Het kneusje dat die video heeft gemaakt (leafy) is een butthurt faggot die een autist belachelijk maakte en een fanschare heeft van voornamelijk 12-jarigen. Omdat h3h3 hem daarop (het belachelijk maken van die autist) aansprak vond die loser het nodig om hem 'terug te pakken' middels het posten van privé-berichten. Ergo, die kid is een gigantische loser. (en zijn video's zijn om te huilen met die trieste game-footage de hele tijd).quote:
Yup.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:17 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Het kneusje dat die video heeft gemaakt (leafy) is een butthurt faggot die een autist belachelijk maakte en een fanschare heeft van voornamelijk 12-jarigen. Omdat h3h3 hem daarop (het belachelijk maken van die autist) aansprak vond die loser het nodig om hem 'terug te pakken' middels het posten van privé-berichten. Ergo, die kid is een gigantische loser. (en zijn video's zijn om te huilen met die trieste game-footage de hele tijd).
Begin er dan ook niet over.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup.
Ik geef niet echt veel neuks eigenlijk.
Toch vind ik h3h3 één van de grootste botmonoglen op Youtube. Zal vast wel iets van waarheid in de video's van leafy zitten.quote:
Waarom kijk je niet gewoon de video ipv slap te ouwehoeren over wat een 'botmongool' (gebaseerd op een video van n.b. een irrelevant kutkind) hij wel niet is.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch vind ik h3h3 één van de grootste botmonoglen op Youtube. Zal vast wel iets van waarheid in de video's van leafy zitten.
Ik zie de noodzaak niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon de video ipv slap te ouwehoeren over wat een 'botmongool' (gebaseerd op een video van n.b. een irrelevant kutkind) hij wel niet is.
Die video is hilarisch.
De NOODZAAK om op zaterdagavond een YouTube-video te kijken. Nee, die is er nietquote:
Oké oké, ik ga het al kijken, wacht.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
De NOODZAAK om op zaterdagavond een YouTube-video te kijken. Nee, die is er niet
Maar als je wil lachen zou ik het kijken.
Nee je snapt er niks van. Dat vapen is met waterdamp. Hij vapet die met churrosmaak. Heeft niks met drugs te maken, maar is iets wat wel populair is, vooral daar waar je nergens meer mag roken. Hij doet alsof het heel cool is en dat is uiteraard sarcastisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:44 schreef LompeHork het volgende:
Gekeken. Maar als ik het goed begrijp rookt hij dus een waterpijp met een smaakje en doet hij net alsof hij zwaar hevige wiet/hash aan het roken is ofzo? Inclusief af en toe even hoesten en alles? Ik kon er niet echt om lachen, misschien niet mijn soort humor ofzo.
Ja, ik snap wel wat vapen is. Dus ik snap er van alles van. Ik kon er niet om lachen in ieder geval, ik hoop een ander wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee je snapt er niks van. Dat vapen is met waterdamp. Hij vapet die met churrosmaak. Heeft niks met drugs te maken, maar is iets wat wel populair is, vooral daar waar je nergens meer mag roken. Hij doet alsof het heel cool is en dat is uiteraard sarcastisch.
Het leukste vond ik het stukje bij het nieuws. \/ /\
Oh. Net dacht je nog dat het een waterpijp was.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel wat vapen is. Dus ik snap er van alles van. Ik kon er niet om lachen in ieder geval, ik hoop een ander wel.
Oh jeetje, wat een verschil! Beiden compleet onschadelijk en eigenlijk hetzelfde principe. Maar hier zou je zeker wel een complete discussie over willen starten toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Oh. Net dacht je nog dat het een waterpijp was.
Nee. Bij een waterpijp vindt er verbranding plaats. Hier wordt er water verdampt. Twee compleet verschillende principes en rook van een waterpijp is ook totaal niet onschadelijk. Erg schadelijk zelfs.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh jeetje, wat een verschil! Beiden compleet onschadelijk en eigenlijk hetzelfde principe. Maar hier zou je zeker wel een complete discussie over willen starten toch?
Vape Nation! \/ /\quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:47 schreef marc0871 het volgende:
als zo'n filmpje al iets doet, is het het dampen schaden.
alsof elke damper zo'n mongool is.
als echte damper vind ik het iig niet leuk.
het dampen zit al in zwaar weer.
dit filmpje helpt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |