadigen bij de evic mini. Hebben jullie dat ook ervaren?
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:53:51 #96
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160542192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:45 schreef Pindasoepje het volgende:
Hmmm het wordt dus de evic mini, nu even kijken naar batterijen. Ik heb nog 55 euro op paypal staan, denk dat ik het wel red ermee toch? Ik las trouwens wel op een aantal oaginas dat de batterijen beschadigen bij de evic mini. Hebben jullie dat ook ervaren?
Hoe bedoel je precies beschadigen? De batterijsleuf is wel redelijk strak maar als je met beleid je batterij erin doet dan gebeurt er volgens mij niets. Wel zorgen dat je flattops koopt en bij voorkeur bij nkon.nl en niet in China.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_160569478
Evic VTC Mini eindelijk binnen. Moest wel 19,13 bijbetalen en het duurde bijna een week om de inklaring te verwerking. Vorige week vrijdag de brief op de post gedaan en vandaag kwam de postbode. Fijn stevig ding, mooi display maar wel wat zwaar vergeleken met mijn istick 20w en 40w.
pi_160571493
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:16 schreef RodimusPrime het volgende:
Evic VTC Mini eindelijk binnen. Moest wel 19,13 bijbetalen en het duurde bijna een week om de inklaring te verwerking. Vorige week vrijdag de brief op de post gedaan en vandaag kwam de postbode. Fijn stevig ding, mooi display maar wel wat zwaar vergeleken met mijn istick 20w en 40w.
ik heb de cuboid 150w besteld... ben benieuwd of ik moet bijbetalen :{ ik bestel aardig wat dingen buiten de eu, maar nog nooit problemen gehad. misschien komt het ook omdat een mod er 'prijzig' uitziet? ik vraag mij wel af hoe ze precies selecteren voor nadere inspecties...
..///
pi_160572952
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef wipes66 het volgende:

[..]

ik heb de cuboid 150w besteld... ben benieuwd of ik moet bijbetalen :{ ik bestel aardig wat dingen buiten de eu, maar nog nooit problemen gehad. misschien komt het ook omdat een mod er 'prijzig' uitziet? ik vraag mij wel af hoe ze precies selecteren voor nadere inspecties...
Volgens mij is het puur random. Ik heb eerdere bestellingen (waaronder mods) gedaan bij Fasttech, andere China webshops en Ebay (enkele bestellingen over de 22 euro) en dit is de eerste keer dat ik moet bijbetalen.

Overigens stond er op het pakketje dat via Singapore Post kwam, value $20.00 en gift aangekruist dus ze staren zich zeker niet blind op wat er op het pakketje staat.
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:58:29 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160573211
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:49 schreef RodimusPrime het volgende:

[..]

Volgens mij is het puur random. Ik heb eerdere bestellingen (waaronder mods) gedaan bij Fasttech, andere China webshops en Ebay (enkele bestellingen over de 22 euro) en dit is de eerste keer dat ik moet bijbetalen.

Overigens stond er op het pakketje dat via Singapore Post kwam, value $20.00 en gift aangekruist dus ze staren zich zeker niet blind op wat er op het pakketje staat.
tuurlijk niet, ze zijn niet achterlijk.

Wel eens op zo'n röntgenscherm gekeken, en je kunt heel aardig zien wat er in een pakketje zit, daar hoef je niet voor doorgeleerd te hebben ;)

Ik denk dat het idd een beetje gokwerk is, en dat ze er zo nu en dan wat uitpakken, zeker met kleine doosjes met elektronica.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:13:59 #101
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160573642
Weinig te vrezen met mijn 2 aanstormende pakketjes met in de ene een Delrin driptip, de ander een rolletje fused clapton :9

Ik wil, ik moet,... maar fasttech heeft um nog niet :( (VCMT 30mm)



11ml tank,... Nooit meer bijvullen *O* ...bijna nooit :)
Mai pben rai~!
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:29:46 #102
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160579203
Hmpf, blijkbaar geldt vanaf 12 maart eigenlijk voor Belgische dampers ook een importverbod. Of althans dat heb ik me gisteren laten vertellen.
Als je gepakt wordt, riskeer je een fikse boete :/
Ze hebben het daar in Brussel weer fijn geregeld :(
Het gaat hopelijk zo 'n vaart niet lopen, maar anders ben ik echt aangewezen op een shop over de grens.
Niet dat ik mijn liquidleverancier het niet gun, maar Chinashoppen is een hobby :D

[ Bericht 6% gewijzigd door dodge_911 op 10-03-2016 23:51:29 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:41:38 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160579641
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:13 schreef KNAK het volgende:
Weinig te vrezen met mijn 2 aanstormende pakketjes met in de ene een Delrin driptip, de ander een rolletje fused clapton :9

Ik wil, ik moet,... maar fasttech heeft um nog niet :( (VCMT 30mm)

[ afbeelding ]

11ml tank,... Nooit meer bijvullen *O* ...bijna nooit :)
Op zich ideaal, maar is zelf sop een ruleaux nog huge
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:29:02 #104
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160581300
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Op zich ideaal, maar is zelf sop een ruleaux nog huge
Hij sluit bijna nét goed aan zonder al te veel uit te steken. Het is een bakbeest, zeker, maar in de wagen ideaal. Flinke builddeck voor wat knallende coils, dus wil deze graag proberen.
Mai pben rai~!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 00:19:24 #105
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160582372
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:13 schreef KNAK het volgende:
Weinig te vrezen met mijn 2 aanstormende pakketjes met in de ene een Delrin driptip, de ander een rolletje fused clapton :9

Ik wil, ik moet,... maar fasttech heeft um nog niet :( (VCMT 30mm)

[ afbeelding ]

11ml tank,... Nooit meer bijvullen *O* ...bijna nooit :)
Best wel een geil ding.

Even op het enorme 'eventueel ook nog'-lijstje zetten.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 11 maart 2016 @ 00:39:48 #106
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160582662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 00:19 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Best wel een geil ding.

Even op het enorme 'eventueel ook nog'-lijstje zetten.
Er is ook een 25mm versie. 7ml tank.
Keuze tussen Zwart/SS. YouTube reviews laat zien dat ie prima werkt, maar dat goed wicken wel een must is mbt lekken, iets wat ik nu met m'n veelvuldig gebruikte aromamizer wel gewend ben,.., ook overigens een wereld tank (op die vreemde airflow band na, die II maar sporadisch gebruik)
Zal het wel melden als ie te koop is bij de Aziatische damptoko.

Zojuist mn allereerste DIY sapje gemaakt bestaande uit meerdere aroma's. Een populair recept van http://e-liquid-recipes.com/ geplukt en kan zeggen dat ik morgen meteen maar een nieuwe lading ga bestellen van wat anders.

c_/ :Y)
Mai pben rai~!
pi_160597907
Evic vtc mini kwam net met de post, heb alleen nog geen batterijen.

http://www.nkon.nl/review/product/list/id/1808/category/23/

Kan ik deze ervoor gebruiken ? :)
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:44:25 #108
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160598040
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:39 schreef Pussywagon het volgende:
Evic vtc mini kwam net met de post, heb alleen nog geen batterijen.

http://www.nkon.nl/review/product/list/id/1808/category/23/

Kan ik deze ervoor gebruiken ? :)
nee. Kan het niet aan.
http://www.dampaccu.nl/samsung-inr-18650-30q-3000mah.html (zelfde shop)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160608130
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:44 schreef Catch22- het volgende:

[..]

nee. Kan het niet aan.
http://www.dampaccu.nl/samsung-inr-18650-30q-3000mah.html (zelfde shop)
Bedankt
Batterijen opladen in de evic of een oplader erbij nemen? Of maakt dat geen verschil
pi_160608430
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 09:55 schreef Pussywagon het volgende:

[..]

Bedankt
Batterijen opladen in de evic of een oplader erbij nemen? Of maakt dat geen verschil
aparte oplader gaat sneller.
veel boxjes laden niet sneller dan 0,5A of minder, terwijl aparte opladers al gauw met minstens 1A laden.
zeker met boxen met 2 of meer batterijen, is het aangeraden om een goede aparte oplader te gebruiken, omdat die de batterijen gelijkmatiger opladen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:03:31 #111
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160609877
Ik heb een losse. Ook omdat ik devices niet altijd vertrouw en het liefst volle batterijen switch. Anders lig ik de halve dag aan de lader.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160613319
Beste vapers,

Ik heb van de week van wegwerpdingen gekocht van Just Smoke en het bevalt redelijk, ik rook nu ipv een pakje per dag nog iets van 3 sigaretten. Vandaar dat ik een hervulbare wil aanschaffen. Normaal ben ik van het zelf research doen en dan pas vragen stellen, een forum is een community, geen helpdesk. Maar met dit vapen zie ik oprecht de bomen door het bos niet meer vooral omdat er veel uit buitenland besteld wordt maar ik graag het snel in huis heb.

Ik zoek:
Makkelijk in gebruik
Budget 80 euro
Ik rook het graag op de manier van een sigaret, niet gelijk je longen in

https://www.zwoofs.nl/joyetech-ego-one-ct/
Is dit een prettig product om mee te beginnen? In principe boeien de instellingen me niet zo, ik heb vooral graag een degelijk apparaat dat prettig rookt.
We komen hard, zo hard.
pi_160613529
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 15:42 schreef focal het volgende:
Beste vapers,

Ik heb van de week van wegwerpdingen gekocht van Just Smoke en het bevalt redelijk, ik rook nu ipv een pakje per dag nog iets van 3 sigaretten. Vandaar dat ik een hervulbare wil aanschaffen. Normaal ben ik van het zelf research doen en dan pas vragen stellen, een forum is een community, geen helpdesk. Maar met dit vapen zie ik oprecht de bomen door het bos niet meer vooral omdat er veel uit buitenland besteld wordt maar ik graag het snel in huis heb.

Ik zoek:
Makkelijk in gebruik
Budget 80 euro
Ik rook het graag op de manier van een sigaret, niet gelijk je longen in

https://www.zwoofs.nl/joyetech-ego-one-ct/
Is dit een prettig product om mee te beginnen? In principe boeien de instellingen me niet zo, ik heb vooral graag een degelijk apparaat dat prettig rookt.
doe je niet verkeerd aan.
door reviewers aangemerkt als een goede starter.
neem er ook een paar 1,0 ohm coils bij.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:41:04 #114
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160614500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:00 schreef marc0871 het volgende:

[..]

doe je niet verkeerd aan.
door reviewers aangemerkt als een goede starter.
neem er ook een paar 1,0 ohm coils bij.
Nog blij met je RooLoo?
Mai pben rai~!
pi_160615460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:00 schreef marc0871 het volgende:

[..]

doe je niet verkeerd aan.
door reviewers aangemerkt als een goede starter.
neem er ook een paar 1,0 ohm coils bij.
Thanks. Ik zie wel voor 2 tientjes meer (80) de Evic VTC Mini full kit. Is dat het verschil waard? Lijkt me dat ik dan later wat meer opties heb om dingen te proberen.
We komen hard, zo hard.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 17:20:29 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160615513
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 17:18 schreef focal het volgende:

[..]

Thanks. Ik zie wel voor 2 tientjes meer (80) de Evic VTC Mini full kit. Is dat het verschil waard? Lijkt me dat ik dan later wat meer opties heb om dingen te proberen.
Die zou ik wel verkiezen. Kan je later ook een andere tank op zetten omdat die wat beter in de power zit.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160615711
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 17:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Die zou ik wel verkiezen. Kan je later ook een andere tank op zetten omdat die wat beter in de power zit.
Thanks, ik bestel hem met een LG HG2 batterij, dan heb ik volgens mij alles om te vapen. Dit is wel erg complex allemaal haha. Ik hoop dat ik er goed aan doe. Bestel er maar een flesje E-juice van Steam Co bij, klinkt wel lekker.

[ Bericht 11% gewijzigd door focal op 12-03-2016 17:39:41 ]
We komen hard, zo hard.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 23:53:40 #118
230491 Zith
pls tip
pi_160626719
Prima batterij met veel capaciteit. eVic ook prima, heb ik nu ook (en ben door veel mods gegaan).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 13 maart 2016 @ 02:41:14 #119
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160628550
LG HG2, ooit nog een goedkoop batterijtje bij NKON, nu structureel niet in voorraad. Wel klOte daar ie geweldig werkt in mijn Reuleaux. Gaat dubbel zo lang mee vergeleken met m'n 2e setje dat ik voor de Reuleax gebruik; VTC4
Mai pben rai~!
pi_160629744
De evic mini is onderweg vanaf fasttech. Heb gisteren alvast een Cubis verdamper gekocht en wat liquid.
Nu wil mn zusje de istick 100w halen. Die is nu met de code deals op fasttech 20% goedkoper alleen de code werkt niet. Wil iemand het voor mij uittesten of het bij hem/haar wel werkt?
  zondag 13 maart 2016 @ 09:25:57 #121
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_160629854
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 09:12 schreef Pindasoepje het volgende:
istick 100w
Deze bedoel je neem ik aan? https://www.fasttech.com/(...)00w-variable-voltage

Hier pakt hij die code wel, scheelt iets van 7 dollar.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zondag 13 maart 2016 @ 09:49:44 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160630128
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:41 schreef KNAK het volgende:
LG HG2, ooit nog een goedkoop batterijtje bij NKON, nu structureel niet in voorraad. Wel klOte daar ie geweldig werkt in mijn Reuleaux. Gaat dubbel zo lang mee vergeleken met m'n 2e setje dat ik voor de Reuleax gebruik; VTC4
Verschil met de Samsung 30q ga je echt niet merken hoor.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160630282
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:41 schreef KNAK het volgende:

[..]

Nog blij met je RooLoo?
die doet wat 'ie moet doen, hè ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160632008
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 09:25 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Deze bedoel je neem ik aan? https://www.fasttech.com/(...)00w-variable-voltage

Hier pakt hij die code wel, scheelt iets van 7 dollar.
Dat is gek. Nu pakt hij wel via jouw link. Zusje wil hem alleen niet meer. Ze gaat nu ook maar voor de evic mini.

Even nog een vraagje over mn eleaf gs air 2. Deze heb ik op mn istick mini zitten. Nu lees ik allemaal reviews van mensen die echt tevreden zijn alleen mijn liquid smaakt hierin naar rotte ei (je krijgt een soort fart-geur smaak in je mond) de liquid smaakt wel normaal in mn cubis. Doe ik iets verkeerd ermee?
  zondag 13 maart 2016 @ 12:56:53 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160633267
Waarom die istick en geen cuboid? Is een stuk compacter lijkt het
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 13 maart 2016 @ 13:12:11 #126
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160633606
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 09:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Verschil met de Samsung 30q ga je echt niet merken hoor.
30Q maar halen dan als ie vergelijkbaar is met de HG2. Zijn wel 15a , moet minimaal 20 zijn heb ik het idee met hoe ik met m'n dripper bezig ben (gemiddeld 130w)

Welke batts gebruik jij in je Reuleax, Marc?
Mai pben rai~!
pi_160634774
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:12 schreef KNAK het volgende:

[..]

30Q maar halen dan als ie vergelijkbaar is met de HG2. Zijn wel 15a , moet minimaal 20 zijn heb ik het idee met hoe ik met m'n dripper bezig ben (gemiddeld 130w)

Welke batts gebruik jij in je Reuleax, Marc?
samsung 25r 2500.
op een efest purple 3100mah na, heb ik alleen maar 25r's.

ik heb 2 setjes gerewrapt; setje blauw en setje geel.
de rest gebruik ik in mijn mechs.

had er 10 gekocht, dus die moeten eerst op :P.
kan nog wel even duren, want mijn eerste 3 25r's zijn, na ruim een jaar intensief gebruik, nog steeds niet op.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 13 maart 2016 @ 14:28:06 #128
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160635399
Rewrappen, lukt dat een eentje met behoud van die ring-insulator?
Mai pben rai~!
pi_160636792
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 14:28 schreef KNAK het volgende:
Rewrappen, lukt dat een eentje met behoud van die ring-insulator?
het moeilijkste is de wrap op de juiste lengte krijgen ;)
die insulator zit gewoon los in de wrap.

videootje ;)

In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 13 maart 2016 @ 15:39:47 #130
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160637117
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:26 schreef marc0871 het volgende:

[..]

het moeilijkste is de wrap op de juiste lengte krijgen ;)
die insulator zit gewoon los in de wrap.

videootje ;)

Nice. En de wrap in NL gehaald?
Mai pben rai~!
pi_160637379
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:39 schreef KNAK het volgende:

[..]

Nice. En de wrap in NL gehaald?
slowfasttech.
in nl kon ik ze niet zo snel vinden.
de shops hebben het niet en bij conrad hadden ze voornamelijk dikke, met lijm gevulde sleaves. vaak nog alleen in zwart ook.
duurde een maandje, maar dan heb je ook wat.
meteen maar groen, blauw, geel, rood en oranje besteld. kan ik voorlopig ff vooruit.
trouwens 2 meter, voor de prijs hier voor 1 meter.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160640109
Is bij de Evic VTC Mini een Uwell Crown aan te raden? Die bijpassende tank scheen minder te zijn volgens de reviews. Die combo is tenminste in NL te bestellen zodat ik hem dinsdag heb. Of zou een Cuboid dan beter zijn ivm vermogen...
We komen hard, zo hard.
pi_160640250
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:21 schreef focal het volgende:
Is bij de Evic VTC Mini een Uwell Crown aan te raden? Die bijpassende tank scheen minder te zijn volgens de reviews. Die combo is tenminste in NL te bestellen zodat ik hem dinsdag heb. Of zou een Cuboid dan beter zijn ivm vermogen...
Ik heb de cubis gekocht voor bij de evic mini. Heb die nog niet binnen maar vind de cubis op de batterij van mn aura mini echt heel goed. (Ik ben ook net begonnen met vapen)
  maandag 14 maart 2016 @ 00:06:21 #134
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160652528
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:48 schreef marc0871 het volgende:

[..]

slowfasttech.
in nl kon ik ze niet zo snel vinden.
de shops hebben het niet en bij conrad hadden ze voornamelijk dikke, met lijm gevulde sleaves. vaak nog alleen in zwart ook.
duurde een maandje, maar dan heb je ook wat.
meteen maar groen, blauw, geel, rood en oranje besteld. kan ik voorlopig ff vooruit.
trouwens 2 meter, voor de prijs hier voor 1 meter.
Rib uit mijn lijf, maar besteld! Hele .70 cent voor 10pcs
Bijzonder dat daar geen verzendkosten berekend worden, voor zoiets onbenulligs van minder dan een ¤.

Iemand interesse in een Nitecore D2 lader? Ik gebruik alleen nog maar de 4 bay laders, en zal denk ik in de toekomst geen mods nemen met 1 of 2 batterijen. Sinds de Reuleaux er is de D2 niet meer gebruikt.
Mai pben rai~!
pi_160652774
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:06 schreef KNAK het volgende:

[..]

Rib uit mijn lijf, maar besteld! Hele .70 cent voor 10pcs
Bijzonder dat daar geen verzendkosten berekend worden, voor zoiets onbenulligs van minder dan een ¤.

Iemand interesse in een Nitecore D2 lader? Ik gebruik alleen nog maar de 4 bay laders, en zal denk ik in de toekomst geen mods nemen met 1 of 2 batterijen. Sinds de Reuleaux er is de D2 niet meer gebruikt.
ik had rolletjes van 2 meter.
1 euro per stuk :o
goed voor 28 rewraps :P
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 14 maart 2016 @ 01:08:12 #136
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160653069
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:25 schreef marc0871 het volgende:

[..]

ik had rolletjes van 2 meter.
1 euro per stuk :o
goed voor 28 rewraps :P
Zoveel...

Genoeg spul om met de vrouw des huizes een latex party te houden :p
Heb niet echt goed gezocht. Zag ook 50pcs voor ¤1.50 oid, maar dat is te veel!
10 is prima, op maat geknipt zoals filmpje liet zien. Ik heb maar 2 batterijen die toe zijn aan een strakgetrokken vers omhulsel.

Ben flink op zoek naar eppies/test aroma's voor mijn nieuwe sub-hobby. Erg lastig aangezien het er niet veel zijn en diegene die ik wil hebben niet altijd in net assortiment aanwezig zijn bij toko's die wél eppies verkopen. Dat brouwen van sapjes adhv recepten is me wat. Heb nu een sapje gemaakt wat vergelijkbaar is met de aambeien milkshake van de McDonald's ... Woei!

Op zoek naar capella voor een ander leuk receptje


Voor capella fans, mooie site met een flink aantal eppies, http://happysmokes.nl/DIY(...)aroma/proef-eppy-1ml jammer genoeg niet alles van wat ik nodig heb voor bovenstaand receptje

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 14-03-2016 01:18:32 ]
Mai pben rai~!
pi_160653304
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 01:08 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb nu een sapje gemaakt wat vergelijkbaar is met de aambeien milkshake van de McDonald's ... Woei!


Hoe smaakt dat? 😂😂😂😂
pi_160665637
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 02:04 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Hoe smaakt dat? 😂😂😂😂
well, that must taste like bloody shit.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160667415
Hoe lang doen jullie eigenlijk over een flesje e-liquid van 30 mL?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 14 maart 2016 @ 20:14:03 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160667898
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:57 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe lang doen jullie eigenlijk over een flesje e-liquid van 30 mL?
Dag of drie
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160668315
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 20:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dag of drie
Dan bestel ik gelijk maar even een fles van een liter erbij. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_160668557
Dag of 4
  maandag 14 maart 2016 @ 20:40:38 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160668775
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:57 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe lang doen jullie eigenlijk over een flesje e-liquid van 30 mL?
Bijna 3 weken.
Resistance is futile.
pi_160668858
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:57 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe lang doen jullie eigenlijk over een flesje e-liquid van 30 mL?
ligt eraan.
met een ego'tje een week of 2.
met een dripper doe ik makkelijk 10ml per dag.

het is dat ik zelf mijn liquids maak, want als ik k&k liquids zou moeten kopen, ben ik zelfs met de goedkope zooi nog duurder uit dan met roken :')
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160669091
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef marc0871 het volgende:

[..]

ligt eraan.
met een ego'tje een week of 2.
met een dripper doe ik makkelijk 10ml per dag.

het is dat ik zelf mijn liquids maak, want als ik k&k liquids zou moeten kopen, ben ik zelfs met de goedkope zooi nog duurder uit dan met roken :')
Ik moet die hele shit nog ondervinden. :9
Eindelijk is mijn verzending verzonden, ik moet nog heel veel leren als ik mijn vrienden zo hoor praten over dingetjes dit en dingetjes dat qua e-smoken. :7
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_160673686
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 20:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik moet die hele shit nog ondervinden. :9
Eindelijk is mijn verzending verzonden, ik moet nog heel veel leren als ik mijn vrienden zo hoor praten over dingetjes dit en dingetjes dat qua e-smoken. :7
punt 1; het is geen roken, maar dampen.
als zo'n ding gaat roken, heb je ergens iets goed fout gedaan ;)

goed inlezen en reviews kijken.
kun je in no-time meelullen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 00:50:09 #147
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160676852
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:57 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe lang doen jullie eigenlijk over een flesje e-liquid van 30 mL?
Bijna 1ml in de dripper en daar haal ik 6 a 8 goede halen uit, bij de 10 wordt het langzaam tijd om bij te spuiten
Als ik alleen de dripper zou gebruiken zou ik aan 30ml/dag niet genoeg hebben :')

De tank is iets zuiniger; 6ml inhoud, kwart dag/halve dag

Ben blij dat ik zelf ejuice maak :@
Mai pben rai~!
  dinsdag 15 maart 2016 @ 09:11:22 #148
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160678677
Na een weekje op weg durf ik voorzichtig te zeggen dat de overstap goed gaat. Ja, ik mis analoog roken wel op momenten, met name de peuken die echt 'lekker' waren. Van de eerste smorgens was ik altijd half stoned, en mijn vaporizer haalt dat niet. Volgens mij neem ik minder nicotine op via de e-peuk.
Aan de andere kant meur ik niet meer zo ontzettend naar rook, en heb ik een veel frisser mondgevoel, al heb ik wel regelmatig een droge mond.
Ik ben wel tevreden met mijn egosetjes, al is het wel een beetje raar om te zeggen dat ik even mijn peuk aan de lader hang.
Ook heb ik de neiging om vanalles te gaan shoppen, maar ik heb nu met mezelf de afspraak gemaakt dat ik eerst de kosten tegenover het analoog roken eruit moet hebben voor ik weer iets mag bestellen. Gelukkig is dat zaterdag al. :)
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2016 @ 09:16:23 #149
230491 Zith
pls tip
pi_160678794
Ik nam eens een 18mg hijs met 0.5 ohm en zat ook een tijdje in de wolken... Kan prima hoor :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 15 maart 2016 @ 09:22:02 #150
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160678896
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:16 schreef Zith het volgende:
Ik nam eens een 18mg hijs met 0.5 ohm en zat ook een tijdje in de wolken... Kan prima hoor :P
Ik ben niet erg thuis in de vaporizers. Wat betekent dat?

Ik heb een eenvoudig egosetje en gebruik 12 mg liquids. Zou het verschil maken als ik 18 mg liquids zou vapen?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 09:33:49 #151
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160679092
PG onttrekt vocht, je moet dus wel denken om je vochtinname.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2016 @ 09:41:38 #152
230491 Zith
pls tip
pi_160679212
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik ben niet erg thuis in de vaporizers. Wat betekent dat?

Ik heb een eenvoudig egosetje en gebruik 12 mg liquids. Zou het verschil maken als ik 18 mg liquids zou vapen?
Wilde aangeven hoeveel watt / energie ik door mijn verdamper stuur (zo'n 25watt) misschien kan jij dat op jouw apparaat ook zien? Hoe meer energie hoe meer damp,en dus ook meer nicotine.

Je kan prima 18mg proberen, dan krijg je 50% meer nicotine binnen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 15 maart 2016 @ 09:55:18 #153
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160679423
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:33 schreef Catch22- het volgende:
PG onttrekt vocht, je moet dus wel denken om je vochtinname.
Oh vandaar! Ik zal erop letten.
pi_160679480
Heb een een tijd geleden een vapestick gehad waar ik eigenlijk heel tevreden over was. Deze ging een half jaar geleden kapot en eigenlijk niet echt gemist. Half jaar niet gerookt en gevaped maar begon de laatste tijd het toch wel weer te missen. Gewoon puur de handeling van het roken. Af en toe zo in de avonduren en met een biertje met vrienden. Neem hem overdag ook niet mee naar het werk. Afgelopen zaterdag dus toch maar eens naar de winkel gegaan.



- Eleaf iStick Mini
- Kangertech Mini ProTank 3 Clearomizer

Ben er tot nu toe wel tevreden over. Mag van mij alleen wel iets meer rookafgifte zijn. Heeft iemand een idee om dit te verbeteren? Heb er zelf nog heel weinig verstand van moet ik zeggen. Maar zeker voor af en toe recreatief gebruik ben ik erg tevreden over de batterij in ieder geval. Klein van formaat en voldoende power.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:00:04 #155
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160679488
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:41 schreef Zith het volgende:

[..]

Wilde aangeven hoeveel watt / energie ik door mijn verdamper stuur (zo'n 25watt) misschien kan jij dat op jouw apparaat ook zien? Hoe meer energie hoe meer damp,en dus ook meer nicotine.

Je kan prima 18mg proberen, dan krijg je 50% meer nicotine binnen.
Ik heb even de bijsluiter gepakt en daar staat op dat hij 650 mah en 3.3 tot 4.2 volt doet en een weerstand van 2.1 (insert teken van een koptelefoontje).

Nu ben ik totaal niet thuis in natuurkunde, zie het gebrek aan kennis van dat rare tekentje, dus het zegt me weinig. Maar zegt het jou iets?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:01:25 #156
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160679521
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:59 schreef Molleman het volgende:
Heb een een tijd geleden een vapestick gehad waar ik eigenlijk heel tevreden over was. Deze ging een half jaar geleden kapot en eigenlijk niet echt gemist. Half jaar niet gerookt en gevaped maar begon de laatste tijd het toch wel weer te missen. Gewoon puur de handeling van het roken. Af en toe zo in de avonduren en met een biertje met vrienden. Neem hem overdag ook niet mee naar het werk. Afgelopen zaterdag dus toch maar eens naar de winkel gegaan.

[ afbeelding ]

- Eleaf iStick Mini
- Kangertech Mini ProTank 3 Clearomizer

Ben er tot nu toe wel tevreden over. Mag van mij alleen wel iets meer rookafgifte zijn. Heeft iemand een idee om dit te verbeteren? Heb er zelf nog heel weinig verstand van moet ik zeggen. Maar zeker voor af en toe recreatief gebruik ben ik erg tevreden over de batterij in ieder geval. Klein van formaat en voldoende power.
Voor die ProTank Mini zou je nog een airflow-control-ring kunnen proberen voor wat meer damp.
(was mijn allereerste setje)

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb even de bijsluiter gepakt en daar staat op dat hij 650 mah en 3.3 tot 4.2 volt doet en een weerstand van 2.1 (insert teken van een koptelefoontje).

Nu ben ik totaal niet thuis in natuurkunde, zie het gebrek aan kennis van dat rare tekentje, dus het zegt me weinig. Maar zegt het jou iets?
: ohm, da's de weerstand van je coil.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:06:56 #157
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160679635
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:01 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Voor die ProTank Mini zou je nog een airflow-control-ring kunnen proberen voor wat meer damp.
(was mijn allereerste setje)

[..]

[ afbeelding ] : ohm, da's de weerstand van je coil.
:D ja dat is hem. :@ had ik nou maar opgelet bij natuurkunde vroeger.
pi_160680145
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:01 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Voor die ProTank Mini zou je nog een airflow-control-ring kunnen proberen voor wat meer damp.
(was mijn allereerste setje)
Thanks dodge. Zit op de website van Kangertech te kijken maar is niet helemaal duidelijk welke Air control valve er zou passen op die Mini ProTank 3.

En anders wellicht in de toekomst naar een clearomizer met airflow control kijken.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:39:57 #159
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160680306
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:32 schreef Molleman het volgende:

[..]

Thanks dodge. Zit op de website van Kangertech te kijken maar is niet helemaal duidelijk welke Air control valve er zou passen op die Mini ProTank 3.

En anders wellicht in de toekomst naar een clearomizer met airflow control kijken.
Ik zou zo langzaamaan eens kijken naar andere devices ;)

www.aspirecig.com/products/plato/256.html

zoiets is een fijne overstap. Ben je gelijk weer bij (zit rond de 45 euro)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160680372
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zou zo langzaamaan eens kijken naar andere devices ;)

www.aspirecig.com/products/plato/256.html

zoiets is een fijne overstap. Ben je gelijk weer bij (zit rond de 45 euro)
Nou dat ga ik niet doen als ik deze pas afgelopen zaterdag gekocht heb ;)

Het is ook voor incidenteel/recreatief gebruik. Ik wil wel iets uitgeven om deze nog wat beter te laten functioneren maar het moet niet teveel kosten :)
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:52:47 #161
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160680536
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:43 schreef Molleman het volgende:

[..]

Nou dat ga ik niet doen als ik deze pas afgelopen zaterdag gekocht heb ;)

Het is ook voor incidenteel/recreatief gebruik. Ik wil wel iets uitgeven om deze nog wat beter te laten functioneren maar het moet niet teveel kosten :)
oke, had niet echt intensief gelezen. Dan is het wat overdreven. Dacht dat je hem al een tijdje had.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160680757
Zou mooi zijn als de KANGER AIR CONTROL VALVE 3 op mijn Mini ProTank 3 werkt. Krijg het alleen niet terug gevonden. Werkt schijnbaar wel op de gewone ProTank 3.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:11:10 #163
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160680864
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:05 schreef Molleman het volgende:
Zou mooi zijn als de KANGER AIR CONTROL VALVE 3 op mijn Mini ProTank 3 werkt. Krijg het alleen niet terug gevonden. Werkt schijnbaar wel op de gewone ProTank 3.
Heb net ff voor je gezocht naar de verpakking, maar die heb ik helaas dus niet meer.
En opzoeken in m'n order history kan ook nieg, want ik heb 'm indertijd bij en brick 'n mortar store gekocht. Maar :

ik heb die middenste, dus mij lijkt dan wel dan de V3 ook zou moeten passen...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160680898
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Heb net ff voor je gezocht naar de verpakking, maar die heb ik helaas dus niet meer.
En opzoeken in m'n order history kan ook nieg, want ik heb 'm indertijd bij en brick 'n mortar store gekocht.
Ah dat is jammer dodge. Ik zoek nog even verder op internet. Is er anders een clearomizer met air control die je aan zou raden voor mijn MOD? Bedankt voor het zoeken.
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2016 @ 12:25:31 #165
230491 Zith
pls tip
pi_160682494
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb even de bijsluiter gepakt en daar staat op dat hij 650 mah en 3.3 tot 4.2 volt doet en een weerstand van 2.1 (insert teken van een koptelefoontje).

Heb het even berekend, dan vape je met ongeveer 7 watt. Nu kan je dat dan vergelijken met mij (25 watt), wat dus bijna 3.5x meer energie is en dus ook veel meer damp en nicotine per hijs ;)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_160682558
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:05 schreef Molleman het volgende:
Zou mooi zijn als de KANGER AIR CONTROL VALVE 3 op mijn Mini ProTank 3 werkt. Krijg het alleen niet terug gevonden. Werkt schijnbaar wel op de gewone ProTank 3.
Let op; je hebt dus twee verschillen de soorten. De mini en de gewone.
pi_160685068
Evic mini is nu in nl 50 euro.. nu baal ik wel van mn aankoop bij fasttech.. dat kan nog wel even duren en ik vind de istick mini echt te licht voor wat ik wil..
  dinsdag 15 maart 2016 @ 15:18:35 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160685287
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:04 schreef Pindasoepje het volgende:
Evic mini is nu in nl 50 euro.. nu baal ik wel van mn aankoop bij fasttech.. dat kan nog wel even duren en ik vind de istick mini echt te licht voor wat ik wil..
scheelt alsnog 15 euro toch? vind ik nog wel aanzienlijk op dat bedrag./
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 18:51:54 #169
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_160689217
Sinds kort de Eleaf iStick basic _O_ _O_
Een verbetering vergeleken de Kanger emow die ik hiervoor had, en hopelijk ook de clearomizer bagger kwaliteit daarvan.
pi_160689480
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:04 schreef Pindasoepje het volgende:
Evic mini is nu in nl 50 euro.. nu baal ik wel van mn aankoop bij fasttech.. dat kan nog wel even duren en ik vind de istick mini echt te licht voor wat ik wil..
stel je niet zo aan
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:14:30 #171
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_160689769
Een aantal Samsung INR18650-30Q 3000mAh - 15A batterijen gekocht, nu op zoek naar een oplader. Iemand een goeie suggestie?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:20:39 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160689944
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:14 schreef ShevaJB het volgende:
Een aantal Samsung INR18650-30Q 3000mAh - 15A batterijen gekocht, nu op zoek naar een oplader. Iemand een goeie suggestie?
Nitecore for life. Zie www.dampaccu.nl
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:23:01 #173
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_160690020
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nitecore for life. Zie www.dampaccu.nl
Nice, ik zag net trouwens dat KNAK z'n Nitecore D2 kwijt wil. Heb hem een dm gestuurd
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:35:26 #174
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160692702
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:23 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Nice, ik zag net trouwens dat KNAK z'n Nitecore D2 kwijt wil. Heb hem een dm gestuurd
PM terug :)
Mai pben rai~!
pi_160698069
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Heb net ff voor je gezocht naar de verpakking, maar die heb ik helaas dus niet meer.
En opzoeken in m'n order history kan ook nieg, want ik heb 'm indertijd bij en brick 'n mortar store gekocht. Maar :
[ afbeelding ]
ik heb die middenste, dus mij lijkt dan wel dan de V3 ook zou moeten passen...
Ah dat zou ideaal zijn. Ik ga hem gewoon meebestellen de volgende keer. Thanks!
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:58:08 #176
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160710474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:25 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb het even berekend, dan vape je met ongeveer 7 watt. Nu kan je dat dan vergelijken met mij (25 watt), wat dus bijna 3.5x meer energie is en dus ook veel meer damp en nicotine per hijs ;)
Dat zal het verschil dan wel zijn. Ik zal als ik weer liquid bestel een hoger Nicotinegehalte bestellen.

Overigens lees ik nu ook dat met de e-cigaret als de ego je veel minder nicotine binnenkrijgt dan met een analoge cigaret. Mogelijk dat dat is wat ik gemerkt heb.

Ik ben trouwens wel lekker aan t hoesten en kuchen, ik denk dat mijn longen aan de grote schoonmaak begonnen zijn.
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:11:20 #177
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160713581
Ja weer een vraag van mij. Ik heb bij de sigarenboer twee flesjes e-liquid gehaald, de ene was gewone tobacco smaak en de andere usa-mix. Aan beiden zit een best lekkere subtiele vanillesmaak. Nu heb ik online van top-liquid ook usa-mix besteld, maar die smaakt heel anders. Namelijk naar gewone Marlboro en dat vind ik echt niet lekker meer, zelfs bij gewone sigaretten vond ik Marlboro niet erg lekker.

Is het normaal dat er zo'n enorm verschil zit per merk? Dat de smaak iets anders is vind ik okay, maar zo'n verschil is toch wel apart als de namen hetzelfde zijn.
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:12:52 #178
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160713609
Die namen zijn echt dom en slaan nergens op. Tussen merken zit gigantisch veel verschil.

Als je 10 keer aardbei besteld van 10 merken lijken ze geen van allen op elkaar.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:15:02 #179
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160713652
quote:
11s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:12 schreef Catch22- het volgende:
Die namen zijn echt dom en slaan nergens op. Tussen merken zit gigantisch veel verschil.

Als je 10 keer aardbei besteld van 10 merken lijken ze geen van allen op elkaar.
Weer wat geleerd. Dit is trouwens de tweede smaak van Top-liquid die ik probeer en beiden hebben een vervelende bijsmaak waar ik niet erg blij van wordt. Ik ga een ander merk proberen. :) Ik heb de naam van het eerste merk gevonden en ga die eens opzoeken. Heette trouwens EGO green. Iemand er bekend mee?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 16-03-2016 14:34:15 ]
pi_160720591
Hallo allemaal,

vandaag heb ik een Ego One aangeschaft.
Mijn Ego T voldeed niet meer.
Viel mij op dat de driptip, de metalen, warm wordt na een paar hijsen.
Is dit normaal?
Ik heb nu de plastic driptip er maar op gedaan. Zit wel condens in. Lijkt mij wel normaal?

Is het ook normaal dat de batterij warm wordt na maar een paar hijsjes?
Mouth to lung btw.
pi_160721271
Mijn ego one is na 3 keer gebruiken in de kast beland vanwege het warm worden van de driptip metaal of plastic.
Ik heb hem nu op een kangertech kbox gezet en dit gaat een stuk beter alhoewel het vullen een drama blijft omdat het vloeistof level zo rottig te zien is.
pi_160722774
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:24 schreef Sorella het volgende:
Mijn ego one is na 3 keer gebruiken in de kast beland vanwege het warm worden van de driptip metaal of plastic.
Ik heb hem nu op een kangertech kbox gezet en dit gaat een stuk beter alhoewel het vullen een drama blijft omdat het vloeistof level zo rottig te zien is.
Bijvullen heb ik nog niet gedaan.
Deed de verkoper.

Plastic driptip is nog niet heet geworden.
Heb em ook nog niet veel gebruikt.

Warme vape viel mij wel op.
Ik fiets morgen weer even naar die winkel.
pi_160723788
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:02 schreef Cici het volgende:
Hallo allemaal,

vandaag heb ik een Ego One aangeschaft.
Mijn Ego T voldeed niet meer.
Viel mij op dat de driptip, de metalen, warm wordt na een paar hijsen.
Is dit normaal?
Ik heb nu de plastic driptip er maar op gedaan. Zit wel condens in. Lijkt mij wel normaal?

Is het ook normaal dat de batterij warm wordt na maar een paar hijsjes?
Mouth to lung btw.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:24 schreef Sorella het volgende:
Mijn ego one is na 3 keer gebruiken in de kast beland vanwege het warm worden van de driptip metaal of plastic.
Ik heb hem nu op een kangertech kbox gezet en dit gaat een stuk beter alhoewel het vullen een drama blijft omdat het vloeistof level zo rottig te zien is.
gebruikten jullie de 0,5ohm coil of de 1,0ohm?
met de 0,5ohm coils kan ik me voorstellen dat de vape een tikkie warm wordt, bij mtl.
die hebben wat meer lucht nodig en zijn meer geschikt voor direct over de longen.
voor mtl kan je beter de 1,0ohm coils gebruiken.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160723983
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:29 schreef marc0871 het volgende:

[..]

[..]

gebruikten jullie de 0,5ohm coil of de 1,0ohm?
met de 0,5ohm coils kan ik me voorstellen dat de vape een tikkie warm wordt, bij mtl.
die hebben wat meer lucht nodig en zijn meer geschikt voor direct over de longen.
voor mtl kan je beter de 1,0ohm coils gebruiken.
Die gebruik ik ook, de 1.0 ohm coil :)
pi_160725123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:33 schreef Cici het volgende:

[..]

Die gebruik ik ook, de 1.0 ohm coil :)
werd 'ie daar al zo warm mee :o

een metalen driptip zal trouwens altijd iets warmte doorgeven.
en des te minder lucht je doorlaat om het te koelen, hoe warmer die zal zijn.
zolang je je lippen er niet aan brand, is er nog niets aan de hand.

en ja; de batterij kan warm worden. er gaat best wat spanning doorheen ;)
maar voordat het fout kan gaan, heb je hem al niet meer vast, hoor :X
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160725226
Nou ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen. Vandaag mijn Evic VTC mini met Nautllus Mini 1.8 in elkaar gezet. Nu heb ik hem via powermode op 10 watt gezet maar het voltage is iets van 4.6. Het rookt prima -i guess, geen ervaring- maar moet je het voltage ook instellen? Of is dit nu gewoon goed?

OP het scherm staat nu:
10 watt
4,6 V
1.98ohm
0.00A
We komen hard, zo hard.
pi_160725469
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:05 schreef focal het volgende:
Nou ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen. Vandaag mijn Evic VTC mini met Nautllus Mini 1.8 in elkaar gezet. Nu heb ik hem via powermode op 10 watt gezet maar het voltage is iets van 4.6. Het rookt prima -i guess, geen ervaring- maar moet je het voltage ook instellen? Of is dit nu gewoon goed?
het voltage gaat met het wattage omhoog en omlaag.
kan je verder niet instellen.
gewoon je wattage instellen zoals jij dat prettig vind.
maar veel hoger zou ik hem niet zetten, met een 1,8 coil ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160725579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:02 schreef marc0871 het volgende:

[..]

werd 'ie daar al zo warm mee :o

een metalen driptip zal trouwens altijd iets warmte doorgeven.
en des te minder lucht je doorlaat om het te koelen, hoe warmer die zal zijn.
zolang je je lippen er niet aan brand, is er nog niets aan de hand.

en ja; de batterij kan warm worden. er gaat best wat spanning doorheen ;)
maar voordat het fout kan gaan, heb je hem al niet meer vast, hoor :X
Ben al wat meer gerust gesteld.
Hartelijk dank!!

Ik kom morgen toch langs het winkeltje waar ik em gekocht heb dus zal daar wel even binnen wippen.
pi_160727426
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:29 schreef marc0871 het volgende:

[..]

[..]

gebruikten jullie de 0,5ohm coil of de 1,0ohm?
met de 0,5ohm coils kan ik me voorstellen dat de vape een tikkie warm wordt, bij mtl.
die hebben wat meer lucht nodig en zijn meer geschikt voor direct over de longen.
voor mtl kan je beter de 1,0ohm coils gebruiken.
0.5 ohm coil
  woensdag 16 maart 2016 @ 23:45:45 #190
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160728636
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:39 schreef KNAK het volgende:
Wellicht een handige site; http://www.smokerainbow.com/

Hier kan je voor minder dan ¤1 test flesjes van 1ml kant&klaar bestellen van een hele hoop merken/smaken. Op deze wijze kan je kosten besparen en goedkoop achter een lekker smaakje komen. Het is zonde als je iets van meer dan ¤5 bestelt (en dat meerdere malen) om erachter te komen dat het ranzig is en het weg flikkert

Wel even opletten op de nicotine %. Heb er destijds wat besteld en ging prima. Nu niet meer relevant voor mij daar ik sapjes zelf meng
Ik heb net een lading samples besteld en er wat exotische smaken bij gedaan, ik ben erg benieuwd naar de andere smaken. Een vriend van me drupte vanavond een paar druppeltjes arctic mint bij mij in de clearomizer en ik ben helemaal fan!

En ook maar meteen wat gewone liquid besteld, nu van een ander merk. Eerder meldde ik dat ik de RY4 niet lekker vond vanwege de bijsmaak maar dat is iets wat tot nu toe alle liquids van TopLiquid hebben dus dan zal het daaraan liggen. Genoeg dingen om weer naar uit te kijken dus. En heel tof, mijn trek ik sigaretten wordt steeds minder.
  woensdag 16 maart 2016 @ 23:53:00 #191
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160728782
Als je van munt houdt, moet je kringles curse van halo eens proberen. Lekkere pepermunt liquid.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:02:36 #192
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160745472
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 23:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb net een lading samples besteld en er wat exotische smaken bij gedaan, ik ben erg benieuwd naar de andere smaken. Een vriend van me drupte vanavond een paar druppeltjes arctic mint bij mij in de clearomizer en ik ben helemaal fan!

En ook maar meteen wat gewone liquid besteld, nu van een ander merk. Eerder meldde ik dat ik de RY4 niet lekker vond vanwege de bijsmaak maar dat is iets wat tot nu toe alle liquids van TopLiquid hebben dus dan zal het daaraan liggen. Genoeg dingen om weer naar uit te kijken dus. En heel tof, mijn trek ik sigaretten wordt steeds minder.
Het meest ideale is in een fysieke winkel het e e a uit proberen, precies weten wat lekker is en daar dan een zooitje van meenemen. Bij webshops gaat dat niet, die test dingetjes zijn dan het beste alternatief T-juice heeft lekkere mint dingetjes. Vergeet ook niet een keer Thug Juice van Mt. Baker te proberen. Ook een frisse smaak met op de achtergrond een milde zoete toon. Trekt een verstopte neus in 2 halen open ;)
Mai pben rai~!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 10:13:18 #193
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_160756237
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal, ik ben vandaag begonnen met vapen, en hoop hiermee van de analoge sigaret af te kunnen blijven. Ik heb een eenvoudige e-sigaret. Het is een batterij, met een tankje en een mondstukje erop. Allemaal los te draaien en het tankje vul ik bij met een flesje liquid.

Tot nu toe ben ik heel tevreden, het was even wennen want je hijst toch anders, en geen grafsmaak meer in mijn mond. Alleen het doseren vind ik lastig, ik heb 12mg liquid, maar geen idee hoeveel trekjes gelijk staan aan een sigaret. Maargoed, dat zal ik langzaam maar zeker wel ontdekken.

Nu heb ik niet zo heel veel zin om liquids steeds bij de tabakszaak te halen, maar ik ben totaal niet thuis in webshops, en ook niet echt in smaken. Eigenlijk zou ik het liefst een wat neutrale smaak willen, licht vanille of iets frissigs. Daarom wil ik jullie ervaren dampers graag om tips vragen. Weten jullie een betrouwbare webshop? En zijn er merken / smaken die ik echt moet mijden?
Welke e-sigaret heb je gekocht? Ik wil na 2 jaar ook weer gaan vapen en zoek een startersset. Wil een nieuwe poging wagen. 2 jaar terug had ik een eGo, beviel op zich prima.
Toen de dampwinkel in mijn woonplaats failliet ging, ben ik weer overgestapt op gewone sigaretten maar daar wil ik nu toch wel eens vanaf :{ .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 18 maart 2016 @ 10:25:05 #194
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160756463
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:13 schreef MaLo het volgende:

[..]

Welke e-sigaret heb je gekocht? Ik wil na 2 jaar ook weer gaan vapen en zoek een startersset. Wil een nieuwe poging wagen. 2 jaar terug had ik een eGo, beviel op zich prima.
Toen de dampwinkel in mijn woonplaats failliet ging, ben ik weer overgestapt op gewone sigaretten maar daar wil ik nu toch wel eens vanaf :{ .
Ik heb een Egosetje en dat werkt prima vind ik. Ik heb er een van Bookwill en ben daar erg tevreden over.
pi_160756509
Ik heb de Ego One en die vind ik echt super!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:38:10 #196
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_160757872
Dank voor jullie reacties, dan ga ik dus binnenkort gewoon weer kijken voor een Ego-startset! Ik wil het wel graag in een fysieke winkel kopen, dus ga maar wat kantoorboekhandels en sigarenzaken af.

Vind het wel jammer dat de gespecialiseerde dampwinkel bij ons failliet is, daar kon je zo fijn smaakjes testen ;(. En was handig voor nieuwe onderdelen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_160764252
Zo zit hier eindelijk met een Evic Mini VTC + Nautilus mini, wat dampt dit geweldig zeg! Had alleen nog ervaringen met wegwerp.

Zit nu aan de Ripe Vape VTC, heerlijke juice maar helaas aan de dure kant met 27,- voor 30ml. Wat zijn goede merken die ook rond die 70/30 (of 60/40) vg/pg zitten? Hoger dan dat schijnt dan weer niet gunstig te zijn voor mijn soort clearomizer.
We komen hard, zo hard.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 16:50:41 #198
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160764337
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:46 schreef focal het volgende:
Zo zit hier eindelijk met een Evic Mini VTC + Nautilus mini, wat dampt dit geweldig zeg! Had alleen nog ervaringen met wegwerp.

Zit nu aan de Ripe Vape VTC, heerlijke juice maar helaas aan de dure kant met 27,- voor 30ml. Wat zijn goede merken die ook rond die 70/30 (of 60/40) vg/pg zitten? Hoger dan dat schijnt dan weer niet gunstig te zijn voor mijn soort clearomizer.
Voor 27 EUR maak ik minimaal 250ml
DIY !!

Dure grap. Ken Ripe Vape niet. Op die website waar je het haalt geen aroma ervan te koop?
Mai pben rai~!
pi_160764531
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:50 schreef KNAK het volgende:

[..]

Voor 27 EUR maak ik minimaal 250ml
DIY !!

Dure grap. Ken Ripe Vape niet. Op die website waar je het haalt geen aroma ervan te koop?
Ja ik had al het idee dat ik per ongeluk de duurste Ejuice ter wereld had besteld haha. DIY heb ik nu na 3 dagen dampen nog geen zin in, misschien een project voor later. Voor nu kijken of ik iets betaalbaars kan vinden in de juiste verhoudingen en een goede smaak:)
We komen hard, zo hard.
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2016 @ 17:39:51 #200
230491 Zith
pls tip
pi_160765439
Mijn laatste non-DIY aankoop was hiervandaan: https://novavapes.co.uk/en/

Hele schappelijke prijzen ~2 EUR per 10 ML en de smaken zijn ook gewoon goed... veel reviews hier

https://www.reddit.com/r/(...)restrict_sr=on&t=all

Je hebt het niet gelijk morgen in huis.. ;) komt uit de UK.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:30:56 #201
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160768085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:00 schreef focal het volgende:

[..]

Ja ik had al het idee dat ik per ongeluk de duurste Ejuice ter wereld had besteld haha. DIY heb ik nu na 3 dagen dampen nog geen zin in, misschien een project voor later. Voor nu kijken of ik iets betaalbaars kan vinden in de juiste verhoudingen en een goede smaak:)
Er zijn nog duurdere hoor. Maar je zit wel aardig hoog hehe
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160769755
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:39 schreef Zith het volgende:
Mijn laatste non-DIY aankoop was hiervandaan: https://novavapes.co.uk/en/

Hele schappelijke prijzen ~2 EUR per 10 ML en de smaken zijn ook gewoon goed... veel reviews hier

https://www.reddit.com/r/(...)restrict_sr=on&t=all

Je hebt het niet gelijk morgen in huis.. ;) komt uit de UK.
Goede tip, ze hebben vandaag -blijkbaar- ook een code voor 30% korting. Thanks!
We komen hard, zo hard.
pi_160770536
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 20:26 schreef focal het volgende:

[..]

Goede tip, ze hebben vandaag -blijkbaar- ook een code voor 30% korting. Thanks!
Wat is die code?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_160770793
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 20:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wat is die code?
30OFF
We komen hard, zo hard.
pi_160771778
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 20:52 schreef focal het volgende:

[..]

30OFF
Thanks! Sample pack besteld.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_160772812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:38 schreef MaLo het volgende:
Dank voor jullie reacties, dan ga ik dus binnenkort gewoon weer kijken voor een Ego-startset! Ik wil het wel graag in een fysieke winkel kopen, dus ga maar wat kantoorboekhandels en sigarenzaken af.

Vind het wel jammer dat de gespecialiseerde dampwinkel bij ons failliet is, daar kon je zo fijn smaakjes testen ;(. En was handig voor nieuwe onderdelen.
Ik zag dat je in een topic een Indiaas restaurant in Hengelo aanraadde..
Hengelo heeft een esigaretwinkel.
In de Drienerstraat, naast avondwinkel Stevan.
pi_160772884
Hoe nemen jullie je esigaret mee trouwens?
Ik had em in mijn trui, die een zak bij de buik heeft.
Liggend.
Maar heb het idee dat die iets lekte, weet het niet zeker.

Houden jullie em in je broekzak als jullie weggaan?
Of hoe anders?

Ben bang dat die breekt of te warm wordt als ik em in mijn broekzak/kontzak stop.
Tas vind ik niet zo prettig, geen optie om em rechtop te houden.
En wil em snel kunnen pakken.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 22:09:12 #208
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_160773447
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:48 schreef Cici het volgende:

[..]

Ik zag dat je in een topic een Indiaas restaurant in Hengelo aanraadde..
Hengelo heeft een esigaretwinkel.
In de Drienerstraat, naast avondwinkel Stevan.
Dank je wel voor je tip, zo'n winkel zoek ik! Binnenkort even naar Hengelo dus :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 18 maart 2016 @ 22:21:14 #209
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160773745
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:50 schreef Cici het volgende:
Hoe nemen jullie je esigaret mee trouwens?
Ik had em in mijn trui, die een zak bij de buik heeft.
Liggend.
Maar heb het idee dat die iets lekte, weet het niet zeker.

Houden jullie em in je broekzak als jullie weggaan?
Of hoe anders?

Ben bang dat die breekt of te warm wordt als ik em in mijn broekzak/kontzak stop.
Tas vind ik niet zo prettig, geen optie om em rechtop te houden.
En wil em snel kunnen pakken.
Jaszak of rugzak. En locken als je hem wegstopt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 23:29:25 #210
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160775487
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:50 schreef Cici het volgende:
Hoe nemen jullie je esigaret mee trouwens?
Ik had em in mijn trui, die een zak bij de buik heeft.
Liggend.
Maar heb het idee dat die iets lekte, weet het niet zeker.

Houden jullie em in je broekzak als jullie weggaan?
Of hoe anders?

Ben bang dat die breekt of te warm wordt als ik em in mijn broekzak/kontzak stop.
Tas vind ik niet zo prettig, geen optie om em rechtop te houden.
En wil em snel kunnen pakken.
In mijn handtas zit een pennenvakje, daar past ie precies in. Staat dan ook mooi rechtop.
pi_160776731
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:50 schreef Cici het volgende:
Hoe nemen jullie je esigaret mee trouwens?
Ik had em in mijn trui, die een zak bij de buik heeft.
Liggend.
Maar heb het idee dat die iets lekte, weet het niet zeker.

Houden jullie em in je broekzak als jullie weggaan?
Of hoe anders?

Ben bang dat die breekt of te warm wordt als ik em in mijn broekzak/kontzak stop.
Tas vind ik niet zo prettig, geen optie om em rechtop te houden.
En wil em snel kunnen pakken.
in mijn broekzak.
heeft me wel eens een mini protank 3 gekost.
klein glazen tankje. erg kwetsbaar.
een ego one kan wel wat meer hebben, met zijn metalen mantel.

tegenwoordig meestal een dikke koperen buis als batterijhouder met een dripper (zeg maar het verwarmingselement van jouw ego one in het groot ;) ) erop mee naar het werk.
gewoon om hufterproof te zijn. kan nauwelijks wat aan kapot.
als ik niet te veel gekke dingen verwacht, heb ik zelfs gerust wel eens een 5ml glazen tank mee.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160780459
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dank je wel voor je tip, zo'n winkel zoek ik! Binnenkort even naar Hengelo dus :)
Klein maar ze hebben veel.
De liquids van het merk liqua zijn erg lekker. Vooral de blackberry jack 😊
pi_160780474
Locken doe ik sowieso.
Tas vind ik vervelend. Krijg straks een andere tas. Ff kijken of daar zo'n pennenvakje in zit.

Dank allemaal!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 19 maart 2016 @ 09:01:57 #214
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160780494
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dank je wel voor je tip, zo'n winkel zoek ik! Binnenkort even naar Hengelo dus :)
Wel een vriendelijk zaakje. Heb er wel eens wat opgehaald.
pi_160780794
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wel een vriendelijk zaakje. Heb er wel eens wat opgehaald.
Zijn idd vriendelijk :)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 19 maart 2016 @ 09:57:26 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160780907

Dit zegt niet alles, maar het is wel weer een steuntje in de rug.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 19 maart 2016 @ 10:48:37 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160781523
Hi Maarten

We'd love it if you told your friends about us. While you're at it, get a 30% off all products for each referral.

Your friends get 15% off all of our eliquid! One week after they complete their purchase, we'll send a code your way!
Forward this link to your friends:
http://velvetcloud.refr.cc/2VKBK3X
pi_160808664
Ben om dit moment heel tevreden met mijn eerste tank, de Nautilus mini. Maar die schijnt wat minder goed overweg te kunnen met high VG juice, vandaar dat ik aan het kijken was naar een 2e tankje. Ik rook mouth to lung en ik ben dus niet echt opzoek naar een sub-ohm tank. Iemand een tip? Komt op een Evic Mini VTC.
We komen hard, zo hard.
pi_160810922
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 14:17 schreef focal het volgende:
Ben om dit moment heel tevreden met mijn eerste tank, de Nautilus mini. Maar die schijnt wat minder goed overweg te kunnen met high VG juice, vandaar dat ik aan het kijken was naar een 2e tankje. Ik rook mouth to lung en ik ben dus niet echt opzoek naar een sub-ohm tank. Iemand een tip? Komt op een Evic Mini VTC.
de bvc coil met organic cotton heeft grotere juice holes, dus volgen mij moet dat vrij goed gaan :P
..///
pi_160816292
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 10:48 schreef Kreator het volgende:
Hi Maarten

We'd love it if you told your friends about us. While you're at it, get a 30% off all products for each referral.

Your friends get 15% off all of our eliquid! One week after they complete their purchase, we'll send a code your way!
Forward this link to your friends:
http://velvetcloud.refr.cc/2VKBK3X
Gaat iemand hier binnenkort iets bestellen ivm delen verzendkosten?
  zondag 20 maart 2016 @ 20:45:09 #221
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160820280
Kant en klare sapjes , nietwaar ? Is het een beetje te pruimen ?

Edit
Laat maar.. $10 voor 16ml is beetje te duur :)
Mai pben rai~!
pi_160822631
Hallo dampers!

Iemand ervaring met KangerTech? Wat vinden jullie van dit setje?

http://www.vapeclub.co.uk(...)ini-starter-kit.html
  zondag 20 maart 2016 @ 21:48:25 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160822918
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:41 schreef Archibaltus het volgende:
Hallo dampers!

Iemand ervaring met KangerTech? Wat vinden jullie van dit setje?

http://www.vapeclub.co.uk(...)ini-starter-kit.html
Prima set. Heb ik een tijd gebruikt en is nu mijn uitleenapparaat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160823398
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Prima set. Heb ik een tijd gebruikt en is nu mijn uitleenapparaat
Ah oke dan. Welke set gebruik je nu? :)
  maandag 21 maart 2016 @ 09:23:01 #225
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160828724
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Archibaltus het volgende:

[..]

Ah oke dan. Welke set gebruik je nu? :)
Een Pioneer4You IPV D2 met OBS Crius
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer maandag 21 maart 2016 @ 19:32:04 #226
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160840821
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:41 schreef Archibaltus het volgende:
Hallo dampers!

Iemand ervaring met KangerTech? Wat vinden jullie van dit setje?

http://www.vapeclub.co.uk(...)ini-starter-kit.html
Prima setje. Je kunt ook los een tank en een mod kopen, dan heb je misschien iets beters. (Subtank met een vtc mini)
  Official ESF Kreviewer maandag 21 maart 2016 @ 19:33:30 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160840870
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:36 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Gaat iemand hier binnenkort iets bestellen ivm delen verzendkosten?
Ja die 20$ verzendkosten zijn wel ruk. Maar ik bestel meestal gelijk een halve liter. Net besteld dus ik voorlopig niet.
pi_160877134
M'n Kanger Toptank Mini komt waarschijnlijk snel binnen, maar m'n Evic VTC moet nog verzonden worden ( :') ), wat zou een toptank mini op een istick mini doen? Ben wel benieuwd. Heb 1,2 ohm coils
pi_160882578
Ik ben van plan om eenJoyetech eVic VTC Mini 75W te bestellen op fasttech. Welke batterij heb ik hiervoor nodig? Staan die ook op fasttech?
pi_160882629
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:29 schreef Archibaltus het volgende:
Ik ben van plan om eenJoyetech eVic VTC Mini 75W te bestellen op fasttech. Welke batterij heb ik hiervoor nodig? Staan die ook op fasttech?
Niet op Fasttech bestellen. Zoek even terug in dit topic/deze reeks.
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:44:03 #231
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160882877
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:29 schreef Archibaltus het volgende:
Ik ben van plan om eenJoyetech eVic VTC Mini 75W te bestellen op fasttech. Welke batterij heb ik hiervoor nodig? Staan die ook op fasttech?
Samsung 30q van dampaccu.nl
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160882895
Ga er overigens maar vanuit dat het even duurt voordat 'ie binnen is. 7 maart besteld, vandaag wordt het eindelijk verzonden :')
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:42:15 #233
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160884006
Hm, volgens mij is mijn batterij stuk. Na hem gisteren aan de lader gelegd te hebben reageert hij nergens meer op. :'(
pi_160884386
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:47 schreef no1uknow het volgende:
M'n Kanger Toptank Mini komt waarschijnlijk snel binnen, maar m'n Evic VTC moet nog verzonden worden ( :') ), wat zou een toptank mini op een istick mini doen? Ben wel benieuwd. Heb 1,2 ohm coils
Nu dus binnen. Iemand die hier antwoord op kan geven?

edit: Googlen levert het volgende op:

'I have vaped my 1.2 Ohm coils below 10W, the flavor and vapor wasn't great, but it was better than nothing. Would get you by till you get a 30W or higher battery.'

Zou het nog steeds net zo goed zijn als m'n Kanger Aerotank? :')

[ Bericht 20% gewijzigd door no1uknow op 23-03-2016 13:11:20 ]
pi_160885543
Ik heb trouwens twee CE4 Clearomizers bij m'n setje gekregen, dit soort dingen. Hoe lang kun je met die dingen?
Zijn er permanente tanks? En wat is het verschil tussen atomizer en clearomizer?

In ieder geval is mijn ding binnen en hij werkt perfect IMO. Nu nog wegwijs worden in de e-cig wereld, maar ik kan m'n sigaretten steeds meer achterwege laten. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:28:35 #236
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_160886121
Het ziet er niet naar uit dat ik binnenkort naar Hengelo kan. Vandaag hier even in mijn stadje geweest maar nergens fysieke e-sigaretten te krijgen :') .
Dus ik wil dan toch maar een startset en een liquid gaan bestellen.

Welke liquid smaakt het meest naar Marlboro? Ik denk dat afkicken van het gewone roken niet gaat werken als ik opeens appeltjes ga dampen :') .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:36:56 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160886279
Er zijn geen liquids die naar echte tabak proeven
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:39:14 #238
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_160886320
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:36 schreef Catch22- het volgende:
Er zijn geen liquids die naar echte tabak proeven
Toen ik een paar jaar terug een e-sigaret had, had ik een liquid die behoorlijk goed naar tabak smaakte. Was iets zoeter maar had wel veel weg van Marlboro. Alleen ik weet niet meer welke dat was...

Edit: volgens mij heb ik het gevonden! RY4, die naam komt me heel bekend voor! Die ga ik gewoon proberen :) .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:27:20 #239
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160887304
Mn eerste bestelde e-juice flesje was RY4, dacht dat ik met een tabak smaakje de beste kans maakte het vol te gaan houden van peuken af te blijven. Het was uiteindelijk m'n eerste en m'n laatste tabak smaakje

Afijn

VCMT 30mm Has arrived
https://www.fasttech.com/products/3028/10020827/4476300

Nu nog even reviews afwachten


En velocity V2 dripper is er ook
https://www.fasttech.com/forums/4483100/t/2067527/wats-new

[ Bericht 19% gewijzigd door KNAK op 23-03-2016 15:38:17 ]
Mai pben rai~!
pi_160887890


:')
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:09:47 #241
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160888105
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:57 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]

:')
_O-

Doet me denken aan een Lada wagen met een 7 persoons hoekbankstel op het dak
Mai pben rai~!
pi_160888163
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:09 schreef KNAK het volgende:

[..]

_O-

Doet me denken aan een Lada wagen met een 7 persoons hoekbankstel op het dak
hahaha ja man tank is bijna groter dan de batterij maar met een 1,2 ohm coil is het best oke, past in ieder geval meer in dan m'n aerotank mini met 1,3 ml inhoud :') nog twee weekjes voor m'n evic vtc
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:21:09 #243
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160888267
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:13 schreef no1uknow het volgende:

[..]

hahaha ja man tank is bijna groter dan de batterij maar met een 1,2 ohm coil is het best oke, past in ieder geval meer in dan m'n aerotank mini met 1,3 ml inhoud :') nog twee weekjes voor m'n evic vtc
Is te overleven..

Als die 30mm tank positief beoordeeld is/wordt ga ik net zo hard voor l*l lopen ;



Als het maar dampt,..
Mai pben rai~!
pi_160891192
mijn cuboid 150w is ook binnen O+ ik moet zeggen; hij voelt erg degelijk aan en de step down werk ook goed. ik kan nu ook op 1-4 watt vapen :P eigenlijk wil ik de cubis er op uitproberen, alleen ik ben een beetje angstig geworden, want de laatste keer kwam er een keiharde klap uit (op de istick 50w).. een beetje vergelijkbaar met hoe een uitlaat kan knallen (bv als er benzine in zit) :{
..///
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:40:12 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160891223
Dat hoort er bij af en toe :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160891395
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:40 schreef Catch22- het volgende:
Dat hoort er bij af en toe :)
ik overdrijf niet als ik zeg dat ik in de spiegel moest kijken of mijn gezicht nog heel was :P

..///
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:48:06 #247
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160891425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef wipes66 het volgende:

[..]

ik overdrijf niet als ik zeg dat ik in de spiegel moest kijken of mijn gezicht nog heel was :P

Vaak ben je te bang
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160891444
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:39 schreef wipes66 het volgende:
mijn cuboid 150w is ook binnen O+ ik moet zeggen; hij voelt erg degelijk aan en de step down werk ook goed. ik kan nu ook op 1-4 watt vapen :P eigenlijk wil ik de cubis er op uitproberen, alleen ik ben een beetje angstig geworden, want de laatste keer kwam er een keiharde klap uit (op de istick 50w).. een beetje vergelijkbaar met hoe een uitlaat kan knallen (bv als er benzine in zit) :{
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:40 schreef Catch22- het volgende:
Dat hoort er bij af en toe :)
yep. vooral als de wick te los in de coil zit.
met mijn evod en protank mini met 'best damn tobaco' kreeg ik nogal eens een tik tegen mijn tanden of tong.
deed nog bijna pijn ook.
die juice was zeer 'knal' gevoelig.
mijn vader gebruikt dat sapje nu in zijn aerotank en heeft het ook nog regelmatig.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160912247
Helemaal kut mijn Nautilus Mini lekt via de onderkant het connectiestuk van mijn VTC mini in... Zit nu allemaal vieze bruine drap in. Hoe krijg je dit schoon en wat is de reden?
We komen hard, zo hard.
pi_160912659
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:33 schreef focal het volgende:
Helemaal kut mijn Nautilus Mini lekt via de onderkant het connectiestuk van mijn VTC mini in... Zit nu allemaal vieze bruine drap in. Hoe krijg je dit schoon en wat is de reden?
weet je zeker dat het via de onderkant lekt? ik dacht altijd dat het onder geheel afgesloten was.
..///
pi_160914071
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:56 schreef wipes66 het volgende:

[..]

weet je zeker dat het via de onderkant lekt? ik dacht altijd dat het onder geheel afgesloten was.
Ja het lekt echt uit die plug...
We komen hard, zo hard.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 maart 2016 @ 09:28:44 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160927592
Iemand een idee welke coils momenteel de bom zijn? Ik heb altijd 'normale' subtank coils 0,5ohm en heb TC (ni200) coils geprobeerd maar dat vond ik niks omdat ik dan veel langer moet hijsen om een goede hit te krijgen.
Nu zag ik op fasttech een paar verschillende..

Authentic KangerTech SUBTANK Vertical OCC Coil Heads (5-Pack) - 0,5ohm
Authentic KangerTech SUBTANK SSOCC Coil Head (5-Pack) - 0,2ohm
Authentic KangerTech Clapton Coil Head (5-Pack) - o,5ohm

Zit er veel verschil in? Zijn allemaal rond de 9$ voor 5 stuks.
pi_160927745
Met die vertical coils heb ok de beste ervaringen. Die clapton kreeg geen goeie hit. De SSOC heb ik geen ervaring mee.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 maart 2016 @ 10:14:05 #254
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160928186
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:39 schreef Wisheh het volgende:
Met die vertical coils heb ok de beste ervaringen. Die clapton kreeg geen goeie hit. De SSOC heb ik geen ervaring mee.
Die verticals gebruik ik ook altijd en die zijn goed. Clapton valt tegen ja? Mooi, dan bestel ik die niet mee.
Zal die SS ook eens proberen. Kijken of het beter is dan ni200
  vrijdag 25 maart 2016 @ 12:32:01 #255
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160930350
Zijn hier mensen die wel eens bij Smokerainbow besteld hebben? Ik heb de 16e samples besteld maar ze nog niet binnen en vroeg me af of het gebruikelijk is dat t lang duurt of ik me zorgen moet maken of het pakket niet ergens verdwenen is.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 12:33:32 #256
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160930377
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:28 schreef Kreator het volgende:
Iemand een idee welke coils momenteel de bom zijn? Ik heb altijd 'normale' subtank coils 0,5ohm en heb TC (ni200) coils geprobeerd maar dat vond ik niks omdat ik dan veel langer moet hijsen om een goede hit te krijgen.
Nu zag ik op fasttech een paar verschillende..

Authentic KangerTech SUBTANK Vertical OCC Coil Heads (5-Pack) - 0,5ohm
Authentic KangerTech SUBTANK SSOCC Coil Head (5-Pack) - 0,2ohm
Authentic KangerTech Clapton Coil Head (5-Pack) - o,5ohm

Zit er veel verschil in? Zijn allemaal rond de 9$ voor 5 stuks.
Same here met Ni200 coils.
Die Clapton heb ik 2 weken gebruikt in m'n Toptank Mini, is okay, maar lange rampuptijd in vergelijking met de OCC Verticals. Is nu vervangen door 'n SSOCC 0,5ohm.
In m'n Subtank Mini gebruik ik nog steeds de OCC Verticals naar volle tevredenheid.
Ik heb daar nog een voorraadje van ongeveer 17 stuks van, dus ik ga die ook nog even blijven gebruiken.

Vorige week ook een groot deel van mlijn Kunghei orders binnengekregen van bij FastTech :
Nixon V2, Crius, hoop precoileds en cotton :)

Alleen de Griffin is nog onderweg...

[ Bericht 1% gewijzigd door dodge_911 op 25-03-2016 12:39:07 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2016 @ 13:08:29 #257
230491 Zith
pls tip
pi_160931028
Vind de OCC Verticals (0.5) ook fijner dan de claptons.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_160931558
Ik ben overgestapt op de SSOCC omdat die in mijn ervaring weinig tot geen dryhits geven. Gaat ook erg veel vloeistof in.
Kindness
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 maart 2016 @ 13:43:47 #259
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160931688
Heb 1 doosje SSOCC meebesteld. Eens proberen. Voor die 8 dollar...
pi_160931876
Waarom niet het RBA deck?
pi_160932018
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Wisheh het volgende:
Waarom niet het RBA deck?
Half jaar gedaan. Nu gewoon geen zin meer in :P. Ik heb een hele bult SSOCC liggen, toch voor het gemak gekozen.
Kindness
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 maart 2016 @ 14:24:22 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160932465
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Wisheh het volgende:
Waarom niet het RBA deck?
Omdat ik gewoon geen zin heb om elke week te kloten met juice-doorweekte coils, drap en dryhits-gevende mislukte coils.
Voor 2$ per week (meestal doe ik zelfs 2 weken met een coil) is het de moeite niet waard.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:26:26 #263
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160932504
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zijn hier mensen die wel eens bij Smokerainbow besteld hebben? Ik heb de 16e samples besteld maar ze nog niet binnen en vroeg me af of het gebruikelijk is dat t lang duurt of ik me zorgen moet maken of het pakket niet ergens verdwenen is.
Klopt
Moet uit oost Europa komen. Duurt paar dagen
Als het te gortig begint te worden kan je contact opnemen
Mai pben rai~!
  zaterdag 26 maart 2016 @ 00:12:24 #264
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160950042
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

Klopt
Moet uit oost Europa komen. Duurt paar dagen
Als het te gortig begint te worden kan je contact opnemen
Nou dat is toevallig, vanavond kreeg ik ze binnen.
Heb inmiddels de appelsmaak van Hangsen geprobeerd en die is wel tof, smaakt een beetje naar appelcider en dat is wel fijn. Enige nadeel van de samples is dat het wat gepruts is om het met een pipet over te zetten.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 00:18:49 #265
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160950145
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Nou dat is toevallig, vanavond kreeg ik ze binnen.
Heb inmiddels de appelsmaak van Hangsen geprobeerd en die is wel tof, smaakt een beetje naar appelcider en dat is wel fijn. Enige nadeel van de samples is dat het wat gepruts is om het met een pipet over te zetten.
Hoeveel heb je besteld ? En ja, een 1ml (injectie)spuit in huis hebben is wel handig. Zo zuig je dat flesje helemaal leeg.

Goedkoop achter nieuwe, hopelijk lekkere smaakjes komen is altijd de moeite waard ;)
Mai pben rai~!
  zaterdag 26 maart 2016 @ 00:23:13 #266
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160950211
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:18 schreef KNAK het volgende:

[..]

Hoeveel heb je besteld ? En ja, een 1ml (injectie)spuit in huis hebben is wel handig. Zo zuig je dat flesje helemaal leeg.

Goedkoop achter nieuwe, hopelijk lekkere smaakjes komen is altijd de moeite waard ;)
Ik heb er 28 besteld waarvan 10 tabak, 9 mint en de rest vanalles en nogwat. Ik kreeg er zelfs 3 spuiten bij, maar nog is het een gepriegel. Maargoed, geen ramp ofzo.

Ik ben heel benieuwd wat de rest doet, inmiddels ben ik de andere appelsmaak aan het proberen maar die is wat chemisch dus die van Hangsen onthoudt ik.

Een hele andere vraag, een vriend van mij wil een andere e-smoker want hij is de ego een beetje zat. Nu kijkt hij naar de Kanger Evod 2 kit. Is dat wat? Beiden zijn we nieuw met vapen dus als iemand m kent en er wat over kan vertellen dan horen we het graag. :)
pi_160950764
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb er 28 besteld waarvan 10 tabak, 9 mint en de rest vanalles en nogwat. Ik kreeg er zelfs 3 spuiten bij, maar nog is het een gepriegel. Maargoed, geen ramp ofzo.

Ik ben heel benieuwd wat de rest doet, inmiddels ben ik de andere appelsmaak aan het proberen maar die is wat chemisch dus die van Hangsen onthoudt ik.

Een hele andere vraag, een vriend van mij wil een andere e-smoker want hij is de ego een beetje zat. Nu kijkt hij naar de Kanger Evod 2 kit. Is dat wat? Beiden zijn we nieuw met vapen dus als iemand m kent en er wat over kan vertellen dan horen we het graag. :)
heeft mij van de peuken afgehaald, bijna 2 jaar geleden.
blijft nog steeds een ego-systeem (niet te verwarren met de ego one, want die is veel beter).

je hebt het ego systeem, wat je vooral bij de pen-style startsetjes ziet.
en je hebt het 510 systeem, wat je meer bij het gevorderde spul ziet.
heeft te maken met de aansluiting.



de ego one maakt trouwens gebruik van de 510 aansluiting.

een ego setje nemen als je wat meer wil, is dus niet echt aan te raden.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_160951220
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb er 28 besteld waarvan 10 tabak, 9 mint en de rest vanalles en nogwat. Ik kreeg er zelfs 3 spuiten bij, maar nog is het een gepriegel. Maargoed, geen ramp ofzo.

Ik ben heel benieuwd wat de rest doet, inmiddels ben ik de andere appelsmaak aan het proberen maar die is wat chemisch dus die van Hangsen onthoudt ik.

Een hele andere vraag, een vriend van mij wil een andere e-smoker want hij is de ego een beetje zat. Nu kijkt hij naar de Kanger Evod 2 kit. Is dat wat? Beiden zijn we nieuw met vapen dus als iemand m kent en er wat over kan vertellen dan horen we het graag. :)
E-sigaret: Kangertech EVOD 2

Het is een leuk beginnerssetje, maar eigenlijk zijn er veel meer leukere dingen op de markt tegenwoordig :P.
pi_160965055
Ik zou geen evod 2 meer kopen, is al redelijk oud, ik ben er een jaar geleden mee begonnen, maar na 1 week al overgestapt op iets beters. Er zijn idd veel betere dingen te krijgen tegenwoordig.
Wil hij perse een pen type kijk dan eens naar de endura t18 , krijgt redelijk goede reviews, of de kanger subvod.
Maar persoonlijk zou ik een leuk boxmodje kopen zoals de evic vtc mini of kanger topbox.
pi_160966155
Hallo,

ik wil een bestelling doen via FastTech maar wanneer ik wil afrekenen met paypall krijg ik steeds deze melding

Uw aankoop kan op dit moment helaas niet worden voltooid
Ga terug naar de webwinkel en kies een andere betaalmethode.

ik weet zeker dat ik er genoeg geld op het staan, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
pi_160966202
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 27 maart 2016 @ 06:06:18 #272
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160971776
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:42 schreef DokterJ het volgende:
ik wil een bestelling doen via FastTech maar wanneer ik wil afrekenen met paypall krijg ik steeds deze melding

Uw aankoop kan op dit moment helaas niet worden voltooid
Ga terug naar de webwinkel en kies een andere betaalmethode.

ik weet zeker dat ik er genoeg geld op het staan, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Waarschijnlijk 'n blacklisted product, waardoor je eigenlijk aangewezen bent op bitcoin, want als PP blocked is, kan je er donder op zeggen dat de CC-maatschappijen ook niet meedoen.

Sommige fabrikanten (oa. Aspire) vinden het niet leuk dat FastTech hun produkten onder MSRP verkoopt, en vragen daarom bij Paypal en/of creditcardmaatschappijen een soort van blokkade van betaling aan.

Nog vrij samenhangend, zo om 6 uur 's morgens :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 27 maart 2016 @ 11:18:05 #273
24329 KNAK
ff w88,......
pi_160973274
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:42 schreef DokterJ het volgende:
Hallo,

ik wil een bestelling doen via FastTech maar wanneer ik wil afrekenen met paypall krijg ik steeds deze melding

Uw aankoop kan op dit moment helaas niet worden voltooid
Ga terug naar de webwinkel en kies een andere betaalmethode.

ik weet zeker dat ik er genoeg geld op het staan, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Oplossing is/kan zijn iets anders te kopen van dezelfde waarde en deze dan direct te cancelen; dan ontvang je een giftvoucher en kan je je product ermee bestellen.
Mai pben rai~!
pi_160973766
Inderdaad kun je oa Aspire producten niet kopen met paypall of CC....oplossing is inderdaad dezen te kopen met gift certificates. Die kun je verkrijgen op 2 methoden:

- bestel iets anders en cancel het daarna, kies voor refund in gift certificates (die zijn dan meteen daarna beschikbaar)
- of door gift certificates te kopen op de mobiele site van fasttech (onder je account menu kies je "gift certificates" en de bovenste optie is dan "buy gift certificates"
  maandag 28 maart 2016 @ 13:38:01 #275
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160996800
Weer een heleboel smaakjes verder heb ik nu een limoensmaak gevonden die lekker is, beetje munt erbij gedaan zodat ie wat minder zoet is. Tot nu toe heb ik niks gevonden dat aan de liquid van ego green kan tippen.

Zaterdag ga ik naar Breda, naar Rookwinkel om daar wat uit te proberen en wat nieuwe clearomizers te kopen.
  Official ESF Kreviewer maandag 28 maart 2016 @ 14:06:13 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160997428
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Weer een heleboel smaakjes verder heb ik nu een limoensmaak gevonden die lekker is, beetje munt erbij gedaan zodat ie wat minder zoet is. Tot nu toe heb ik niks gevonden dat aan de liquid van ego green kan tippen.

Zaterdag ga ik naar Breda, naar Rookwinkel om daar wat uit te proberen en wat nieuwe clearomizers te kopen.
Als je wat betere smaken zoekt, dan zijn er wel een paar topmerken. Die mixen en mengen van alles door elkaar en hebben vaak een veel betere smaak dan de goedkopere single-flavours.

Kan wel eens een paar merken opzoeken.
pi_160997931
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb er 28 besteld waarvan 10 tabak, 9 mint en de rest vanalles en nogwat. Ik kreeg er zelfs 3 spuiten bij, maar nog is het een gepriegel. Maargoed, geen ramp ofzo.

Ik ben heel benieuwd wat de rest doet, inmiddels ben ik de andere appelsmaak aan het proberen maar die is wat chemisch dus die van Hangsen onthoudt ik.

Een hele andere vraag, een vriend van mij wil een andere e-smoker want hij is de ego een beetje zat. Nu kijkt hij naar de Kanger Evod 2 kit. Is dat wat? Beiden zijn we nieuw met vapen dus als iemand m kent en er wat over kan vertellen dan horen we het graag. :)
Misschien is de ego aio wat? Die is nieuw, heeft een 2ml tank dus hij kan geoon in nl verkocht worden (op fasttech js hij nu met de code bunny 17dollar)


Ik heb de evic mini binnen. Het js nog wennen hoor.. vind het eigenlijk wel een eng apparaatje
  maandag 28 maart 2016 @ 14:32:40 #278
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160998129
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als je wat betere smaken zoekt, dan zijn er wel een paar topmerken. Die mixen en mengen van alles door elkaar en hebben vaak een veel betere smaak dan de goedkopere single-flavours.

Kan wel eens een paar merken opzoeken.
Dat zou ik wel waarderen. Tot nu toe vind ik alleen de liquids van hangsen enigzins lekker, naast ego green.

Aan de meesten zit een nootachtige bijsmaak die ik echt heel smerig vind.
  maandag 28 maart 2016 @ 14:34:47 #279
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160998176
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:24 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Misschien is de ego aio wat? Die is nieuw, heeft een 2ml tank dus hij kan geoon in nl verkocht worden (op fasttech js hij nu met de code bunny 17dollar)


Ik heb de evic mini binnen. Het js nog wennen hoor.. vind het eigenlijk wel een eng apparaatje
Inmiddels heeft ie gekozen voor een ander type clearomizer en dat doet het hem. Ik kan alleen niet op de naam komen. Geeft wat meer damp en heeft een plat mondstuk maar past wel op dezelfde batterij als de Egosetjes.
  maandag 28 maart 2016 @ 15:24:05 #280
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_160999355
Weer een vraag: ik vind van bumblebee de lemon refresher erg lekker nadat ik er een beetje munt doorheen heb gemengd. Nu kan ik online kiezen uit de gewone en uit concentraat. Die laatste is een stuk goedkoper, maar ik twijfel of ik door er zelf neutrale liquid en wat munt doorheen te mengen dezelfde smaak kan krijgen. Er staat niet echt een duidelijke omschrijving bij, behalve dat je het dan kan gaan mengen.
  maandag 28 maart 2016 @ 17:08:15 #281
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161001539
Je kan het all
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Weer een vraag: ik vind van bumblebee de lemon refresher erg lekker nadat ik er een beetje munt doorheen heb gemengd. Nu kan ik online kiezen uit de gewone en uit concentraat. Die laatste is een stuk goedkoper, maar ik twijfel of ik door er zelf neutrale liquid en wat munt doorheen te mengen dezelfde smaak kan krijgen. Er staat niet echt een duidelijke omschrijving bij, behalve dat je het dan kan gaan mengen.
Je kan het allicht proberen. Bestel 100ml base (neutrale liquid) op jouw gewenste nicotine sterkte, koop concentraat en ga zelf knutselen. Is het succesvol heb je veel juice voor weinig.

Wat voor merk/smaak is die concentraat? Bumblebee? Staat er geen mix-% bij beschreven ?
Mai pben rai~!
  maandag 28 maart 2016 @ 17:12:18 #282
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161001612
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:08 schreef KNAK het volgende:
Je kan het all

[..]

Je kan het allicht proberen. Bestel 100ml base (neutrale liquid) op jouw gewenste nicotine sterkte, koop concentraat en ga zelf knutselen. Is het succesvol heb je veel juice voor weinig.

Wat voor merk/smaak is die concentraat? Bumblebee? Staat er geen mix-% bij beschreven ?
Op verschillende fora wordt een percentage van 15 tot 20% aangeraden.
Of ik het ga lopen is even afhankelijk van de verzendkosten. Op de site van Bumblebee rekenen ze 10 pond en dat vind ik wat gortig.

Het merk is Bumblebee en inmiddels heb ik de sample met honing, lemon en munt aangebroken en die is nog beter. Hoef ik ook geen munt aan toe te voegen.
  maandag 28 maart 2016 @ 17:15:13 #283
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161001671
Ouch

Iets dichter bij huis zoeken? Heb dat merk nog niet in Nederland gezien zover ik het me kan herinneren

15%.
5ml neutrale liquid / base + 1ml concentraat
Mai pben rai~!
  maandag 28 maart 2016 @ 17:41:02 #284
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161002202
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:15 schreef KNAK het volgende:
Ouch

Iets dichter bij huis zoeken? Heb dat merk nog niet in Nederland gezien zover ik het me kan herinneren

15%.
5ml neutrale liquid / base + 1ml concentraat
Ik vind het behalve bij de fabrikant ook maar op 1 andere website te koop. Daar zijn de kosten alsnog 7 pond en 4,95 pond per flesje premix waar dan wel 25% korting op zit. De concentraten worden echt alleen bij Bumblebee zelf verkocht, en dan voor 3.75 pond per flesje. Op zich best aan de prijs maar hij is dan ook wel echt heel goed.
  maandag 28 maart 2016 @ 18:07:48 #285
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161002764
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik vind het behalve bij de fabrikant ook maar op 1 andere website te koop. Daar zijn de kosten alsnog 7 pond en 4,95 pond per flesje premix waar dan wel 25% korting op zit. De concentraten worden echt alleen bij Bumblebee zelf verkocht, en dan voor 3.75 pond per flesje. Op zich best aan de prijs maar hij is dan ook wel echt heel goed.
Dan jezelf een keer verwennen en gewoon wat halen ;). Heb even de meest door mij gebruikte shops bekeken en geen van allen hebben dit merk. Anders zoeken maar een net zo lekkere vervanging
Mai pben rai~!
  maandag 28 maart 2016 @ 18:14:07 #286
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161002898
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:07 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dan jezelf een keer verwennen en gewoon wat halen ;). Heb even de meest door mij gebruikte shops bekeken en geen van allen hebben dit merk. Anders zoeken maar een net zo lekkere vervanging
Ik wacht even tot ze weer een kortingsactie hebben, en dan bestel ik het wel. De flesje van 30ml zijn al een stuk minder aan de prijs zag ik net.

Ik hoopte eigenlijk dat Smokerainbow ze ook zou verkopen omdat de sample van hen afkwam. Maar zo te zien verkopen ze echt alleen maar samples.
  maandag 28 maart 2016 @ 18:20:39 #287
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161003058
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik wacht even tot ze weer een kortingsactie hebben, en dan bestel ik het wel. De flesje van 30ml zijn al een stuk minder aan de prijs zag ik net.

Ik hoopte eigenlijk dat Smokerainbow ze ook zou verkopen omdat de sample van hen afkwam. Maar zo te zien verkopen ze echt alleen maar samples.
Je zou rainbow kunnen mailen of ze die liquid in 30ml of meer verkopen. Valt te proberen
Mai pben rai~!
pi_161041958
Hi, ik had een kort vraagje. Ik had eerst mijn een 1.8ohm coil op 9.6 watt, 4,3 volt. Nu heb ik een nieuwe coil (zelfde type) maar dan 1.6ohm. Om dan hetzelfde voltage te hebben moet ik naar de 11 Watt.
Ik snap er eerlijk gezegd niet zo veel van, maar hoe zou ik hem moeten instellen om dezelfde resultaten te krijgen als met de 1.8ohm coil want die instellingen bevielen heel goed!
Betreft een nautilus mini met BVC coils.
We komen hard, zo hard.
  woensdag 30 maart 2016 @ 13:06:38 #289
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_161047358
Nou, mijn startsetje is ook binnen en heb net voor het eerst sinds ruim 2 jaar gedampt. Ik heb een simpele Ego c5 startset gekocht, twee van die pen-modellen (een voor thuis en een voor op het werk). Heb twee smaakjes liquids erbij, RY4 en een fruitmix. RY4 smaakt aardig naar tabak, wel milder dan mijn normale Marlboro. De fruitmix is verrassend lekker :D, had daar niet zoveel van verwacht maar smaakt goed. Wel zoet, lijkt me niet iets voor de hele dag, maar wel lekker!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_161054117
Samplepack van Novavapes is binnen, die eu_ecr (die reddit contest) is errug lekker. Ook voor het eerst een verhouding van 80 VG - 20 PG, in plaats van andersom. Veel stroperiger, zo lijkt ook de damp te zijn (maar dat kan net zo goed placebo zijn).

Nu alleen nog wachten op m'n eVic VTC Mini want die Toptank met een iStick Mini 10watt gaat toch wel vervelen :')
  woensdag 30 maart 2016 @ 18:52:24 #291
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_161054474
Ik zit dus al de hele middag aan de fruitmix te lurken, de RY4 heb ik nauwelijks aangeraakt :').
Maar wat fruitsmaakjes bijbestellen dus.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_161054939
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:38 schreef no1uknow het volgende:
Samplepack van Novavapes is binnen, die eu_ecr (die reddit contest) is errug lekker. Ook voor het eerst een verhouding van 80 VG - 20 PG, in plaats van andersom. Veel stroperiger, zo lijkt ook de damp te zijn (maar dat kan net zo goed placebo zijn).

Nu alleen nog wachten op m'n eVic VTC Mini want die Toptank met een iStick Mini 10watt gaat toch wel vervelen :')
Ik had ECR_EU, Strawberry milk en Rainbow Dust van de week binnen gekregen. Waren toch niet 100% mijn smaak juices, beetje suikerspin geur in de kamer, maar dat is mijn eigen schuld door zoete fruitsmaakjes te bestellen. Vond de ECR_EU de beste juice als ik moet kiezen.
We komen hard, zo hard.
pi_161055424
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 00:41 schreef focal het volgende:
Hi, ik had een kort vraagje. Ik had eerst mijn een 1.8ohm coil op 9.6 watt, 4,3 volt. Nu heb ik een nieuwe coil (zelfde type) maar dan 1.6ohm. Om dan hetzelfde voltage te hebben moet ik naar de 11 Watt.
Ik snap er eerlijk gezegd niet zo veel van, maar hoe zou ik hem moeten instellen om dezelfde resultaten te krijgen als met de 1.8ohm coil want die instellingen bevielen heel goed!
Betreft een nautilus mini met BVC coils.
zoek de wet van ohm op (o.a. v*v/ohm=w).
verander je een waarde, dan heeft dat consequenties voor de andere.
voor een geregelde mod is dat echter niet zo belangrijk. voor een mechanische mod des te meer.
een geregelde mod doet al het regel en rekenwerk voor je.
jij hoeft alleen je watts aan te passen zoals jij het prettig vind.

een 1 op 1 antwoord is niet te geven.
een gegeven coil kan bijv. net iets meer of minder watts nodig hebben, dan je zou kunnen berekenen adhv de wet van ohm, om een vergelijkbare ervaring te hebben.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_161056341
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:38 schreef no1uknow het volgende:
Samplepack van Novavapes is binnen, die eu_ecr (die reddit contest) is errug lekker. Ook voor het eerst een verhouding van 80 VG - 20 PG, in plaats van andersom. Veel stroperiger, zo lijkt ook de damp te zijn (maar dat kan net zo goed placebo zijn).

Nu alleen nog wachten op m'n eVic VTC Mini want die Toptank met een iStick Mini 10watt gaat toch wel vervelen :')
je hoeft je niks in te beelden. het is zo.
pure vg is zwaar stroperige shit.
het is ook de stof die het meest bijdraagt aan de wolken. dat die 'vetter' lijken, kan dus kloppen.
nadeeltje is wel dat het de smaak wat verwaterd.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:52 schreef MaLo het volgende:
Ik zit dus al de hele middag aan de fruitmix te lurken, de RY4 heb ik nauwelijks aangeraakt :').
Maar wat fruitsmaakjes bijbestellen dus.
de meesten stappen al gauw van de tabakssmaken af.
een enkeling blijft het lekker vinden.

fruit en bakery smaken zijn vaak favoriet.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_161056442
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:52 schreef MaLo het volgende:
Ik zit dus al de hele middag aan de fruitmix te lurken, de RY4 heb ik nauwelijks aangeraakt :').
Maar wat fruitsmaakjes bijbestellen dus.
Er is een kortingscode bij Dampershop op fruitsmaken. (LENTE15)
Abracadabra, tapate guarra!
pi_161065218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:56 schreef marc0871 het volgende:

[..]

je hoeft je niks in te beelden. het is zo.
pure vg is zwaar stroperige shit.
het is ook de stof die het meest bijdraagt aan de wolken. dat die 'vetter' lijken, kan dus kloppen.
nadeeltje is wel dat het de smaak wat verwaterd.
Die van Novavapes zijn anders aardig smakelijk :9
pi_161065236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:10 schreef focal het volgende:

[..]

Ik had ECR_EU, Strawberry milk en Rainbow Dust van de week binnen gekregen. Waren toch niet 100% mijn smaak juices, beetje suikerspin geur in de kamer, maar dat is mijn eigen schuld door zoete fruitsmaakjes te bestellen. Vond de ECR_EU de beste juice als ik moet kiezen.
ecr_eu is wel lekker, soms wat scherp lijkt het wel. Nu Sour Fruit en die is ook wel erg lekker.
pi_161065274
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 00:06 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Die van Novavapes zijn anders aardig smakelijk :9
extra aroma toevoegen O-)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_161065420
En nog goedkoop ook. 100ML flesjes voor 23 euro, verzenden is niet zo heel duur als je wat groot inslaat. Nu kan het nog, als het goed is straks ook maar 10ml flesjes in de UK.
pi_161066629
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:28 schreef Kreator het volgende:
Iemand een idee welke coils momenteel de bom zijn? Ik heb altijd 'normale' subtank coils 0,5ohm en heb TC (ni200) coils geprobeerd maar dat vond ik niks omdat ik dan veel langer moet hijsen om een goede hit te krijgen.
Nu zag ik op fasttech een paar verschillende..

Authentic KangerTech SUBTANK Vertical OCC Coil Heads (5-Pack) - 0,5ohm
Authentic KangerTech SUBTANK SSOCC Coil Head (5-Pack) - 0,2ohm
Authentic KangerTech Clapton Coil Head (5-Pack) - o,5ohm

Zit er veel verschil in? Zijn allemaal rond de 9$ voor 5 stuks.
Die Vertical OCC worden niet meer geproduceerd, dus als je fijn vind moet je er een paar inslaan
SSOCC Coil Head heb ik er 5 van gehad, was toch iets minder
SSOCC Clapton Coils v2 heb ik er nu 5 van, en die bevallen nu al iets beter
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 31 maart 2016 @ 16:14:09 #301
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161075756
En vol
Mai pben rai~!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')